парні, вся проблема в том, що треба поважати вибір тисяч інших користувачив, не більше не менше. не має поганого чи непоганого продукта, а є правильно чи неправильно підібраний продукт. якщо олива на мінеральній основі - це не означає, що це дешева якась мінералка. дуже багато факторів, які впливають на роботу оливи, не можна все під одну гребьонку чесати. якщо це професійний спорт, то ми можемо побічно лише на нього орієнтуватися. в спорті багато всякого намішано - пао естери і бог знає що. в звичайних оливах є велика тендеція зменшувати ці супер добавки. прямим доказом є мотюль. багато хто говорить, що мотюль вже не той. не той, дійсно. тому що мотюль змінив свої рецептури з пао і естеров на користь мінералки. також колись шумів редлайн. час іде, накопичується досвід і знання. і люди починають розуміти, що всі ці супер добавки не то для громадянских двигунів. ось тут на ринок виходять і успішно розвиваються продукти на GTL, які є найбільшим компромісом і за ними майбутнє, найближче принаймі. багато на різних ресурсах я бачив тексти разних пісак, яких копіювали деякі тутешні писаки. одна з таких тез - шелл виробляє джтл та і всі легкомоторні оливи від безнадьоги))) не смішно? нє? тоді хто мені прокоментує будівництво в Катарі нового заводу по виробництву джтл єксон-мобил? теж щоб вижити і без штанів не лишитись. шелл інвестував в той завод більше ніж 50 млрд. баксів. єксон-мобіл ще більше. гадаю, через рік-два буде якийсь перерасподіл ринку, або якісь глобальні зміни. так хто прокоментує аферу мобіла?