Ви знаєте як працює БК?
Він бере час відкриття бензиновою форсунки і, враховуючи швидкість та продуктивність форсунки, вираховує витрату палива.
Ви знаєте як працюють газові мізки?
Вони беруть сигнал на відкриття бензинової форсунки, множить його на коефіцієнт, що виставив майстер при налаштуванні (насправді не один, а декілька ще й у вигляді массиву) і на отриманий результат відкриває газову форсунку.
Ані бензиновий мозок, ані БК не знає, що ваша машина їде не на бензині, а на газу.
А тепер давайте прослідкуємо ланцюжок: майстер задрав коефіцієнт вгору, палива йде більше, ніж треба, бензиновий мозок через лямбду бачить збагачену суміш, починаю зменшувати час відкриття форсунки, аби отримати оптимальну суміш, час відкриття зменшується, БК цей час обраховує і видає зменшену витрату. При тому що реальна витрата залишилась та сама.
Те, що у вас так співпало - це чисте везіння. Бо БК геть не знає таких параметрів, як тиск газу після редуктора, продуктивність форсунок (варіантів яких може бути купа, а в кожному варіанті ще варіанти з підйомом штоку та діаметром каліброваних отворів, що навіть свердляться вручну), час відкриття газових форсунок.
Звісно це Ваше право вірити, що Ваш БК працює якось інакше. Я просто раджу не спиратися на його показники при роботі на газу, бо під ними немає нормальної основи. Це відносний показник, а не абсолютний.