Перегляньте відео, щоб дізнатися, як встановити наш сайт як веб-додаток на головному екрані.
Замітка: Ця функція може бути недоступна в деяких браузерах.
І як з жипа на пузотерку перейти?Був на тест-драйві Тесли 3, dual motor, батарейка на 602 км, приємна машинка, Х виставив на продаж)))
А хз, нема ТО, розетку на стоянці поставлю, та забуду про вселякий гіммор)І як з жипа на пузотерку перейти?
С-ка коштує як самольот)))Ну не знаю), у меня была Ска, была Тройка(один день) по сравнению с Ской табуретка, сейчас на Х езжу, Ска в чем то намного больше нравится, но Тройку ни когда).
До першого рясного дощу... або поїздки під ЧеркасиА хз, нема ТО, розетку на стоянці поставлю, та забуду про вселякий гіммор)
Нова, 3 long range, з плюшкамі)), на Ску треба буде більше працювати, а я вже ледачій став)))), та й пес в мене ще є, а він Доширак жерти не буде))))Блин я думала речь о Тесле Х), ну смотря какая новая или б/у, опять таки смотря какое.
Я не збираюся до Черкас))), а шо не так з дощем?До першого рясного дощу... або поїздки під Черкаси
Пригадав, що Ви не в Києві. У вас там можна і теслу... Бо в нас після гарної зливи - можна на човни пересаджувати. Іноді на дорозі в низині до метра водиЯ не збираюся до Черкас))), а зо не так з дощем?
Даже не знаю, треба чі ні встановлювати розетку на стоянці, глянув на мапі - 180 кіловатт заправка є на вʼїзді до мікрорайону, а це чверть часу, якщо батарейка в ноль, правда ціна в два раза вищча за домашню електрику, але з моїми пробігами це фігня.Пригадав, що Ви не в Києві. У вас там можна і теслу... Бо в нас після гарної зливи - можна на човни пересаджувати. Іноді на дорозі в низині до метра води
Розетку можна і пізніше поставить. Вважаю, можна покататись, спробувати, А далі вже порахувать. Все одно має бути дешевше за традиційне паливоДаже не знаю, треба чі ні встановлювати розетку на стоянці, глянув на мапі - 180 кіловатт заправка є на вʼїзді до мікрорайону, а це чверть часу, якщо батарейка в ноль, правда ціна в два раза вищча за домашню електрику, але з моїми пробігами це фігня.
Точно буде меньше витрати мастила на 100км.А хз, нема ТО, розетку на стоянці поставлю, та забуду про вселякий гіммор)
Так надо локацию повыше выбирать))), а с Черкассами что не так я частенько в Умань езжу))).До першого рясного дощу... або поїздки під Черкаси
Нова, 3 long range, з плюшкамі)), на Ску треба буде більше працювати, а я вже ледачій став)))), та й пес в мене ще є, а він Доширак жерти не буде))))
Даже не знаю, треба чі ні встановлювати розетку на стоянці, глянув на мапі - 180 кіловатт заправка є на вʼїзді до мікрорайону, а це чверть часу, якщо батарейка в ноль, правда ціна в два раза вищча за домашню електрику, але з моїми пробігами це фігня.
Спробуйте саме в Черкаси, Буки Або під Умань - на МонастирищеТак надо локацию повыше выбирать))), а с Черкассами что не так я частенько в Умань езжу))).
Розетку можна і пізніше поставить. Вважаю, можна покататись, спробувати, А далі вже порахувать. Все одно має бути дешевше за традиційне паливо
В нас ціни трішечки другі))), (я зараз не в Ненькі мешкаю))), б/у не хочу, хочу без головняка, гарантія та тому подібне мене задоволить))), розетка на стоянці вийде десь в 700-800$ (монтаж) з уселякими дозвілами, тому міркую - а воно мені надо, якщо за кілометр стоїть колонка на 180 кВт…?Это так не работает, розетка в идеале должна быть своя и дома), не в два раза цена выше будет, я заряжаю дома по ночному тарифу по 1.32 за кВт, средний расход БМВ аЙ3 у меня 9.5кВт это 12.54 за сто километров), средний расход Тесла Х опять таки у меня 20.3кВт за последние 2000км. с климатом итд), это стало быть дорого 21.62 за 100 километров на тачке под 3 тонны весов с динамикой спорткара).
Вот, а ели заряжать на публичных зарядках, то это при том что долго 8грн. за кВт и если побыстрее то 12грн. за тот же кВт что при том же расходе = 114 грн. на аЙ3 и 243.6 на Х.
П.С. Электрички особенно привлекательны при наличии своего двора со своей розеткой).
Спробуйте саме в Черкаси, Буки Або під Умань - на Монастирище
Та катався вже, низька падлюка, але з нашими дорогами не критично))), салон спартанський, але вже пох, до Елату хвате доїхати на одній зарядці, та й хвате)))Точно буде меньше витрати мастила на 100км.
Як все зробиш буде цікаво, як воно з Х на геть інший автомобіль сісти.
Вдалого продажу Хса.
Справа в батарейке, я вже хочу пробіг від 600 км, на 21-22 роках менше.Б\У берите, вариант без потери стоимости), одна экономия, на новой потеряете много, там в них ломаться не чему и сервиса как такового нету совсем.
В нас ціни трішечки другі))), (я зараз не в Ненькі мешкаю))), б/у не хочу, хочу без головняка, гарантія та тому подібне мене задоволить))), розетка на стоянці вийде десь в 700-800$ (монтаж) з уселякими дозвілами, тому міркую - а воно мені надо, якщо за кілометр стоїть колонка на 180 кВт…?
Физику не обманешь),Справа в батарейке, я вже хочу пробіг від 600 км, на 21-22 роках менше.
Батарейка на 23 році 83 квт, якщо не помиляюся, та й технологія друга наче)Физику не обманешь),
а) какая там батарея)? - 75
б) сколько реально в нее влезет без неиспользуемого резерва)? - 70
в) какой реальный расход на 100км.)? - 15
г) сколько она проедет если не гонять в пол)? - 450 в идеале при 100% зарядки и 0 на финише
П.С. Просто молчу какой может быть тот расход если таки наступать на правую педальку на все деньги).
П.П.С. Я дабы батарейку беречь заряжаю машину до 85%, батарея 75кВт в новом состоянии в ней используется максимум 70-72кВт и мой Х при этом реально проезжает 250км, но можно при желании видеть расход не 20.3 а так себе +- 70
Я розумію, що 600 там не буде, але гарантованих 400 - точно, на відміну від старіших моделєй)))Технология это хорошо), но я выше про физику написала, дуал-мотор гребет при активном педалировании так, что технологиям за ним не угнаться.