Перегляньте відео, щоб дізнатися, як встановити наш сайт як веб-додаток на головному екрані.
Замітка: Ця функція може бути недоступна в деяких браузерах.
ну это все меняет )У меня родная тётка в Минске живёт))) И слышал, и видел.
ну это все меняет )
Так зачем тогда Януковича выгнали, он бы лет через 5 туже Беларусь на украинский манер выстроил...
Я всетаки за "европейские ценности"))), там же могут без репрессий порядок поддерживать
Не нужно передёргивать.
Та да..Передергивать в нашем возрасте даже некрасиво как то..
щас ишшо Йуля пообещает евробляхи легализировать и будет счастие опять и снова..
А скільки власників євроблях готові заплатить таку автоцивілку?в поляків 350 євро цивілка
А скільки власників євроблях готові заплатить таку автоцивілку?
Не хотять в нас нізащо платить.
В мене товариш, начальник воєнкомату, теж має авто на єврономерах, вважеє, що йому все в житті держава повинна дати.
люди які їздять на бляхах, як мінімум купують пальне, а в ньому закладено майже 50% різних зборів, які би мали йти до бюджету.. купують автоцивілки, запчастини, дають роботу автомагазинам та СТО.. а це вже додатковий круговорот бабла в природі.
вартість цивілки +/- повинна бути пропорційною до доходів громадян.. а не як у нас із розмитненням.. неадекватне співвідношення розмитнення до прожиткового мінімуму, чи заробітної плати..
приїжджаєш в нас в гопу новому іксу і навіть на бампер не вистачить..
а порушую я закон не більше ніж середньостатистичний мешканець країни.. а може й навіть менше.. просто я стараюсь частіше користуватись здоровим глуздом, а не по-дебільному написаними законами..
так от щоби не було цих спорів і тем - потрібно вносити зміни до цих законів, а ніхто крім бляхерів цього не ініціює.. але ж у разі прийняття змін, користуватися будуть всі, в тому числі й ті хто бляхерів підсерає... як і у випадку із законом про пільгове розмитнення авто від 2010 р.в... його до речі ініціювали перші із сучасних бляхерів.. комусь від цього стало гірше..? але ж ні, всіх під одну греблю і всі контрабандисти, у всіх все забрати і всіх під КК..
"вартість цивілки +/- повинна бути пропорційною до доходів громадян.. а не як у нас із розмитненням.. неадекватне співвідношення розмитнення до прожиткового мінімуму, чи заробітної плати.."
Як в цю формулу вписати цей факт -
"приїжджаєш в нас в гопу новому іксу і навіть на бампер не вистачить.."
І додаткове вимивання бабла з країни. Бо ВСЕ що стосується автомобіля, це імпорт і валюта, починаючи з палива і завершуючи ароматизатором повітря в салоні. Тобто все потрібно завезти сюди, купивши за долари у інших держав, бо гривні нікого не цікавлять, а щоб десь узяти долари, потрібно щось продати. А щоб шось продати, потрібно щось виробити, та іще так, щоб його хтось захотів купити. Це називається - зовнішньо-торгівельний баланс країни. Нараразі, ми купуємо в країну, більше ніж з неї продаємо і у нас цей баланс в мінусі. Тобто частину імпорту ми купуємо в борг... Цей фактор на пряму впливає на курс гривні. Це звісно стосується не тільки євроблях, а і нормальних блях, іще мабуть 80% інших товарів...
Просто набридло вже читати мантру, як бляхи піднімають ВВП країни, наводячи двіжуху на заправках, СТО і мийках.
ну для поляка така сума підйомна.. тим більше поляк із гарною страховою історією та стажем матиме знижку від тієї цифри до 60%..
вартість цивілки +/- повинна бути пропорційною до доходів громадян.. а не як у нас із розмитненням.. неадекватне співвідношення розмитнення до прожиткового мінімуму, чи заробітної плати..
знову ж таки цивілка, як приклад на е39 близько 350 євро і покриття по майну 1 лям євро.. тобто сума покриття перевищує страховий платіж у 2850 разів
у нас цивілка вартістю наприклад в 600 грн., покриває 100 000 грн. по майну.. покриття всього в 166 разів
при цьому кажуть, що в нас цивілка збиткова, може й збиткова.. не рахував..
Як в цю формулу вписати цей факт -
Вы действительно думаете, что закон (даже если его таки примут) будет зарегистрирован задним числом и под него попадут уже ввезенные бляхи? Очень в этом сомневаюсь, как и в том, что бляхари побегут снимать их с учета. По другому растаможить их не смогут (даже если закон таки примут).
По факту Вы (и те, кто на них ездит) не являетесь владельцами этих машин.
Вы утверждаете, что у тех, кто считает, что им государство должно, в голове совок. Вы ведь тоже считаете, что Вам государство задолжало. Напрашивается логичный вывод.
Коэффициент должен быть 1000000 к одному, тогда они будут удовлетворены))
Еще желательно КАСКО по цене автогражданки)
А вартість цивілки потрібна бути пропорційною до чиїх доходів? До доходів власника бляхи, чи до доходів власника "приїжджаєш в нас в гопу новому іксу і навіть на бампер не вистачить.."?
А лагодити того пасата він буде деталями від косміча?як приклад, купує дід в село Пассата за 1000 евро, возити сіно чи картоплю.
мусить заплатити:
Ввізне мито :73.00 € - податок №1
Акцизне мито :4882.00 € , податок №2, це взалагі жопа, ще 5 авто зверху
ПДВ :1191.00 € - податок №3 ще одна машина
Вартість авто :1000 €
Сума розмитненого авто7146.00 €
тому і дід дістає з гаража москвич 76 року, латає його, заправляє бензином не 95м евро, а 80м з евро 0. екологія при цьому ніяк не знищується, бо москвича є іммунітет - укр номера. а про зручність пересування і комфорт (відносний) начхати.
Розпишіть будьласка скільки коштує це в європі зі страхівками, техоглядами і можливо ще з якимись податками років за три-пять, і побачите що в нас недорожче.як приклад, купує дід в село Пассата за 1000 евро, возити сіно чи картоплю.
мусить заплатити:
Ввізне мито : 73.00 € - податок №1
Акцизне мито : 4882.00 € , податок №2, це взалагі жопа, ще 5 авто зверху
ПДВ : 1191.00 € - податок №3 ще одна машина
Вартість авто : 1000 €
Сума розмитненого авто 7146.00 €