Машины PL/LT/BG/CZ мнение.

Печаль в том, что данная прибавка поможет чиновникам, но никак не дорогам...

Не ну законы под это дело то же надо подправлять, безусловно.
Иногда абсурдная ситуация складывается.
 
Не ну законы под это дело то же надо подправлять, безусловно.
Иногда абсурдная ситуация складывается.

Абсурдная ситуация складывается зачастую. Это нормальная идет в виде исключений..
 
какая замечательная тема:biggrin: еле осилил...

За экологию согласен,нам бы до Евро 3 дорости..
Разрешить загон евромашины в обмен на старое ведро плюс какие то налоги..Так потом другой вопрос,куда утилизировать старые корчи..Но это хоть решение а не тупо загон шрота нахаляву..
так начнут 222 под доки 2107 завозить. Жига будет хитом продаж на АвтоРиа)))

пропорційною до доходів громадян тієї країни, в якій вона оформлюється.. у нас із нашими доходами, таку цивілку більшість не потягне.. я вже писав вище..
А содержать А6/530/Е270, купленную за дваписят потягнэ?

як приклад, купує дід в село Пассата за 1000 евро, возити сіно чи картоплю.
мусить заплатити:
Ввізне мито : 73.00 € - податок №1
Акцизне мито : 4882.00 € , податок №2, це взалагі жопа, ще 5 авто зверху
ПДВ : 1191.00 € - податок №3 ще одна машина
Вартість авто : 1000 €
Сума розмитненого авто 7146.00 €

тому і дід дістає з гаража москвич 76 року, латає його, заправляє бензином не 95м евро, а 80м з евро 0. екологія при цьому ніяк не знищується, бо москвича є іммунітет - укр номера. а про зручність пересування і комфорт (відносний) начхати.
Тут 2 вопроса:
- зачем деду с пенсией в 60$ Пассат, на котором в Польше даже цигане уже ездить не хотят?
- как дед с пенсией в 60$ будет чинить этот Пассат?
Причем второй вопрос не только к деду, а и ко всем владельцам 39/210/С5. Только не нужно рассказывать "шо бабки есть, просто платить растаможку взападло":biggrin:
 
Надо вообще отменить растаможку,а все налоги включить в топливо.бюджет наполняться будет веселее
 
Причем второй вопрос не только к деду, а и ко всем владельцам 39/210/С5.

уточняю, вы имеете в виду, вопрос к владельцам блях?
 
А содержать А6/530/Е270, купленную за дваписят потягнэ?

можна подумати, що всі власники таких же авто на укрномерах їх тягнуть.. 90% - це трупи на колінах..

мав досвід роботи із автозапчастинами - так за моїми спостереженнями більшість шукає китайський китай за 3 грн... страшно подумати на яких з/ч їдуть авто із тобою в потоці.. особливо тішили деякі щасливі власники е60, які на останні гроші купили їх, а потім дізналися вартість з/ч.. ))

просто для когось авто - це засіб пересування і він його купує виходячи із своїх можливостей, а хтось для понту..

зменшити кількість шроту на дорогах можна тільки адекватним техоглядом, а не обмеженням можливості придбання авто за адекватними розцінками..

знаю купу випадків, коли наприклад на яблофон гроші знайдуть, а на колеса ні...
 
уточняю, вы имеете в виду, вопрос к владельцам блях?
В большей степени - да

можна подумати, що всі власники таких же авто на укрномерах їх тягнуть.. 90% - це трупи на колінах..

мав досвід роботи із автозапчастинами - так за моїми спостереженнями більшість шукає китайський китай за 3 грн... страшно подумати на яких з/ч їдуть авто із тобою в потоці.. особливо тішили деякі щасливі власники е60, які на останні гроші купили їх, а потім дізналися вартість з/ч.. ))

просто для когось авто - це засіб пересування і він його купує виходячи із своїх можливостей, а хтось для понту..

зменшити кількість шроту на дорогах можна тільки адекватним техоглядом, а не обмеженням можливості придбання авто за адекватними розцінками..

знаю купу випадків, коли наприклад на яблофон гроші знайдуть, а на колеса ні...
Так, але вірогідність різна. Коли людина шукає авто за 3000$, то скоріше за все грошей на обслуговування, м*яко кажучи, не багато.
Я веду до того, що люди здебільшого не розуміють, що те авто за 3000 їх роздягне до трусів за перший візит до СТО. Подивіться навколо, Ви особисто багато бачили доглянутих 39/210/С5 на іноземній реєстрації? Я - жодної, більше того, - більшість з тих авто взагалі кончені в дупу.
Ще одне - я не бачив в Европі доглянутих Е39 ітд по 2-3 Евро. В основному це шрот, на якому поїздили вже всі турки, болгари, а тепер ще сирійці. Гарна машина там буде коштувати, як і в Україні +-
Тим більше ні для кого не серет, що Польща та Латвія - це країни, де доживає свій вік весь непотріб зі всієї, більш заможної, Европи
 
. 90% - це трупи на колінах..

приезжайте, покажу не труп, не на коленях, и я думаю достойных вариантов больше чем 10% .
 
Подивіться навколо, Ви особисто багато бачили доглянутих 39/210/С5 на іноземній реєстрації? Я - жодної, більше того, - більшість з тих авто взагалі кончені в дупу.

таке враження, Ви нібито живете в потойбічному світі, чи може в Київ везуть увесь непотріб... В Одесі я наприклад бачу Е39 доглянутих і гівна десь 50/50. А сказати що жодної доглянутої немає - це було б взагалі пиз.....жом. Ну якось, так.
 
Так, але вірогідність різна. Коли людина шукає авто за 3000$, то скоріше за все грошей на обслуговування, м*яко кажучи, не багато.
Я веду до того, що люди здебільшого не розуміють, що те авто за 3000 їх роздягне до трусів за перший візит до СТО. Подивіться навколо, Ви особисто багато бачили доглянутих 39/210/С5 на іноземній реєстрації? Я - жодної, більше того, - більшість з тих авто взагалі кончені в дупу.
Ще одне - я не бачив в Европі доглянутих Е39 ітд по 2-3 Евро. В основному це шрот, на якому поїздили вже всі турки, болгари, а тепер ще сирійці. Гарна машина там буде коштувати, як і в Україні +-
Тим більше ні для кого не серет, що Польща та Латвія - це країни, де доживає свій вік весь непотріб зі всієї, більш заможної, Европи

не бачу великої різниці між тими хто шукає за 3000$ на бляхах і за 4000-6000$ в нас.. грошей в них думаю +/- однаково.. і якщо це е39 за такі гроші - то роздягати вона буде обох..
можна ж і щось простіше взяти на ті гроші, тоді ще й майка до трусів залишиться..))
доглянуту е39 бачу щодня.. вона в мене..)) ще одна в батька і одна в брата, от вони якраз в Європі живуть.. але таких погоджуюся, не багато.. їх вже будь-де живих залишилося не багато..
39/210/С5 на єврономерах за 2000-3000$ купують не зовсім мудрі люди, як і в нас за 4000-6000$.. але ж є ще маса машин окрім них, я немало бачу авто на іноземній реєстрації в достойному стані..
 
приезжайте, покажу не труп, не на коленях, и я думаю достойных вариантов больше чем 10% .

дякую.. вірю, що у Вас достойне авто..) але таки не думаю, що дійсно достойних буде набагато більше від 10%.. це ж як на авто.ріа - не бита, не крашена, бабушка по хліб їздила, а по суті не має на що дивитися..
 
Да что тут говорить, население нищает. Сегодня видела ауди ( на укр регистрации) с резиной valera. Все экономят на чем могут, и на запчастях в том числе, они то одинаково стоят, что на нерастаможенную технику что на местную без разницы
 
таке враження, Ви нібито живете в потойбічному світі, чи може в Київ везуть увесь непотріб... В Одесі я наприклад бачу Е39 доглянутих і гівна десь 50/50. А сказати що жодної доглянутої немає - це було б взагалі пиз.....жом. Ну якось, так.
Чи може поняття "доглянута" у нас різне...

не бачу великої різниці між тими хто шукає за 3000$ на бляхах і за 4000-6000$ в нас.. грошей в них думаю +/- однаково.. і якщо це е39 за такі гроші - то роздягати вона буде обох..
можна ж і щось простіше взяти на ті гроші, тоді ще й майка до трусів залишиться..))
доглянуту е39 бачу щодня.. вона в мене..)) ще одна в батька і одна в брата, от вони якраз в Європі живуть.. але таких погоджуюся, не багато.. їх вже будь-де живих залишилося не багато..
39/210/С5 на єврономерах за 2000-3000$ купують не зовсім мудрі люди, як і в нас за 4000-6000$.. але ж є ще маса машин окрім них, я немало бачу авто на іноземній реєстрації в достойному стані..
А я не бачу взагалі сенсу купляти в 2018 році Е39, або будь-якої аналогічної машини, рік експлуатації якої буде коштувати дорожче самої машини.
Ви правильно говорите про більш бюджетні авто на іноземній реестрації, але на дорозі я спостерігаю здебільшого розвалені Ауді/БМВ/МБ
 
Предварительные ласки к амнистии:biggrin:
 
Какой смысл свидетельствовать против себя? Сказал, что завёз в режиме "транзит", то есть наговорил на себя, почему не пропетлял?
 
В этом то и финт.
 
Какой смысл свидетельствовать против себя? Сказал, что завёз в режиме "транзит", то есть наговорил на себя, почему не пропетлял?

він сам юрист
знав, що робив
 
він сам юрист
знав, що робив
В принципе весь смысл сказанного
истец признал, что указал режим "транзит" только для того, чтобы избежать необходимости таможенного оформления авто и уплаты соответствующих платежей
 
нет, смысл не в этом,
а втом что режим "временный ввоз" и "транзит" не указан в ч. 2 ст. 469 Таможенного кодекса Украины "четко определены действия, бездействие и условия, которые квалифицируются как правонарушения в отношении товаров, таможенное оформление которых не завершено, или находящихся на временном хранении под таможенным контролем, или помещенных в режим таможенного склада". А значит и не подпадает под формулировку - нарушение таможенных правил, и значит не является административным нарушением...
если гражданин ввозит авто в режиме импорт и не предоставляет в срок к оформлению - это нарушение, может дойти до контрабанды
а если гражданин честно указал транзит и катается дальше - то "нуишо" .. вот что согласовал Верховный суд
Но я думаю что принять изменения к Таможенному кодексу не составит труда.
 
все вірно. тільки не логічно буде латати діри у Митному до того, як приймуть новацію імені Южаніної.
нє, можна, звичайно, все що завгодно, але не для того "мама квіточку ростила"
 
Я думаю, що він використав помилку митників. Їм потрібно було застосувати 470 або 485 статтю. По 469 суд просто не міг його притягнути до відповідальності, бо його правопорушення немає в складі статті. Це неправильна кваліфікація митників.
Крім цього, на скільки я знаю, в естонії є можливість поставити авто на облік на себе, і в тех. паспорті буде вказаний цей громадянин. Можливо він це теж використав. Як прецедент цю справу не використаєш.
 
Почув нещодавно історію, котра перевернула моє уявлення про середньостатистичного форумного експерта по бляхах.


Розказана мені головним героєм, причини не вірити немає.

Отже, сталося це у Львові, герой катав бляху і нічого не підозрював про те, який переворот він згодом зробить на ВКБ :D
Якось бляху її вкрали, ну з ким не буває. Він пішов до поліції, написав заяву, котру прийняли.
Трохи згодом він зрозумів, що бляху ніхто не крав, а він тупо зам її запаркував і забув, де. Тобто вона знайшлася.
Ще трошки пізніше, його зупинили на посту, для перевірки машини на викрадення, а там довелося доводити, що ти не верблюд, а власник цього автомобіля на іноземній реєстрації.
І що ви думаєте він зробив? Він просто показав техпаспорт, де його вписано власником.

Happy End :)
 
Він просто показав техпаспорт, де його вписано власником
Яким чином цей запис міг там з'явитися? В іноземному ТП прізвище власника громадянина України?
 
Яким чином цей запис міг там з'явитися? В іноземному ТП прізвище власника громадянина України?

А в чому проблема? У мене вдома лежить два іноземних ТП з моїм прізвищем.

Я думаю, там 2 власника вписано - поляк (або фірма) і українець. Якщо дуже треба, можу спитати, як там точно записано.
 
Я не уявляю, що юридично значить "два власника". Всі ТП що я бачив, містили дані про власника, та додатково (якщо мало місце) "має право керувати".
 
Я не уявляю, що юридично значить "два власника". Всі ТП що я бачив, містили дані про власника, та додатково (якщо мало місце) "має право керувати".

Українські ТП, чи іноземні?

Мій минулий колега поляк мав у польському ТП за власника себе і дружину. І це не має відношення до права керування, бо для надання права керування не треба жодних паперів.
Не думаю, що це велика юридична проблема. Може ж в Україні будинок мати двох власників?
 
Українські ТП, чи іноземні?

Мій минулий колега поляк мав у польському ТП за власника себе і дружину. І це не має відношення до права керування, бо для надання права керування не треба жодних паперів.
Не думаю, що це велика юридична проблема. Може ж в Україні будинок мати двох власників?

Ні. А з приводу техпаспорту, то навіщо в когось питати, якщо у Вас вдома лежать два техпаспорти, із Вашим другим правом на власність??? Просто викладіть цей бік техпаспорту сюди, то зразу у всіх питання відпадуть. Якщо там ну дужжжжжее важлива інфа, можете заклеїти частину та викласти тільки інфу про власників)))
 
Ні. А з приводу техпаспорту, то навіщо в когось питати, якщо у Вас вдома лежать два техпаспорти, із Вашим другим правом на власність??? Просто викладіть цей бік техпаспорту сюди, то зразу у всіх питання відпадуть. Якщо там ну дужжжжжее важлива інфа, можете заклеїти частину та викласти тільки інфу про власників)))

У мене нема, це у поляка. У мене звичайні техпаспорти з одним власником.
 
У мене нема, це у поляка. У мене звичайні техпаспорти з одним власником.

Пост 1525....у мене вдома лежить...чи я помиляюсь?
 
Back
Top