• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

Зимняя Резина Какая?

так а вчому тоди ваши переживання? в тому, що вам расказали на шм? взагали-то книга пише любу нову шину писля першого шиномонтажу через 500-1000км потрибно перебалансовувати. тому що шина за цей пробиг "всидаэться" на своэ мисце, приймаэ напрямок руху и тому подибне.

Так як би і не особливо переживаю, просто розповів свою історію саме з цією гумою, можливо комусь вона буде цікавою. Сподіваюсь, що через 400-500 км перебалансують і буде все ОК. Просто здивувало їх відношення до нокіан, колега 8 років на ній від"їздив і дуже вихваляв, правда була нешипована і не ранфлет Але в цьому році він купив собі гуд їар шип, знайшов по гарній ціні, ставили на цьому ж шиномонтажі, все ОК. (в нього тойота кемрі не ранфлет)
 
поняття не маю чому у хлопцив таке видношення. нокиан завжди була попереду зимових шинах, якисть не викликаэ сумниву. взагали шиномонтаж не э складною справою, потрибен тильки творчий пидхид, тому впевнений, що з вашою гумою було все гаразд. хоча буваэ ризне звичайно, хто зна)
 
десь так, але кожни 2т.км гадаю занадто) я соби роблю так - нова шина через першу тищу перебалансування и кожни 8 +-тисяч миняю зад-перед з перебалансуванням, тиск миряю як згадаю, але за мисяц пару разив точно. це завжди забезпечувало мени ровномирний знос и довге життя шин, и саме головне - безпроблемну експлуатацию за весь час

Для многих БМВ - это проблема, менять местами зад-перед, так как колеса разноширокие
 
Так як би і не особливо переживаю, просто розповів свою історію саме з цією гумою, можливо комусь вона буде цікавою. Сподіваюсь, що через 400-500 км перебалансують і буде все ОК. Просто здивувало їх відношення до нокіан, колега 8 років на ній від"їздив і дуже вихваляв, правда була нешипована і не ранфлет Але в цьому році він купив собі гуд їар шип, знайшов по гарній ціні, ставили на цьому ж шиномонтажі, все ОК. (в нього тойота кемрі не ранфлет)

Я на Х5 Е53 откатал 6 лет на Нокиане.. и летняя, и зимняя.. под конец уже просто износил, поэтому и биение было в руль на летней.. а так, когда свежая была - проблем не было, ни зимой ни летом. Я даже не парился какой он там был, русский или нерусский :)
 
А что у вас за друг заднеприводный? 34й кузов? Я сейчас езжу на Continental ContiSportContact 5 в размере 245 / 40 / R20 которые прикупил в https://www.exist.ua/Catalog/Goods/1/284 в прошлом году комплектом. Резина просто замечательная, никаких нареканий нет, только восхищение и добрые слова. Ну новая резина есть новая, что и говорить. Я это еще 7 лет назад понял когда покупал себе первый автомобиль.
На б/у доводилось ездить, резина немного жестковатая и шумная, хотя дорогу держит хорошо, и мокрую в том числе.
Этим летом ездил на Taurus 401 Highperformance, думаю еще на годик и придется менять. 50 тысяч проехала. За такую цену в принципе норма, но в следующий раз буду получше брать, а то на скорости 160 уже плывет.
А на эту зиму купил Nokian WR A3, надеюсь не прогадал. Прошлая была Bridgestone Turanza T001, вообще Бомба, но по карману ударила тогда не хило.

Замінив сьогодні літній бріджстон туранза ранфлет на Nokian Hakkapeliitta 7 225 / 55 R17 101T RunFlat (шип)* 2016 року випуску, фінляндія. Працівники шиномонтажу сказали - ніколи не купуй нокіан, бо вони жахливої якості.
Все верно говорят другие, у мастеров наверное руки кривые, не умеют работать с этой резиной. Налепили по 10 грузиков, пытались и так и сяк выкрутится, но не вышло...
 
Michael, У меня Мишлен 195/65/15 на перед, Бридж 205/65/15 на заду. Как на танке езжу, но буду менять уже скоро, шипов почти нет.
 
Як і обяцяв даю відповідь на ситуацію яку раніше описував :

Прошу мене не матюкати, гумою не займаюсь і не є прихильником якогось певного бренду, але розкажу свою історію. Замінив сьогодні літній бріджстон туранза ранфлет на Nokian Hakkapeliitta 7 225 / 55 R17 101T RunFlat (шип)* 2016 року випуску, фінляндія. Працівники шиномонтажу сказали - ніколи не купуй нокіан, бо вони жахливої якості. Одне колесо не змогли відбалансувати зовсім, каже на швидкості 90-100 б"є і все! Нічого не можемо зробити Сказали приїдь через 500 км щє раз спробуємо, бо на даний час ніяк. Помітив, що на на інших колесах на одному аж 10 грузиків, на іншому нарахував аж 12-ь ! Я не фахівець, але це напевно свідчить про те, що гума як би не зовсім гарно зроблена, поправте якщо я не правий. Перші враження після туранзи не дуже, якщо шум від шипів я і передбачав (правда не такого рівня як нібито сидиш в боїнгу біля двигуна ), то більшої жорсткості ніж від літньої я від неї не очікував. Ну може приїздиться і стане м"якшою, але на даний час досить жорста, хоча дорогу тримає міцно. От такі перші враження, не виключаю, що суб"єктивні, але пишу, що відчуваю, а також факт невідбаласування одного колеса все таки має місце. Диски нові, фірмові легкосплавні, авто 2017 року X1 F48 .

Сьогодні заїхав на той самий шиномонтаж, проїхавши після цього випадку 520 км. Мене відразу згадали і без зайвих розмов зняли колесо на балансування. Повернули дуже швидко, сказали, що відбалансувалось без зайвих проблем, на питання чого відразу не вийшло, отримав відповідь, що з новою гумою таке буває, вже наступні балансування будуть безпроблемними. В гаражі глянув на кількість грузиков і ...:shok: якби немало 20 шт! Але їздити стало психологічно спокійніше - колесо відбалансовано :)
 
Поедь на другой шиномонтаж.
 
Як і обяцяв даю відповідь на ситуацію яку раніше описував :

Nokian Hakkapeliitta 7 225 / 55 R17 101T RunFlat (шип)* 2016 року випуску, фінляндія. Працівники шиномонтажу сказали - ніколи не купуй нокіан, бо вони жахливої якості. Одне колесо не змогли відбалансувати зовсім, каже на швидкості 90-100 б"є і все! Нічого не можемо зробити Сказали приїдь через 500 км щє раз спробуємо, бо на даний час ніяк. Помітив, що на на інших колесах на одному аж 10 грузиків, на іншому нарахував аж 12-ь ! Диски нові, фірмові легкосплавні, авто 2017 року X1 F48 .

В гаражі глянув на кількість грузиков і ...:shok: якби немало 20 шт!
под десяток грузов при заданных вводных наталкивают на раздумия... О "жахливій якості шиномонтажників" или их оборудования
Поедь на другой шиномонтаж.
+1
 
бля)))як людей найоб...., аж смішно. в котрий раз повторюсь - міняйте шиномонтаж) но то таке, головне психологічний спокій.
 
Удостовертесь, что на перебалансировке снимают старые грузики и вешают новые.. ато часто старые не снимают и довешивают полкило новых...
 
бля)))як людей найоб...., аж смішно. в котрий раз повторюсь - міняйте шиномонтаж) но то таке, головне психологічний спокій.

Тобто Ви стверджуєте, що в мене колеса не відбалансовані, бо багато грузиків? :shok: Користуюсь їхніми послугами вже 10 років (перед тим був пасат В6) не було проблем.Я так розумію, що Ви дуже грамотний в цьому плані чоловік і дасте мені посилання на офіційне джерело де вказаний стандарт на максимальну вагу грузиків для диска R17 та шипованої гуми ранфлет - почитаю з задоволенням (якось так не люблю бла-бла-бла). Тількі мене одне дивує, що така грамотна людина навіть не спитав вагу грузика і яким чином їх розмістили на диску, зате з матюками і сміхом у нього все в порядку :biggrin:
 
Удостовертесь, что на перебалансировке снимают старые грузики и вешают новые.. ато часто старые не снимают и довешивают полкило новых...

Я в курсі, там таких проколів не буває.
 
две покрышки мишлен зимний 225/55/16 - отбалансировался проворачиванием покрышки вот ваще без грузиков..... -- это можно взять за стандарт...
ну 20 грамм, ну 50.... - более менее норма, а 100 грамм и выше - разкалиброванное оборудование........... и убитая резина.
 
две покрышки мишлен зимний 225/55/16 - отбалансировался проворачиванием покрышки вот ваще без грузиков..... -- это можно взять за стандарт...
ну 20 грамм, ну 50.... - более менее норма, а 100 грамм и выше - разкалиброванное оборудование........... и убитая резина.

Стандарт чий? Стандарт чого? ДСТУ, ГОСТ чи стандарт США, Німеччини, який конкретно? Посилання дайте, хочу почитати, бо стандарт від ОБС мене не цікавить. На рахунок вбитої гуми - якщо машинка їде гарно, немає ніяких вібрацій, немає дискомфорту на кермі, яким чином гума має бути вбита? Поясніть? Перед тим на В6 зимова від"їздила 9 років (обслуговувалась на цьому шиномонтажі) - стан просто прекрасний і новий власник на ній щє і цей сезон їздить, нову не купував. Чого за 9 років вона не убилась? Га? :shok:
 
В принципі їх кваліфікацію буде легко перевірити, але вже весною, коли буду ставити літню рідну туранзу, якщо ніде не втраплю у серйозні ями (тьху-тьху-тьху) до цього часу. Якщо там буде чіплятися значно меньше грузиків, значить проблема в гумі. Доживу, напишу, а ситуації бувають щє гірші на 15-и дюймах і не на ранфлеті, ну наприклад:

Обратился с этой проблемой в крупную фирму торгующей колесами и дисками. При них свой шиномантаж. Привез им колесо, на котором 275 гр. грузов. Больше часа они с ним возились. Раз пять или шесть они его снимали, поворачивали относительно диска, надували до шести атм, затем спускали до нормы. Прокрутили диск без резины - отличный.

Результат - ноль. При мне колесо отбалансировали. И справа и слево - ноль. Сняли со станка, посчитал грузики - 300 гр. 120 и 180.

Спрашиваю их мнение: - такая резина.
 
Тобто Ви стверджуєте, що в мене колеса не відбалансовані, бо багато грузиків? :shok: Користуюсь їхніми послугами вже 10 років (перед тим був пасат В6) не було проблем.Я так розумію, що Ви дуже грамотний в цьому плані чоловік і дасте мені посилання на офіційне джерело де вказаний стандарт на максимальну вагу грузиків для диска R17 та шипованої гуми ранфлет - почитаю з задоволенням (якось так не люблю бла-бла-бла). Тількі мене одне дивує, що така грамотна людина навіть не спитав вагу грузика і яким чином їх розмістили на диску, зате з матюками і сміхом у нього все в порядку :biggrin:
добре, почнем з початку) 20 грузиків це яка вага? і як їх розмістили? дайче хоча б фото. друге - пишите про якісь проблеми з колесом, при цьому захищаєте шиномонтаж. третє - я вам ще раз кажу - таких сітуацій бути не може і вам вішають лапшу на вуха. ще раз повторю конкретне запитання - в чому конкретно проблема? чи вам так тільки здається?
п.с. так і з матюгами та сміхом в мене все добре)
 
А разве хака 7 выпускалась в 2017???
 
людина напевно мала на увазі нокіан нордман 7, яка наразі випускається. взагалі нокіан відновили виробництво старих типів тільки під назвою нордман замість хакка
 
А разве хака 7 выпускалась в 2017???

Ну якби я написав конкретну інформацію : Nokian Hakkapeliitta 7 225 / 55 R17 101T RunFlat (шип)* 2016 року випуску, фінляндія.
 
добре, почнем з початку) 20 грузиків це яка вага? і як їх розмістили? дайче хоча б фото. друге - пишите про якісь проблеми з колесом, при цьому захищаєте шиномонтаж. третє - я вам ще раз кажу - таких сітуацій бути не може і вам вішають лапшу на вуха. ще раз повторю конкретне запитання - в чому конкретно проблема? чи вам так тільки здається?
п.с. так і з матюгами та сміхом в мене все добре)
Ну нарешті хоч якийсь конструктив і якісь беземоційні питання. Ні про які проблеми з колесом я не писав, писав лише про те, що одне не вдалося відбалансувати і все. От якраз локшину мені на вуха ніхто не вішає, кажуть як є тай все. Взагалі вважаю, що страшилкі з грузиками в рази перебільшені, тим більше що їх там всього 100 грам (вони по 5 грам), що складає приблизно 0,5% від ваги колеса. Враховуючи стан наших доріг та високий протектор новенької зимової гуми, постійно помічаю в кожному колесі з десяток камінчиків (які майстри перед балансування старанно видирали) загальна вага яких буде тих же 50-100 грам. І це не примушує ні мене, ні інших, кожних 500 метрів зупинятися і рачкувати біля колес витягаючи камінчики хірургичними зажимами бо ЖАХ колесо розбалансоване, підвіска уб"ється, гума уб"ється :shok: Ми ж просто їздимо і насолоджуємось життям доки живі та умовно здорові. Чи не так? ;)

IMG_20171214_064006.jpg

IMG_20171214_064006.jpg
 
Ну нарешті хоч якийсь конструктив і якісь беземоційні питання.
ну нарешті))) в моєму розумінні 10-20 тягарців - це 10-20 одиниць або елементів цільних, тобто в вашому випадку 20 лент клеючихся тягарців! 1 лента має вагу 60 гр. а у вас я не бачу проблеми, кількість тягарців 100гр або 50 чи 20гр це дуже умовно, воно на другому плані. і для чого ви роздули тут проблему? щоб довести та підтвердити слова ваших мега спеціалістів про нокіан? якщо їдете і вас нічого не турбує, то пофіг скільки там тягарців, нащо тим заморачуватись, чи нокіан гавно?
 
і для чого ви роздули тут проблему?

Я щось роздмухував? Це мої слова : тебе наї-ли, лапша на вуха, міняй шиномонтаж чи Ваші? Га? :biggrin: Я просто константую факти і роблю освітлення інформації в темі про зимову гуму ранфлет без зайвих емоцій, можливо ці факти комусь і згодяться, бо інфи по цій гумі не так вже і багато. Щодо панікерства - це не до мене, тим більше, що вже писав, що обслуговуюсь на цьому шиномонтажі не меньше 10-и років і їм довіряю, бо за цей час жодних проблем не було :)
 
Я вперше бачу таку кiлькiсть грузикiв. Побачив би таке на шиномонтажi - змусив би провертати гуму!
 
Побачив би таке на шиномонтажi - змусив би провертати гуму!

Присоединяюсь.
Сколько было тех шиномонтажек в жизни, от дешманских в селе каком нибудь, до продвинутых с новым оборудованием, никогда проблем подобных не было.
Брак резины имхо.
 
Я вперше бачу таку кiлькiсть грузикiв. Побачив би таке на шиномонтажi - змусив би провертати гуму!

Ви вперше бачите 100 гр грузиків саме на гумі ранфлет 17" чи мова йде про звичайні колеса? Ну як би Ви ж не в курсі провертали її чи ні. Вірно? ;)
 
Присоединяюсь.
Сколько было тех шиномонтажек в жизни, от дешманских в селе каком нибудь, до продвинутых с новым оборудованием, никогда проблем подобных не было.
Брак резины имхо.

Ну якби я теж останніх 30 років автомобілст і бачив теж немало і шиномонтажів в тому числі. Але мова йде про зимову шиповану гуму ранфлет. У Вас цей величезний досвід власне по ранфлету чи взагалі? Взагалі то і у мене не було проблем крім одного разу з бразильским бріджстоуном, ті також погано балансувались, бо були залежані, а всі решта ОК! В чому брак гуми? В тому що одне колесо з першої спроби не відбалансувалось? Але зараз котиться добре, ніяких проблем, вкатане і відбалансоване. В чому брак? Ранфлет сам по собі дуже важкий, тому і потребує більше тягарців ніж звичайна гума і це нібито логічно, чи я щось не розумію?
 
Ви вперше бачите 100 гр грузиків саме на гумі ранфлет 17" чи мова йде про звичайні колеса? Ну як би Ви ж не в курсі провертали її чи ні. Вірно? ;)

На звичайних. I, дiйсно, я не в курсi. Втiм, незважаючи на ранфлет, я бачу 2 варiанти:
1. Шиномонтаж не зробив те, що мав зробити в такому випадку.
2. Ящо ви 100% впевненi, що гума проверталася (хоча б 1 раз, та може потрiбно й 2) - гума бракована.
 
Ранфлет сам по собі дуже важкий, тому і потребує більше тягарців ніж звичайна гума і це нібито логічно, чи я щось не розумію?
не вірно в корні, не має значення ранфлет чи ні.
Я вперше бачу таку кiлькiсть грузикiв. Побачив би таке на шиномонтажi - змусив би провертати гуму!
повертання гуми це не панацея і не завжди допомогає. і 100гр це не привід для турботи))) це ще не говорить про брак шини. вяске буває. бувають деколи незначні відхилення, але які не впливають зовсім на експлуатаційні характеристики.
В чому брак гуми? В тому що одне колесо з першої спроби не відбалансувалось?
такого в принципі не існує
 
Back
Top