• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

[ E39 ] Масло

Фейспалм? А может надо было не выпендриваться а вежливо спросить "откуда вы взяли такую большую цифру"? Ладно, буду считать что вы так и сделали. А как вам это (первое что нашел, хонда сивик с маленьким 4-хкотловым моторм 1.8)
https://omanual.ru/Honda/Civic-5D/8/R00/HTML/30/SMG6E30A32200043701KBRT00.HTML
При замене масла, включая емкость масляного фильтра:
3,6 л
После переборки двигателя:
4,2 л

Подсказки закончились, теперь сами думайте: откуда после переборки мотора "лишние" 0.6л взялось

а если отсасывать через щуп? столько же остается?
 
а если отсасывать через щуп? столько же остается?

Та какая разница как сливать? Просто вообразите себе полностью сухой мотор. Потом берете 0.5л баночку масла и кисточкой наносите "масляную пленку" на все детали движка. Думаете не сможете распределить этот объём по всем поверхностям? Запросто.
 
а если отсасывать через щуп? столько же остается?

в багатьох двигунах вибирає щупом повністю, майже "до краплі". але не у всіх. сітуація наступна - якщо зливати через пробку, то пробка має певну висоту від нижньої площіни тому в піддоні може лишатись масла від 300 до 800гр.. якщо є масляний стакан. то також лишається до 500гр. якщо є можливість щупом вибрати, то щуп, як правило, впирається в саму нижню точку піддона і вибирає на сухо. також зі стакана все вибирається щупом. без щупа хіба шприцем напевно) тоді заливаєш масла як книга пише.
наприклад перше по пам,ті м20, м50,52,54, м62, м47, н47, м57, н55 вибирає щупом повністю, потреби відкручувати пробку піддона не має. м60 щупом не вибирає.
 
То треба насосом ще звідкись з масляного стакуну відкачувати?
 
навіщо насосом? якщо масло лишається в стакані, то вставив щуп і вибираєш
 
в багатьох двигунах вибирає щупом повністю, майже "до краплі". але не у всіх. сітуація наступна - якщо зливати через пробку, то пробка має певну висоту від нижньої площіни тому в піддоні може лишатись масла від 300 до 800гр.. якщо є масляний стакан. то також лишається до 500гр. якщо є можливість щупом вибрати, то щуп, як правило, впирається в саму нижню точку піддона і вибирає на сухо. також зі стакана все вибирається щупом. без щупа хіба шприцем напевно) тоді заливаєш масла як книга пише.
наприклад перше по пам,ті м20, м50,52,54, м62, м47, н47, м57, н55 вибирає щупом повністю, потреби відкручувати пробку піддона не має. м60 щупом не вибирає.

Відкручую болт для зливу масла. Відкручую кришку масляного стакану - все стікає.. Лишається 20-30 грн на дні (беру чисту ганчірку і витираю насухо). Далі запускаю двигун на 2-3 секунди. Даю можливість двигуну виплюнути рештки масла з маслонасосу, колінвалу і т.д. Потім беру домкрат і піднімаю кузов на 10-15 см з водійської сторони. Двигун М60. Чекаю з півгодини. Опускаю машину, збираю все до купи.
 
Відкручую болт для зливу масла. Відкручую кришку масляного стакану - все стікає.. Лишається 20-30 грн на дні (беру чисту ганчірку і витираю насухо). Далі запускаю двигун на 2-3 секунди. Даю можливість двигуну виплюнути рештки масла з маслонасосу, колінвалу і т.д. Потім беру домкрат і піднімаю кузов на 10-15 см з водійської сторони. Двигун М60. Чекаю з півгодини. Опускаю машину, збираю все до купи.

звучить як ритуал визова сатани :biggrin:
 
Коли фільтр витягаю, то мастило стікає. Певно в мене інша конструкція на N42.

звичайно я написав в загальному, десь лишається, десь не лишається. є такі де взагалі зі стакану не зливається, до верху.
 
Відкручую болт для зливу масла. Відкручую кришку масляного стакану - все стікає.. Лишається 20-30 грн на дні (беру чисту ганчірку і витираю насухо). Далі запускаю двигун на 2-3 секунди. Даю можливість двигуну виплюнути рештки масла з маслонасосу, колінвалу і т.д. Потім беру домкрат і піднімаю кузов на 10-15 см з водійської сторони. Двигун М60. Чекаю з півгодини. Опускаю машину, збираю все до купи.

ну, це вже по дорослому:biggrin: ще десь чув заливають ще бензину чи солярки троха, щоб масляні канали промити.
в мене простіше - лишилась вакуумний відбір - витягнув 4 літри, залив чотири літри:biggrin:
 
ну, це вже по дорослому:biggrin: ще десь чув заливають ще бензину чи солярки троха, щоб масляні канали промити.
в мене простіше - лишилась вакуумний відбір - витягнув 4 літри, залив чотири літри:biggrin:

Мені мити не треба) Я масло міняю кожні 6-8 тис.
 
це ж інша справа - разом з пробкой ще і піддон зняти)))
якесь неправильне хадо:biggrin:

Пиля.....))) Пробігу 290 тис ориг. На М60 моторах є болячка: з маслонасосу викручуються болти і благополучно лягають в піддон. Сам насос продовжує висіти на ланцюгу. Тому (по свободі часу) було прийняте рішення зняти піддон, перевірити, впевнитися)
 
масло...масло то яке?))))
наскільки пам,ятаю - хадо? 0\40
 
Пиля.....))) Пробігу 290 тис ориг. На М60 моторах є болячка: з маслонасосу викручуються болти і благополучно лягають в піддон. Сам насос продовжує висіти на ланцюгу. Тому (по свободі часу) було прийняте рішення зняти піддон, перевірити, впевнитися)

У меня на приборке 760 тыс. Я что-то уже начал волноваться: а не в багажник ли уже ушел мой маслонасос? :biggrin:
 
Все, кроме мотора. А что до меня - не в курсе :)

Що значить, крім мотора? Це поршньова мається на увазі?
Вкладиші, ГБЦ?


Бачив на mobile продавали Е38 з таким пробігом. Там зламано ВСЕ. Ще й 1250 євро за неї хочуть :)
 
В мотор вообще не лазил, разве что свечи поменял. Коробка, ходовка и все остальное по мелочи.
 
Назад
Зверху