Перегляньте відео, щоб дізнатися, як встановити наш сайт як веб-додаток на головному екрані.
Замітка: Ця функція може бути недоступна в деяких браузерах.
кольца одинаковые м62 и м62ту.
поршней не осталось,клиент все (даже куски прокладок и покореженные сальники клапанов) забрал и контакт с ним утерян.
Це пояснити дуже просто. Скоріш за все цю рейку виробник забракував.парні, це звичайно як пощастить))) я купляв нову рульову рейку на свою е21. було всього два варіанти смдж та оригінал. замовив замінник смдж, хоча не оригінал, але нова. різниця в ціні 4 рази. розпаковую коробочку, а там на рейці значок бмв і парт номер ось таке кіно.
Клапана и седла это понятно...в каком состоянии направляющие втулки?клапана всі в ідеалі
Клапана и седла это понятно...в каком состоянии направляющие втулки?
Ну- ну.Хотелось бы в цифрах заслушать!направляючи просто ідеально)))
Если овала нет ,то ставить стандартный размер вкладыши.а ось по шатунним шейкам по всім знос равномірний без задірів і овальності 3 сотки.
На "идеальных" направляющих фаски не разклепуются)))сьодла на випуску трохи не в допуску, фаски розкльопані,
Весомый аргумент конечно,вообще то проверяется люфт клапана в направляющей втулке индикатором...если 0.15...0.20 мм советую менять.по направляючим еліпсності не має. якось так
Под ремонтный размер...но это в наших условиях не актуально...а що таке 47,75, 47,50 і 47,25. вірніше для чого?
Аналог идет одного размера...і питання по корінним, які з трьох видів треба і в чому різниця?
то я так написав, сам заміри не робив, але робили заміри в конторі. вердікт такий, поправити фаски на сьодлах, клапана притерти. фаски трохи не допуску на самих випускних клапанах.Весомый аргумент конечно,вообще то проверяется люфт клапана в направляющей втулке индикатором...если 0.15...0.20 мм советую менять.
Под ремонтный размер...но это в наших условиях не актуально...
Аналог идет одного размера...
http://tis.bmwcats.com/doc1015481/
Что с размерами колена вам не очень повезло и что при установке стандартных подшипников будет иметь место увеличение радиального зазора в коренных подшипниках и как следствие выход за рамки норматива, рекомендованного заводом изготовителем.в мене зелені крапки. про що це говорить?
Вам необходимо в начале выяснить с помощью измерительного инструмента какой расчетный радиальный зазор по факту получится между коренной шейкой и аналогом стандартного подшипника в случае установки,для того чтобы рассуждать о возможных последствиях.які наслідки, якщо ставити замінник стд
поки ще мотор не пішов на гільзовку, хто що думає про реставрацію поршнів. роблять в Київі.