• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

[ E39 ] Сколько обойдется капиталка двигателя m62 v8 и где ее лучше сделать?

по ходовці сваг ніколи не замовляю, то що знаю, що там може бути фебі та інша дрянь))) в варіанті з грм тут мало варіантів, тому можна брати
 
кольца одинаковые м62 и м62ту.
поршней не осталось,клиент все (даже куски прокладок и покореженные сальники клапанов) забрал и контакт с ним утерян.

дякую) по поршням гадаю розберусь, це не проблема.
значить двигун добре зробили, якщо клієнт не повернувся))) це вже добре)))
 
парні, це звичайно як пощастить))) я купляв нову рульову рейку на свою е21. було всього два варіанти смдж та оригінал. замовив замінник смдж, хоча не оригінал, але нова. різниця в ціні 4 рази. розпаковую коробочку, а там на рейці значок бмв і парт номер ось таке кіно.
Це пояснити дуже просто. Скоріш за все цю рейку виробник забракував.
 
можливо, є таке поняття, як дефект, виправлений в заводських умовах. можливо бмв зливає такі речі пакувальникам. а можливо і ні, мені близький другий варіант:biggrin:
 
свята майже пройшли. голови в роботі. клапана всі в ідеалі, мінятись не будуть. сьодла на випуску трохи не в допуску, фаски розкльопані, але поправлять, клапана сам притирати буду, мск на заміну. доречі випускні мск трохи пускали масла. с гбц все зрозуміло, обійдемся малою кров,ю)))
сьогодні вже почав працювати конотоп, відразу замовив 8 гільз, з токарем все погоджено, чекаєм, в понеділок мають бути тут. процес пішов)))
 
ще сьогодні відвіз колінвал на перевірку. по корінним шейкам зносу не має, ідеально. а ось по шатунним шейкам по всім знос равномірний без задірів і овальності 3 сотки. заліз в каталог по вкладишам, трохи не зрозуміло. хто може пояснити? теба точити чи ні шатунні? якщо можна обійтись без проточки, то які треба вкладиші?
https://bmwcats.com/bmw5/E39/47549/-:A:-/11/11_2258/
по корінним, навіть в одному розмірі - Gelb, зелений, Weiss.
по шатунним також 0, +0,25, +0,50, +0,75.
але по стд є замінник гліко, далі в плюсі тільки оригінал каталоги дають. а оригінал як я розумію тільки поштучно продають?
ось наприклад https://www.exist.ua/price.aspx?pcode=11+24+1+715+704&sortType=1
це ціна за 8 штучок полумісяців, чи за 8 штук?
 
клапана всі в ідеалі
Клапана и седла это понятно...в каком состоянии направляющие втулки?
 
Клапана и седла это понятно...в каком состоянии направляющие втулки?

направляючи просто ідеально)))
 
направляючи просто ідеально)))
Ну- ну.Хотелось бы в цифрах заслушать!
 
а ось по шатунним шейкам по всім знос равномірний без задірів і овальності 3 сотки.
Если овала нет ,то ставить стандартный размер вкладыши.
http://tis.bmwcats.com/doc1015485/
 
по ножкам клапана виробітки не має, по направляючим еліпсності не має. якось так.
по вкладишам шатунним треба ставити стд 48,00, так?
а що таке 47,75, 47,50 і 47,25. вірніше для чого?
і питання по корінним, які з трьох видів треба і в чому різниця?
 
сьодла на випуску трохи не в допуску, фаски розкльопані,
На "идеальных" направляющих фаски не разклепуются)))
 
по направляючим еліпсності не має. якось так
Весомый аргумент конечно,вообще то проверяется люфт клапана в направляющей втулке индикатором...если 0.15...0.20 мм советую менять.
 
а що таке 47,75, 47,50 і 47,25. вірніше для чого?
Под ремонтный размер...но это в наших условиях не актуально...
 
Весомый аргумент конечно,вообще то проверяется люфт клапана в направляющей втулке индикатором...если 0.15...0.20 мм советую менять.
то я так написав, сам заміри не робив, але робили заміри в конторі. вердікт такий, поправити фаски на сьодлах, клапана притерти. фаски трохи не допуску на самих випускних клапанах.
 
Под ремонтный размер...но это в наших условиях не актуально...

по шатунним вкладам вже розібрався, іде один розмір по гліко. на розточці щось не то росказали)))) там має бути 0,025 зазор, він так і є не повні три сотки
 
Аналог идет одного размера...
http://tis.bmwcats.com/doc1015481/

по корінним дійсно, гліко по всім трьом оригінальним номерам дає один номер. але для чого тоді жовтий, зелений, білий? це якась заводська фішка? знайшов інфу, що на шатунах і колінвалі має бути якась мітка в колір
 
дякую, годна інфо)))
 
є такі мітки на колінвалі. в мене зелені крапки. про що це говорить? в ідеалі треба по оригіналу по кольору підбирати. які наслідки, якщо ставити замінник стд
 
в мене зелені крапки. про що це говорить?
Что с размерами колена вам не очень повезло и что при установке стандартных подшипников будет иметь место увеличение радиального зазора в коренных подшипниках и как следствие выход за рамки норматива, рекомендованного заводом изготовителем.
які наслідки, якщо ставити замінник стд
Вам необходимо в начале выяснить с помощью измерительного инструмента какой расчетный радиальный зазор по факту получится между коренной шейкой и аналогом стандартного подшипника в случае установки,для того чтобы рассуждать о возможных последствиях.
 
зрозуміло, це трохи згодом. пластігейдж допоможе в цьому?
 
чому ні? хіба цей пластігейдж не вимірює цей зазор? ніби то ця калібровочна нитка і використовується для вимірювання зазора в таких підшипниках. чи я не так щось розумію?
 
весьма грубый "инструмент"...
 
поки ще мотор не пішов на гільзовку, хто що думає про реставрацію поршнів. роблять в Київі.
 
поки ще мотор не пішов на гільзовку, хто що думає про реставрацію поршнів. роблять в Київі.

Это шо за технологии такие космические?
Большой риск ОЧЕНЬ напопробовать да и не дешевый.
 
Так что входит в реставрацию?
Задний фон фотографии посмеяло.
 
Back
Top