Да гдето коротит ,второй день ищу!
Уже ковры все поднял,снял-отсоединил всё перечисленное=колонки передние ,приборы ,реле все ,блоки ,блок предохранителей,заднюю проводку,мотор печки,косу, все штекера на печке,негде невидно плавленных проводов.
И в отсоеденённом состоянии коротит= если только подсоеденить реле к4
И к стати реле к4 включается при вк. зажигания.
Придётся искать электрика,или электросхему цветную,для проверки как проложен провод к мотору от реле.
Без элетросхемы цветной мне с ней несправиться.
Щётки покупал медно графитовые на строительном рынке,как мне советовал электрик.
Цена вопроса 100гр.
Единственное подрезал по длине покороче и подогнал по ширине на зачистной полировочной машинке на мелком наждаке.
Включил в руках,работает без посторонних звуков.
Если нада могу купить и Вам такие счётки,работают вроде отлично.
Якщо буде нагода, візьміть парочку. Гроші скину у будь який зручний для Вас спосіб.
Щодо схем. Краще ЕТМ схем не буде. Це оригінальна схема. Якщо кольорові десь знайдуться - то це вже щось місцеве.
Тут, наприклад:
http://bmwclub.pro/forum/viewtopic.php?t=408
От дивіться:
Ваше реле, що живить моторчик.
Кольори дротів можна подивитись в кінці кожнорго розділу в табличці внизу:
Наприклад від запобіжника F19 до роз'єма Х36 йде дріт з позначкою gn/br - GREEN/BROWN - зелено-коричневий.
Можна на роз'єму реле спробувати мультиметром виловити коротиш, тільки треба від'єднати моторчик, бо в нього опір дуже маленький, може бути схоже на коротиш.
Потім можна спробувати від'єднувати інші роз'єми і також намагатися визначити де коротить.
Роз'єми всі підписані, в кінці є розділ "7000 Component Location Chart", де вказано їх розташування. Наприклад Х36:
Зеленим підкреслений номер розділу й сторінки, де є його фото (7100-23-01: розділ 7100, 34 сторінка, перший стовбчик):
Також видно, що до реле К4 живлення приходить зверху схеми зі сторінки 06700-00 з стрілочки з позначкою "Z".
Йдемо туди:
Верхня права частина схеми. Шукаємо що пішло по стрільці "Z" на сторінку з реле 0670-05.
Бачимо роз'єм Х1.1. По схемі це "жирнючий" плюс, Який йде від генератора і ще на купу всього. Тут можна зробити припущення, що до цього роз'єму коротиша нема, бо інакше глючило б набагато більше ланцюгів, ане тільки той, що захищений F19.
Йдемо в розділ "7000 Component Location Chart"
Читаємо опис Х1.1 і дивимося його фото на 7100-40-03
Х1.1 - це товстий плюсовий дріт під коробкою з реле.
Ось від нього я б і перевіряв проводку по такому ланцюжку:
X1.1 ->(червоний дріт)-> X58 2-й пін реле К4 -> Х58 6-й пін реле К4 -> Запобіжник 19 ->(зелено-коричневий дріт)-> Х36 ->(зелено-коричневий дріт)->Х817 моторчика пічки.