Машины PL/LT/BG/CZ мнение.

  • Автор теми Автор теми MrStone
  • Дата створення Дата створення
  • Теги Теги
    bmw cars
Але ж у вас мотор євро3, у нього NOx - 0.15, а у євро6 дизелів - 0.080. Євро5 дизелі будуть приблизно співмірні з євро3 бензином. Але все це діє лише за умови збереження екології на авто. А ймовірність того, що на новішому авто все буде без змін, набагато більша, ніж у 15 річному.

У мене Євро4. Все справне і німецьке ТО проходить без проблем.

Бенз Євро4 дорівнює дизельному Євро6 тільки по NOx.
Якщо брати сажу, то бензин значно краще.

І ще, ви помітили, що зважаючи на екологію в Європі іде заборона дизельних двигунів у містах? Навіть Євро6 не убезпечений від цього (кажуть тільки ще не народжений Євро6д не матиме проблем).
Але до бензину претензій немає, хоч там би й карбюратор стояв.
 
справа не у віці, а у тому, що якщо порівнювати:
- 2 літри бензин з каталізатором, без помітного масложору
- 3 літри бензин без каталізатора
- 3 літри дизель з усіма можливими фільтрами

то моя виграє. а твоя - ні :sarcastic_hand:

Да мне все равно ...
Тебе б асфальт ложить с такой энергией... немцы б плакали)))
 
:) прочел краткое содержание зп южаниной принятом в первом чтении.
ОНИ идиоты. Что скажешь.
Я могу только представить какая коррупция обвернется только изза этих временных рамок.
Таможня дает добро:)
 
У мене Євро4. Все справне і німецьке ТО проходить без проблем.

Бенз Євро4 дорівнює дизельному Євро6 тільки по NOx.
Якщо брати сажу, то бензин значно краще.

І ще, ви помітили, що зважаючи на екологію в Європі іде заборона дизельних двигунів у містах? Навіть Євро6 не убезпечений від цього (кажуть тільки ще не народжений Євро6д не матиме проблем).
Але до бензину претензій немає, хоч там би й карбюратор стояв.

Я опирався на дані таблиці по євро. Крім цього, я не зовсім розумію чого викиди СО2 не беруться до уваги для екології. Можливо вони і не шкідливі для людини, але збільшення викидів в цілому для планети точно шкодить.

В перспективі, все-таки, збираються запроваджувати заборону двигунів внутрішнього згоряння взагалі, і вже деякі країни європи такі рішення прийняли. Дизелі першими потрапили, в першу чергу, через дизельгейт.
 
:) прочел краткое содержание зп южаниной принятом в первом чтении.
ОНИ идиоты. Что скажешь.
Я могу только представить какая коррупция обвернется только изза этих временных рамок.
Таможня дает добро:)
там не ідіоти. Там все норм. :) ніхто ж не хоче втрачати а ні копійки з народу.
 
там не ідіоти. Там все норм. :) ніхто ж не хоче втрачати а ні копійки з народу.

А народ такий не хотів хабарі давати, ой як не хотів.
Але поганська Южаніна знову прийняла корупційний закон.
 
А народу не надо давать варианты :)
 
45633723_973044539571312_4870401637019025408_n.jpg

законопроект 8487 суперечить Конституції - зауваження Головного юридичного управління Верховної Ради... і ще цілий комплект зауважень.. те ж саме із 8488..
я ж кажу, що воно там все криве і грамотний юрист рве то все на шмаття.. зараз йде голосування в раді..
 
Переглянути вкладення 673891

законопроект 8487 суперечить Конституції - зауваження Головного юридичного управління Верховної Ради... і ще цілий комплект зауважень.. те ж саме із 8488..
я ж кажу, що воно там все криве і грамотний юрист рве то все на шмаття.. зараз йде голосування в раді..

бла-бла-бла

ви читали той цілий комплект зауважень?
там немає нічого серйозного

Описание скрытого текста/картинок: цілий комплект
Так відповідно до запропонованої редакції пункту 20 підрозділу 5 розділу ХХ Податкового кодексу України «Встановлені цим пунктом коефіцієнти, застосовуються для легкових транспортних засобів, що використовувались та які ввозяться на митну територію України особою для власного використання в кількості одного легкового транспортного засобу». Водночас у Митному кодексі України застосовується поняття «транспортні засоби особистого користування».

2. Пункт 1 Прикінцевих положень законопроекту щодо набрання ним чинності з дня наступного за днем його опублікування, не узгоджується з вимогами підпункту 4.1.9 пункту 4.1. статті 4 Податкового кодексу України, яким визначено принцип стабільності податкового законодавства України. За його змістом зміни до будь-яких елементів податків та зборів не можуть вноситися пізніш як за шість місяців до початку нового бюджетного періоду, в якому будуть діяти нові правила та ставки. Податки та збори, їх ставки, а також податкові пільги не можуть змінюватися протягом бюджетного року.

3. Пункт 2 Прикінцевих положень проекту щодо приведення Кабінетом Міністрів України своїх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом та прийняття нормативно-правових актів, необхідних для реалізації цього Закону (у двомісячний строк з дня набрання чинності цим Законом) є юридично некоректним, оскільки реалізація норм цього Закону ставиться в залежність від прийняття Урядом у майбутньому підзаконних актів. Крім того, у законопроекті № 8488, що безпосередньо пов'язаний з цим законопроектом, передбачено тридцятиденний строк для приведення Кабінетом Міністрів України своїх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом, що є алогічним.
 
Висновок щодо 8488 довший, має такі перли

Отже, законопроектом фактично передбачається підміна інституту обов'язкових платежів інститутом «добровільного» внеску, без сплати якого відповідна особа не зможе скористатися спеціальними вигодами, передбаченими цим законопроектом.
згадалася "безкоштовна" медицина :biggrin:
 
дивлюсь за обговоренням в ВР :facepalm: лебідь щука і рак.
щось обговорюють, там норма не та, якась норма скоро закінчиться, це просто капец. законодавство все не причісане, що вони там 27 років робили :facepalm:
 
дивлюсь за обговоренням в ВР :facepalm: лебідь щука і рак.
щось обговорюють, там норма не та, якась норма скоро закінчиться, це просто капец. законодавство все не причісане, що вони там 27 років робили :facepalm:

та шо, законотворили...

6f599404k495-960.jpg
 
поправка щоб не ввозити країни агресора - не підтримана :facepalm: далі дивитися не має на що.
 
поправка щоб не ввозити країни агресора - не підтримана :facepalm: далі дивитися не має на що.

я б теж таку чухню не підтримував. бо коли починаєш мішати в одну купу коней і людей (мита і санкції), то в результаті виходить оте "непричісане законодавтсво".
 
8487 прийняли
 
І це чудово)
 
Але вступає в силу він не раніше, ніж приймуть 8488


51w7koDjFsL._AC_UL160_SR160,160_.jpg
 
Наші епт депутати не підтримали правки на пільговий ввіз електромобілів для комунальних служб держави. Самі собі відмовили.
Також не підтримали збільшення пільгового періоду по часу для учасників АТО.
 
как и ожидалось в рейндже кроме дымовухи ничего больше гореть не будет
 
так я не поняв 3 літра дизель вже можна чи ще ні?
 
Его рассмотрение будет на вечернем заседании ВР сегодня скорее всего .

ну все, прийняли 8488, треба тільки підписати.
відтоді іноземна бляха - законний привід для зупинки і перевірки поліцією.
за кермом не той, хто ввіз - штраф
строк вивозу протерміновано - штраф.

тепер мені, щоб доїхати до Кривого Рогу, треба буде зупинитися і показати документи разів 500 :biggrin:
 
президент має підписати, тоді можна буде.

Последняя надежда бляхарей . Уже на митинге своём давят на жалость петрушкину , чтоб ветовал . Мол мы ж за Вас здесь все как один голосовали , и может даже проголосуем ещё разок если вето наложите .

А главарь брехло ) Рейндж не горел и гореть не будет )
 
Ещё одна тема для схемы )))) Если петя подпишет , это такой коллапс под новый год будет на таможне и границе....Бляхи туда попрут снимать с учёта, 3литра дизель сюда повезут , плюс Рождество , Новый Год , наши заробитчане домой будут ехать .
Билеты в первых рядах на таможне будут ой как не дёшево )
 
c30b1ec-nepravomirni-operatsii-original-original.gif
Выберите подходящий вариант ссылок



 
Назад
Зверху