RAI
Пользователь
- Joined
- Nov 9, 2011
- Messages
- 11,764
- Город
- Киев
Печаль в том, что данная прибавка поможет чиновникам, но никак не дорогам...
Не ну законы под это дело то же надо подправлять, безусловно.
Иногда абсурдная ситуация складывается.
Печаль в том, что данная прибавка поможет чиновникам, но никак не дорогам...
Не ну законы под это дело то же надо подправлять, безусловно.
Иногда абсурдная ситуация складывается.
так начнут 222 под доки 2107 завозить. Жига будет хитом продаж на АвтоРиа)))За экологию согласен,нам бы до Евро 3 дорости..
Разрешить загон евромашины в обмен на старое ведро плюс какие то налоги..Так потом другой вопрос,куда утилизировать старые корчи..Но это хоть решение а не тупо загон шрота нахаляву..
А содержать А6/530/Е270, купленную за дваписят потягнэ?пропорційною до доходів громадян тієї країни, в якій вона оформлюється.. у нас із нашими доходами, таку цивілку більшість не потягне.. я вже писав вище..
Тут 2 вопроса:як приклад, купує дід в село Пассата за 1000 евро, возити сіно чи картоплю.
мусить заплатити:
Ввізне мито : 73.00 € - податок №1
Акцизне мито : 4882.00 € , податок №2, це взалагі жопа, ще 5 авто зверху
ПДВ : 1191.00 € - податок №3 ще одна машина
Вартість авто : 1000 €
Сума розмитненого авто 7146.00 €
тому і дід дістає з гаража москвич 76 року, латає його, заправляє бензином не 95м евро, а 80м з евро 0. екологія при цьому ніяк не знищується, бо москвича є іммунітет - укр номера. а про зручність пересування і комфорт (відносний) начхати.
Причем второй вопрос не только к деду, а и ко всем владельцам 39/210/С5.
А содержать А6/530/Е270, купленную за дваписят потягнэ?
В большей степени - дауточняю, вы имеете в виду, вопрос к владельцам блях?
Так, але вірогідність різна. Коли людина шукає авто за 3000$, то скоріше за все грошей на обслуговування, м*яко кажучи, не багато.можна подумати, що всі власники таких же авто на укрномерах їх тягнуть.. 90% - це трупи на колінах..
мав досвід роботи із автозапчастинами - так за моїми спостереженнями більшість шукає китайський китай за 3 грн... страшно подумати на яких з/ч їдуть авто із тобою в потоці.. особливо тішили деякі щасливі власники е60, які на останні гроші купили їх, а потім дізналися вартість з/ч.. ))
просто для когось авто - це засіб пересування і він його купує виходячи із своїх можливостей, а хтось для понту..
зменшити кількість шроту на дорогах можна тільки адекватним техоглядом, а не обмеженням можливості придбання авто за адекватними розцінками..
знаю купу випадків, коли наприклад на яблофон гроші знайдуть, а на колеса ні...
. 90% - це трупи на колінах..
приезжайте, покажу не труп, не на коленях, и я думаю достойных вариантов больше чем 10% .
Подивіться навколо, Ви особисто багато бачили доглянутих 39/210/С5 на іноземній реєстрації? Я - жодної, більше того, - більшість з тих авто взагалі кончені в дупу.
Так, але вірогідність різна. Коли людина шукає авто за 3000$, то скоріше за все грошей на обслуговування, м*яко кажучи, не багато.
Я веду до того, що люди здебільшого не розуміють, що те авто за 3000 їх роздягне до трусів за перший візит до СТО. Подивіться навколо, Ви особисто багато бачили доглянутих 39/210/С5 на іноземній реєстрації? Я - жодної, більше того, - більшість з тих авто взагалі кончені в дупу.
Ще одне - я не бачив в Европі доглянутих Е39 ітд по 2-3 Евро. В основному це шрот, на якому поїздили вже всі турки, болгари, а тепер ще сирійці. Гарна машина там буде коштувати, як і в Україні +-
Тим більше ні для кого не серет, що Польща та Латвія - це країни, де доживає свій вік весь непотріб зі всієї, більш заможної, Европи
приезжайте, покажу не труп, не на коленях, и я думаю достойных вариантов больше чем 10% .
Чи може поняття "доглянута" у нас різне...таке враження, Ви нібито живете в потойбічному світі, чи може в Київ везуть увесь непотріб... В Одесі я наприклад бачу Е39 доглянутих і гівна десь 50/50. А сказати що жодної доглянутої немає - це було б взагалі пиз.....жом. Ну якось, так.
А я не бачу взагалі сенсу купляти в 2018 році Е39, або будь-якої аналогічної машини, рік експлуатації якої буде коштувати дорожче самої машини.не бачу великої різниці між тими хто шукає за 3000$ на бляхах і за 4000-6000$ в нас.. грошей в них думаю +/- однаково.. і якщо це е39 за такі гроші - то роздягати вона буде обох..
можна ж і щось простіше взяти на ті гроші, тоді ще й майка до трусів залишиться..))
доглянуту е39 бачу щодня.. вона в мене..)) ще одна в батька і одна в брата, от вони якраз в Європі живуть.. але таких погоджуюся, не багато.. їх вже будь-де живих залишилося не багато..
39/210/С5 на єврономерах за 2000-3000$ купують не зовсім мудрі люди, як і в нас за 4000-6000$.. але ж є ще маса машин окрім них, я немало бачу авто на іноземній реєстрації в достойному стані..
Какой смысл свидетельствовать против себя? Сказал, что завёз в режиме "транзит", то есть наговорил на себя, почему не пропетлял?
В принципе весь смысл сказанноговін сам юрист
знав, що робив
истец признал, что указал режим "транзит" только для того, чтобы избежать необходимости таможенного оформления авто и уплаты соответствующих платежей
Яким чином цей запис міг там з'явитися? В іноземному ТП прізвище власника громадянина України?Він просто показав техпаспорт, де його вписано власником
Яким чином цей запис міг там з'явитися? В іноземному ТП прізвище власника громадянина України?
Я не уявляю, що юридично значить "два власника". Всі ТП що я бачив, містили дані про власника, та додатково (якщо мало місце) "має право керувати".
Українські ТП, чи іноземні?
Мій минулий колега поляк мав у польському ТП за власника себе і дружину. І це не має відношення до права керування, бо для надання права керування не треба жодних паперів.
Не думаю, що це велика юридична проблема. Може ж в Україні будинок мати двох власників?
Ні. А з приводу техпаспорту, то навіщо в когось питати, якщо у Вас вдома лежать два техпаспорти, із Вашим другим правом на власність??? Просто викладіть цей бік техпаспорту сюди, то зразу у всіх питання відпадуть. Якщо там ну дужжжжжее важлива інфа, можете заклеїти частину та викласти тільки інфу про власників)))
У мене нема, це у поляка. У мене звичайні техпаспорти з одним власником.