Машины PL/LT/BG/CZ мнение.

соррі, але дуже багато букв писати..
елементарно не відмінено, чи навіть не знижено акциз.. розмитнення не стає доступним.. проблема не вирішується.. будуть шукати нові обхідні схеми.. южаніна апріорі нічого людського не може запропонувати..

А вам безкоштовно треба, чи що?
 
А вам безкоштовно треба, чи що?
я десь писав про безкоштовність..?
не варто в крайності вдаватися...
чи Ви вважаєте, що згідно законопроекту 8487 буде розмитнення доступним..?
 
В Литве поменять Немецкие номера на Литовские вродь +\-150ойро
 
Я вроде и нейтральный к бляхерам, но их сейчас много, и впечатление, что половина из них не читали ПДД и в принципе не имеют права на вождение.
 
Я вроде и нейтральный к бляхерам, но их сейчас много, и впечатление, что половина из них не читали ПДД и в принципе не имеют права на вождение.

по наблюдениям в Одессе могу сказать что за последние 3 месяца их количество просто шокирует. Наверное каждый пятый. Я сначала думал что типа пляжный сезон, все такое...
ан нет... их просто море. А вот по элементарному незнанию ПДД, откровенно хамскому и наглому вождению их сразу можно выделить из толпы.
 
При всей своей нелюбви к бляхам и их владельцам , считаю виновными не нищебродов , купивших за последние гроши этот автохлам , а наши органы контроля допустившие заезд миллионов экземпляров такого чермета .
Многие напишут что бред , путин , и теория заговора ) Но я думаю что эта схема создания из Украины автомусорки для Европы , была согласована петрухой и нашими спасителями из Европы за какие-то преференции . Как ещё объяснить тот факт что это никто не пытается остановить уже не первый год со стороны нашего государства . При том что тема не сходит с экранов .
 
В Литве поменять Немецкие номера на Литовские вродь +\-150ойро

А у НІмеччині поміняти українські номери на німецькі +/-2500ойро, і шо?
 
я десь писав про безкоштовність..?
не варто в крайності вдаватися...
чи Ви вважаєте, що згідно законопроекту 8487 буде розмитнення доступним..?

мета закону не "зробити доступно", а "вбити бляхи".
задля цього не треба робити доступно. просто треба зробити, щоб було дешевше, ніж завозити бляху.
 
А у НІмеччині поміняти українські номери на німецькі +/-2500ойро, і шо?

А у Польщі поміняти українські номери на польські +/- 400 долярів, і шо..?
 
мета закону не "зробити доступно", а "вбити бляхи".
задля цього не треба робити доступно. просто треба зробити, щоб було дешевше, ніж завозити бляху.

"вбити бляхи" - це мета законопроекту 8488, а не 8487...
а якраз щоб було дешевше - це мета законопроекту 8487.. але то на словах, а на ділі - товчемо воду в ступі..
 
"вбити бляхи" - це мета законопроекту 8488, а не 8487...
а якраз щоб було дешевше - це мета законопроекту 8487.. але то на словах, а на ділі - товчемо воду в ступі..

ці законопроекти ідуть парою, мета у них однакова.
 
ці законопроекти ідуть парою, мета у них однакова.

на практиці виходить так... а подається під соусом доступного розмитнення..
 
на практиці виходить так... а подається під соусом доступного розмитнення..

Та їх ще толком ніхто не бачив після всіх поправок, які були внесені. Не зрозуміло які будуть прийняті, а які - ні. Хай спочатку приймуть у кінцевому варіанті, а потім вже можна буде аналізувати, і говорити, що все пропало.

Хоча, як на мене, то дозвіл ввозити старіші авто - уже великий позитив, як і продовження пільгового розмитнення відносно нових.
 
Та їх ще толком ніхто не бачив після всіх поправок, які були внесені. Не зрозуміло які будуть прийняті, а які - ні. Хай спочатку приймуть у кінцевому варіанті, а потім вже можна буде аналізувати, і говорити, що все пропало.

сьогодні було засідання комітету митної і податкової політики.. був прямий стрім із засідання.. комітет рекомендував в цілому прийняття законопроектів 8487 і 8488...
правок практично не прийнято.. звичайно, ще має проголосувати зрада і підписати петро..

Хоча, як на мене, то дозвіл ввозити старіші авто - уже великий позитив, як і продовження пільгового розмитнення відносно нових.

на таких умовах хіба одиниці завезуть ексклюзив.. а що стосується пільгового розмитнення - то ніякого продовження.. просто нові умови..
 
Так по бляхам что? Обяжут выехать и вновь заехать/растаможить? Плюс с полгода назад передали базу ГФС полиции, как следствие будут щемить?
 
Да ни чего по тем бляхам. Ходят шо дурень со ступою. :)
Читал где то какой то залог на транзиты выдумали дыбилы. :)
 
на таких умовах хіба одиниці завезуть ексклюзив.. а що стосується пільгового розмитнення - то ніякого продовження.. просто нові умови..

Так це буде дуже добре, якщо буде можливість розмитнити ексклюзив чи авто в ідеальному стані (янгтаймери, чи просто досліджені авто кінця 90-х - початку 2000х), а не металлобрухт...
Доглянута Е34 в німеччині коштує не дешевше, ніж в Україні. А більшість того "преміуму за 2000евро", який сюди везуть - мотлох...
Потім з'являються теми типу http://www.bmwclub.ua/threads/179580-%D0%A0%D0%B5%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE-%D0%BB%D0%B8-%D0%B5%D0%B7%D0%B4%D0%B8%D1%82%D1%8C-%D0%B7%D0%B8%D0%BC%D0%BE%D0%B9-%D0%BD%D0%B0-%D0%BB%D0%B5%D1%82%D0%BD%D0%B5%D0%B9-%D1%80%D0%B5%D0%B7%D0%B8%D0%BD%D0%B5, бо людина не уявляє, що таке обсуговування машин бізнес чи преміум класу.
 
Так по бляхам что? Обяжут выехать и вновь заехать/растаможить? Плюс с полгода назад передали базу ГФС полиции, как следствие будут щемить?

Если бляхи заставят выехать и заехать то процентов 80 поедут домой пешком с границе
 
Если бляхи заставят выехать и заехать то процентов 80 поедут домой пешком с границе

Звідки інформація?
 
Если бляхи заставят выехать и заехать то процентов 80 поедут домой пешком с границе

Процентов 98))
Да и не факт, что принимающая сторона их впустит к себе, кому они там нужны!?
 
якщо приймуть щось на зменшення платежів і обов*язковий перезаїзд то ці всі авто за 1,5-2 кевро поїдуть на нейтральну територію, по перше - інша сторона може їх не впустити, а по друге - навіщо таможити авто за 1,5 кевро, якщо доступно буде авто за 5-6 кевро.
 
хтось може пояснити чому страхові компаніі на евробляху виписують звичайну цивілку а не грін карту?
машина заїзжає в чужу країну ще й власник типу у "відрядженні" на ній. грін карту ж треба.
 
хтось може пояснити чому страхові компаніі на евробляху виписують звичайну цивілку а не грін карту?
машина заїзжає в чужу країну ще й власник типу у "відрядженні" на ній. грін карту ж треба.

Махновщина потому что.
Интересно выплаты кто то получал по этой страховке!?
 
хтось може пояснити чому страхові компаніі на евробляху виписують звичайну цивілку а не грін карту?
машина заїзжає в чужу країну ще й власник типу у "відрядженні" на ній. грін карту ж треба.

Зелена карта - тимчасова страховка для поїздок за кордон. А звичайна цивілка - для постійного пересування у своїй країні.
 
Интересно выплаты кто то получал по этой страховке!?

Мій колишній колега отримував виплату. Страхова "Княжа".
 
Зелена карта - тимчасова страховка для поїздок за кордон. А звичайна цивілка - для постійного пересування у своїй країні.

так все складується - машина їде в тимчасову поїздку за кордон. в автоцивілці страхується авто, а не водій. на основі чого водій приїзжає в "відрядження" і купує собі цивілку?
 
Back
Top