Машины PL/LT/BG/CZ мнение.

У меня родная тётка в Минске живёт))) И слышал, и видел.
 
Бгг, Бацько автостроитель)))
 
Last edited:
У меня родная тётка в Минске живёт))) И слышал, и видел.
ну это все меняет )
Так зачем тогда Януковича выгнали, он бы лет через 5 туже Беларусь на украинский манер выстроил...
Я всетаки за "европейские ценности"))), там же могут без репрессий порядок поддерживать
 
ну это все меняет )
Так зачем тогда Януковича выгнали, он бы лет через 5 туже Беларусь на украинский манер выстроил...
Я всетаки за "европейские ценности"))), там же могут без репрессий порядок поддерживать

Не нужно передёргивать.
 
Та да..Передергивать в нашем возрасте даже некрасиво как то..

Ігор-старий збоченець...
 
ось так читаєш і розумієш чому ми досі так живемо... та тому що у більшості ще досі совок в голові і мінталітет совковий..

відразу відкрию карти - я євробляхар зі стажем.. їжджу на таких авто вже дуже давно.. дехто ще на укрбляхах стільки не їздить..
мої авто надійно зареєстровані в європі, а не як у більшості - на фірми-одноденки, чи ще аби як.. технічному стану моїх авто позаздрять думаю мінімум 80-90% таких же БМВ на укрбляхах..

бажаючі можуть вже починати копирсатися в моїй брудній білизні... шукати що, де і коли я писав...)) впевнений, що знайдете...)

дуже цікаво описала ситуацію з вживаними автомобілями ​людина із Закарпаття

"допустім у мене є три спічечні коробки... і е трое людей... двом я продав їх по 1 гривньови а третій каже еййй чикай лиш 1 гривня то шось много.... ти мене хочеш обокрасти бо они стоять всяди по 50 копійок... давай мені за 50 копійок.... а я буду казати та яккк я не можу тобі дати їх за 50 копійок бо вон я їм продав по 1 гривньови та они ся будуть сердити... кіть я тобі продам за 50 копійок.. і они такі з боку тоже подстрікати да да даа най тоже платить 1 гривню як і ми... вмісто того шоби придявити претензію тому ко їх обманув вони притензії придявляють тому шо хоче за 50 копійок бо він ХИТРОМУДРИЙ дуже"

таке враження, що дешеве розмитнення потрібне лише євробляхерам, всі решта готові платити в тридорого..?

от читаєш і бачиш тільки жабу в коментах..

люди які їздять на бляхах, як мінімум купують пальне, а в ньому закладено майже 50% різних зборів, які би мали йти до бюджету.. купують автоцивілки, запчастини, дають роботу автомагазинам та СТО.. а це вже додатковий круговорот бабла в природі.

всі говорять що ці люди порушують закон.. "то киньте в мене камінь, хто сам без гріха"... все що порушують євробляхери - це адміністративне правопорушення не більше і не менше.. скільки разів кожен з нас порушує ПДД..? пристібаєтесь ременем щоразу, в місті їдете 50 км/ч, а за містом 90 км/ч..? на БМВ..? охотно вірю..)) рух по смугах, суцільна лінія, обгони, паркування, возите дітей в кріслах тощо... ніхто не порушує..? ні ви святі, а євробляхери то найстрашніше..)) а окрім дороги і авто, скільки ще разів на день/тиждень/місяць ви порушуєте закон в повсякденному житті..? впевнений, що більше ніж бляхери ввезенням авто..

кажете забрати, конфіскувати все що ввезено без сплати митних платежів..)) то давайте із вас і розпочнемо.. у всіх напевно стоять з/ч завезені офіційно в Україну.. та більшість за 1 грн. вдавиться купуючи з/ч (знаємо, проходили).. більшість купує з/ч завезені "контрабасом", тому що вони дешевші від офіційних.. ваші авто на половину складені із контрабасних з/ч.. то давайте їх конфіскуємо..)) і так у всьому.. багато хто так і пальне купує і все решту.. але бляхи їм заважають.

я погоджуюсь із тим що є відверті корчі на бляха та ідіоти їх власники... але їх пропорції як мінімум однакові із укрбляхами, тому що всі їх власники із укрпаспортами і в Україні.. кожен просто бачить те, що його болить.. і противники блях бачать тільки бляхерів.. була навіть офіційна статистика ДТП.. із бляхами їх меньша кількість у пропорції до загальної кількості авто...

про те що бляхера-виновника ДТП знайти практично не можливо, а укробляхера реально - ви одного укробляхера-виновника, який втече із місця ДТП знайдіть, а потім говоріть...

розмитнити e39 із m57 із німців на поляків - 350 євро.. скільки в нас - пора***те самі.. полякам достатньо 350 євро, а нам мало..? поляків влаштовує її євронорма, а нас ні..?

страховка в Європі дорожче..? так вона із покриттям реальним.. орієнтовна вартість цивілки в нас 20 євро, покриття по майну 100 тищ грн. (3300 євро), по життю/здоров'ю 200 тищ грн. (6600 євро).. приїжджаєш в нас в гопу новому іксу і навіть на бампер не вистачить.. в поляків 350 євро цивілка із покриттям 1 лям євро по майну, і 5 лямів по здоров'ю/життю.. пропорції ра***те самі..

це ринкові відносини.. попривикали в нас штучно завищувати ціни і змушувати людей купувати в тридорого.. так не буде.. вже проходили це 20 років тому.. так я ситуація із драконівським розмитненням тягнеться із 90-х.. тоді теж були бляхи і тимчасове ввезення.. і дозволили розмитнити.. і цього разу так буде.. момент неповернення вже пройдено..

це в союзі автомобіль був розкішшю, в цивілізованому світі це вже дуже давно засіб пересування... і він потрібен дуже багатьом людям, а не тільки "вибраним".. кажете понакупляють преміум-класу..? та той преміум-клас закінчився, як тільки із Німеччини виїхав.. їх відсіє природній відбір.. жаба давить, що сусід купив е39 за 1500-2000..? та не партеся, він її не прокормить..) так і іксів на укрбляхах на лисих колесах купують..

на рахунок питання, а що робити тим хто все офіційно заплатив і розмитнив в тридорого авто - запитайте в тих хто купив нерухомість років 7-10 тому, на піку.. може що підкажуть..

то питання доступного розмитнення цікавить тільки бляхерів..? ви не купите авто за доступною ціною, якщо бляхери цього доб'ються..? думаю не купите.. то не ваше..)

розмитнити 2 ляма блях по 300-500 євро - це непогана подачка в бюджет.. думаю більше ніж зараз він отримує.. а потім на прикладі тієї ж Польщі по 1 ляму в рік..
але ж для когось цікавіше брати по 200-500 франклінів із бляхи, за ввезення на нерезидента митнику в кишеню.. а далі по схемі на верх.. тут нічого із бюджету випилювати не потрібно.. чистий кеш..

п.с. до АЄС відношення не маю і їхніх поглядів м'яко кажучи не розділяю.. є інші люди, думки яких я розділяю, які вже добилися пільгового ввезення авто молодше 2010 року, яким успішно всі користуються.. вони ж довели, що запорожець в Польщі розмитнити можливо і недорого, а в нас не можливо, а якби було можливо то дуже дорого.. до речі запорожець вивезений із України до Польщі і поставлений там на облік, назад в Україну ввести вже неможливо, бо він вже бачите не відповідає євронормам.. видно поляки каталізатор та фільтр ПДФ на кордоні вирізають..))
 
Да никто не против если завозится нормальная машина, а не корч с 15 летней историей... Пусть сделают нормальный учет и в путь.
 
Last edited:
не будет растаможка 300-500 евро. Даже не надейтесь. Хотя, 80% митингующих на еврономерах в это верят.
 
Да,меня давит жаба и что?Что вы мне возразите?Не нужно тут хрень сопливую в свое оправдание писать..Закон нарушают все так или иначе,только не нужно это делать так открыто как это делают евробляхеры..Тем более не нужно охреневать до степени требования разрешать это делать публично..Вы обычные контрабандисты..Чего у нас за контрабанду по УК предусмотренно в крупных размерах,административка?Ну ну..
Р.С.Только жаба меня давит не по старым корчам а.к.беспардонности с которой вы относитесь к происходящему..Вам наверное проще жить без совести..Высший пилотаж,открыто нарушать Закон и требовать.что б на это не обращали внимания и признавали это..У меня даже нематерные слова кончились..
 
Last edited:
Драть вас надо,что б дым из хитрой жопы столбом стоял..Для вашей же пользы,умнее вдруг станете..
 
що й потрібно було довести.. ситуація один в один як із сірниками..)

не підмінюйте поняття, контрабанда - це незаконне перевезення через державний кордон.. а євробляхи, в більшості свої, ввезені законно.. а те що їх використання в Україні ніби не зовсім законне - це вже двояке трактування законів і максимум адміністративка.. під КК якраз підпадає більшість з/ч, що стоять на ваших авто, от вони то ввезені контрабасом..

а порушую я закон не більше ніж середньостатистичний мешканець країни.. а може й навіть менше.. просто я стараюсь частіше користуватись здоровим глуздом, а не по-дебільному написаними законами..

так от щоби не було цих спорів і тем - потрібно вносити зміни до цих законів, а ніхто крім бляхерів цього не ініціює.. але ж у разі прийняття змін, користуватися будуть всі, в тому числі й ті хто бляхерів підсерає... як і у випадку із законом про пільгове розмитнення авто від 2010 р.в... його до речі ініціювали перші із сучасних бляхерів.. комусь від цього стало гірше..? але ж ні, всіх під одну греблю і всі контрабандисти, у всіх все забрати і всіх під КК..

а дерти якраз потрібно тих в кого гівно і совок в голові..
 
Та да,законы дебильные,немножечко их под себя подработаем..Мы же немножечко,на пол шишечки..Потом удивляемся почему в жопе живем..Ну и до кучи совками обзовем тех кто думает по другому..У нас две беды,совки и хохлы,щас ишшо Йуля пообещает евробляхи легализировать и будет счастие опять и снова..
 
щас ишшо Йуля пообещает евробляхи легализировать и будет счастие опять и снова..

Не дай то Бог ее новый экономический курс :)

А по теме блях: В тотальном пренебрежении к выполнению законным норм я думаю мы все дружно замешены. Только вот кто первый начнет стараться выполнять :)
Я думаю, что ГОСУДАРСТВО которое обличено законным правом на насилие :) обязано принудить разными способами. Но лучше бы это был бы способ: выполнять законные требования просто и банально выгодно.
 
в поляків 350 євро цивілка
А скільки власників євроблях готові заплатить таку автоцивілку?
Не хотять в нас нізащо платить.
В мене товариш, начальник воєнкомату, теж має авто на єврономерах, вважеє, що йому все в житті держава повинна дати.
 
А скільки власників євроблях готові заплатить таку автоцивілку?
Не хотять в нас нізащо платить.
В мене товариш, начальник воєнкомату, теж має авто на єврономерах, вважеє, що йому все в житті держава повинна дати.

ну для поляка така сума підйомна.. тим більше поляк із гарною страховою історією та стажем матиме знижку від тієї цифри до 60%..
вартість цивілки +/- повинна бути пропорційною до доходів громадян.. а не як у нас із розмитненням.. неадекватне співвідношення розмитнення до прожиткового мінімуму, чи заробітної плати..

знову ж таки цивілка, як приклад на е39 близько 350 євро і покриття по майну 1 лям євро.. тобто сума покриття перевищує страховий платіж у 2850 разів
у нас цивілка вартістю наприклад в 600 грн., покриває 100 000 грн. по майну.. покриття всього в 166 разів
при цьому кажуть, що в нас цивілка збиткова, може й збиткова.. не рахував..

а про військових, то в мене також є товариш - військовий підполковник.. і йому також держава все повинна дати..) напевно так їх вчать..
 
люди які їздять на бляхах, як мінімум купують пальне, а в ньому закладено майже 50% різних зборів, які би мали йти до бюджету.. купують автоцивілки, запчастини, дають роботу автомагазинам та СТО.. а це вже додатковий круговорот бабла в природі.

І додаткове вимивання бабла з країни. Бо ВСЕ що стосується автомобіля, це імпорт і валюта, починаючи з палива і завершуючи ароматизатором повітря в салоні. Тобто все потрібно завезти сюди, купивши за долари у інших держав, бо гривні нікого не цікавлять, а щоб десь узяти долари, потрібно щось продати. А щоб шось продати, потрібно щось виробити, та іще так, щоб його хтось захотів купити. Це називається - зовнішньо-торгівельний баланс країни. Нараразі, ми купуємо в країну, більше ніж з неї продаємо і у нас цей баланс в мінусі. Тобто частину імпорту ми купуємо в борг... Цей фактор на пряму впливає на курс гривні. Це звісно стосується не тільки євроблях, а і нормальних блях, іще мабуть 80% інших товарів...
Просто набридло вже читати мантру, як бляхи піднімають ВВП країни, наводячи двіжуху на заправках, СТО і мийках.
 
вартість цивілки +/- повинна бути пропорційною до доходів громадян.. а не як у нас із розмитненням.. неадекватне співвідношення розмитнення до прожиткового мінімуму, чи заробітної плати..

Як в цю формулу вписати цей факт -

приїжджаєш в нас в гопу новому іксу і навіть на бампер не вистачить..
 
а порушую я закон не більше ніж середньостатистичний мешканець країни.. а може й навіть менше.. просто я стараюсь частіше користуватись здоровим глуздом, а не по-дебільному написаними законами..

так от щоби не було цих спорів і тем - потрібно вносити зміни до цих законів, а ніхто крім бляхерів цього не ініціює.. але ж у разі прийняття змін, користуватися будуть всі, в тому числі й ті хто бляхерів підсерає... як і у випадку із законом про пільгове розмитнення авто від 2010 р.в... його до речі ініціювали перші із сучасних бляхерів.. комусь від цього стало гірше..? але ж ні, всіх під одну греблю і всі контрабандисти, у всіх все забрати і всіх під КК..

Вы действительно думаете, что закон (даже если его таки примут) будет зарегистрирован задним числом и под него попадут уже ввезенные бляхи? Очень в этом сомневаюсь, как и в том, что бляхари побегут снимать их с учета. По другому растаможить их не смогут (даже если закон таки примут).
По факту Вы (и те, кто на них ездит) не являетесь владельцами этих машин.
Вы утверждаете, что у тех, кто считает, что им государство должно, в голове совок. Вы ведь тоже считаете, что Вам государство задолжало. Напрашивается логичный вывод.

"вартість цивілки +/- повинна бути пропорційною до доходів громадян.. а не як у нас із розмитненням.. неадекватне співвідношення розмитнення до прожиткового мінімуму, чи заробітної плати.."
Як в цю формулу вписати цей факт -
"приїжджаєш в нас в гопу новому іксу і навіть на бампер не вистачить.."

Коэффициент должен быть 1000000 к одному, тогда они будут удовлетворены))
Еще желательно КАСКО по цене автогражданки)
 
І додаткове вимивання бабла з країни. Бо ВСЕ що стосується автомобіля, це імпорт і валюта, починаючи з палива і завершуючи ароматизатором повітря в салоні. Тобто все потрібно завезти сюди, купивши за долари у інших держав, бо гривні нікого не цікавлять, а щоб десь узяти долари, потрібно щось продати. А щоб шось продати, потрібно щось виробити, та іще так, щоб його хтось захотів купити. Це називається - зовнішньо-торгівельний баланс країни. Нараразі, ми купуємо в країну, більше ніж з неї продаємо і у нас цей баланс в мінусі. Тобто частину імпорту ми купуємо в борг... Цей фактор на пряму впливає на курс гривні. Це звісно стосується не тільки євроблях, а і нормальних блях, іще мабуть 80% інших товарів...
Просто набридло вже читати мантру, як бляхи піднімають ВВП країни, наводячи двіжуху на заправках, СТО і мийках.

ну так давайте зовсім не будемо нічого купувати і споживати, бо не має що продати за долари..
 
ну для поляка така сума підйомна.. тим більше поляк із гарною страховою історією та стажем матиме знижку від тієї цифри до 60%..
вартість цивілки +/- повинна бути пропорційною до доходів громадян.. а не як у нас із розмитненням.. неадекватне співвідношення розмитнення до прожиткового мінімуму, чи заробітної плати..

знову ж таки цивілка, як приклад на е39 близько 350 євро і покриття по майну 1 лям євро.. тобто сума покриття перевищує страховий платіж у 2850 разів
у нас цивілка вартістю наприклад в 600 грн., покриває 100 000 грн. по майну.. покриття всього в 166 разів
при цьому кажуть, що в нас цивілка збиткова, може й збиткова.. не рахував..

А вартість цивілки потрібна бути пропорційною до чиїх доходів? До доходів власника бляхи, чи до доходів власника "приїжджаєш в нас в гопу новому іксу і навіть на бампер не вистачить.."?
 
Як в цю формулу вписати цей факт -

вартість цивілки в Україні від нового року, якщо не помиляюся зростала вже декілька разів.. щокварталу.. при цьому сума покриття залишається тією ж..
в тих же поляків співвідношення страхового платежу до покриття в 2850 разів.. в нас орієнтовно в 200... десь тут бджоли не правильні..
 
Вы действительно думаете, что закон (даже если его таки примут) будет зарегистрирован задним числом и под него попадут уже ввезенные бляхи? Очень в этом сомневаюсь, как и в том, что бляхари побегут снимать их с учета. По другому растаможить их не смогут (даже если закон таки примут).
По факту Вы (и те, кто на них ездит) не являетесь владельцами этих машин.
Вы утверждаете, что у тех, кто считает, что им государство должно, в голове совок. Вы ведь тоже считаете, что Вам государство задолжало. Напрашивается логичный вывод.



Коэффициент должен быть 1000000 к одному, тогда они будут удовлетворены))
Еще желательно КАСКО по цене автогражданки)

закон я думаю буде прийнятий.. і ті хто думав головою, купуючи бляху - без проблем її переоформлять і завезуть в Україну.. при бажанні..
розчарую, але мої автомобілі у моїй власності..
я не рахую, що мені держава винна.. це Ви вважаєте, що я так рахую... а на мою думку держава неадекватні побори вимагає.. навіть не держава, а влада..
 
А вартість цивілки потрібна бути пропорційною до чиїх доходів? До доходів власника бляхи, чи до доходів власника "приїжджаєш в нас в гопу новому іксу і навіть на бампер не вистачить.."?

пропорційною до доходів громадян тієї країни, в якій вона оформлюється.. у нас із нашими доходами, таку цивілку більшість не потягне.. я вже писав вище..
 
дозволити ввозити бляхи (до 2011 року, нижче евро5) це потрібно, також потрібно знизити акцизи і мита, бо невідомо куди і за що вони ідуть.
людина має право ввезти по нормальній ринковій і європейській ціні авто, ми ж боремся з газпромом за европейські ціни на газ для нас, чому з машинами не так?
а так виходить що завезти не евро 5 не можна, навіть на запчастини, навіть якщо буде в гаражі стояти.
ніщо нам не заважає перейняти досвід наприклад Німеччини - без техогляду на дорогу заборонено, тобто в гаражі, або на лафеті, або вдома можна утримувати авто.

а ні, заважає...держава не в змозі (не хоче) організувати такий ТО, щоб на дорогах не було димлячих корчів, в тому числі і укрблях.

взагалі звідки взялася ця дурість про ввезення евро 5 і більше? екологія? як ліси в Карпатах вивозить контрабандою так нічого? янтар відмивати - нічого, скільки гівна в небо сруть ті промислові підприємства хтось міряв? ми навіть свою квоту по кіотському протоколу продали японіі. от дуже екологічна країна у нас.
 
як приклад, купує дід в село Пассата за 1000 евро, возити сіно чи картоплю.
мусить заплатити:
Ввізне мито : 73.00 € - податок №1
Акцизне мито : 4882.00 € , податок №2, це взалагі жопа, ще 5 авто зверху
ПДВ : 1191.00 € - податок №3 ще одна машина
Вартість авто : 1000 €
Сума розмитненого авто 7146.00 €

тому і дід дістає з гаража москвич 76 року, латає його, заправляє бензином не 95м евро, а 80м з евро 0. екологія при цьому ніяк не знищується, бо москвича є іммунітет - укр номера. а про зручність пересування і комфорт (відносний) начхати.
 
Прийняття закону який здешевлює розмитнення авто безумовно потрібно, але щоб він стосувався тільки авто завезених після вступу закону в силу. Всі інші розмитнюють по старих правилах.
 
як приклад, купує дід в село Пассата за 1000 евро, возити сіно чи картоплю.
мусить заплатити:
Ввізне мито :73.00 € - податок №1
Акцизне мито :4882.00 € , податок №2, це взалагі жопа, ще 5 авто зверху
ПДВ :1191.00 € - податок №3 ще одна машина
Вартість авто :1000 €
Сума розмитненого авто7146.00 €

тому і дід дістає з гаража москвич 76 року, латає його, заправляє бензином не 95м евро, а 80м з евро 0. екологія при цьому ніяк не знищується, бо москвича є іммунітет - укр номера. а про зручність пересування і комфорт (відносний) начхати.
А лагодити того пасата він буде деталями від косміча?
 
як приклад, купує дід в село Пассата за 1000 евро, возити сіно чи картоплю.
мусить заплатити:
Ввізне мито : 73.00 € - податок №1
Акцизне мито : 4882.00 € , податок №2, це взалагі жопа, ще 5 авто зверху
ПДВ : 1191.00 € - податок №3 ще одна машина
Вартість авто : 1000 €
Сума розмитненого авто 7146.00 €
Розпишіть будьласка скільки коштує це в європі зі страхівками, техоглядами і можливо ще з якимись податками років за три-пять, і побачите що в нас недорожче.
 
так а косміча чим ремонтувати?
 
Back
Top