Чего шел ставите на первое место?
Отправлено с моего PRO 6 через Tapatalk
тому що в мене смішаний режим язди) я можу спокійно їздити по місту, по трасі, а можу і на площадці дубасити у відсічці по 20-30 хвилин без перерви)
ось тут для мене не має альтернативи як шелл ультра 5\40. воно дуже збалансовано, прекрасна база сінтетика, не просідає на високих температурах. заміна виходить від 2 тисяч до 4 тисяч, коли як. ще ні разу не доливав. як залив 4 літра, так і злив. ну і можете подивитись в моїй темі під клапанной кришкою що відбувається. там просто нереальна чистота) зеленоватий відтінок, що свідчить про синтетичну базу. і в ньому все є, і пао, і естери, і протиізносний пакет дуже сильний. просто про це ніхто не кричить на кожному куті. я декілька разів проводив дослідження за свої гроші, відправляв в Київ в інститут і дивився чим воно дихає. завжди все прекрасно.
наприклад, спочатку я боявся лити ультру бо вона дуже "жидкая", не знав чи потягне його м20. заливав 5\40 шелл нх8. воно погуще. все нормально, але на високих температурах масла воно просідало, падав тиск і загорялась лампа. треба було 15-20 хв відстоюватись, щоб остигло. але це треба було пів години боком гасати. на ультрі такого нема. є ще 5\40 нх7, але це вже мінеральне масло, на строкер не піде. швидко просяде та засре двігун. але мало які масла можуть з нх7 конкурувати в миючим ефекті, дуже гарно миє двигун)
я сподіваюсь. що на наступне літо виїде мій корч е46 з м62. там теж буде ультра 5\40. оскільки авто тільки для треку і є плани на професійні покатушки, то буду споглядати, як шелл буде працювати. якщо не буде справлятись, то саме редлайн буде на першому місті, на другому пензоил ультра, на третьому амсоил.
але це вже для жорстких покатушек)))
ну і не менш важливе те, що я маю доступ до 100% оригінала, хоча вже і не займаюсь продажем. а все решта треба вже ізголятись)) везти, платити шалені гроші. немає ніякого сенсу на сьогодні.
ще одне - ультру треба заливати в завєдомо 100% справний двигун. якщо десь підтікає сальник, то потече ще більше якщо є якись косяки з двигуном, вони вилізуть відразу. ну трохи шумніше буде працювати.
ще подивіться для строкера 5\40 vst ravenol. він дуже подібний на шелл ультру по свому змісту і користується попитом на турбострокерах. але ціна значно вища за шелл.