• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

[ E39 ] Сколько обойдется капиталка двигателя m62 v8 и где ее лучше сделать?

а тепер саме головне - причина жора масла. хтось би сказав, що справа в мотюлі. по стану двигуна мотюлю жирнючий плюс і респект))) проблєма була видна відразу, як скинув голови. 2й, 3й, 8й поршні з шаленим нагаром, свічки також з нагаром. решта поршнів чистеньки. 2й і 3й циліндри мають такі задіриP71214-155407.jpgP71214-155425.jpg
поршні також в подібному стані
P71214-164746.jpg
від чого можуть бути такі задіри? щось попало?
клапана цих циліндрів також мають відмінність
P71213-181801.jpgP71213-181809.jpg

восьмий циліндр виглядає так
P71214-155447.jpg
задір чи не задір, нібито сильно і не відчувається пальцем, але поршень з сильним нагаром, значить там горіло масло. в понеділок будемо робити проміри. але чую, що через восьмий прийдеться гільзувати всю сторону.
 
хто що думає з цього приводу, може будуть якісь поради від професіоналів.
перше питання виникає по кільцям. по підбору поршневих колець на теушний мотор ідуть тільки свої кільця оригінал або мале. на не теушний ідуть і замінники гетс та NE. чи взаэмозамынны вони? ось головне питання на сьогодні
 
Так ты попал еще и на поршни :(
Я взвесив все ЗА и ПРОТИВ купил на м54в22 кольца Мале размер 0. Ценник на Мале 785грн за цилиндр, Гец 444грн. Поршни после промера сказали шо ОК. Были задиры в 4х цилиндрах. Блок гильзуют. ГБЦ полная реставрация. Заменю все же еще цепи. Колено проверили, чутка шлефонули.
За все про все вылезает +30тка :)
 
А и по стоимости ЗП: Экзист не прошел тендер, разгромно провалив его Автокладу.
 
так, на два поршня попав точно. по кольцам не проблема, чи взяти мале, чи гетс, чи інші. я шукав інфо які саме більше підійдуть під чугунні гільзи. блок буду гільзувати напевно повністю. голови перевірю теж, клапана під заміну, ковпачки по мдрібницям))) ланцюги однозначно нові.
по кінцевій суммі навіть рахувати не буду, не цікаво)))
по запчастинам я привів в приклад екзист не по ціні, а по зручному підбору по двигунам. там я дивлюсь каталоги, звичайно я куплю набагато дешевше. хоча буває і на екзисті дуже приємна ціна.
 
хоча я скажу, що гетси задніх не пасуть) зараз в мене стоять гетси на м20б25 гільзованом. ніяких нарікань
 
Ну если есть опыт по гейцам то чего голову ломать. От добра добра не ищут
 
та нє, питання вже не в тому) я щось думав, що буде не теушний мотор, а він теушний. і ті кільця, які ідуть на звичайний м62б44, підбір не дає на м62б44ту. ось ділєма. на ванос тільки оригінал і малє. у оригіналов номери теж різні.
 
піти на ринок, взяти мікрометр, попросити комплект кілець на ту і нонту і поміряти ;)
Діаметри ідентичні, я думаю висота кілець також ідентична.
Або знайти поршень із не ТУ мотора і поміряти канавки під кільця... я думаю поршень на розборці БМВ знайти вийде (для промірки)
 
м62б44ту. стояв на авто е39 2002р.

Володя а куда ты его пихать собрался!?)
 
піти на ринок, взяти мікрометр, попросити комплект кілець на ту і нонту і поміряти ;)
Діаметри ідентичні, я думаю висота кілець також ідентична.
Або знайти поршень із не ТУ мотора і поміряти канавки під кільця... я думаю поршень на розборці БМВ знайти вийде (для промірки)

ну хіба що в Кийов приїду на базар))) у нас жигулі на базарі.))) по разборкам теж грустно.
розміри обидвох співпадають нібито по всім розмірам. ну принайми на моєму ту 1,5/1,5/2 диаметр 92. на безваносном каталог дає такі ж самі розміри. але по оригіналу номери різні, на безванос є замінники, а на ванос не має.
 
від чого можуть бути такі задіри? щось попало?
Кристаллы кремния выкрошило с пористой поверхности алюминия...
 
Кристаллы кремния выкрошило с пористой поверхности алюминия...

можливо. а по кольцах може знаєте щось, яка відмінність між ту і не ту?
 
русским языком-задиры от перегрева.
катологи должны давать толщину колец и если она совпадает,можно ставить.смогу сказать точно в понедельник.
я бы больше озадачился поиском поршней,тк в начале лета искал везде,в том числе и тут,на форуме. кончилось покупкой низа двигателя,в таком же состоянии как у тебя и из 16 поршней выбирались лучшие))
судя по новым адаптерам,в ваносах ремкомлект,уже легче). клапаны я бы не менял. впуск точно,а выпуск в зависимости от раковин на фаске и то,выводятся ,только оборудование нужно.
 
я був би дуже вам вдячний, якщо б в понеділок сказали про кольца. ніби то по каталогу товщина однакова, але хотілось би твердо знати на живому примірі.
цікаво, що за адаптери ви побачили))) ваноси такі недавно перебирались.
звичайно буду шукати зараз два-три поршня перед гільзовкой. всеж такі буду гільзувати всі 8 циліндрів, і гільзи точити під конкретні поршня.
по впуску зрозуміло, а випуск штатний мене не цікавить, буде паук виходити в крилах.
 
я бы больше озадачился поиском поршней,тк в начале лета искал везде,в том числе и тут,на форуме. кончилось покупкой низа двигателя,в таком же состоянии как у тебя и из 16 поршней выбирались лучшие))
ну і питання по темі. підозрюю у вас лишилось пару добрих поршнів?
 
Вам о выпускных клапанах написали.Аналогично склоняюсь что лучше оригинальные чем дешевые заменители,хотя если возьмёте новые оригинальные то конечно тут спору нет.
 
дякую, не зрозумів спочатку. в понеділок всі буду розсухарювати, ну і буду дивитись самі клапана, седла, направляючи. є підозра, що два клапани загнуті.
 
Так для инфы.
На второй мотор покупаю цепи по свагу. Приезжает дживис то что на конвейере ставят.
На первый купил комплект с натяжителями и успокоителями. Пластик с штампом бмв.
 
це правильна інфа. сваг є упаковщиком. в мене і варіантів небагато - оригінал, відпадає, бо дорого, або фебі, відпадає, бо взагалі не купляю нічого той фірми, або сваг. ось його і купим)))
 
Так я к тому что СВАГ маладец. Основную цепЪ на м54 даже не перепаковал в свою упаковку
250220136872.jpg
 
Блиин редактировать не могу сообщения: Натяжитель на м54 взял ИНА. Сточена эмблема БМВ.
 
це правильна інфа. сваг є упаковщиком. в мене і варіантів небагато - оригінал, відпадає, бо дорого, або фебі, відпадає, бо взагалі не купляю нічого той фірми, або сваг. ось його і купим)))
Буквально 2 недели назад заказывал сайленты задних рычагов на е34 по свагу. В коробке лежали феби... По цене они с разницей в 40грн (сначала подумал на контору где заказывал - не думаю, что они бы за 40грн так парились). Так что по факту в коробке может приехать что угодно :(

Надіслано від мого SM-J530FM, використовуючи Tapatalk
 
кольца одинаковые м62 и м62ту.
поршней не осталось,клиент все (даже куски прокладок и покореженные сальники клапанов) забрал и контакт с ним утерян.
 
Тут за моторные железяки речь ведут. По ходовке лемф не упаковщик.
 
Тут за моторные железяки речь ведут. По ходовке лемф не упаковщик.
Я к тому, что если сваг упаковщик - какая разница что паковать - моторные железяки или ходовку?
 
парні, це звичайно як пощастить))) я купляв нову рульову рейку на свою е21. було всього два варіанти смдж та оригінал. замовив замінник смдж, хоча не оригінал, але нова. різниця в ціні 4 рази. розпаковую коробочку, а там на рейці значок бмв і парт номер:biggrin: ось таке кіно.
 
Back
Top