[ E32/34 ] Е32/735 "Schwarzer Hai" [Київ]

  • Автор теми Автор теми GeisT
  • Дата створення Дата створення
Сьогодні знайшов стару фотку на якій був зафіксований пробіг, порахував з теперішнім і виявилось що накатував я по 5000 на рік( а так й непомітно😄 ), то ж доливав відповідно не на 3-3,5тис, але суті справи не міняє мабуть . Хоча знову ж таки, спитав гугла,що люди пишуть, так от попадались дописи де 700гр. на літр майже "норма"(хоча таки ні)🤷

...не те що, просто як би там був пи..ць, то на роботі мотора це одразу б сказало ..... мабуть🤔
шановний)) прошу не змушувати товариство страждати в очікуванні вияснення причин😂
 
Я вже почав вести переговори про це зі знайомим механіком😄, але якщо це і станеться,то не раніше весни мабуть, хоча хто зна що нам доля уготує
шановний)) прошу не змушувати товариство страждати в очікуванні вияснення причин😂
Як писало шановне товариство вище, більше за все сальники клапанів , принаймні більшість ознак на це вказує🤷.
Так що далі буде....може просто не так швидко 😉
 
я так розумію ми не дізнаємось шо з двигуном) побачив авто на авто ріа терміновий продаж. чи це не це авто?
 
я так розумію ми не дізнаємось шо з двигуном) побачив авто на авто ріа терміновий продаж. чи це не це авто?
Ні , Ви не помилилися, і причина цьому далеко не та про що йшла мова вище. І якщо станеться як задумано, то цю причину я озвучу. Ну а поки ..."терпіння мій друже"😉
P. S. Доречі всіх з днем автомобіліста!
 
"Госпади спасиба шо взял денгами "- єврейська мудрість!

Ну а якщо коротко - ніч, фура ,собака.....і бампер тю тю.


Всім вітання, вмощуйтесь по зручніше і я починаю свою розповідь.

В одній черговій поїздці які в мене бувають дуже рано,коли ще весь люд спить спіткала мене неприємна подія. Чи то злий рок чи просто збіг незалежних не від кого обставин, але склалося як склалося.

Траса була чиста але не суха , ліва полоса трохи припорошена, права просто волога . Їду собі спокійно 90, наздоганяю фуру ,вже так в метрах 25-ти від неї збираюсь перелаштовуватись в лівий ряд як тут....

....прицеп закінчується, який навіть не загорівся стопсигналами, і переді мною з'являється туша якогось чотирилапого (царство їй небесне, ) і вона була не маленька. 25 метрів з такою швидкістю пролетіли в секунди і все що я встиг зробити оцінивши ситуацію (відтормажуватись було безглуздо) це просто кинути газ і стиснути кермо сильніше, навіть матюкнутись не встиг🫣😄. Знаючи що моє авто не пузотерка, плюс маю захист двигуна ,сподівався що тушка пройде під авто🙄😬. В результаті ,удар який я відчув , заставив стиснутись всім моїм м'язам, на горизонті з'явилась заправка, звернув на неї, упор лежачи прийняв, під днищем все ціле, на місці ,нічого не тиче хвала Богу, значить захист зробив свою справу. Сів і поїхав собі далі. Вже добравшись до місця я побачив що вгатив я бідну тваринку не лише "захистом" : нижня кромка бампера пішла по пи....., разом з однією декоративною решіткою обдувів гальм.
IMG_20231206_142226_333.jpg
...приїхали
Благо залишилась на місці центральна решітка і права, так як нажаль замінників нема, а оригінал трохи коштує грошей. Права туманка за щось застрягла що не дало їй піти разом за губою😅
IMG_20231206_142207_792.jpg
....і в той момент я заспокоював себе тим що я вирішив поки не ставити рідні туманки, про які був допис раніше.

Чи правильно я зробив в тій ситуації - мабуть таки да, якщо ви зараз читаєте ці рядки, а я живий і неушкоджений , хіба що сідого волосся добавилось, бо мав вже неприємний досвід коли тебе крутнуло на дорозі по одній полосі, при швидкості до 60 , ще й розбуло колесо, і мордою ти став в напрямку з якого їхав , і у всіх учасників руху в двох напрямках "сжалося" в п'ятій точці не менше мого😅

Бампер мій ідеальним не був і вже колхозно ремонтувався, тому на весну в мене вже була думка його зняти і довести до ума, ну або думав за розумні гроші знайти цілий - подія розставила крапки над "і". В результаті я почав шукати новий бампер що не склало труднощів, але всі пропозиції що мені надійшли були ....вірніше не сильно мене влаштовували, за одну взагалі запросили 400$ американських грошей бо він з "кликами" від 750-ї , дарма що з тріщиною на тому самому клику😄. В результаті я згадав про людину в якої ще весною цікавився бампером і вона була "під боком" як то кажуть. Зізвонився і був приємно вражений так як в нього виявився бампер, дуже навіть живий, а головне цілий повністю за ціною у 100 американських грошей. Тому до дому я вже їхав з новим бампером у салоні. Старий думаю все одно реанімувати за допомогою шніцеровської накладки(репліка) ,яка як ураз закриває всі пошкодження :
ось приклад
Screenshot_20231207-113506.jpg
От такі пригоди мене спіткали, які мали і наслідки ,і висновки що до яких - хлопці і дівчата тримайте дистанцію особливо за фурами і особливо в темну пору і не "женіть" , бо бачите як буває. До речі в тій ситуації коли мене розвернуло, і після заміни колеса я продовжив свій шлях, знову фура і знову дистанція ,і тут у неї з причепа здуває сніг з кусками льоду , і одну глибу несе мені прямо в лобове,і діватися нікуди, в результаті приймаю удар і якимсь чудом лобове витримало, чи скоріш за все Боженька сжалився наді мною в той день - однієї пригоди досить подумав він😄🙏

Ще я продовжую вишукувати приємні плюшки для фен шую. Дерево на картах в мене хоч і було ціле, але лак був у тріщинах, і от мені також чисто випадково попадається мммм "секс":
.. Божественна полоска
IMG_20231114_091421_749.jpg
...цілесеньке
IMG_20231114_091456_110.jpg
...і в дуже доброму стані
IMG_20231114_091607_692.jpg
... і всі в одному тоні , бо моє ще до всього було різного кольорового відтінку😅

Також не міг пройти повз ще однієї дрібниці , яку не бачиш поки капот не відкриєш ,тим не менш, моя була рвана/різана в районі вентилятора охолодження, тому за невеликі гроші ,чому б не обновити
IMG_20231124_130536_165.jpg
... трішки не домив 🫣😄
На цьому поки все....ой ні - ще продовжуємо клубну традицію і готовимо до друку черговий календар. От тепер все . Всім перемоги !
 
угу, різко гальмувати в такій сітуації не можна, все правильно зробили, я би так теж вчинив, але собачку шкода звичайно
дерево суперськи виглядає) але вражає останнє фото капота і шумки. дуже гарний стан, в останній час скільки дивився, ну все таке трошки змучене) а тут прям краса)
щось по мотору відомо?
 
угу, різко гальмувати в такій сітуації не можна, все правильно зробили, я би так теж вчинив, але собачку шкода звичайно
дерево суперськи виглядає) але вражає останнє фото капота і шумки. дуже гарний стан, в останній час скільки дивився, ну все таке трошки змучене) а тут прям краса)
щось по мотору відомо?
Заспокоює лише те , що не я собачку відправив на небеса🙏, з "плюшками" так , пощастило, ну а по мотору поки нічого, принаймні до теплої пори, а життя покаже, але гадаю що і через прокладки тікає мастило, бо все ж блок по правій стороні грязний. Якось так..
 
дерево з полоскою, - майже Maritime ) Це теж якась "фіча" Е32? Наче ніколи раніше не помічав тієї полоски... Гарно виглядає.
 
дерево з полоскою, - майже Maritime ) Це теж якась "фіча" Е32? Наче ніколи раніше не помічав тієї полоски... Гарно виглядає.
Ну на скільки мені відомо декоративних накладок на карти (дерево) було 3 вида як мінімум, окрім лакованого, лакованого з полоскою , було ще просто під матовим лаком/морилкою без блиску, воно більше зустрічається на простих комплектаціях з тряпочним салоном і без БК(були й такі😄), але мабуть можна було замовити будь яке, ось як приклад також з полоскою, але і відтінок і дерево мені здається іншим
 

Вкладення

  • Screenshot_20231207-222225.jpg
    Screenshot_20231207-222225.jpg
    270 КБ · Перегляди: 17
Клас. У мене було таке саме декоративне оздоблення.
А ось шумка капота була в набагато гіршому стані.
16.jpg
 
"Вірність традиціям"

В цьому дописі слів буде не багато та і фото також , так як фото робилися з монітора , бо по іншому ніяк, ну і допис цей як реклама і ознайомлення.

Ну що : черговий рік добігає кінця і на носі 2024 , ми не полишаємо нашу традицію і знову друкуємо наш клубний календар. На 24-й рік я знову обновив обкладинку і змінив гасло на ,не менш актуальне і всім клятим рашистам на зло. І наше нове гасло несе в собі два підтекста : про нашу країну, і про наш клуб
.. титульний лист і наша Україна
IMG_20231214_110225_935.jpg
Претендентів бути в календарі трохи поменшало в цьому році , але всі хто мав бажання і кому це було цікаво прийняли участь і надали свої фото
..зимових авто у нас аж два місяці🙂
IMG_20231214_110232_561.jpg
Є беззаперечні переможці ,які ставали ними на протязі всіх років, навіть коли вже залишились без БМВ в цьому році, але в душі залишились з нею😊
...яскраве автоIMG_20231214_110314_801.jpg
Також з'явились і нові учасники, як вам заниження)))
IMG_20231214_110340_544.jpg
..ну і звісно відповідальний за все це дійство.....тобто я
IMG_20231214_110357_372.jpg
...і ще всі інші хто хотів мати гарний атребут у себе вдома, в офісі , та і просто в гаражі , якщо він там проводить багато часу і гараж як другий дім😅
..гарне авто, гарна локація😊
IMG_20231214_110405_045.jpg
І ще один ,вже новий власник відомої в нашому клубі машинки....в мініатюрі
IMG_20231214_110323_941.jpg
Всі інші місяці не бачу сенсу викладати, авто там не менш цікаві і гідні , є два місяці в парі з Е34, та Е38 відповідно - молодший "брат" і "нащадок" 😅.

Так в двох словах про мої клубні справи. Хто бажає можете також замовляти, пишіть в особисті.

P.S. Всі зрозуміли актуальність гасла - не зважаючи ні на що!

Нам перемоги - рашикам догнивати в своєму болоті!
 
які красотки))) круть нереальна
 
"Міф чи реальність"
Моє вітання всім форумчананам! З мого останнього допису стосовно технічної частини пройшло вже трохи часу, і так як авто досі залишається зі мною , я досить довго вагався - "варто чи ні" . І для тих хто слідкує за моїм авто напишу одразу наперед - "Ні, двигун ще не вскрив, то все попереду"🥺 Знайомого механіка на це вговороти не вийшло, так як займається він ремонтами разом з другом , а друг сказав "за шість горшків не візьмусь". Тому в пошуках вже якогось толкового СТО поблизу, дома. Але все ж вирішив "ризикнути" , не без допомоги форумів і відгуків. Хто слідкує за моїм авто пам'ятає з останніх дописів що при заміні свічок виявилась проблема: закоксована свічка 6 циліндру. Тому придбав слідуючу продукцію xado для комплексної розкоксовки і промивки двигуна, з подальшою промивкою форсунок(а так думав,)😄

То ж вмощуйтесь по зручніше, напишу трохи "буков"))
Завдяки знайомому мав можливість це все придбати по дуже гарній знижці
IMG_20240223_125940_347.jpg
Також, по пораді знайомого , також трохи механіка 😄, перед процедурою заміряв компресію, тому придбав ще й компресометр
IMG_20240223_130252_310.jpg
Річ корисна і зайвою не буде.
Ну а також нові фільтра : wix для промивки, ну і mahle для заміни
IMG_20240223_130932_049.jpg
Заміри компресії показали не райдужну картинуIMG-20240224-WA0002.jpeg

Влив трохи оливи в циліндри, 7мл шприцом, покрутив стартером і компресія піднялась до 10-12 одиниць, що трохи додало настрою))).
Через пару днів поїхав на розкоксовку ,промивку і чистку форсунок. Залили хімію в циліндри як по інструкції і залишили відкисати поки майстер зайнявся форсунками, але все гладко не пішло так як їх, досить давно, ніхто не знімав мабуть і довелося дещо постаратися щоб їх зняти і при цьому нічого не зламати/відірвати. Форсунки зняті, кинули на стенд, а там "живописная картина" - вони не розпиляють - льють ніби в карбюратор . Погрузили форсунки в ванночку для чистки і чекаємо на чудо, якого звісно не сталося : чистка їм була "як мертвому припарка" - вони так же продовжили лляти. В результаті я розумію що мені потрібні форсунки і потрібні швидко. Раніше я вже моніторив це питання і знову ж таки завдяки форумам взнав що можна поставити форсунки від змз406, Siemens Deka, так як ставити оригінал по Bosch не було можливості і ціна їх на порядок була вищою на яку я, на данному етапі не розраховував. Тому рішення було прийнято і на місцевому авторинку я знайшов що потрібно
..стара - нова)
IMG-735d0107cc95cb92dd2061f61b8b2aa8-V.jpg
По відгуках людей які собі ставили, працюють дані форсунки без нарікань і продуктивність їх трохи більша. Кілька людей з нашого клубу Е32 собі такі ставили і задоволені. Спочатку хотів взяти Bosch, саме для змз406, але виявилось що вони трохи довші за рідні і коли їх почали встановлювати на рампу їх не можна було зафіксувати скобою, тому довелось зупинитися на Deka
..на своєму місці))
IMG_20240306_150245_339.jpg
Поки возилися з форсунками, хімія по розкоксовці робила свою справу, ще також був знятий дросель і також почищений
IMG_20240306_100235_058.jpg
..робочий процес
IMG_20240306_111111_164.jpg
Після ще однієї порції хімії, через деякий час крутнули двигун стартером і на ганчірку зі свічних отворів повилітало стільки коксу і різного "гімна" що я був в шоці - ну думаю значить працює👍. Зібрали все до купи, залили промивочне мастило і запустили двигун - і тут перший момент: холості 1200, чому?, як виявилось все через те що знімали дросель і тепер знову треба виставляти ДПДЗ, що було зроблено вже після того як все закінчили по роботі, але ,нажаль, майстер це зробив не так як це має бути, так , як це потрібно робити на заглушеному двигуні і з розумінням того як правильно виставляти ДПДЗ😠, а не орієнтуватись на покази тахометра при робочому двигуні . Промивочне мастило злилось чорнюче таке ніби на ньому тисяч з 10 проїхали, то ж результат таки є! Навіть з тим, що ще не були виставлені зазори клапанів, авто вже працювало абсолютно по іншому, вже не було відчуття ніби "її за жопу тримають"😅. Через кілька днів я вже поїхав на інше СТО регулювати клапана , так як все пізнається в порівнянні: коли ти на заміні форсунок витратив цілий день і майстра постійно відволікають, то після третього візиту за пів дня до нього якихось сторонніх людей ,і інших механіків з різними питаннями, мені вже просто хотілось сказати "та йо**на дайте людині працювати"🤬. Залишивши авто з вечора ,на ранок слідуючого дня мені сказали що регулювати нема як, від слова "зовсім" і майстер скинув відео , а потім вже й наочно показав причину коли я приїхав по авто - розпредвал під заміну😭😅. Але є одна і приємна новина : після розкоксовки і промивки компресія стала від 11-12 , а це значить що засіб реально працює!

З неприємних ще моментів це те що знову пропав холостий, при тому що до дроселя вже ніхто не ліз і не чіпав його. Погугливши і розпитавши поради однодумців по клубу вже намічено "певний план дій" , а також хлопці підказали як правильно виставляти ДПДЗ. По всім ознакам як працює мотор все вказує на РХХ і можливо підсоси повітря , хоча не дивлячись на це, і те що не виставлені зазори клапанів, до цього холостий був, і все було чітко, принаймні оберти не падали до 500 і вона не глохла. Найближчими днями займуть ще цим питанням .

Так що далі буде , я так думаю!

Всім перемоги!
 
"за шість горшків не візьмусь".
Вам несказано повезло что такой ,,мастер,, отказался))
 
оце вже діло))) прям радісна новина)) слідкуємо далі
 
"за шість горшків не візьмусь".
Вам несказано повезло что такой ,,мастер,, отказался))
Взагалі то раніше вони бралися за такі мотори і М50 робили, і v8 їм привозили, але мабуть зрозуміли що простіше, швидше і прибутковіше крутити щось простіше🤷
 
оце вже діло))) прям радісна новина)) слідкуємо далі
О , так, радості нема меж😄, але позитив треба находити і в цьому - зроблю, і ще буду більш впевнений в авто. Але це також не скоро , бо цей майстер зараз також завантажений (дві військові тачки - КПП, і два мотори ще) і сказав що не раніше ніж через місяць+ зможе взятися.
 
цікава історія з форсунками. мені потрібні нові форсунки від м30б30, нові по оригіналу ценнік у 8-9к грн таке собі)) по бошу 1,5к вже ліпше, а ці дека 400грн:rolleyes: дуже солодко якби. буде звіт по експлуатації цих форсунок. і цікаво скільки вони проходять
 
цікава історія з форсунками. мені потрібні нові форсунки від м30б30, нові по оригіналу ценнік у 8-9к грн таке собі)) по бошу 1,5к вже ліпше, а ці дека 400грн:rolleyes: дуже солодко якби. буде звіт по експлуатації цих форсунок. і цікаво скільки вони проходять
По бошу я і думав брати в майбутньому можливо, але коли вони попросилися ось так скоро , то тут вже варіантів не було. По експлуатації побачу на скільки вистачить. Але як Ви підмітили ціна "дуже солодко" , такі можна і після 2 -ї чистки просто міняти наприклад))
 
100%))) можна 4 рази міняти))
 
Стосовно форсунок на м30б3,5. Можна було б спробувати від м62 4.4 підібрати. Там різниця між форсунками в 1куб см. Я собі колись так ставив - працювали без проблем взагалі. Звісно і м62 нових давно не було. Але вірогідність знайти живі була б куди більша ніж на м30.
 
Як так сталося і хто в цьому винен

"Не ми обираємо авто, а авто обирає нас" .
Ці рядки впали мені в очі на просторах driver і мабуть в цьому є якийсь сенс.
Всім вітання, вмощуйтесь зручніше і я починаю свою розповідь - "як так сталося". Володіючи такою класикою ,тобі час від часу доводиться моніторити ринок запчастин, форумів і т.д. в пошуках чогось потрібного до авто, чи то щось про запас, чи щось більш рідкісне , і коштовне. І от черговий мій моніторинг привів мене до невзрачної об'яви де людина продавала дещо до Е32. Увагу серед усього, що було сфоткано розмазано і не якісно, привернув край бампера заднього, ще й в колір (чорний), мій був не поганий, але потребував не значного ремонту тріщин і косметики, тому вирішив просто поцікавитись, а раптом...
В результаті на другому кінці "провода" я приємно поспілкувався з 69-річним дідусем , який мені повідав історію про те як сильно він хотів собі Е32 і як в результаті, коли йому її привезли, він з нею "попав", що авто довелось пустити в розбір. Ціну на бампер він мені так і не сказав, сказав "приїжджай, дивись, домовимось", що було зроблено трохи згодом, і запчастин в нього виявилось "вагон и малая тележка" до Е32.
" Хто в цьому винен"
Попавши "в просак" з Е32, він вже не став шукати собі іншу , а звернув свою увагу на Е38 і придбав її. І от приїхавши до нього за бампером до Е32, я порозглядав його Е38, присів в неї ,і в якийсь момент вона мене захопила - всередині наче в вакуумі - тихо!😄 , і відчуваєш вже зовсім інший рівень комфорту, якості і розкоші - з цим не посперечаєшся😄, помітивши моє захоплення, дід каже, "купляй", але тоді я лише на мить про те подумав і все. Минали місяці, 32-га радувала щоразу як запускав двигун, але кожного разу як бачив 38-му ,згадував дідулю і його "купляй", але ці слова губилися в звилинах мізку майже одразу.
І от ми повільно наближаємося до епілогу 😅.
Хто слідкує за моїми дописами, з останніх знає, що виявилась проблема з розпредвалом - його потрібно міняти, і от я черговий раз згадав за діда на Е38, так як у нього була ще й голова в зборі на М30. Зізвонившись , він підтвердив що вона в наявності і я помчав до нього . ГБЦ виявилась ідеальною , з ідеальним розпредвалом і звісно я її придбав за смішні гроші. Між тим, не менш звабливою була і його 38-ма, яку він вже до речі і не продавав, але поміж тим поцікавився скільки може коштувати такий екземпляр з мотором М67В40 - і це був "контрольний в голову". З того моменту я ще більше почав думати за Е38, але не за даний екземпляр, а зовсім інший мені не давав спокою.
Ще за пару місяців ,я вже виставив своє авто на продаж, саме за ціну нище якої я би її не віддав, навіть з тим що потрібно робити ГБЦ. І от зірки зійшлися і одного дня знайшовся мій покупець, який виявився не меншим шанувальником БМВ, ніж я, але свій "Шлях воїна " він починав з Е21 ,поступово підіймаючись по поколіннях лінійки третьої і п'ятої серії, і так до Е34. Мою об'яву він моніторив постійно і от коли грошові знаки на рахунках досягли потрібної цифри, він став задоволеним новим власником.
Я в свою чергу також став задоволеним новим власником, але це вже інша історія, тож ласкаво прошу на сторінку під назвою
"Das Erbe"

P.S. Інколи тобі доводиться попрощатися з тим що дороге, щоб отримати те, що ти хочеш!
Такою я її запам'ятав - остання з акул!IMG_20231107_104553_097.jpg
 
Назад
Зверху