[ E32/34 ] Е32/735 "Schwarzer Hai" [Київ]

  • Автор теми Автор теми GeisT
  • Дата створення Дата створення
"Війна, не на часі...але"
......передісторія...
За кілька днів до відомих подій вся наша країна жила собі спокійним життям і ніщо не віщувало біди. От так і я планував свій день : зняв старі емблеми так як вигляд у них був вже не презентабельний, (нові були куплені зазделегідь)звісно кріпились вони вже не на пістонах ,а на силіконі, але такого неподобства з новими я не міг допустити, тому замовив нові "пружинні зажими"(так вони позначаються по каталогу), а ще нові колісні болти і масляний фільтр , і став чекати замовлення. Але....
24 лютого я прокинувся від незрозумілого "баха", через пару секунд в моїй домівці затремтіли вікна і я почув ще 2 баха - війна. Телефон вже розривався сигналами "Дніпро" ,я швидко зібрався і побіг, так як "долг зовет" , пригнув в "бумку" і помчав. І з того часу ,вона ,ще й моя "бойова подруга". Вже десь приблизно через місяць війни ,одного разу машинка не захотіла запуститись, але пару міцних товаришів мені допомогли це зробити (одразу подумав на акум) , але ще була і інша підозра (стартер який подавав ознаки - "скоро здохну") яка виявилась проблемою. Так в результаті машина отримала незапланований подарунок IMG_20220406_144833_698.jpg
Польський виробник , який спеціалізується на виробництві стартерів і генераторів з початку 90-х, у знайомого на м10 , цей же виробник вже 2 роки паше без питань
IMG_20220406_144854_064.jpg
Замінив без проблем на місці, пару годин часу і момент істини - крутить що дурний 😄, тим часом моє попереднє замовлення до мене також приїхало тільки на домашню адресу, і от випала нагода побачити родину за весь цей час, ну і звісно навести красуIMG_20220408_201415_378.jpg
Номер зажимів,може кому знадобиться, ціна -копійки))
IMG_20220409_083704_484.jpg
Тепер все як треба і перемога за нами!!! Всім мирного неба, зараз це найбільш актуально!
IMG_20220409_083828_780.jpg
 
"Брумм...бруммм😁😁😁"
.....чергова обновка , яка як би й була запланована, але гадав що ще почекає....не тут то було. В черговій поїздці помітив що мій вихлоп окрім знайомого мені звуку, видає ще й якийсь зайвий, тому в один з випавших вільних днів я вже знав напрямок куди мені їхати, прихопивши новий вихлоп.
IMG-c36e0f6186c96140e54009ea8edd62a9-V.jpg Я гадав що все обійдеться заміною просто "банки", але не тут то було, так як самі труби деякі також прогоріли, плюс розмір у них був взагалі мабуть до 40мм в діаметрі. Старий глушак просто жестьIMG_20220412_152922_174.jpg
Дорога йому тільки на брухтIMG_20220412_152927_427.jpg
Також була замінена траса від стронгерів, яка окрім того що прогоріла, ще й була мала в діаметрі, труба 60-ка
IMG_20220412_165337_477.jpg
До глушника під'єднання через Yпайп
IMG_20220412_165343_823.jpg

IMG_20220414_065646_775.jpg
Кінцевий результат мені подобається, часу на мийку вже не залишалось.....вже майже два місяці ,каюсь🥺, самому не приємно що брудна, але ...
IMG_20220414_065604_544.jpg
Надалі машинку чекає заміна масла і нова літня обувка
IMG_20220217_202729.jpg
Ще довелось трохи наколхозити з нижнім патрубком охолодження ,від бачка, так як виявив тріщину(скільки з нею їздив хз) і потрібно було щось придумати по місцю, тому тепер ще маю під капотом елементи "тюнінгу" в вигляді синього силікону😄, головне що не тече і працює, а новий вже замовив))).
Всім добра, далі буде!
 
"Крок за кроком до "цукерки"".
Всім чергове вітання, от вже трохи більше року я маю свою акулку і проїхали ми за цей час 5000+ км, час міняти мастило, цього разу вирішив спробувати іншого виробника так як відомі події внесли корективи в наші життя і представник Wolf, також поки зупинив поставки, а ще також все пізнається в порівнянні, хоча і за Wolf поганого нічого не скажу . Цього разу натрапив на цього виробника , почитав , подивився, підробки на ринку не зустрічались, по класифікації підходить(при тому що в теперішніх умовах альтернативи не багато), вирішив спробувати. Адінол made in Germany 😁.IMG_20220416_160839_913.jpg
Також не залишаю без уваги технічну частину, "задні гальма ще терплять" - так мені казав знайомий при огляді ,одразу як придбав, але "ніщо не вічне" 😄тому було придбане слідуюче (благо магазин в якому замовляю постійно вже запрацював) :
Задні дискиIMG_20220424_113815_763.jpg

IMG_20220424_113839_808.jpg
колодкиIMG_20220424_113331_188.jpg

IMG_20220424_113241_681.jpg

IMG_20220424_113223_596.jpg
Пам'ятаєте в попередньому дописі про тюнінг під капотом, так от патрубок вже доїхав
IMG_20220424_112750_059.jpg
Також одразу придбав сайленти задньої балки
IMG_20220424_113559_773.jpg
Нові троси ручникаIMG_20220424_112631_283.jpg
...ще в дорозі ремкомплекти супортів, доїжджають і гоу😊. Ну а поки ,прийшло тепло, пора міняти "взуванку"
IMG_20220425_190235_806.jpg
Наразі поки все, далі буде....
"....крок за кроком"
Всім мирного неба!
P.S. Щось намудрив з фото🥴
 

Вкладення

  • IMG_20220424_113559_773.jpg
    IMG_20220424_113559_773.jpg
    1,012.8 КБ · Перегляди: 5
  • IMG_20220424_113331_188.jpg
    IMG_20220424_113331_188.jpg
    1.2 MБ · Перегляди: 5
  • IMG_20220424_113241_681.jpg
    IMG_20220424_113241_681.jpg
    1.1 MБ · Перегляди: 4
  • IMG_20220424_113223_596.jpg
    IMG_20220424_113223_596.jpg
    1.5 MБ · Перегляди: 5
  • IMG_20220424_112750_059.jpg
    IMG_20220424_112750_059.jpg
    982.7 КБ · Перегляди: 6
  • IMG_20220424_112631_283.jpg
    IMG_20220424_112631_283.jpg
    1.2 MБ · Перегляди: 5
Останнє редагування:
"Стук, стук, стук - хто там"
Доброї ночі всім хто не спить. От нарешті всі комплектуючі для заміни гальм зібрані і в скорому часі будуть мінятися, за одне придбав, щоб замінити одразу ,і всі сайленти задка, так як балка буде скидатись, щоб зробити все за раз, і більше туди не заглядати. Але машинка попросила ще "обновки".....😭😄
....в черговій поїздці почув підозрілий стук на нерівностях, спочатку подумав що це нові болти для підвіски,які були в салоні ,але ну не можуть ,думаю, так вони стукати, в результаті моя "чуйка" мене не зрадила - опора аморта "покинула чат"
IMG-20220525-WA0001.jpg
аморт як я розумію також мертвий, тому довелося в терміновому порядку шукати аморти і опори,(міняти буду звісно парою) , і місце де мені це все встановлять, благо поблизу знайомі підказали СТО в якій ще й механік виявився "братом по духу" і з лаунчзоною BMW 😅, тому вже через якісь кілька годин ,моя баржа ,тихим ходом попливе на ремонт)).
А намічена переборка задка вже буде трохи згодом...IMG_20220525_173520_454.jpg

IMG_20220525_173431_463.jpg

IMG_20220521_134738_038.jpg

IMG_20220521_134137_653.jpg

IMG_20220521_134020_188.jpg
На цьому поки все😉,всім добра і мирного неба!
 
"Сказати що я прозрів- це нічого не сказати"
Всім вітання, в доповнення до попереднього запису напишу пару рядків про заміну амортів, опор і "колхоз" 😄. От машина вже на підйомнику і почалось саме цікаве - старі аморти скинули без проблем, до речі вони були не зовсім мертві ,виявили ще під опорами проставки, без яких як виявилось не можна поставити опору, так як стакан підварювався і не дуже охайно,в результаті чого рідна опора без проставки не стає😠. Благо авторинок під боком ,побіг за довшими шпильками ,щоб не колхозить з болтами (як було до мене зрозлено), нові шайби, і, як я гадав все! Не тут то було : виявилось наступне
- старі опори ніби як з Е39 з пересверлиними шпильками(ну то не саме страшне)
- пружини невідомо від чого(можливо класика ВАЗ), майстер сам як бмвіст матюкався від такого. В результаті чого стара пружина в рідну опору просто не стає! Благо добра людина ,в якої не раз дещо замовляв, не встигла продати оригінальні пружини і за годину він мені їх привіз на СТО, майже за дарма і за велику вдячність від мене! Пружини до речі просто в чудовому стані були, ще в рідній фарбі.
Резинка під пружини одна потребувала заміни і я знову побіг на ринок, там мені упорно намагались продати від тазоваза, зі словами "пружина розіпре і буде норм", але я сказав "ніх...ра". Звісно їх можна замовити нові, але хто ж знав що поломка так скоро станеться - так би зазделегідь підготувався😅 . В результаті резинка знайшлася у майстра, б/у але жива і от через якісь пару годин моя лайба на колесах😁.
Проїхався і був вражений тим як вона тепер "ковтала " нерівності, також були викинуті у відро зі старих пружин бафери(так здається називаються) що вставляються між витками, які просто не давали пружині повноцінно виконувати свої функції, ставили їх також до мене і їх я збирався викидати при першій нагоді. Короче посмішка у мене була від вуха до вуха від результату, і це при тому що по переду ще заміна сайлентів.
Фото не було коли робити, тому так.
Опори брав Meyle HD, kayaba- комплект пильників відбійників, оморти sato tech. На цьому все , рухаємось далі, всім добра!
 
"Хто рано встає..."
Вітання всім! От дочекався коли "зірки зійшлися" : у знайомого звільнився гараж і з'явився час, щоб взятися за мою 7-ку.
Ранок, тиша, а я вже "бурчу" М30-тимIMG_20220613_044008_685.jpg
На трасі ні душі20220616211422.jpg
Приїхав, передав знайомому машину і вже з нетерпінням чекав на відремонтовану. Товариш також "нашого розливу" і вже 18-тий рік володіє однією Е30. За кілька днів було зроблено все що мав замінити і навіть більше,робив як для себе.
Балка булаIMG-20220614-WA0007.jpg
...сталаIMG-20220614-WA0008.jpg
супортаIMG-20220614-WA0001.jpg
редукторIMG-20220614-WA0000.jpg
ричагиIMG-20220616-WA0006.jpg
Болти, кардан, полуосіIMG-20220616-WA0005.jpg

IMG-20220616-WA0004.jpg

IMG-20220616-WA0002.jpg

IMG-20220616-WA0003.jpg
Значить що було зроблено :
- заміна задніх гальм повністю(диски,колодки,колодки ручника,троси ручника, ремкомплекти супортів з поршнями,гальмівні задні магістралі, шланги)
- заміна всіх сайлентів по задку
- заміна ременя генератора і гідропідсилювача,так як на гідропідсилювач взагалі від тазоваза стояв плюс до всього вже був пошкоджений
- заміна втулок ,стійок стабілізатора, "яєць")))
А поки все, рухаємось далі....і ,всім перемоги!
 
Останнє редагування:
"Крок за кроком"- продовження.
Вітання всім! Буквально пару слів, так як саме цікаве буде трохи згодом. Значить перебравши "корму" , знайомий проінспектував передню підвіску, з критичного виявився один наконечник рульової тяги(міняти буду всі)
IMG_20220630_201112_922.jpg
IMG_20220702_205317_466.jpg
Також внесу "корективи" в свій вихлоп, так як стронгери, це не те, що має в ній бути ,плюс до всього з'єднання ,на яке я чомусь не звернув уваги, також меншого діаметру і вже підуставше. Надалі менш критичне - рульовий карданчик і маятник(також мінятиму )
IMG_20220630_201301_140.jpg

IMG_20220630_201146_182.jpg
Потім звісно ,щоб зробити і забути - передні гальма(диски, колодки, шланги, трубки по необхідності, ремкомплекти супортів з поршнями)


IMG_20220630_201203_497.jpg

IMG_20220630_201118_294.jpg

IMG_20220630_201218_095.jpg
Також під заміну стійки стаба переднього, планую взяти нашого виробника АТР(посилені). Одразу під заміну ще аморти, опори, і т.д.
До цієї кучки додам ще пару позицій і гоу на заміну,і буде мені щастя😄
IMG_20220630_201105_868.jpg
А поки всім мира і перемоги!
P.S. А ще поміж справами: "ідея народжена війною" - ще один клубний атрибут!
IMG_20220617_121859_742.jpg
 
Останнє редагування:
Старушка лет 20 такой обслуги не видела))
 
Старушка лет 20 такой обслуги не видела))
Мабуть 😄😄, сперечатись не буду, принаймні власники до мене я так зрозумів не сильно переймались , якщо елементарно не могли насос омивайки лобового поставити щоб працювала, лінь було провода пошукати щоб габарит працював, то пішли шляхом найменшого спротиву - запаралелили і все. Я звісно ще також не все виправив, але поки технічка в приорітеті , хоч і стеля провисша вже напрягає 😀
 
Жду лайвхак)
В гараже есть один антиквариат, в котором тоже потолок провис, надо делать)
Та тут лайвхаком не обійтись, тут вже просто буде робити людина ,яка мені ще на Е30 салон шила. А так поки на якихось кнопках, типу канцелярських.
 
толково (y)
 
Стараюсь😊, ще он "колега по цеху" подарував два передніх сидіння комфорт, під перешив і механічні правда ,але☝️, всі механізми працюють,спинки рівні і не на саморізах, вже маю певні задуми на них😁
 
"Брумм...Бруммм" - модернізація.
Всім вітання! Ну що сказати: поїздивши трохи після заміни вихлопа,дійшов висновку що "стронгери" це явно не те що має бути в "люкс класі", плюс до всього з'єднання труб були завузькі ,хоч і рідні🤷IMG_20220712_164515_423.jpg
А ще як виявилось при демонтажі, в місці де до з'єднання прилягає труба, вона вже майже прогоріла і ще був виявлений колхоз : в стронгер заходила труба ще меншого! діаметру,короче люто одним словом. Замість стронгерів поставив універсальний резонатор на два входи/виходи , ну і звісно нові з'єднання
IMG_20220712_095038_089.jpg

IMG_20220712_095032_057.jpg
Так симпатичніше. Шкода тільки що Польща не робить їх трохи довшими, спочатку думав поставити два круглих, але сумнівався чи помістяться так як був би більший діаметр і ширина обох разом, тому такIMG_20220712_095053_118.jpg
Значить по звуку - він дещо змінився, не набагато тихше, але☝️, він став не такий "дзвінкий". На цьому з вихлопом поки все, наразі вже замовлені передні аморти,опори, і стійки стабілізатора. Думав може раніше вийде віддати машину знайомому на ремонт,але колега сказав,що у відпустці(а її лише 5 діб, війна) він навіть собі робити нічого не буде. Потрібна "розрядка" : вода,пляж ,трохи "хмільного" і вудка.😄
 
"....нарешті!"
Вітання всім. От знайомий черговий раз забирає авто на ремонт і я вкотре ловлю себе на думці , проводжаючи поглядом як вона від'їзжає - що вона чудова! Звук вихлопу інший, не такий яким ти чуєш його з салону і в русі ти бачиш її по "іншому" , і шию скручуєш з захватом, до речі не я один, хоча і бачиш її кожного дня.
"Розлука" була не довгою, а "зустріч" довгоочікувана 😊. Значить окрім того що було намічено зробити додалося ще "дещо", після того як морду вивісили побачили що "приїхали" ще й ричаги, але нічого не поробиш. Старий власник запевняв що аморти стоять з 16-тим штоком під "складну" балку, хоча коли зняв колпачки виявив що аморти з 14-тим штоком, ну думаю не проблема,так як націлився все таки на 16мм все одно. Опори по номерам (завдяки темі на драйві, яку давно читав і зберіг в пам'яті) підбирав від Е34 540і, так як для Е32 чомусь вони не б'ються по номеру, але підходять як рідні, мають меншу ціну і більше прозицій. Найбільше переймався за аморти і опори, так як в опису мало інфи, і чи підійдуть......тому забирав їх з штангенциркулем 😅. Далі вже цікавіше, процес пішов.
IMG-20220725-WA0008.jpgТак як ліва сторона була бита то дісталось і стійці: шток підігнуло і надалі довелось рихтувати площадку під пружину ,бо стояла "косо криво" і ніхто не переймався🤬 IMG-20220725-WA0003.jpg
IMG-20220725-WA0006.jpgГальма розібрались без "заморочок" як підмітив колега, але стан "печалька":
IMG-20220725-WA0005.jpg

IMG-20220725-WA0009.jpg
Далі вже підготовка до покраски і новий ремкомплектIMG-20220725-WA0007.jpg

IMG-20220727-WA0006.jpg

IMG-20220727-WA0005.jpg
IMG-20220727-WA0008.jpg
Стійки тепер виглядають такIMG-20220727-WA0009.jpg
Ще була знайдена траверса коробки ,так як моя з алюмінію була без одного "вуха"IMG-20220727-WA0007.jpg
Стабілізатор ,"вуха" також все приводилось в порядокIMG-20220727-WA0004.jpg

IMG-20220727-WA0003.jpg
Всі новенькі ризинки під пружиниIMG_20220714_195629_832.jpg

IMG_20220714_195539_904.jpg
Аморти, опори. Стійки стабілізатора взяв АТР як писав вищеIMG_20220714_194906_769.jpg
IMG_20220714_195748_020.jpg

IMG_20220714_200001_020.jpg
Тепер знизу маю таку красуIMG-20220729-WA0000.jpg

IMG-20220729-WA0002.jpg
Після того як все було зібрано до "купи" , останній штрих - розвал



IMG-20220729-WA0005.jpg
Після зробленої роботи різниця в управлінні і те як працює "ходовка" просто величезна - я звісно не Нікі Лауда з славнозвісного фільму ,який "п'ятою" точкою міг провести діагностику авто, але тут гадаю різницю відчує навіть "профан" , для якого - "ну їде , значить справна"😄. На дорозі - як на рейках, будь які стики асфальту, горбики, деформаційні шви підвіска відпрацьовує на ура, але зазначу що не так як на w124, в ньому мене прямо "укачувало".......не по мені така поведінка, хоча там і гума була не з 45 профілем😁.
Аморти з приставкою "спорт" ,як зазначено в описі на фірмі де брав, побачимо скільки проходять з нашими дорогами і моїм стилем "переповзати" нерівності, а не "більше газу менше ям" і пробігами в 5000 за два роки😄. Якось так, далі буде, всім перемоги!
 

Вкладення

  • IMG-20220727-WA0010.jpg
    IMG-20220727-WA0010.jpg
    125.1 КБ · Перегляди: 10
"Трохи поезії"
Он тёр графит, и днём и ночью,
И мерял воздуха поток!
Пять вольт питали его мощью,
В ответ он выдавал сигнальный ток

И в жаркий день и в лютый холод
Педалью газа увлечён
Он открывал и закрывал свою лопату
Не знал тогда трудяга, что обречён…

Всё тленно в этом бренном мире
И замысел создателя жесток
Дмрв ценою своей платы
Подал "мозгам" последний в жизни ток…

М30 словно обреченный чахнет
и распустил табун немецких лошадей
Он воздух, жадными глотками хапнет
А сколько бенза лить, не знает, хоть убей.

Пропал задор и слишком тяжело семёрку тащит
Мотор скулит, рычит, но крутиться, с трудом
Ход холостой, как зверь пугливый скачит,
в попытке в стужу греться огненным теплом.

Но вдруг, как свет в конце тоннеля
Надежды луч, рассёк туман графитной пыли
Как пересадка сердца молодого зверя
Дпдз от NXP в дмрв, все муки прекратили!

И вновь, в железном сердце пламени покой,
былую мощь и силу ощутил мотор, все скакуны баварские вернулись в "строй",
Ньютоны рвутся на свободу Бернарду воспевая оды...

Семёрка ожила, как в юности задор
Желанье ехать ,плыть,лететь за горизонт
"Мурчит" М30 ровно и спокойно,
и в холод лютый ,в летний зной
ДМРВ, спасибо, что живой!

Значить що маємо по факту : до мене кришку вже вскривали і мабуть щось там робилиIMG_20220814_120432_283.jpg
...після переробки вже мали такий виглядIMG-b4b9dcf91ba59ea1a9dbed5010e2e60a-V.jpg

IMG_20220817_133956_016.jpg
Все було вичищено і налаштовано на заводські параметри IMG_20220817_134020_569.jpg

IMG_20220817_134044_128.jpg
Коли я придбав авто то по відчуттям вона їхала досить пристойно і відчував я це навіть сидячи пасажиром ,але моя чуйка підказувала мені що "може краще", і от після вивчення питання по дмрв зрозумів що "копати " треба в його сторону ,зупинився на варіанті по переробці рідного.
Значить що змінилося по факту
- дещо впав розхід в л/ч
- по динаміці стала жвавіше
- холостий ход одразу стабільний
Я задоволений,а далі будем бачити😁, дякую за роботу Сергію з Харківської обл, дуже толковий в цьому ділі.

P.S. В своєму житті вірші я писав двічі, це був другий, перший раз дружині! ☺️
Далі буде! Всім перемоги!
 
нічого собі, ти поет! )
толково - і вірш і робота )
 
На что человек способен, лишь бы новый расходомер не покупать)))
😄😄😄 можна було купити новий від м62, але на теперішній час не знаю його вартість(до війни був 3500+) і конвертер до нього замовляти у людини, і плюс до всього його можливо довелось би програмно підлаштовувати на авто(є у нас людина яка також серйозно займається цією переробкою, він і винайшов цей конвертер), а так все вже налаштовано,плюс "автентичність" 🤭, поставив і поїхав.
 
  • Haha
Реакції: RAI
"Розлука.....зустріч.....і "вау""
Всім вітання! Значить набридло мені вже бачити свою страшну стелю в машині, зі жменькою саморізів де їх взагалі не має бути, тому черговий раз звернувся до провіреної людини щоб навести красу. Також перешивав передні сидіння.
Залишив машину і вже з нетерпінням чекав "новин" від майстра, які вже були на другий день, коли знялася стеля: одразу новини були не втішні, викрутивши жменю саморізів майстер виявив що в більшості вони тримали просто тканину до самої стелі !, ви уявляєте просто тканину, плюс до всього попередники які ці самі саморізи вкручували не сильно переймалися і зробили дірки в ніші під люк(нажаль цього жаху я не покажу ,так як забув банально сфоткати), також сама стеля була зламана в п'яти місцях😭. Що робити? Шукати цілу? Той ще квест, але я спробував, оlх мені в поміч, в результаті одна пропозиція, і можливо я би нею скористався коли би стан був відповідний , а так вона також потребувала перетяжки ,так як місцями шкіра провисла, місцями протерлася ,і цінник виходив би непристойний 🙄. В результаті було прийнято рішення ремонтувати свою і майстер все зробив відмінно враховуючи її стан, коли я вже дивився на перетягнуту стелю , то ніколи не подумав би що пошкоджена.
Також перешивалися всі стійки звісно, фото не передасть , в живу в рази краще😁IMG_20221122_110553_628.jpg

IMG_20221122_111016_219.jpg

IMG_20221122_111336_860.jpg
Центральні стійки так як по заводу: верх тканина , низ " шкіра" :
IMG_20221122_111047_110.jpg

IMG_20221122_110621_408.jpg
Також до речі були замінені всі ущільнювачі дверей на нові. Так як оригінал занадто (як на мене) дорого, почав підбирати щось підходяще. В результаті вибір пав на газелівський....АЛЕ! їх просто нема , так як їх раніше робив Харків і зараз з цим проблема, як мені сказав старий армян на базарі який ними торгує вже дуууууже давно. Думали ,гадали і тут на очі попався ущільнювач від "якогось легкового форда" як він сказав😄 ,і він виявився ще краще ніж газелівський, в результаті на другий день я поїхав знову до армяна щоб викинути задні від 2108, які в мене стояли з моменту купівлі авто ,і встановити "фордовські" ))). Результатом задоволений.
Далі сидіння ,стан- 🤬🤬🤬, пасажирське ще більш-менш, підварювати довелось лише в одному місці. Водійське більш пошкоджене, але все було зроблено. В результаті всі положення працюють, спинки рівні і їх не перекошує(була така проблема з водійським), ел.підголівники працюють і навіть підігрів. Сидіння шив в якісну автомобільну "шкіру" 😁(ну ви зрозуміли, прошу шишками не закидувати), виглядає дуже класно і приємна на дотик. Майстер дома всі крісла в неї поперешивав і салон свого Інфініті QX35.IMG_20221122_110831_148.jpg

IMG_20221122_110938_538.jpg

IMG_20221122_111257_939.jpg
Салон виглядає просто супер в порівнянні до ремонту: по новому і свіжо. Мені подобається, отримав те що хотів. На цьому все, рухаємося далі! Всім перемоги!
 
А заднє чого разом вже не перешив? По фото видно, що помітно відрізняється. Ручки і вставки для ременів тепер треба чорні. До речі, той зіжмаканий "тюнінг" з ременя я б зняв...
 
А заднє чого разом вже не перешив?
Задній ряд в доволі доброму стані і поки рука не підіймається😄, хоча дружина також підмітила що мабуть було б краще перешити......може "вмовлю" себе і таки перешию😅.....трохи згодом🙄
 
Яка вартість за перешив передніх седінь виходить зараз?
 
"Тепер завершений вигляд"
Всім вітання! Минуло не так багато часу з попереднього запису і візиту до майстра, як я знову до нього відвіз на цей раз вже задній диван. Хоч він і мав гарний вигляд , але, "шкіра - не панацея" , і поїздивши пару днів, диван, який відрізнявся від всього салону, ну вже дуже почав дратувати погляд. Тому рішення було прийнято миттєво і безповоротно. Набрав людину, він ще не встиг взяти інше замовлення, і матеріалу (саме такої "шкіри" в яку він шив передні) у нього залишилось як раз на парочку сидінь , надалі потрібно було замовляти і чекати. Можна сказати "заскочив на підніжку потяга що відходить"😄

Кілька днів роботи і я вже любуюсь обновкою у себе в салоні . По суті і все, особо нема що описувати , все зроблено гарно, якісно. Я задоволений. Як би я не намагався сфоткати добре, але фото не передає те як вони виглядають в живу.IMG_20221205_120907_521.jpg

IMG_20221205_120933_600.jpg

IMG_20221205_120958_621.jpg

IMG_20221205_121207_619.jpg

IMG_20221205_121223_603.jpg

Надалі готуємось до зими краще, але про це в наступному записі . Всім перемоги!
 
" а зима спитає..."
Всім вітання!
Не те щоб мені це сильно було потрібно, але в світі останніх подій і частим вимкненням світла ,разом зі світлом зникав і зв'язок,що вже було дуже незручно, діти не можуть займатися і т.д. Тому прийняв рішення придбати новий акумулятор до авто ,який поки потрудиться в будинку, і перетворювач напруги ,щоб можна було під'єднати модем, роутер і діодні лампи на пару кімнат.
Наразі в машині стоїть вітчизняний forse на 70 з хвостиком ампер годин і зі своїми задачами справляється, але новий купував дещо потужніший і кращий (я так гадаю). Знайшов по мінімальній ціновій пропозиції і акум ,і перетворювач, замовив , і очікував на посилку. Пару днів ,все приїхало в один день, пішов забирати, спочатку дістав перетворювач і одразу розчарування: мало того що приїхав не з "крокодилами", а під прикурювач, так ще й штекер розломаний. Зрозуміло поїхав назад і перезамовив. Винесли акум, всі наклейки як треба знімаю бумагу, а він лежить на боку, електроліт потік, ну що за нах.... Залишив до ранку, ранком прийшов з нього ще натікло. Дзвінок на фірму,так і так мов. В результаті мені висилають новий , попередній їде назад. За другим разом все доставили як треба. Приніс додому і через якийсь час бац - "темно як в негра в опі" ,під'єдную "адську машину " і вуаля - у мене цивілізація😅.
IMG_20221210_111714_493.jpg

IMG_20221210_111733_332.jpg

IMG_20221210_123325_468.jpg

IMG_20221210_123402_554.jpg
Це зарядка під навантаженням. Після 4,5 годин роботи, заряд просів на 0,05 одиниць. Думаю не погано(мабуть).
Надалі придбав ще гумові килимки в салон так як, як би там не було але текстильні для зими не то . Коврики для Е34 ,але лягли як рідні майже. Дуже еластичні, не дубові, гнучкі. Я задоволений! IMG_20221214_152147_213.jpg

IMG_20221214_152232_816.jpg

IMG_20221214_153327_655.jpg

IMG_20221214_153222_719.jpg

IMG_20221214_153156_290.jpg
Наразі поки все. Всім перемоги!
P.S. а ще продовжуємо традицію клубної атрибутики. В цьому році календар обіцяє бути ще цікавішим🙂
 
Коврики для Е34 ,але лягли як рідні майже.
Не хочу вас разочаровывать, но водительский коврик протрется меньше чем за год.
Одна радость - они продаются отдельно (периодически можно найти)
 
Не хочу вас разочаровывать, но водительский коврик протрется меньше чем за год.
Одна радость - они продаются отдельно (периодически можно найти)
Значить мені вистачить на три, так як їх я буду використовувати лише зимою і поки сніг😅😅😅
 
"Вірність традиції"
....не так давно вона започаткована, але гадаю що тепер це невід'ємна частина нашого клубу.
Всім вітання шановні! Ну що , добігає кінця цей тяжкий і водночас доленосний для всіх нас і нашої країни рік. Рік який ввійде в усі підручники з історії України і не тільки, рік який ніколи не зтерти з пам'яті всіх українців в кожному куточку нашої країни. Між тим життя продовжується і наші хлопці і жінки роблять все необхідне і часами мабуть не можливе для цього, за що їм низький уклін!
Цього року до чергового нашого клубного атрибуту ми підійшли відповідальніше і завчасно, проте як завжди наш народ треба трохи "розшивилити" , або може то "пізнє запалення"🤔😄. Але необхідну кількість фото для календаря ми зібрали, після чого як завжди провели голосування на найкращих претендентів на основний лист. Цього разу мене черговий раз осяяла ідея і я вирішив внести "ізюминку" до оформлення, через що наш атрибут отримав актуальне гасло і набув більш патріотичного вигляду IMG-0f0d9910590b33ca59adcc89187f7a3d-V.jpg
Цього року як і в минулому у нас є як завжди беззаперечні "лідери" , а також і нові люди які до нас приєдналися і взяли участь . Постійний наш учасник, на дуже гарній Е32 в "американ стайлі", авто дуже доглянуте і яскраве.IMG-1512c3b0f586177def50e1e2d31e521a-V.jpg
Ще одна цікава автівка яку власник збирав досить довго і не менш яскрава , цього разу з меншим побратимом Е30. Клаус Люте знав свою справу - безспірно!IMG-5883630dae16b02901ac2217e22168df-V.jpg
Чергове шикарне фото з Дніпра , тут просто без слів IMG-29971f3101c11cb80ec290f6b72782ee-V.jpg
Не менш цікавий ще один Дніпрянин, організатор групи BMW Classic Dnipro в телеграмIMG-7398394d149bb923b4ef447bda925c5d-V.jpg
Всі інші наші учасники не менш цікаві, я не бачу просто сенсу викладати всіх. На цьому календарі моє авто попало в "мініатюру" проте я не переймаюсь сильно, хоча як і зазначили адміни "не дуже уважно роздивлялися учасники фото претендентів 😄, треба над цим ще працювати" . Якщо когось зацікавить календар з нашого загального клубу - звертайтеся))))!
На цьому перемоги всім нам і вітання з майбутніми святами!
 
"....і знову танці з бубнами".
Всім чергове вітання! Знову повернуся до теми вихлопу. З мого останнього запису про нього минуло не так й багато часу але...... до бурчання на кормі я звик і це мене не напрягало, тим більше під музику коли в дорозі, проте коли їдеш в дорогу не сам ,а з усією сім'єю то їм воно трохи на вуха давить, тим більше що музика в дорозі - це не про них.
В результаті чисто випадково натрапив в інсті на сервіс по вихлопу в своїх широтах які себе особо не рекламували, вирішив з'їздити туди. Хоча судячи з останньої моєї модернізації думав що я вже знаток цієї справи .....йопта😅.
Приїхав до них, кажу - "треба тихіше і приємніше звучання", майстер глянув мою конструкцію і каже нікуя ти не "знаток" 😄 ,пояснив що один резонатор і банка Demimotors (ще й на один вхід/вихід )не справляються з вихлопом 3,4л. мотора. В результаті запропонував такий конфіг і нову банку з нержавійки на два входи, яка в нього колись була куплена зазделегідь, бо як виявилось зараз замовити прямоточну банку з нержавійки проблема - їх нема, або довго чекати.
IMG_20230126_115843_869.jpg
Стронгера знову повернулися, але довші і перед резонатором, все було сховано в нішу красиво ,і надійно закріплено
IMG_20230126_115858_656.jpg

IMG_20230126_115940_215.jpg

IMG_20230126_115914_082.jpg
Насадку знайшов CarEx ,подвійну "квадратом" - на кшталт 750і вихлопа
IMG_20230125_173517_302.jpg
IMG_20230125_173402_142.jpg
Вживу виглядає просто суперово і якість на рівні.

Через пару годин роботи - момент істини : запускаю "динозавра" М30 і посмішка на обличчі стає все ширше, в очах вогонь і бісики😈 . Звук став на порядок тихше і приємніше , буркотіння стало "шовковим" 😁☺️. Їдучи до дому 25км я дивувався самому собі що я слухаю мотор, шум вітра і майже не чутне в салоні приємне буркотіння вихлопу , замість улюбленого рока і кращих хітів Rammstein....

Ще отримав на днях довгоочікувану посилкуIMG-87036a1a64df3a22f5e46239e77b6805-V.jpg
Повільно і впевнено рухаємось до мети 😎.
Всім перемоги!
 
Останнє редагування:
Назад
Зверху