Авто на батарейках?

sywer

Пользователь
Joined
Nov 9, 2011
Messages
8,680
Город
Коростышев
Головна цифра для підбору генератора є т.з. "пускова" чи пікова.
Як приклад у мене в цеху пускова/пікова 29квт, хочь сумарна +/-18квт/годину.
І це на 90% єлектро двигунів стоять частотники (плавний пуск та регулювання).
Генератор брав 35квт.
Звичайно. В будь якому приватному будинку наявність насосної станції може накрити потужність будь якого 3-4-5Квт генератора, якщо під час запуску насоса буде працювати якась побутова техніка (пилосмок, прання, посудомийка, фен, кавоварка чи ще щось, котре здатне споживати пару Квт), тоді в один момент у сумі з пусковим струмом від насоса відбувається перенавантаження джерела живлення. Тобто, для прикладу, працює пральна машина (гріє воду), споживаючи протягом декількох хвилин 2Квт і в цей момент вмикається насосна станція для підкачки води і тягне в піку 3Квт (хоча б на 1-2 секунди). Сумарна потужність споживання двох таких приладів вже одномоментно складає близько 5Квт… тому тей самий 3.5Квт генератор падає в захист і не в змозі навіть у своєму піку (зазвичай це буде 3.7-3.8Квт нехай) витримати пікове навантаження. Також часто номінальні і максимальні показники потужності генераторів трохи завищені, що ще більше спотворює якість «експерименту».
Висновок: при виборі резервного джерела живлення потрібно чітко розуміти, які прилади будуть заживлені і знати їх номінальну та пікову потужність споживання.
Якщо в хаті немає насосної станції, тоді можна і генератор на 1.5-2Квт легко використовувати. Навіть на 1Квт. Від використання потужних приладів (пралка, посудомийка, пилосмок, фен, кавоварка чи електрочайник (при наявності газу)) звичайно можно легко відмовитись на час відсутності е/е в мережі.
 

nhtirf

Пользователь
Joined
Jan 28, 2012
Messages
8,891
Город
Киев
Та додавати +/-20%.
Шоб було вже красіво.

Чи рахувати та регулювати споживання.
 

maxe38

Moderator
Joined
Nov 9, 2011
Messages
13,207
Город
Полтава
Мені весело..
З ранку мабуть покалічить.,.Але то буде потім((
 

Konsul

Пользователь
Joined
Oct 1, 2015
Messages
1,016
Age
49
Страна
Украина
Город
Львов
Ви не уявляєте, як приємно читати форум українською мовою.. навіть якщо К когось є камін або генератор!!!
ДушА радіє за українців!
 

RAI

Пользователь
Joined
Nov 9, 2011
Messages
11,759
Город
Киев
Мені весело..
З ранку мабуть покалічить.,.Але то буде потім((
Так утром можно снова начать))
А там и старое Рождество придет))
 

DIFFERENTIAL

Тут може бути ваша реклама.
Joined
Nov 9, 2011
Messages
5,852
Страна
Украина
Так утром можно снова начать))
А там и старое Рождество придет))
А потім і до Пасхи недалеко....
 

GLAVBUX

Moderator
Joined
Dec 16, 2011
Messages
13,708
Город
Киев
Ви не уявляєте, як приємно читати форум українською мовою.. навіть якщо К когось є камін або генератор!!!
ДушА радіє за українців!
Я ж тобі казав, що робота ведеться у вірному напрямку))
 

aleksshark

Пользователь
Joined
Dec 12, 2011
Messages
338
Город
Киев
На що там звернути увагу?
Новий офіціал магаз)). Перший у світі)). Тільки сьогодні побачив про нього новину
 

sywer

Пользователь
Joined
Nov 9, 2011
Messages
8,680
Город
Коростышев
Новий офіціал магаз)). Перший у світі)). Тільки сьогодні побачив про нього новину
Та вже пару місяців як є (може й раніше був), тільки наявності там немає :)
 

aldir

Пользователь
Joined
Sep 24, 2017
Messages
278
Страна
Украина
Город
Киев
Та вже пару місяців як є (може й раніше був), тільки наявності там немає
Там не тільки в наявності немає, так ще й ціни зовсім не як у оф магазинах Європи, для прикладу Дельта 2 65тис грн, а ціна за кордоном 1200Є (при оплаті з карти курс був 38.5 коли я купував тому обійшлося біля 46 тис)
 

sywer

Пользователь
Joined
Nov 9, 2011
Messages
8,680
Город
Коростышев
Там не тільки в наявності немає, так ще й ціни зовсім не як у оф магазинах Європи, для прикладу Дельта 2 65тис грн, а ціна за кордоном 1200Є (при оплаті з карти курс був 38.5 коли я купував тому обійшлося біля 46 тис)
Ціноутворення у нас зовсім не має ніякого відношення до офіц цін в Європі 🤷‍♂️ треба враховувати зрісший попит, логістику, черги на кордонах, мито (або його відсутність) і перш за все наявність, яка навіть в Європі вже на початок грудня була під питанням і всі поставки перенесли на кінець січня. Але зараз ситуація вгамувалася, пропозицій багато, ціни просіли гарно. А попит суттєво знизився.
 

maxe38

Moderator
Joined
Nov 9, 2011
Messages
13,207
Город
Полтава
IMG_20230108_215729.jpg
Аномально холодная зима..Правда,кацаподурики,из бмвклюпсру???
 
Last edited:

RAI

Пользователь
Joined
Nov 9, 2011
Messages
11,759
Город
Киев
View attachment 694780
Аномально холодная зима..Правда,кацаподурики,из бмвклюпсру???
У них, да. четко по западной границе)

 

aldir

Пользователь
Joined
Sep 24, 2017
Messages
278
Страна
Украина
Город
Киев
Ціноутворення у нас зовсім не має ніякого відношення до офіц цін в Європі 🤷‍♂️ треба враховувати зрісший попит, логістику, черги на кордонах, мито (або його відсутність) і перш за все наявність, яка навіть в Європі вже на початок грудня була під питанням і всі поставки перенесли на кінець січня. Але зараз ситуація вгамувалася, пропозицій багато, ціни просіли гарно. А попит суттєво знизився.
Ми ж говоримо про офіціних дистриб"юторів, чому ціна в оф магазині України повинна бути на майже 50% вищою, ніж в Європі?
При тому, що ця ціна початково була такою і не змінилася із збільшенням попиту. Я також чекав після замовлення в Швеції 2 тижні, поки приїде нова партія, при цьому ціна також не збільшилась.
Я не говорю зараз про тих, хто продає на ОЛХ чи ін магазини, які якимось чином самі завезли ці товари.
 

xersson

Пользователь
Joined
Sep 24, 2012
Messages
640
Город
Херсон
Поясніть будь ласка, якщо в цю автівку залити 50 л бензину, то я зможу проїхати 3125 км.(при расході 1,6 на 100).

При цьому треба заряджати її чи ні? Можлива її експлуатація без підзарядки, тільки на бензині, як звичайне авто?

Дякую.




BMW XM:

Fuel consumption in l/100km (combined): 1.6-1.5 (WLTP);

Electric power consumption in kWh/100 km (combined): 30.1-28.9 (WLTP); CO2 emissions in g/km (combined): 36-33 (WLTP);

Electric range in km: 82-88 (WLTP)






 

Filabatya

Пользователь
Joined
Oct 25, 2014
Messages
217
Age
37
Город
Ивано-Франковск
цей розхід вказується при малій швидкості і заряжкному акумі, а його стає на 50км можливо трішки більше. а скільки там батарея?
 

Seksinika

Пользователь
Joined
Jan 29, 2017
Messages
111
Age
39
Страна
Украина
Город
Киев
Опишу свой опыт владения электрокарами в сложившейся ситуации.

На 24.02.2022 в хозяйстве были РАВ-4ев 42кВт батарейка без быстрого порта и Тесла S 60кВт батарейка без быстрого порта из США машина, как бы важно ибо бортовой порт в Американце однофазный в отличии от трехфазного Европейского, до начала событий эти машины полностью закрывали возлагаемые на них задачи по передвижению), потому как самая дальняя точка куда на них ездили была Умань, ну а уже Львов и тем более заграница это приоритет если не самолета, то как минимум поезда.

25.04 были собраны вещи и как тогда казалось выехали из под Киева(Боярка) на пару дней, Тойоту понятно оставили по причине совсем малого пробега, на Тесле уехали, ну что сказать) при прохладной погоде, пробках и огромного количества блок-постов пробег ее явно сократился с привычных +- 240 до так это в районе 150:rolleyes:, ехали мы не далеко под Белую Церковь и не н долго, в общем успешно доехали без каких либо опасений о батарейке))), зарядили от сельской розетки и пробыли там пару дней как и рассчитывали, единственное поехали от туда не дамой как изначально планировалось а км. 30 за Умань с таки вот переездом с учетом блок-постов итд доехали мы уже еле еле с остатком батареи на 19км:(, ехали мы изначально двумя машинами моей Теслой и Маздой 3 сестры в виду чего была уверенность что в любом случаи доедем хоть на шнурке).

Сестра на следующее утро приняла решение ехать в Европу и уехала, мы остались в надежде таки скорого возвращения домой, которое закончилось только через пару недель, когда уже не очень далеко от дома начали ложится грады, сидеть в приймах такое время тоже было не очень + нужно было делать МРТ ребенку, а в Украине это было на тот момент нереально(, ввиду чего был взят курс в Польшу, понятно дело что после крайних заездов Теслой), напоминаю США с однофазным бортом и отключенным ЧАДЕМО(биток с Иншуринса) а это 3-5кВт максимум при наличии свободного шнурка и электричества на зарядке итд в общем было принято единственно верное решение оставлять ее в Текуче и передвигаться дальше маршруткой).

Дальше я с детьми уехала в Польшу на МРТ а муж остался во Львове нас ждать, тут вот Польша и медицина это не большая но кране трешовая ситуация(, через две недели ожидания муж поехал домой Бла Бла Каром через Текучу где забрал Теслу, по успешному возвращению экстренно продавРАВ-4ев купил Сироен С4 Аиркос, машину из расчета доехать до Европы и там уже пусть разваливается, через неделю мне все таки удалось сделать МРТ ребенку и мы вернулись домой, на момент возвращения у нас уже было относительно спокойно если не брать во внимание эпизодическую работу ПВО в непосредственной близости, тест дравй Ситроена Киев-Львов-Киев привел к тому что мы его экстренно заменили на куда более свежий Х-Трейл, не то что бы совсем корч был но очень сильно уставшая машина с пробегом на приборке 200 тысяч, а как та по делу понятно история умалчивала, но 100% ей было что умалчивать).

Так вот мы и жили Тесла С + Х-Трейл до момента пока не выключили свет, дом полностью на электричестве без газа и каких либо каминов, в Теслу на светофоре заехал набуханный водитель Сузуки Гранд Витары), а через время Тегра(операционка в ней древняя 15 год машины) переполнила обновлениями объем своей памяти и отключила лишние потребители) в виде большего монитора, ввиду чего была продана не дорого за 19500(обошлась она мне почти 3 года назад в +- 20000 с новыми колесами итд) + 5000 заплатил водитель Сузуки на ремонт в итоге машина мне еще и в плюс получилась, даже не взирая на огромную экономию по топливу в сравнении с ДВС, наездила я на ней больше 50 тысяч с расходом 18.9 при стоимости зарядки 0.84 копейки за кВт = 50000км. это 9500кВт Х пусть гривна ибо и днем иногда заряжалась) = 9500грн. за 500000км. при сервисе машины(масла, фильтра итд) 0огрн., ну а мы уехали в Румынию на 4 месяца на дизеле.

П.С. Мы вернулись почти три месяца назад, дизель это хорошо это ФОРЕВА), но электричка это еще лучше ввиду чего привезла себе с Норвегии Теслу Х, прошлые ошибки по отсутствию быстрого порта итд были учтены), машина с активным CCS а это 50кВт в час в Украине и 100 в + кВт в Европе + штатный Менкерс а это в Украине на тех же Ясно зарядках + 22кВт в час при стоимости 8грн. за 1кВт что все равно даже на такой стоимости выходит дешевле чем солярка по 40грн. на Х-Трейл при его более чем скромном расходе 5-6 литров, Тесла кстати покупалась с расчетом того что будет ездить в Европу и экземпляр был выбран с бесплатным пожизненным суперчарджем в Европе от Теслы.
 

Attachments

  • 274_2127520124.png
    274_2127520124.png
    24 KB · Views: 14

Nemo2115

Пользователь
Joined
Dec 5, 2019
Messages
2,054
Страна
Украина
Город
Кременчуг
240 км це якого року Тесла?
 
Top