ось так читаєш і розумієш чому ми досі так живемо... та тому що у більшості ще досі совок в голові і мінталітет совковий..
відразу відкрию карти - я євробляхар зі стажем.. їжджу на таких авто вже дуже давно.. дехто ще на укрбляхах стільки не їздить..
мої авто надійно зареєстровані в європі, а не як у більшості - на фірми-одноденки, чи ще аби як.. технічному стану моїх авто позаздрять думаю мінімум 80-90% таких же БМВ на укрбляхах..
бажаючі можуть вже починати копирсатися в моїй брудній білизні... шукати що, де і коли я писав...)) впевнений, що знайдете...)
дуже цікаво описала ситуацію з вживаними автомобілями людина із Закарпаття
"допустім у мене є три спічечні коробки... і е трое людей... двом я продав їх по 1 гривньови а третій каже еййй чикай лиш 1 гривня то шось много.... ти мене хочеш обокрасти бо они стоять всяди по 50 копійок... давай мені за 50 копійок.... а я буду казати та яккк я не можу тобі дати їх за 50 копійок бо вон я їм продав по 1 гривньови та они ся будуть сердити... кіть я тобі продам за 50 копійок.. і они такі з боку тоже подстрікати да да даа най тоже платить 1 гривню як і ми... вмісто того шоби придявити претензію тому ко їх обманув вони притензії придявляють тому шо хоче за 50 копійок бо він ХИТРОМУДРИЙ дуже"
таке враження, що дешеве розмитнення потрібне лише євробляхерам, всі решта готові платити в тридорого..?
от читаєш і бачиш тільки жабу в коментах..
люди які їздять на бляхах, як мінімум купують пальне, а в ньому закладено майже 50% різних зборів, які би мали йти до бюджету.. купують автоцивілки, запчастини, дають роботу автомагазинам та СТО.. а це вже додатковий круговорот бабла в природі.
всі говорять що ці люди порушують закон.. "то киньте в мене камінь, хто сам без гріха"... все що порушують євробляхери - це адміністративне правопорушення не більше і не менше.. скільки разів кожен з нас порушує ПДД..? пристібаєтесь ременем щоразу, в місті їдете 50 км/ч, а за містом 90 км/ч..? на БМВ..? охотно вірю..)) рух по смугах, суцільна лінія, обгони, паркування, возите дітей в кріслах тощо... ніхто не порушує..? ні ви святі, а євробляхери то найстрашніше..)) а окрім дороги і авто, скільки ще разів на день/тиждень/місяць ви порушуєте закон в повсякденному житті..? впевнений, що більше ніж бляхери ввезенням авто..
кажете забрати, конфіскувати все що ввезено без сплати митних платежів..)) то давайте із вас і розпочнемо.. у всіх напевно стоять з/ч завезені офіційно в Україну.. та більшість за 1 грн. вдавиться купуючи з/ч (знаємо, проходили).. більшість купує з/ч завезені "контрабасом", тому що вони дешевші від офіційних.. ваші авто на половину складені із контрабасних з/ч.. то давайте їх конфіскуємо..)) і так у всьому.. багато хто так і пальне купує і все решту.. але бляхи їм заважають.
я погоджуюсь із тим що є відверті корчі на бляха та ідіоти їх власники... але їх пропорції як мінімум однакові із укрбляхами, тому що всі їх власники із укрпаспортами і в Україні.. кожен просто бачить те, що його болить.. і противники блях бачать тільки бляхерів.. була навіть офіційна статистика ДТП.. із бляхами їх меньша кількість у пропорції до загальної кількості авто...
про те що бляхера-виновника ДТП знайти практично не можливо, а укробляхера реально - ви одного укробляхера-виновника, який втече із місця ДТП знайдіть, а потім говоріть...
розмитнити e39 із m57 із німців на поляків - 350 євро.. скільки в нас - пора***те самі.. полякам достатньо 350 євро, а нам мало..? поляків влаштовує її євронорма, а нас ні..?
страховка в Європі дорожче..? так вона із покриттям реальним.. орієнтовна вартість цивілки в нас 20 євро, покриття по майну 100 тищ грн. (3300 євро), по життю/здоров'ю 200 тищ грн. (6600 євро).. приїжджаєш в нас в гопу новому іксу і навіть на бампер не вистачить.. в поляків 350 євро цивілка із покриттям 1 лям євро по майну, і 5 лямів по здоров'ю/життю.. пропорції ра***те самі..
це ринкові відносини.. попривикали в нас штучно завищувати ціни і змушувати людей купувати в тридорого.. так не буде.. вже проходили це 20 років тому.. так я ситуація із драконівським розмитненням тягнеться із 90-х.. тоді теж були бляхи і тимчасове ввезення.. і дозволили розмитнити.. і цього разу так буде.. момент неповернення вже пройдено..
це в союзі автомобіль був розкішшю, в цивілізованому світі це вже дуже давно засіб пересування... і він потрібен дуже багатьом людям, а не тільки "вибраним".. кажете понакупляють преміум-класу..? та той преміум-клас закінчився, як тільки із Німеччини виїхав.. їх відсіє природній відбір.. жаба давить, що сусід купив е39 за 1500-2000..? та не партеся, він її не прокормить..) так і іксів на укрбляхах на лисих колесах купують..
на рахунок питання, а що робити тим хто все офіційно заплатив і розмитнив в тридорого авто - запитайте в тих хто купив нерухомість років 7-10 тому, на піку.. може що підкажуть..
то питання доступного розмитнення цікавить тільки бляхерів..? ви не купите авто за доступною ціною, якщо бляхери цього доб'ються..? думаю не купите.. то не ваше..)
розмитнити 2 ляма блях по 300-500 євро - це непогана подачка в бюджет.. думаю більше ніж зараз він отримує.. а потім на прикладі тієї ж Польщі по 1 ляму в рік..
але ж для когось цікавіше брати по 200-500 франклінів із бляхи, за ввезення на нерезидента митнику в кишеню.. а далі по схемі на верх.. тут нічого із бюджету випилювати не потрібно.. чистий кеш..
п.с. до АЄС відношення не маю і їхніх поглядів м'яко кажучи не розділяю.. є інші люди, думки яких я розділяю, які вже добилися пільгового ввезення авто молодше 2010 року, яким успішно всі користуються.. вони ж довели, що запорожець в Польщі розмитнити можливо і недорого, а в нас не можливо, а якби було можливо то дуже дорого.. до речі запорожець вивезений із України до Польщі і поставлений там на облік, назад в Україну ввести вже неможливо, бо він вже бачите не відповідає євронормам.. видно поляки каталізатор та фільтр ПДФ на кордоні вирізають..))