• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

[ E39 ] Сколько обойдется капиталка двигателя m62 v8 и где ее лучше сделать?

Так что входит в реставрацию?
Задний фон фотографии посмеяло.

То спецраствор, пыль с аллюминия вытирать перед установкой)
 
Так что входит в реставрацию?
Задний фон фотографии посмеяло.

якщо є задір на поршні, вони його реставрують. на виході з б/у виходить ось такий блискучий поршень. на вигляд як новий. ставлять відразу нові кільця NE. проточують по якимось заводським розмірам. зменшують на декілька соток загальний діаметр, відповідно і вага поршня зменшується. якщо робити, то всі відразу. ну не знаю наскільки це доцільно, мож хто стикався з цим. б/у поршні теж вже не ідеал.
 
Если в Вашем понимании проточка поршня "на глаз",в минусовой размер,это "реставрация" то это заблуждение.
Реставрацией называется технологический процесс восстановления исходных размеров детали и ее свойств а не бросок под резец,без центровки,перегретый и кривой поршень.. Такой вариант только под гильзовку и прокатит...с потерей обьема цилиндра...не говоря про момент когда ДВС заведется ...
 
Поршень НЕ цилиндрический, он имеет сложную коническую, нессиметричную форму, кто там и что "наточит"?????
 
як раз в мене і нема розуміння з цього приводу. побачив, зідзвонився. але тєрзают смутные сомненья.
 
Как могут терзать сомнения при капиталке вэ8мь?
Любой просчет вылезет в минус всего того что Вы сделали и за что отдали денег.
NE кольца даже те же. NE кольца, это из разряда: да пойдЕть не очкуй я сто раз так делал.
 
вентилюю всі моменти перед тим як щось зробити. я не профі в цій справі. якщо накосячу, то розберу і перероблю, говно питання. на рахунок кілець звідки такі зтвердження? як раз кільця NE саме то що лікар прописав для гізованого м62
 
Потому что завод ставит Мале/Колбеншмидт.
 
ну і що? але завод не займається гільзовкой м62 блоків. ne краще за мале саме для гільзованого блоку.
 
NE кольца лучше для гильзованного блока потому что они в минимум два раза дешевле чем Мале/Колбены.
 
)))хіба? ціна однакова
 
переплутав з гетс кільцями. там ціна однакова. мале коштували 600 + грн. але щось вже не бачу в пропозиціях. і справа тут зовсім не в ціні. 300 грн. це не критично. не варто робити такі роботи, якщо 300грн. лякають.
 
Не знаю кольца Мале я брал за 7**,**грн, Гейц просили 444,00.
Ну да ладно. Тут не за кольца, а за реставрацию поршней.
Стремное дело как для меня.
 
ціни можуть різнитись, залежить від магазину) з реставрацією згоден. відкладаю це питання, шукаю поршні.
 
якщо є задір на поршні, вони його реставрують. на виході з б/у виходить ось такий блискучий поршень. на вигляд як новий. ставлять відразу нові кільця NE. проточують по якимось заводським розмірам.
Чем они реставрируют задир?Резцом спилят?
Солидные производители наносят на поршня различные износостойкие покрытия как в зону поршневых канавок так и на юбку, это уменьшает трение и вероятность "прихвата поршня" с образованием задиров в момент холодного пуска двигателя сопроваждающего " маслянным голоданием" и при пиковых нагрузках.Так что с проточками это полная лажа получается ну и плюс как сказали уже выше поршень имеет крайне сложную геометрическую форму и поэтому анонсированная рэставрация поршня является филькиной грамммотой и залепухой...
 
якщо накосячу, то розберу і перероблю, говно питання.
Не все и не всегда получится переделать после грубых ошибок при сборке и установке некондиционных деталей ...
 
ne краще за мале саме для гільзованого блоку.
Не говорите ерунды)
 
Не говорите ерунды)

ну дивіться. з поршнями розібрались, щось тут від лукавого) задав питання, може хто тут на практиці мав з цим справу. взагалі по ремонту м62б44 дуже мало інформації. навіть тут ця тема подібна на жуйку))) і саме кільця ne, вони ж npr, фігурують на всіх ресурсах, де є хочь якась інфо. по любому строкеру нема проблем, є конкретні деталізовані конфіги що і як. на моє розуміння, строкери це удєл кулібіних, і гаражів. а м62 виходить значно з бюджета строкера 6ті циліндрового. може тому так мало інфо.
 
Понятие "строкер" определяет изменение хода поршня по отношению к исхдному состоянию а не факт сбора на коленке,с напильником в руках,дешевого ДВС.
Из М62В44 тоже можно сделать строкер...используя коленвал от S62 или собственного производства.Готовые решения есть.
Я делаю себе строкер из М60В40 используя коленвал М62В46 и поршни от субару 92 мм.
 
а шатуни які? рідні? поршні субару стокові?
 
Родные шатуны.
Поршни не сток.
 
і я про це, поршні не сток. напевно нові і ковані. які саме можете сказати?
 
питання до знавців)
маємо м62б44ту. у нього електронне керування дроселем. двигун для корча, і дросель бажано механічний. а це дорестайловий безваносний. буду встановлювати впуск з механічним дроселем від дорестайлового м62б44.
ось тут і виникає питання на майбутнє.
у механіки є датчик положення заслонки. підключення інакше виходить. і підійде штатна моторна коса з мого ваносного двигуна( наразі її не має), чи відразу шукати косу від дорестайла? і чим керувати все це? зможе керувати штатний дме механічним дроселем, чи шукати мозг від дорестайла? тоді чи зможе дорестайловий дме керувати ваносним мотором?
 
Гемор по переробці на механічний дросель незрівнянно більший, ніж установка дроселя електронного. Як по трудозатратам так і по капіталу.
Нахіба городити? Проблема в чому, коли залишиться електронний?
 
Проблeма в тому, що я поки що слабо уявляю кінцeвий рeзультат по управлінню всього цього. Якщо моливо лишити eлeктронний дросeль, то я тільки за. Алe пeдаль газу також має бути eлeктронна, бeз тросу?чи можeтe хоча би на пальцях пояснити схeму?
 
так. педаль має бути електронна. Або, принаймі, мід механічною педаллю та мозком мотора треба поставити датчик із єлектронної педалі, як то на старих дизелях було. Педаль механічна - від неї тяга на датчик - від датчика сигнал в мозг двигуна - звідти сигнали на відкриття дроселя.
 
зрозуміло) я чомусь вирішив, що електронна педаль корінь майбутніх проблем))) сітуація трохи прояснилась, але в загальних рисах. можуть виникнути якісь проблеми при встановленні такої педалі чи ні? чи можно просто ставити електронну педаль і лишати електронний дросель з рідним дме? і не заморачуватись?
 
просто ставити електронну педаль і лишати електронний дросель з рідним дме? і не заморачуватись?

Я б радив робити саме так. Електронну педаль взагалі легше поставити будь-куди, ніж звичайну. як по кріпленню так і по підключенню.
 
я чомусь її злякався))) але напевно так і буду робити)
 
Back
Top