• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

[ E39 ] Масло

Возможный камень в огород Rymax. В свежесобраный мотор M52B30 на ковке на обкатку было залито Rymax Posidon 5w-40. 2000км расход масла почти отсутствовал (в пределах максимальной метки по щупу). За следующие 500км ушла половина уровня по щупу. При замене масла через 2500км после сборки ДВС, оно было чёрное как гуталин. Мотор крутился всего пару раз до 6000об, остальное время максимум 4000об/мин.
Заменили пока на такое-же Rymax, проехал на нём 200км. Моторист настоятельно рекомендует залить другое масло. Иметь расход масла на откапиталеном ДВС желания нет.

Выбор стоит между Mobil 1 FS 5W-50, Liqui Moly SYNTHOIL HIGH TECH 5W-50 или попробовать Rock Oil Synthesis 4 Auto 5W-50 от SID'а.
Склоняюсь всё-таки попробовать Rock Oil :)
Почему? На Mobil в интернете неоднозначные отзывы, некоторые между ним и Liqui Moly выбирают последнее как более качественное. С другой стороны тут писали что и Liqui Moly не производит масло самостоятельно и имеет заводы в россии.
Но на Rock Oil отзывов совсем миниум. В мотоциклы вроде его больше льют.

так а що надзвичайного зроблено в моторі? коліно, як я розумію, від м54б30, ковані поршні нові, мск нові. а в голові що робилось? які распредвали? і саме головне - чим і як це все керується. здається мені, що тут проблема в сістемі керування вона або не правильно, або щось не так налаштовано.
тобто. можно говорити про звичайний строкер. так? тоді чому вибір падає на 5\50. гадаю абсолютно без потреби.
каким образом оно почернело за 2500км пробега это пока вопрос.
тут немає абсолютно ніякої загадки і питання. перевірте сістему керування, лиє дуже багато палива. від цього масло потемніло і згодом почало угарати. але це більше проблема заліза,. а не масла.
подруге 5\40 рімакс взагалі не підходить під ваш мотор. це дві проблеми - керування і масло.
але 5\40 це правільніше.
 
так а що надзвичайного зроблено в моторі? коліно, як я розумію, від м54б30, ковані поршні нові, мск нові. а в голові що робилось? які распредвали? і саме головне - чим і як це все керується. здається мені, що тут проблема в сістемі керування вона або не правильно, або щось не так налаштовано.
тобто. можно говорити про звичайний строкер. так? тоді чому вибір падає на 5\50. гадаю абсолютно без потреби.

тут немає абсолютно ніякої загадки і питання. перевірте сістему керування, лиє дуже багато палива. від цього масло потемніло і згодом почало угарати. але це більше проблема заліза,. а не масла.
подруге 5\40 рімакс взагалі не підходить під ваш мотор. це дві проблеми - керування і масло.
але 5\40 це правільніше.
Гильзованый блок, колено м54б30, кованые поршни 85мм, мск, вал на впуске от м54б30, выпуск от м50 безванос.
Управляться будет на родных MS41. Пока что не настроена т.к. мотор был на обкатке а сейчас в процессе устранения всех нюансов. После устранения будет настроен.

Вряд ли что льёт много топлива, расход по сравнению с тем что был до ремонта уменьшился литра на 1.5

Чем 5\40 римакс не подходит? Тем что это римакс или тем что 5/40? Вообще я его больше лить и не собираюсь, т.к. в продаже уже нет.
 
Гильзованый блок, колено м54б30, кованые поршни 85мм, мск, вал на впуске от м54б30, выпуск от м50 безванос.
питання до хорс740 - і що в цьому конфігі надзвичайного чи космічного? навіщо і для чого туди 5\50?
Управляться будет на родных MS41.
я так розумію, що двигун буде використовуватись в місті з короткочасними отжигами?)
але знову ж таки - ви поплутали трохи загальний розхід з переливом палива в масло. тут мова іде умовно про лишні стакан-два палива в маслі. паливо вбиває саму структуру масла, сильно розжижає його. я гадаю, що у вас і є ця проблема. а як їздити на строкері з прошивкой вже від іншого мотору. у вас все інше стало, а керування старе.
розкажу с власного прикладу, так би мовити наочно. в мене відкапеталений стоковий м20б25. обкатував я на стандартній прошивці. коли обкатав через 1,5-2 тисячи прошивку залив іншу - м20 спорт. лямди відключені, 0 впуск, прямоток, діф заварений, машина дуже легка. масло 5\40. за два тижні авто виїзжало тільки на отжиг. загальному десь я рахував годин 10, може трохи більше, це постійна відсічка, декілька комплектів спаленої резини. після цього я відібрав шприцем церез щуп масло 0,5 літра і відправив в лабораторію. але все масло не зливав, так і їздив на ньому троха. коли я отримав результати дослідження, то там показало вміст палива перебільшив в декілька десятків разів за норму. я дзвонив і спілкувався з фахівцем, він сказав, що це масло з заклінівшого мотору. але я ж на ньому продовжував їздити) в решті масло було ідеальним і практично не спрацювалось.

так про що мова - одна із найважливіших умов масла - це як раз протистояти розжиженію паливом, наскільки воно здатне дотримуватись своєї вязкості при потраплянні більшого об,єму палива. ось це головна проблема для підготовлених двіжків.
 
Гильзованый блок, колено м54б30, кованые поршни 85мм, мск, вал на впуске от м54б30, выпуск от м50 безванос.
Управляться будет на родных MS41. Пока что не настроена т.к. мотор был на обкатке а сейчас в процессе устранения всех нюансов. После устранения будет настроен.

Вряд ли что льёт много топлива, расход по сравнению с тем что был до ремонта уменьшился литра на 1.5

Чем 5\40 римакс не подходит? Тем что это римакс или тем что 5/40? Вообще я его больше лить и не собираюсь, т.к. в продаже уже нет.

я вже писав, що 5\40 вам ідеально підійде. а ось рімакс ні. поясню на пальцях. що у вас трапилось - через дві тисячи масло почорніло і почало кудись діватись. воно почало просто угорати. а чому воно почало угорати? а тут треба розбиратись з змістом цього масла. а зміст його такий - основна група базового масла це мікс другої(дешева база) з третьою( найпоширеніша на сьогодні база) з додаванням 10% першої бази. що таке перша група - це сама груба очистка нафти, тобто це гуталін, парафін. цю групу вже давно ніхто не використовує, ні бренди,, ні полубренди. де цю групу взяло римакс - загадка. але це зроблено просто лля здешевшення кінцевого продукту. тому це аж ніяк не синтетичне масло і рядом не стояло, і пао там не має, а використання естерів ніякого сенсу не має взагалі, вони ніяк не можуть його поліпшати.
я не скажу, що воно не якісне, воно таке яке воно є - звичайне мінеральне масло, яке можна залити тільки в м10, і то стоковий. це і пояснює феноменальні показники у деяких користувачів, що стало тихіше, масло перестало або менше бере. але ці феномини також тимчасові, залежить від режиму і терміну експлуатації.
розжиженню паливом можуть протистояти масла на синтетичних основах. вязкість 5\50 в більшій мірі доречно в жаркому кліматі, воно переважно теж мінералка, але за рахунок густини більше може прийняти палива, тим саме довше працює. тому і в бойових корчах доречно масло 10\60, 5\60, вони менше просідають по вязкості і не такі чутливі до кількості палива. але в міських моторах, навіть в строкерах воно не доречно, воно завжди буде густим, можливі локальні перегріви, тому як масло активно приймає участь в охолодженні двигуна, і густе мало гірше прокачується і має менший тепловідвід. а короткочасні віджиги не зможуть нагріти і просадити ні 5\50, ні 10\60. можлево доречно в турбострокері.
 
я так розумію, що двигун буде використовуватись в місті з короткочасними отжигами?)
Саме так. Машина на повседнев, не под драг или дрифт )
 
щось тут не грає). який тут зв,язок з розходом масла? стук буде - так, ще будуть нюанси, але розхідмасла як?
взагалі списування розхід масла на мск для мене завжди нонсенс.

Походу это нонсенс только для Вас)Снимите сальники на новом двигателе,покатайте его,потом все станет на свои места))При зазоре направляющая-клапан в десятку ,ничего не стучит,но масло мотор уже отлично кушает.По поводу зазоров вкладыш коленвал,на двигателе s50 И м52 кардинальная разница или все-таки применение 10w60 там обусловлено нагрузкой на вкладыш.А она будет больше,если поднимается степень сжатия двигателя или когда двс "надувают".
 
))) а ми хіба обговорюємо працюючий двигун без мск? навіщо їх знімати? розхід масла не такий критичний при поганих мск, як на них списують. я про це.
а хіба зазори однакові вкладиш колінвал на с50 і м52 чи м54? ніяке збільшене навантаження не здатно продавити масляну плівку на м52. а ось збільшена в два рази товщіна плівки 10\60 може негативно вплинути на м52
 
Радиальный зазор между вкладышами и шейкой коленчатого валамм0,020 - 0,055 это м52
Он же и для s52.Если слетел маслосьемный колпачок,это равносильно что его снять)))
 
То что расход не будет 1л на 1000 км это да,но 1-2 л на 10000 легко,если еще и направлялки разбиты.
 
радіальний зазор м52 0,020-0,058, так само і для с52, для с50б30 зазор вже іде 0,020-0,070.
бмв не дає рекомендації ні на с50, ні на с52 масла з вязкістю 10\60.
рекомендації 10\60 ідуть на с54, с62, с85.
але тут більше залежить від загальної навантаженості двигуна, чим зазор пари шейка колінвала - вклад.
що таке с мотори і строкери? різнаця очевидна. ви ніколи не зробите зі стокового м52 в с52.

ну і по друге - при чому тут злетівший мск? хіба у людини злетіли ті ковпачки? недоречний приклад
 
То что расход не будет 1л на 1000 км это да,но 1-2 л на 10000 легко,если еще и направлялки разбиты.

може бути) я такого не зустрічав) в мене мск дубові і потребують заміни на 0\20 при холоді кидало сизим димком. перейшов на 0\30 димок поки пропав))) такщо поки мск не міняю)
ще одне, чи відрізняються на с моторах масляні насоси і взагалі масляна система? я просто не в курсі с двигунів
 
і при таких мск в мене росходу масла практично не має.
 
радіальний зазор м52 0,020-0,058, так само і для с52, для с50б30 зазор вже іде 0,020-0,070.
бмв не дає рекомендації ні на с50, ні на с52 масла з вязкістю 10\60.
рекомендації 10\60 ідуть на с54, с62, с85.
але тут більше залежить від загальної навантаженості двигуна, чим зазор пари шейка колінвала - вклад.
що таке с мотори і строкери? різнаця очевидна. ви ніколи не зробите зі стокового м52 в с52.

ну і по друге - при чому тут злетівший мск? хіба у людини злетіли ті ковпачки? недоречний приклад

По поводу слетевшего мск читайте ответ Клима,выше по тексту.За зазоры заговорили Вы,я же написал вначале именно о нагрузках,пример привел увеличеная степень сжатия)) 10w60 в двигатель который обсуждается никто не лил.Там залито 5w50.
 
На м50 при разбитых направлялках и живых сальниках расхода не было.На м52 при целых направлялках и разсохшисься сальниках расход был 1-1.5 на 8000.Сама система на с50 например особо ничем не отличается,только по сути выводом на масляном стакане для охлаждения масла и наличием термостата на этом выводе.
 
в том то и дело что 5W40... да еще и какое...волшебное...

https://www.youtube.com/watch?v=VyHCdT4VrO8
https://www.youtube.com/watch?v=-XeFCgp9ZV4

угадайте что где.

мда...
ось я не розумію, ви ж професійний моторист, наскільки я розумію. невже вам не цікаво дійсно розібратись, для себе глибше розгорнути масляну тему? робота двигуна напряму залежить від масла. а ви викладаєте безтолкові роліки. що в тих роліках можна побачити? яке там масло? для чого це?
без образ, але таке відношення ставить під сумнів ваші професійні здібності. а тут читають вас ваши потенційні клієнти.
 
На чем масло грелось в этих роликах? И какая температура была можно узнать?
 
розкажу с власного прикладу, так би мовити наочно. в мене відкапеталений стоковий м20б25. обкатував я на стандартній прошивці. коли обкатав через 1,5-2 тисячи прошивку залив іншу - м20 спорт. лямди відключені, 0 впуск, прямоток, діф заварений, машина дуже легка. масло 5\40. за два тижні авто виїзжало тільки на отжиг. загальному десь я рахував годин 10, може трохи більше, це постійна відсічка, декілька комплектів спаленої резини. після цього я відібрав шприцем церез щуп масло 0,5 літра і відправив в лабораторію. але все масло не зливав, так і їздив на ньому троха. коли я отримав результати дослідження, то там показало вміст палива перебільшив в декілька десятків разів за норму. я дзвонив і спілкувався з фахівцем, він сказав, що це масло з заклінівшого мотору. але я ж на ньому продовжував їздити) в решті масло було ідеальним і практично не спрацювалось.

так про що мова - одна із найважливіших умов масла - це як раз протистояти розжиженію паливом, наскільки воно здатне дотримуватись своєї вязкості при потраплянні більшого об,єму палива. ось це головна проблема для підготовлених двіжків.
И с чем связано такое количество топлива в масле? Обогащённая смесь?
 
И с чем связано такое количество топлива в масле? Обогащённая смесь?
так. така прошивка стоїть. в міській їзді паливо не лиє. а коли навалюєш постійно. то на граничних обертах лиє конкретно. але достатньо якщо виїздиш на трасу активно проїхатись, і паливо вивітрюється з масла.
 
Желаю всем подобным "профессионалам" использовать 5W40 на подобных конфигах!
Что было залито у автора темы продемонстрирую позже и во что оно превращается через пару тысяч...

Профессионалы всегда ставят только свои запчасти при ремонте двс и заливают свое масло.
 
Вставлю свои 5 копеек.
Думаю если масло оригинальное(мобил, Шелл, Кастрол, Элф, Zip и тд) - одно и тоже.
У меня были проблемы только с Мотюлом, когда гидрик на нем просто разложился...
 
Вообще я его больше лить и не собираюсь, т.к. в продаже уже нет.

Да есть оно в продаже, никуда и не девалось.
 
Сухие факты:
1) Собран мотор М60В45.Новый коленвал(зазор 0.015мм),новый масляный насос,новые кованные поршни(зазор 0.06мм),новый оригинальный ГРМ.
На старт залито масло rymco lemans rs 5W50.На видео оно справа...https://www.youtube.com/watch?v=-XeFCgp9ZV4
На первых двух мото часах масло потемнело.Давление при температуре 100С на ХХ упало на 0.6 бара.
После 50 мото часов работы на средних нагрузках наблюдалось дымление при перегазовках и пуске нахолодную.
Сделана настройка смеси на стехиометрию 14 для ХХ и частичной нагрузки(лямбда-регулирование штатное отключено).
После 100 мото часов на разных режимах уровень упал на треть по щупу.
Дымление не прекращалось,особенно на холодную после активного драйва на оборотах 4000-5000 и цикла остывания.

2) После 100 моточасов масло заменено на туже формулу 5W50 но другого производителя.
Контроль масла После 50 моточасов не выявил потемнения.
Давление масла при 100С на ХХ поднялся на 2 бара. Мотор работает тише.
Самое показательное стехиометрия упала на 15 и перестало вонять горелым маслом из выхлопной трубы.
Дымления ни на каких режимах нет! ни на холодную ,ни на горячую.

Выше указанное масло не то что для нагруженных моторов не подходит его даже в мотокосу не стоит заливать.
Очень рекомендую всем использующим это "масло" в своих ДВС срочно сливать в мусор пока не поздно!
 
викладаєте безтолкові роліки. що в тих роліках можна побачити? яке там масло? для чого це?

Примитивные сравнительные ролики делаются для людей поверхностно воспринимающих процессы происходящие в ДВС и активно ведущихся на красивые картинки!
В ролике понятно что что за ничтожных 6 мин у масла справа уменьшился обьем минимум на треть(что говорит о его нестабильности и неспособности сопротивляться температуре при попадании на поршень).
Так же из ролика понятна точка вспышки в разы ниже чем у конкурента слева и то во что превращаются продукты сгорания и окисления.
Для глубоко анализирующих тему я сказал что будет результат лабораторных испытаний.
Ваш анализ моего профессионализма не важен в принципе.

так. така прошивка стоїть. в міській їзді паливо не лиє. а коли навалюєш постійно. то на граничних обертах лиє конкретно. але достатньо якщо виїздиш на трасу активно проїхатись, і паливо вивітрюється з масла.
Для "профессионалов" хочу заметить что бесконтрольное состояние смеси(вне лямбда-регулирования) возможно только на 100% нагрузке(полный дроссель не зависимо от оборотов),а это не трассовый режим т.к. педаль держится в статике на 20%-50%.
Так вот весь частичный диапазон подконтролен лямбда-регулированию, и в финале выводится на стехиометрию 14,7.
У владельца этого авто не изменен конфиг форсунок а значит на 100% дросселя смесь не стала богаче.

Поэтому очень Вас попрошу хорошенько поразмыслить перед шлепаньем по клавишам...)
 
И какая температура была можно узнать?
Имитировалась температура которую испытывает масло локально попадающее на разогретый до 300С-400С градусов поршень...
 
Поэтому очень Вас попрошу хорошенько поразмыслить перед шлепаньем по клавишам...)
в свою чергу попрошу Вас, наш геній мотобудування і рожарки масла, перед шлепаньем по клавишам вдумчиво читати, що пишуть інші користувачи.
яким чином на справному моторі масло буде попадати на розігрітий поршень? хіба у поршня температура 300-400С?
 
Тест прожарки масел ничего не значит ©

:popcorm1:
 
це ваш перший досвід с римаксом чи раніше було?
 
Back
Top