Машины PL/LT/BG/CZ мнение.

так все складується - машина їде в тимчасову поїздку за кордон. в автоцивілці страхується авто, а не водій. на основі чого водій приїзжає в "відрядження" і купує собі цивілку?

Але ж по факту це ніяке не відрядження. Всі про все в курсі.

Можна застосувати формальний підхід, але хто від цього виграє?
 
Але ж по факту це ніяке не відрядження. Всі про все в курсі.

Можна застосувати формальний підхід, але хто від цього виграє?
є ж закон, наприклад про транзит, згідно якого з бляховода суд візьме 8500грн, тут бляховод погоджується з цим, а віддати ще стільки ж за грінкарту в рік не хоче. :biggrin:
 
є ж закон, наприклад про транзит, згідно якого з бляховода суд візьме 8500грн, тут бляховод погоджується з цим, а віддати ще стільки ж за грінкарту в рік не хоче. :biggrin:

Я впевнений, що будь-хто, маючи хоча-б мінімальну кількість клепок в голові, віддав перевагу цивілці за 1000грн, замість грінкарти за умовні 10000грн.
 
Я впевнений, що будь-хто, маючи хоча-б мінімальну кількість клепок в голові, віддав перевагу цивілці за 1000грн, замість грінкарти за умовні 10000грн.

по перше це не законно, по друге - це всеодно що я поїду до, наприклад, Польщі, і замість грінкарти, куплю там цивілку. так мене ж на кордоні завернуть.
 
на таких умовах хіба одиниці завезуть ексклюзив.. а що стосується пільгового розмитнення - то ніякого продовження.. просто нові умови..

Так по факту пільга збережеться, тільки по новим правилам буде стимул завозити максимально свіжі авто. Для багатьох людей це актуально, тільки серед моїх друзів/знайомих є близько 10 людей, які хочуть в наступному році привезти 3-5 річне авто зі штатів чи європи. Я і сам чекаю чим закінчиться, бо хочеться е92 335 з н55, яких у нас в продажу практично немає)
 
Лучше б сделали платный временный учет с обязательным прохождением тех.осмотра евро эдак за 400 в год
 
по перше це не законно,

Всім пофігу, як бачите. У тому числі тим, хто мав-би за законністю слідкувати. Може у них просто більш серйозні справи є, хз. Осіннє листя палити теж незаконно, але кого то обходить.

по друге - це всеодно що я поїду до, наприклад, Польщі, і замість грінкарти, куплю там цивілку. так мене ж на кордоні завернуть.

Теоретично, колір страховки прикордонників не має хвилювати. Тож якщо вам дуже хочеться купити польську цивілку за ті самі 10к грн, то можна спробувати. Тим більше, що часто в комплекті польської цивілки є і грінкарта.

Інша справа, що вам можливо її просто не продадуть, бо у них немає такої практики. А практики немає, бо немає попиту в іноземців, або "іноземців" на польські цивілки.
 
стосовно того, що можуть дозволити ввезення старіших авто - це звичайно плюс, але як на мене, то тільки для ексклюзива, янгтаймерів і дуже доглянутих авто..

звичайно, є люди, які планують завезти ближчим часом 3-5 річне авто, але їх у відсотковому співвідношені дуже мало... більшість же не може собі того дозволити...

щодо страховок, то на будь-який легковий автомобіль, що експлуатується в Україні, достатньо нашої "цивілки".. не залежно, чи українська реєстрація, чи іноземна.. в ній наприклад зазначається, що авто зареєстровано в іншій країні і по ній йде найвищий страховий тариф...
цивілку не потрібно, якщо наприклад комплектом до стандартної польської цивілки йде польська зелена карта..
зелена карта суттєво дорожча за українську цивілку через те, що у неї розмір покриття значно вищий, який вимагається в Європі.. в Україні ж такого покриття ніхто не вимагає..
 
звичайно, є люди, які планують завезти ближчим часом 3-5 річне авто, але їх у відсотковому співвідношені дуже мало... більшість же не може собі того дозволити...

Может стоит смотреть в сторону бюджетных автомобилей, а не пригонять полуразваленный Туарег-Ведровер или 7ку-А8? Но понты же выше какого-то здравого смысла...
 
Может стоит смотреть в сторону бюджетных автомобилей, а не пригонять полуразваленный Туарег-Ведровер или 7ку-А8? Но понты же выше какого-то здравого смысла...

Мова про те, що 10-15 річне авто, котре економічно доцільно експлуатувати в Україні, не дуже-то й доцільно розмитнювати за новими ставками, бо таке розмитнення обійдеться чи не дорожче, ніж саме авто.

Навідміну від ставок для мажорів, котрі можуть купити 3-5 річне авто.
 

Законопроект о новых правилах растаможки авто на еврономерах парламент может рассмотреть в четверг.
https://korrespondent.net/ukraine/p...asskazaly-o-novykh-pravylakh-rastamozhky-avto

Скорее всего уже завтра 8487 будет вынесен на втрое чтение . Не совсем вяжется со статьей на Авториа . Где автор "предполагает" внесение на голосование не раньше 20 ноября , а то и вообще в декабре .
У меня у самого есть личный интерес . Так как есть желание пригнать из Германии 3х литровый дизель 2-3 годичный Audi A6 Allroad или 3ку GT 335d . После продажи своей F10 .
 
Last edited:
Навідміну від ставок для мажорів, котрі можуть купити 3-5 річне авто.
В чём заключается "мажорство" ( после возможного принятия закона 8487) пригона 5ти летней машины с дизельным 3х литровым мотором ? Если в той же Германии , цены очень незначительно отличаются от аналогичных авто с меньшим объемом ( как правило 2х литровых дизелей ) . И весь смысл приобретения таких авто с большим объемом просто убивается на данный момент ценой растаможки .
 
В чём заключается "мажорство" ( после возможного принятия закона 8487) пригона 5ти летней машины с дизельным 3х литровым мотором ? Если в той же Германии , цены очень незначительно отличаются от аналогичных авто с меньшим объемом ( как правило 2х литровых дизелей ) . И весь смысл приобретения таких авто с большим объемом просто убивается на данный момент ценой растаможки .

Мажорство у можливості купити 3-5 річне авто і заплатити умовно +35% за розмитнення.
Тоді коли не-мажор змушений купувати 15-річне авто і платити +100% за розмитнення.
 
Мажорство у можливості купити 3-5 річне авто і заплатити умовно +35% за розмитнення.
Тоді коли не-мажор змушений купувати 15-річне авто і платити +100% за розмитнення.

По Вашему получается что все кто последнее время пригонял по льготной ставке 2х литровые 5-7 летние дизеля это исключительно мажоры )?
15 летнее авто это уже откровенный шлак . У нас и так более чем достаточно на дорогах автохлама из прошлого века . Вы , как борец за экологию , думаю спорить с этим не будете . Исключение разве что небольшой процент "классики" в около идеальном состоянии . За который немцы выставляют ценники новых машин , и которые практически никто за эти деньги в Украину гнать не будет . Даже с условными 35% за растаможку от реальной цены в Германии .
 
Last edited:
15 летнее авто это уже откровенный шлак . У нас и так более чем достаточно на дорогах автохлама из прошлого века . Вы , как борец за экологию , думаю спорить с этим не будете . Исключение разве что небольшой процент "классики" в около идеальном состоянии . За который немцы выставляют ценники новых машин , и которые практически никто за эти деньги в Украину гнать не будет . Даже с условными 35% за растаможку от реальной цены в Германии .

Якщо судити з екології, то шлаком якраз є ваша потенційна 335d у порівнянні з моєю 15-річною 318і.
І F10 ваша - теж шлак шлаковий, якщо судити з екології.
 
Якщо судити з екології, то шлаком якраз є ваша потенційна 335d у порівнянні з моєю 15-річною 318і.
І F10 ваша - теж шлак шлаковий, якщо судити з екології.

тим не менше, заздрість - гріх ©
 
Якщо судити з екології, то шлаком якраз є ваша потенційна 335d у порівнянні з моєю 15-річною 318і.
І F10 ваша - теж шлак шлаковий, якщо судити з екології.

Що за маячня? якісь мажори, е46 2003 року якимось чином стала екологічнішою ніж ф30. Не полінувався, ось вам перше посилання в гуглі:
ф30 335д - https://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=422521
е46 318і 2003 - https://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=311366

У ф30 - 143 г/км, у е46 - 199 г/км

Вас чимось життя образило? пропуную менше жалітись на мажорів, і більше працювати.
 
У ф30 - 143 г/км, у е46 - 199 г/км

Це ви порівнюєте економічність, а не екологічність, бо CO2 газ абсолютно не шкідливий для тих, хто ним дихає.

А щоб порівнювати екологію, треба рахувати CO, CHx, NOx, сажу та інше.


ЗІ: Я не маю жодних претензій до мажорів, хто як хоче, так машинами і понтується. Поверніться трошки назад, почитайте з чого почалося і пробуйте знайти, в чому моя претензія до мажорів (підказка: її нема).
 
Last edited:
Якщо судити з екології, то шлаком якраз є ваша потенційна 335d у порівнянні з моєю 15-річною 318і.
І F10 ваша - теж шлак шлаковий, якщо судити з екології.

А с моей 25 летней 525 е34 так вообще твоя 318 просто гавно...:girl_crazy:)))
 
Це ви порівнюєте економічність, а не екологічність, бо CO2 газ абсолютно не шкідливий для тих, хто ним дихає.

А щоб порівнювати екологію, треба рахувати CO, CHx, NOx, сажу та інше.

Якщо у вас є така інформація - прошу поділитись посиланням.
 
пропуную менше жалітись на мажорів, і більше працювати.

Это извилинами и пятой точкой шевелить нужно. Бляховоды привыкли требовать халявы, ибо им все должны.
Даешь европейское налогооблажение и техосмотр:biggrin:
 
А с моей 25 летней 525 е34 так вообще твоя 318 просто гавно...:girl_crazy:)))

справа не у віці, а у тому, що якщо порівнювати:
- 2 літри бензин з каталізатором, без помітного масложору
- 3 літри бензин без каталізатора
- 3 літри дизель з усіма можливими фільтрами

то моя виграє. а твоя - ні :sarcastic_hand:
 
Якщо у вас є така інформація - прошу поділитись посиланням.

Будь-ласка, з просто Вікіпедії:

Euronorms_Petrol.png


Euronorms_Diesel.png


Як видно по NOx, бензиновий Євро4 приблизно відповідає дизельному Євро6.
Щодо твердих часток у бензині до Євро5 не було ліміту, бо мотори дотурбової ери не викидали помітної кількості таких часток.


ЗІ: ось, власне, посилання: https://en.wikipedia.org/wiki/European_emission_standards#Emission_standards_for_passenger_cars
 
Будь-ласка, з просто Вікіпедії:

Euronorms_Petrol.png


Euronorms_Diesel.png


Як видно по NOx, бензиновий Євро4 приблизно відповідає дизельному Євро6.
Щодо твердих часток у бензині до Євро5 не було ліміту, бо мотори дотурбової ери не викидали помітної кількості таких часток.


ЗІ: ось, власне, посилання: https://en.wikipedia.org/wiki/European_emission_standards#Emission_standards_for_passenger_cars

Але ж у вас мотор євро3, у нього NOx - 0.15, а у євро6 дизелів - 0.080. Євро5 дизелі будуть приблизно співмірні з євро3 бензином. Але все це діє лише за умови збереження екології на авто. А ймовірність того, що на новішому авто все буде без змін, набагато більша, ніж у 15 річному.
 
Back
Top