Перегляньте відео, щоб дізнатися, як встановити наш сайт як веб-додаток на головному екрані.
Замітка: Ця функція може бути недоступна в деяких браузерах.
Привіт , це в Білій Церкві сервіс, в Гугл пошуку їх нема, але сторінка в інсті є, і що дивно останній запис був ще на початок війни , я ще й здивувався що більше нема але думаю позвоню, чи то може не всі роботи викладають. Але хто їх знає ,то до них їдуть, бо я коли приїхав (був перший в черзі ), то одразу за мною за 5хв. ще три машини під'їхали. Назва БЦ ВихлопА контактами поділишся? Хоча, мені до випуску ще ой як далеко, але мож потім пригодиться...
 
					
				 instagram.com
						
					
					instagram.com
				 ) ,стильна і бажана, вона звертає на себе увагу кожного чоловіка(і не тільки) , і здатна спудрити йому мізки ,як свого часу зробила це зі мною - юним, зеленим підлітком в шалені 90-ті ,і відтоді я зрозумів що хочу нею володіти. Йшли роки і життя разом з ними , сонце світило високо і яскраво, ми були молоді і я гадав що так буде завжди. Проте реальність швидко розставила крапки над "і" . Мрія не те щоб забулася, вона відійшла на другий план до певного моменту. Коли настав той самий момент, я легко і з вдячністю попрощався з Е30 , щоб познайомитися з "нею" . Я пірнув в цей "омут" з головою, цілком і повністю
) ,стильна і бажана, вона звертає на себе увагу кожного чоловіка(і не тільки) , і здатна спудрити йому мізки ,як свого часу зробила це зі мною - юним, зеленим підлітком в шалені 90-ті ,і відтоді я зрозумів що хочу нею володіти. Йшли роки і життя разом з ними , сонце світило високо і яскраво, ми були молоді і я гадав що так буде завжди. Проте реальність швидко розставила крапки над "і" . Мрія не те щоб забулася, вона відійшла на другий план до певного моменту. Коли настав той самий момент, я легко і з вдячністю попрощався з Е30 , щоб познайомитися з "нею" . Я пірнув в цей "омут" з головою, цілком і повністю .
.


















 .
.Ні, ні в якому випадку)), додатковий вентилятор перед радіатором.Вискомуфту убрали?
 ......варто!
......варто!
 .В ідеалі звісно це все робити в гаражі, але так як мій поки замалий(сподіваюсь колись він стане гаражом-мрією) то все вищезазначене доводилося  робити на вулиці .
 .В ідеалі звісно це все робити в гаражі, але так як мій поки замалий(сподіваюсь колись він стане гаражом-мрією) то все вищезазначене доводилося  робити на вулиці . ! Тому погоду я обрав яка мені трохи посприяла ,але все одно я витратив день , засмаг, ну і ще трохи ранку наступного
! Тому погоду я обрав яка мені трохи посприяла ,але все одно я витратив день , засмаг, ну і ще трохи ранку наступного  .Трясця!
.Трясця!  .
. і от приступаю, фото для порівняння, хоча воно таке собі без сонця
 і от приступаю, фото для порівняння, хоча воно таке собі без сонця

 , тому я просто його довше втирав щоб його вже "не залишалось" на поверхні і брав полірувальну машинку. Знову ж таки насадка з тканини що йде в комплекті не кращий варіант так як вона швидше "забивається" віском, благо поролонові в мене були куплені зазделегідь .
 , тому я просто його довше втирав щоб його вже "не залишалось" на поверхні і брав полірувальну машинку. Знову ж таки насадка з тканини що йде в комплекті не кращий варіант так як вона швидше "забивається" віском, благо поролонові в мене були куплені зазделегідь .



 . Рідний ущільнювач йде з вирізом під ліхтарі , але не бачу в цьому проблеми: новий лягає поверх корпуса закриваючи його
. Рідний ущільнювач йде з вирізом під ліхтарі , але не бачу в цьому проблеми: новий лягає поверх корпуса закриваючи його



Згоден що проситься , але дуже не хочеться порвати ниті обігріву, а як показує практика це по любому трапляється при розтонуванніЗаднее стекло на растонировку просится исчо))
 .
.Понятно)Згоден що проситься , але дуже не хочеться порвати ниті обігріву, а як показує практика це по любому трапляється при розтонуванні.
Стекло на воск нанеслиВже навіть після віска був ефект : маленька баночка кераміки на багажнику не могла встояти
 ?
?Цікавий методПонятно)
У авто махинаторов был как то эпизод, как они снимали тонировку с заднего стекла.
Брызгали водой, потом изнутри закрывали черной пленкой и на солнце.
Тонировка отходила от паровой бани.
 , я передні за допомогою фена знімав і то проблемно, плюс до всього дві плівки було : одна на одну наносили - я в шоці був...
, я передні за допомогою фена знімав і то проблемно, плюс до всього дві плівки було : одна на одну наносили - я в шоці був...Рідку кераміку. Взагалі то так. Сам задавався цим питанням і в інтернеті жодних протиріч на цю процедуру не знайшов, навпаки Гугл каже що так , ефект ще кращеСтекло на воск нанесли?

 . Пробіги за рік я маю зовсім не значні і від заміни до заміни я став доливати ту кількість яка в мене лишалась при заміні, і це 2л. з "хвостиком". При такому розході він став наближатись як вказано в мануалі по сервісу : літр на 1000км. хоча по правді я не уявляю як таке можливо.
. Пробіги за рік я маю зовсім не значні і від заміни до заміни я став доливати ту кількість яка в мене лишалась при заміні, і це 2л. з "хвостиком". При такому розході він став наближатись як вказано в мануалі по сервісу : літр на 1000км. хоча по правді я не уявляю як таке можливо.
 . Що цікаво, ознак , що говорять про жор оливи нема : на гарячому моторі при відкритій горловині з неї не смердить гареним , коли тапку різко даю в пол вона не плюється в вихлопну і дим відсутній
. Що цікаво, ознак , що говорять про жор оливи нема : на гарячому моторі при відкритій горловині з неї не смердить гареним , коли тапку різко даю в пол вона не плюється в вихлопну і дим відсутній  , але факт залишається фактом. Не відкидаю того моменту що воно десь тікає через прокладки так як низ мотора мокрий, але ж в не такій кількості...
 , але факт залишається фактом. Не відкидаю того моменту що воно десь тікає через прокладки так як низ мотора мокрий, але ж в не такій кількості...





 , а ця що придбав я ,навіть собі по прийнятній ціні(600грн) ,і якщо вона прописується що підходить ,значить має так і бути, в результаті я отримав тий самий ущільнювач, тільки з іншими кріпленнями, під які просто треба "місцями" в капоті зробити отвори
, а ця що придбав я ,навіть собі по прийнятній ціні(600грн) ,і якщо вона прописується що підходить ,значить має так і бути, в результаті я отримав тий самий ущільнювач, тільки з іншими кріпленнями, під які просто треба "місцями" в капоті зробити отвори , можливо такий ущільнювач вже встановлювався після 92р.в.
, можливо такий ущільнювач вже встановлювався після 92р.в.  , цього не скажу, як би там не було але його кріплення кращі ніж на моєму старому, які трохи повідривалися, і кожен раз при закритті капоту його потрібно притримувати, щоб він не звисав. Відстань між кріпленнями менша
, цього не скажу, як би там не було але його кріплення кращі ніж на моєму старому, які трохи повідривалися, і кожен раз при закритті капоту його потрібно притримувати, щоб він не звисав. Відстань між кріпленнями менша

 .
.



 - АЛЕ іскра головне Є! І що ж це тоді, хз ... Вкрутив нові свічки, запустив, і мотор на слух запрацював краще.
 - АЛЕ іскра головне Є! І що ж це тоді, хз ... Вкрутив нові свічки, запустив, і мотор на слух запрацював краще. 



 , і щось за 5 хвилин нічого не хотілось клеїтись
, і щось за 5 хвилин нічого не хотілось клеїтись . В декілька спроб я взнав що плівка має ще одну захисну тоненьку плівку з двох сторін,а не лише з однієї, і що клейова основа з однієї сторони . І як виявилось в результаті, після двох спроб , плівка чудово приклеєлась і без мильного розчину, і тих всіх ютубовських інструкцій, чи то може плівку я якусь іншу придбав, не знаю, але я її таки поклеїв. В результаті я отримав "правильні" туманки з жовтим склом плюс додатковим захистом
. В декілька спроб я взнав що плівка має ще одну захисну тоненьку плівку з двох сторін,а не лише з однієї, і що клейова основа з однієї сторони . І як виявилось в результаті, після двох спроб , плівка чудово приклеєлась і без мильного розчину, і тих всіх ютубовських інструкцій, чи то може плівку я якусь іншу придбав, не знаю, але я її таки поклеїв. В результаті я отримав "правильні" туманки з жовтим склом плюс додатковим захистом


та ніби-то вище було про непристойний розхід) в шостому циліндрі певно і є причина, чи одна з причин, чудес не буває. як правило, коли розхід оливи лікується вязкістю, це вже вирок двигуну. і справа тут не в динозаврі м30)Стосовно свічки шостого циліндру.... двигун масло їсть?
Вітаю! Взагалі по мануалу пише розхід оливи 1л. на 1000км, хоча по правді я не розумію як це можливо. Мастило доливаю від заміни до заміни (3000-3500км), приблизно 2/2,5л. , залежить від режимів їзди, але ще й трохи через прокладки мабуть "тікає". Якось такСтосовно свічки шостого циліндру.... двигун масло їсть?

...та в тому то й справа ,що авто не димить і маслом в вихлоп не плюється, та й з горловини гареним маслом не "несе"і справа тут не в динозаврі м30)

те що тікає через прокладки до уваги можна не брати) добрий м30 масло не буде брати від слова зовсім. після 10-40 вже нікуди буде переходити) це вже потужний сигнал, треба двигун дивитись. звісно ліпше не чекати кінця. але звичайно сітуації у всіх різніВітаю! Взагалі по мануалу пише розхід оливи 1л. на 1000км, хоча по правді я не розумію як це можливо. Мастило доливаю від заміни до заміни (3000-3500км), приблизно 2/2,5л. , залежить від режимів їзди, але ще й трохи через прокладки мабуть "тікає". Якось так
В першу чергу розхід мастила швидше за всіх помічає лямбда та каталізатор(якщо він ще є). Лямбда швидко мре, а каталізатор починає сипатись. Але, на щастя, каталізатори у м30 не так близько до двигуна аби зламки від нього потрапили в двигун...Не дымит и маслом в выхлоп не кидает потому что искра мощная. А так проблемы с двигателем налицо , как говорится.
Страшно жи!))А мене б розривала цікавість і я б поліз камерою в свічний отвір....
 ), то ж доливав відповідно не на 3-3,5тис, але суті справи не міняє мабуть . Хоча знову ж таки, спитав гугла,що люди пишуть, так от попадались дописи де 700гр. на літр майже "норма"(хоча таки ні)
 ), то ж доливав відповідно не на 3-3,5тис, але суті справи не міняє мабуть . Хоча знову ж таки, спитав гугла,що люди пишуть, так от попадались дописи де 700гр. на літр майже "норма"(хоча таки ні)
...не те що, просто як би там був пи..ць, то на роботі мотора це одразу б сказало ..... мабутьСтрашно жи!))

Ну если подходить к вопросу с большой линейкой,то там именно пи...ц. А так да,если линейку сппятать ,то и гуглом можно успокоиться )не те що, просто як би там був пи..ць, то на роботі мотора це одразу б сказало ..... мабуть
