финита ля комедия

  • Автор теми Автор теми autovoz
  • Дата створення Дата створення
kelvin, это лохам только советы бесплатные на форумах дают в стиле да/нет, а так, на практике сначала смотрят документы ...это называется правовой анализ ситуации.. практику в реестре смотрят, консультируются с коллегами, таможенниками, гаишниками относительно практики ..какая практика на данный момент и тд..
никаких документов, что у него типа год на ВВ еще никто ни разу здесь не показал :biggrin:
а на то что тебе на словах рассказывают желающие проконсультироваться можно на это начихать..
пи..дят абсолютно все, каждый стремится спи.деть,
чтоб выставить себя в лучшем свете, так оно везде... невиноватая я , он сам пришел ;)
понту мне тут лохов консультировать.. когда тебя хлопнут то сам все и узнаешь..
на практике никакой презумции невиновности нет, если лох не платит, то он всегда виноват..
А эти рассказы, про актеров разговорного жанра, которые мастерски спрыгивают с темы протокола при разборках с гаи меня умиляют ;) фокусники ;)
Мы живем в стране, где на практике лох всегда не прав.. ( если только он не проплачивает) :biggrin:
 
Останнє редагування:
Справа №461/1260/13-а

Провадження №2-а/461/182/13

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

25.02.2013 року Галицький районний суд м.Львова

в складі: головуючого судді Государського А.В.

при секретарі Смуток Б.М.,

з участю адвоката ОСОБА_1

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м.Львові справу за адміністративним позовом ОСОБА_2 до Львівської митниці про визнання дій протиправними та скасування постанови,

в с т а н о в и в :

позивач звернувся в суд з позовом до Львівської митниці про визнання дій протиправними та скасування постанови в справі про порушення митних правил №2499/20900/12 від 24.01.2013 року. В обґрунтування заявленого позову покликається на те, що оскаржуваною постановою його було визнано винним у вчиненні порушення митних правил, передбаченого ч.3 ст.470 МК України та накладено адміністративне стягнення у виді штрафу в розмірі 8500 грн. Вважає постанову такою, що не відповідає вимогам чинного законодавства, оскільки стверджує, що здійснював перевезення транспортного засобу не в режимі транзит, а для конкретних цілей - для виконання ним договірних зобов'язань, які виникли на підставі угоди від 19.06.2012 року, укладеної між ним та польською фірмою «ENTERNIA-GP» SP.z.o.o., що відповідає умовам митного режиму тимчасового ввезення. Просить визнати протиправними дії відповідача щодо винесення постанови в справі про порушення митних правил №2499/20900/12 від 24.01.2013 року, зазначену постанову скасувати та, відповідно, закрити провадження у справі про адміністративне правопорушення.

Позивач в судовому засіданні позовні вимоги підтримав, надавши пояснення, аналогічні викладеним у фабулі позовної заяви. Просить позов задовольнити.

Представник відповідача в судовому засіданні проти позовних вимог заперечила, зазначивши, що оскаржувана постанова прийнята в межах наданих повноважень та у відповідності до норм МК України. Просить відмовити в задоволенні позову.

Заслухавши пояснення позивача, представника відповідача, думку адвоката на підтримання позову, дослідивши матеріали справи, суд приходить до наступного висновку.

Судом встановлено, що постановою заступника начальника митниці - начальника служби боротьби з контрабандою та порушеннями митних правил Львівської митниці Прокоповича Г.В. від 24.01.2013 року в справі про порушення митних правил №2499/20900/12 (а.с.10-11) ОСОБА_2 визнано винним у вчиненні порушення митних правил, передбаченого ч.3 ст.470 МК України та накладено на нього стягнення у виді штрафу розміром п'ятсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян на суму 8 500 грн. Постанова винесена на підставі протоколу про порушення митних правил від 03.12.2012 року, складеного головним інспектором ОВ СБК та ПМП Львівської митниці Вюн Н.А.

Справи про порушення митних правил, передбачених ст.470 МК України, розглядаються митними органами, що передбачено ч.1 ст.522 МК України.

Оскаржуваною постановою встановлено, зокрема, що ОСОБА_2 перевищив встановлений ст.95 МК України транзитний строк доставки автомобіля марки «Seat Cordoba», реєстраційний номер НОМЕР_1, що перебував під митним контролем, більше ніж на десять днів.

Так, об'єктивною стороною порушення митних правил, передбаченого ч.3 ст.470 МК України є, зокрема, перевищення встановленого статтею 95 цього Кодексу строку доставки товарів, транспортних засобів комерційного призначення, митних або інших документів на ці товари більше ніж на десять діб.

В судовому засіданні встановлено, що 20.06.2012 року ОСОБА_2 здійснив переміщення автомобіля марки «Seat Cordoba», реєстраційний номер НОМЕР_1, через митний кордон України по смузі руху «зелений коридор», не подавши до митного контролю та митного оформлення письмової митної декларації.

Згідно з Додатком А до Конвенції про тимчасове ввезення від 26.06.1990 року (м.Стамбул) - «Додаток щодо документів на тимчасове ввезення (книжки АТА, книжки CDP)», при тимчасовому ввезенні транспортного засобу комерційного призначення, особа, яка його ввозить, зобов'язана подавати митному органу документ на тимчасове ввезення, що використовується для тимчасового ввезення транспортних засобів.

У відповідності до п.1 ч.1 ст.110 МК України забезпечення дотримання вимог митного режиму тимчасового ввезення здійснюється шляхом застосування міжнародного митного документа (книжки А.Т.А. або книжки CPD), що мiстить чинну мiжнародну гарантiю сплати митних платежів, встановлених законом на імпорт товарів.

Частиною 1 ст.381 МК України встановлено, що громадянам дозволяється ввозити транспортні засоби особистого користування з метою транзиту через митну територію України за умови їх письмового декларування в порядку, передбаченому для громадян, та внесення на рахунок митного органу, що здійснив пропуск таких транспортних засобів на митну територію України, грошової застави в розмірі митних платежів, що підлягають сплаті при ввезенні таких транспортних засобів на митну територію України з метою вільного обігу. Зазначені вимоги не поширюються на транспортні засоби, постійно зареєстровані у відповідних реєстраційних органах іноземної держави, що підтверджується відповідним документом.

Главою 55 Розділу ХІІ МК України передбачено, що переміщення громадянином-резидентом транспортного засобу, постійно зареєстрованого у відповідних реєстраційних органах іноземної держави, у будь-який інший митний режим ніж транзит супроводжується обов'язковим письмовим декларуванням цього транспортного засобу, виконанням інших митних формальностей, передбачених МК України (письмового зобов'язання про зворотне вивезення, застосування заходів гарантування тощо).

Строк транзитного перевезення для автомобільного транспорту становить 10 діб, що передбачено ч.1 ст.95 МК України.

Таким чином, при переміщенні транспортного засобу марки «Seat Cordoba», реєстраційний номер НОМЕР_1, не подавши для митного контролю та митного оформлення письмової митної декларації на цей транспортний засіб, позивач здійснив його переміщення через митних митний кордон України 20.06.2012 року в режимі транзит. 25.12.2012 року, тобто строк понад 10 діб, працівниками ДАІ було зупинено вказаний транспортний засіб. Встановлено, що позивач про обставини, що унеможливили вивезення та місце знаходження транспортного засобу Львівську митницю чи найближчий митний орган не повідомляв.

Крім того, за ст.4 МК України у цьому Кодексі термін «товари» вживається у такому значенні - це будь-які рухомі речі, у тому числі ті, на які законом поширено режим нерухомої речі (крім транспортних засобів комерційного призначення), валютні цінності, культурні цінності, а також електроенергія, що переміщується лініями електропередачі.

Тому транспортний засіб марки «Seat Cordoba», реєстраційний номер НОМЕР_1, будучи рухомою річчю в силу ст.181 ЦК України, підпадає під термін «товар», визначений у диспозиції ч.3 ст.470 МК України.

З огляду на викладене, оцінюючи докази у їх сукупності, суд приходить до висновку, що оскаржувана постанова винесена уповноваженою особою, у відповідності до норм чинного законодавства, підстав для її скасування немає, а отже у задоволенні позову слід відмовити за безпідставністю.

Керуючись ст.ст. 7-12, 86, 160, 161, 162, 167 КАС України, ст.ст. 4, 95, 110, 381, 470, 522, Главою 55 Розділу ХІІ МК України, суд

п о с т а н о в и в :

в задоволенні позову ОСОБА_2 до Львівської митниці про визнання дій протиправними та скасування постанови відмовити.

Постанова остаточна, оскарженню не підлягає.

Головуючий
 
да ладно сказки рассказывать, я тебе раз 10 предлагал неспешно проверить, что у тебя там по таможне, и ты каждый раз тактично спрыгивал ;)
а года там никакого не может быть априори :biggrin:

Я тебе ещё раз говорю авто было завезено на фирму, штраф не могли выписать даже при всё желании.
 
kelvin, это лохам только советы бесплатные на форумах дают в стиле да/нет, а так, на практике сначала смотрят документы ...это называется правовой анализ ситуации.. практику в реестре смотрят, консультируются с коллегами, таможенниками, гаишниками относительно практики ..какая практика на данный момент и тд..
никаких документов, что у него типа год на ВВ еще никто ни разу здесь не показал :biggrin:
а на то что тебе на словах рассказывают желающие проконсультироваться можно на это начихать..
пи..дят абсолютно все, каждый стремится спи.деть,
чтоб выставить себя в лучшем свете, так оно везде... невиноватая я , он сам пришел ;)
понту мне тут лохов консультировать.. когда тебя хлопнут то сам все и узнаешь..
на практике никакой презумции невиновности нет, если лох не платит, то он всегда виноват..
А эти рассказы, про актеров разговорного жанра, которые мастерски спрыгивают с темы протокола при разборках с гаи меня умиляют ;) фокусники ;)
Мы живем в стране, где на практике лох всегда не прав.. ( если только он не проплачивает) :biggrin:

я ж просил без бреда про лохов... это у тебя больная тема?

забудь про ВВ, допустим я заезжаю на транзит 10дней, документы самые обычные, я хозяин фирмы, везу свой груз транзитом через территорию Укрианы.
допустил просрочку. нарушение является триваючим или нет?
 
забудь про ВВ, допустим я заезжаю на транзит 10дней, документы самые обычные, я хозяин фирмы, везу свой груз транзитом через территорию Укрианы.
допустил просрочку. нарушение является триваючим или нет?

да ищи в реестре, забивай ст. 470 МКУ и смотри что из этого выйдет ;))
Если по ДТП рассматривать, то после 3 месяцев после ДТП возможны варианты по ст. 124 КУпАП:
вынен, не вынен, справу закрыты за строкамы притягнення , но это не трываюче

вот по Чернигову, аналогычно

Справа№751/7099/13-а

Провадження №2-а/751/250/2013

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

07 серпня 2013 року м. Чернігів

Новозаводський районний суд міста Чернігова

у складі: головуючого-судді Мороз К.В.,

при секретарі Шестак К.В.,

за участю представника позивача ОСОБА_1, представника відповідача Кравченко С.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі судового засідання справу за адміністративним позовом ОСОБА_3 до Чернігівської митниці Міндоходів про скасування постанови по справі про адміністративне правопорушення,

Встановив:

ОСОБА_3 звернувся до суду з адміністративним позовом до Чернігівської митниці про скасування постанови по справі про адміністративне правопорушення, в якому просить визнати незаконними дії Чернігівської митниці; скасувати постанову в справі про порушення митних правил № 0173/10203/13 від 26 квітня 2013 року та закрити справу про порушення митних правил № 0173/10203/13. Мотивуючи вимоги тим, що метою в'їзду та ввозу 21 грудня 2012 року на територію України транспортного засобу є службове відрядження в комерційних цілях. Для проведення митних формальностей було подано митному органу технічний паспорт де зазначено, що має право керувати автомобілем, трудовий договір, наказ про відрядження. Внаслідок подання даних документів позивач мав мету ввезти транспортний засіб в режимі «тимчасове ввезення». Постанова про порушення митних правил винесена без перевірки фактів викладених в протоколі про порушення митних правил, висновки не відповідають фактичним обставинам і в діях позивача відсутні ознаки порушення митних правил.

В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримала, пояснила, що ОСОБА_3 ні є резидентом України і ввозив транспортний засіб, як особисте майно, так як частина фірма якій належить транспортний засіб належить позивачу, він постійно проживає за межами України і має посвідку на проживання в Литовській республіці. Без посвідки на проживання згідно законодавства Литовської республіки не мають право укладати трудові договори. Позивач не мав наміру ввозити транспортний засіб в режимі «транзит», їхав у відрядження.

Представник відповідача просив в задоволені адміністративного позову відмовити, послався на письмові заперечення. Додатково зазначив, що позивач згідно наданих документів, а саме закордонного паспорту громадянина України є резидентом, посвідки на проживання в Литовській республіці митним органам позивач не надавав і про неї не зазначав. Подана посвідка в судове засідання видана після складання протоколу про порушення митних правил. Також позивач не надав документи, що транспортний засіб належить йому на праві особистої власності. З наданих документів при ввозі транспортного засобу вбачається, що ввіз здійснений в режимі «транзит» і у визначений строк зобов'язано не виконано, а тому відсутні підстави для скасування постанови.

Вислухавши осіб, які брали участь в судовому засіданні, дослідивши матеріали справи, матеріали справи про притягнення до адміністративної відповідальності № 0173/10203/13, судом встановлено, що 10 квітня 2013 року відносно ОСОБА_3 складений протокол про порушення митних правил № 0173/10203/13 за ознаками ч.3 ст. 470 МК України. 26 квітня 2013 року заступником начальника Чернігівської митниці - начальника служби боротьби з контрабандою та порушенням митних правил Мельник В.В. винесена постанова за порушення митних правил передбачених ч.3 ст. 470 МК України ОСОБА_3 і накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу в сумі 8500 грн..

Згідно ч.3 ст. 470 МК України, перевищення встановленого статтею 95 цього Кодексу строку доставки товарів, транспортних засобів комерційного призначення, митних або інших документів на ці товари більше ніж на десять діб, а так само втрата цих товарів, транспортних засобів, документів чи видача їх без дозволу митного органу -

тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі п'ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Згідно ч.1 ст. 95 МК України, встановлюються такі строки транзитних перевезень залежно від виду транспорту:

1) для автомобільного транспорту - 10 діб (у разі переміщення в зоні діяльності одного митного органу - 5 діб);

Згідно частин 1, 2 ст. 71 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Згідно вимог ч.2 ст. 71 КАС України відповідачем надані докази правомірності притягнення ОСОБА_3 до адміністративної відповідальності за перевищення встановленого статтею 95 цього Кодексу строку доставки товарів, транспортних засобів комерційного призначення, митних або інших документів на ці товари більше ніж на десять діб. Згідно ст. 522 МК України справу про порушення митних правил розглянув уповноважений орган. При винесенні постанови дотримані вимоги ст. ст. 523-527 МК України.

Відповідно до вимог ч.1 ст. 71 КАС України позивачем не надано суду належних та допустимих доказів на ввезення транспортного засобу VW SHARAN д.н.з. GDZ023 на територію України в режимі «тимчасового ввезення», які були пред'явлені митним органом на час складання протоколу про адміністративне правопорушення і на час розгляду справи про притягнення до адміністративної відповідальності, а тому адміністративний позов задоволенню не підлягає.

Керуючись ст.ст. 69, 70, 71, 158 - 163, 167, 171-2 Кодексу адміністративного судочинства України, ч.3 ст. 470, ст. ст. 522-527, 529-531 МК України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

В задоволенні адміністративного позову ОСОБА_3 до Чернігівської митниці Міндоходів про скасування постанови в справі про порушення митних правил № 0173/10203/13 від 26 квітня 2013 року - відмовити повністю.

Постанова не оскаржується.

Суддя К.В. Мороз
 
http://reyestr.court.gov.ua/Review/23717786

№ 3-0107/707/2012

0107/2836/2012

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

23 березня 2012 року

Залізничний районний суд м. Сімферополя Автономної Республіки Крим у складі:

Головуючого судді Афендікові С.М.,

при секретарі Астанькович О.О.,

за участю представника митниці Шурлигіна О.В.,

прокурора Краснікова О.М.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Сімферополі справу про порушення митних правил, що надійшла з Кримської митниці про притягнення до адміністративної відповідальності громадянина Німеччини ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, уродженця Казахстану, тимчасово мешкаючого за адресою: АДРЕСА_1 паспорт громадянина Німеччини НОМЕР_1, виданий 07.02.11 року,

за статтями 352 ч. 2, 336 Митного кодексу України,

В С Т А Н О В И В :

24.01.2012 у Кримську митницю надійшов лист Сімферопольського прикордонного загону Державної прикордонної служби України від 23.01.2012 № 51/83 з інформацією про те, що в період з 2007 по 2012 pp. громадянином Німеччини ОСОБА_1, в режимі тимчасового ввезення на митну територію України було ввезено 93 автомобілі.

Проведеною перевіркою було встановлено, що згідно вищезгаданого листа і даних Електронної автоматизованої інформаційної системи Державної митної служби України, вказані автомобілі були ввезені на митну територію України в режимі «Тимчасове ввезення» і на даний час за межі митної території України не вивозилися, в митному режимі «Імпорт» не оформлялися:

з використанням паспорту № НОМЕР_1 через пункт пропуску «Рава-Руська»:

1. 12.01.2012 Легковий автомобіль ОПЕЛЬ НОМЕР_2; НОМЕР_3;

2. 24.12.2011 Легковий автомобіль ОПЕЛЬ НОМЕР_4; НОМЕР_5

3. 18.12.2011 Легковий автомобіль ПЕЖО НОМЕР_6; НОМЕР_7

4. 03.12.2011 Легковий автомобіль ОПЕЛЬ НОМЕР_8; НОМЕР_9;

5. 01.11.2011 Легковий автомобіль ФОРД НОМЕР_10; НОМЕР_11;

6. 15.10.2011 Легковий автомобіль АУДІ НОМЕР_12; НОМЕР_13

7. 06.10.2011 Легковий автомобіль ОПЕЛЬ НОМЕР_14; НОМЕР_15;

8. 04.10.2011 Легковий автомобіль БМВ НОМЕР_16; НОМЕР_17;

9. 22.09.2011 Легковий автомобіль БМВ НОМЕР_18; НОМЕР_19;

10. 12.09.2011 Легковий автомобіль ЛЯНЧА НОМЕР_20; НОМЕР_21;

11. 25.08.2011 Легковий автомобіль МІТСУБІСІ НОМЕР_22; НОМЕР_23;

12. 09.08.2011 Легковий автомобіль ОПЕЛЬ НОМЕР_24; НОМЕР_25;

13. 30.07.2011 Легковий автомобіль ФОРД НОМЕР_26; НОМЕР_27;

14. 05.07.2011 Мікроавтобус РЕНО НОМЕР_28; НОМЕР_29;

15. 22.06.2011 Легковий автомобіль МІТСУБІСІ НОМЕР_30; НОМЕР_31;

16. 09.06.2011 Легковий автомобіль ОПЕЛЬ НОМЕР_32; НОМЕР_33;

17. 03.06.2011 Легковий автомобіль ФОРД НОМЕР_34; НОМЕР_35;

18. 27.05.2011 Легковий автомобіль ОПЕЛЬ НОМЕР_36; НОМЕР_37;

19. 17.05.2011 Легковий автомобіль ОПЕЛЬ,НОМЕР_38; НОМЕР_39;

20. 05.05.2011 Легковий автомобіль ОПЕЛЬ НОМЕР_40; НОМЕР_41;

21. 22.04.2011 Легковий автомобіль ОПЕЛЬ НОМЕР_42; НОМЕР_43;

22. 14.04.2011 Легковий автомобіль МІТСУБІСИ НОМЕР_44; НОМЕР_45;

23. 06.04.2011 Легковий автомобіль ФОРД НОМЕР_46; НОМЕР_47;

24. 25.03.2011 Легковий автомобіль ОПЕЛЬ НОМЕР_48; НОМЕР_49;

25. 12.03.2011 Легковий автомобіль ФОЛЬКСВАГЕН НОМЕР_50; НОМЕР_51;

26. 05.03.2011 Легковий автомобіль БМВ НОМЕР_52; НОМЕР_53;

27. 22.02.2011 Легковий автомобіль ФОЛЬКСВАГЕН; НОМЕР_54; НОМЕР_55 58072.

через пункт пропуску «Краківець»:

1. 08.02.2011 Легковий автомобіль ФОРД НОМЕР_56; НОМЕР_57.

з використанням паспорту № C8NFL5HR11 через пункт пропуску «Рава-Руська»:

1.19.12.2010 Легковий автомобіль - МЕРСЕДЕС НОМЕР_58; НОМЕР_59;

2. 05.12.2010 Легковий автомобіль ФІАТ НОМЕР_60; НОМЕР_61;

3. 28.11.2010 Легковий автомобіль ФОЛЬКСВАГЕН НОМЕР_62; НОМЕР_63;

4. 13.11.2010 Легковий автомобіль ФОРД НОМЕР_64; НОМЕР_65;

5. 03.11.2010 Легковий автомобіль ФІАТ НОМЕР_66; НОМЕР_67;

6. 15.10.2010 Легковий автомобіль ОГІЕЛЬ НОМЕР_68; НОМЕР_69;

7. 03.10.2010 Легковий автомобіль МЕРСЕДЕС НОМЕР_70; НОМЕР_71;

8. 19.09.2010 Легковий автомобіль ОПЕЛЬ НОМЕР_72; НОМЕР_73; л>

9. 03.09.2010 Легковий автомобіль ОПЕЛЬ НОМЕР_74; НОМЕР_75;

10. 22.08.2010 Легковий автомобіль ФОРД НОМЕР_76; НОМЕР_77;

11. 08.08.2010 Легковий автомобіль ОПЕЛЬ НОМЕР_78; НОМЕР_79;

12. 22.07.2010 Легковий автомобіль ОПЕЛЬ НОМЕР_80; НОМЕР_81;

13. 07.07.2010 Легковий автомобіль ФОРД- НОМЕР_82; НОМЕР_83;

14. 29.06.2010 Легковий автомобіль ОПЕЛЬ НОМЕР_84; НОМЕР_85;

15. 12.06.2010 Легковий автомобіль ОПЕЛЬ НОМЕР_86; НОМЕР_87;

16. 05.06.2010 Легковий автомобіль МІТСУБІСИ НОМЕР_88; НОМЕР_89;

17. 19.05.2010 Легковий автомобіль ФОРД НОМЕР_90; НОМЕР_91;

18. 30.04.2010 Легковий автомобіль ОПЕЛЬ НОМЕР_90; НОМЕР_92;

19. 02.04.2010 Легковий автомобіль ФОРД НОМЕР_90; НОМЕР_93;

20. 13.05.2010 Легковий автомобіль ОПЕЛЬ НОМЕР_94; НОМЕР_95;

21. 30.04.2010 Легковий автомобіль ОПЕЛЬ НОМЕР_96; НОМЕР_97;

22. 17.04.2010 Легковий автомобіль ФОРД НОМЕР_98; НОМЕР_99;

23. 02.04.2010 Легковий автомобіль ФОРД НОМЕР_100; ввезення по червоному коридору номер кузова відсутнє;

24. 24.03.2010 Легковий автомобіль ФОРД НОМЕР_101; НОМЕР_102;

25. 27.02.2010 Легковий автомобіль ОПЕДЬ НОМЕР_103; НОМЕР_104;

26. 10.02.2010 Легковий автомобіль ОПЕЛЫТНОМЕР_105; НОМЕР_106;

27. 23.01.2010 Легковий автомобіль ФОРД НОМЕР_107; НОМЕР_108;

28. 09.01.2010 Легковий автомобіль БМВ НОМЕР_109; НОМЕР_110;

29. 15.12.2009 Легковий автомобіль ФІАТ НОМЕР_111; НОМЕР_112;

30. 11.12.2009 Легковий автомобіль ОПЕЛЬ НОМЕР_113; НОМЕР_114;

31. 21.11.2009 Легковий автомобіль ФОРД НОМЕР_115; НОМЕР_116;

32. 05.11.2009 Легковий автомобіль ОПЕЛЬ НОМЕР_117; НОМЕР_118;

33. 16.10.2009 Легковий автомобіль ОПЕЛЬ НОМЕР_119; НОМЕР_120;

34. 30.09.2009 Легковий автомобіль ОПЕЛЬ НОМЕР_121; НОМЕР_122;

35. 16.09.2009 Легковий автомобіль ФОРД НОМЕР_123; НОМЕР_124;

36. 11.07.2009 Легковий автомобіль ОПЕЛЬ НОМЕР_125; НОМЕР_126;

37. 08.06.2009 Легковий автомобіль ОПЕЛЬ НОМЕР_127; НОМЕР_128;

38. 24.05.2009 Легковий автомобіль ОПЕЛЬ НОМЕР_129; НОМЕР_130;

39. 18.04.2009 Легковий автомобіль ФОРД НОМЕР_131; НОМЕР_132;

40. 17.12.2008 Легковий автомобіль ФОРД НОМЕР_133; НОМЕР_134;

41. 11.10.2008 Легковий автомобіль ФІАТ НОМЕР_135; НОМЕР_136.

через пункт пропуску «Краківець»:

1. 27.08.2009 Легковий автомобіль ОПЕЛЬ НОМЕР_137; НОМЕР_138;

2. 28.03.2009 Легковий автомобіль ОПЕЛЬ НОМЕР_139;

3. 06.03.2009 Легковий автомобіль ФОЛЬКСВАГЕН НОМЕР_140; НОМЕР_141;

4. 10.02.2009 Легковий автомобіль ФОРД НОМЕР_142; НОМЕР_143;

5. 16.01.2009 Легковий автомобіль ФОРД НОМЕР_144;

6. 21.11.2008 Легковий автомобіль ОПЕЛЬ НОМЕР_145;

7. 29.10.2008 Легковий автомобіль ФІАТ НОМЕР_146; НОМЕР_147;

8. 24.09.2008 Легковий автомобіль ФОРД НОМЕР_148.

з використанням паспорту № НОМЕР_149 через пункт пропуску «Краківець»:

1.03.09.2008 Легковий автомобіль ФОЛЬКСВАГЕН НОМЕР_150; НОМЕР_151;

2.05.08.2008 Легковий автомобіль ФОЛЬКСВАГЕН НОМЕР_152; НОМЕР_153;

3.19.07.2008 Легковий автомобіль ФОРД НОМЕР_154; НОМЕР_155;

4.06.03.2009 Легковий автомобіль ФОЛЬКСВАГЕН НОМЕР_140; НОМЕР_156.

через пункт пропуску «Шегіні»:

1. 10.06.2008 Легковий автомобіль ФОРД НОМЕР_157; НОМЕР_158;

2.11.05.2008 Легковий автомобіль ФОЛЬКСВАГЕН НОМЕР_140; НОМЕР_159;

3. 13.04.2008 Легковий автомобіль ФОРД НОМЕР_160; НОМЕР_161;

4. 08.03.2008 Легковий автомобіль ФОРД НОМЕР_162; НОМЕР_163;

5. 30.06.2008 Легковий автомобіль ФОРД НОМЕР_164; НОМЕР_165;

6. 22.03.2008 Легковий автомобіль ОПЕЛЬ НОМЕР_164; НОМЕР_166;

7. 20.02.2008 Легковий автомобіль БМВ НОМЕР_164; НОМЕР_167;

8. 02.02.2008 Легковий автомобіль ФОРД НОМЕР_168; НОМЕР_169;

9. 19.01.2008 Легковий автомобіль ФІАТ НОМЕР_168; НОМЕР_170; 10.08.11.2007 Легковий автомобіль ФОЛЬКСВАГЕН НОМЕР_168; НОМЕР_171;

11. 02.12.2007 Легковий автомобіль ФОРД НОМЕР_172; НОМЕР_173;

12.29.09.2007 Легковий автомобіль ОПЕЛЬ НОМЕР_174; НОМЕР_175.

Загальна вартість увезених та проданих ОСОБА_1 93 автомобілів, згідно матеріалів справи, складає 1 145 308, 81 грн (а.с.28 - 34).

Усі 93 автомобілі він ввозив на митну територію України в митному режимі «Тимчасове ввезення» вибираючи смугу руху через митний кордон України «Зелений коридор», тобто з умовним повним звільненням від сплати передбачених законодавством України податків і зборів.

Відповідно до п. 2.6. розділу II сумісного Наказу Адміністрації Державної прикордонної служби України, Державної митної служби України від 11.06.2008 № 505/642 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14.08.20008 за №753/15444 при в'їзді на митну територію України ОСОБА_1 згідно наданого ним пояснення був проінформований посадовцем митного органу про порядок тимчасового ввезення транспортних засобів на митну територію України, тобто:

- обов'язкової реєстрації транспортного засобу в органах Державної автомобільної інспекції МВС якщо термін їх тимчасового ввезення перевищує два місяці;

- обов'язкового вивозу транспортного засобу за межі України в строк, встановлений законодавством, або оформлення цього транспортного засобу з метою вільного обігу на митній території України в порядку, встановленому законодавством України;

- відповідальність за порушення визначених законодавством умов тимчасового ввезення на митну територію України транспортних засобів, які знаходяться на постійному обліку в реєстраційних органах іноземних держав, визначено Митним кодексом України;

- громадянин-нерезидент, який тимчасово ввозить транспортний засіб, який знаходиться на постійному обліку в реєстраційних органах іноземних держав, не надає письмове зобов'язання про зворотний вивіз транспортного засобу.

Усі ввезені 93 автомобілі було продано ним на території України невстановленим особам, тобто, реалізовані як товар. Номерні знаки автомобілів і реєстраційні номери ОСОБА_1 забирав і вивозив до Німеччини для зняття автомобілів з обліку.

Таким чином ОСОБА_1 здійснив дії, направлені на переміщення через митний

кордон України автомобілі у кількості 93 одиниці із приховуванням від митного контролю, тобто шляхом заяви їх в митному режимі «Тимчасове ввезення» із з метою подальшою їх реалізацією на території України.

Крім того, ОСОБА_1 розпорядився автомобілями, що знаходяться під митним

контролем без дозволу митного органу.

Правопорушник до судового засідання не з'явився, про час та місце розгляду справи був повідомлений належним чином та своєчасно, про що свідчить його підпис у протоколі про порушення митних правил. Згідно його пояснень вбачається, що факту продажу вказаних транспортних засобів на території України ОСОБА_1 не заперечував.

Суд, відповідно до статті 390 Митного кодексу України вважає за можливе розглянути справу про порушення митних правил у відсутність особи, яка притягується до відповідальності.

Заслухавши думку прокурора, який вважав, що у діях ОСОБА_1 наявні ознаки порушення митних, представника митниці, який підтримав подане подання, дослідивши матеріали справи, суд дійшов до висновку про наявність у діях правопорушника складу порушення митних правил за ст. ст. 352, 336 МК України.

Вина особи, стосовно якої розглядається справа, у скоєнні порушень, передбачених ст.ст.352, 336 Митного кодексу України підтверджується наявними у справі доказами.

Оскільки, правопорушення скоєні ОСОБА_1 є триваючими строки притягнення до адміністративної відповідальності не скінчилися.

Враховуючи те,що правопорушення скоєнні ОСОБА_1 до вступу ЗУ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України по гуманізації відповідальності за правопорушення у галузі господарчої діяльності», тобто до 17.01.2012 року суд кваліфікує його дії за ст. 352, а не за ст. 352 ч. 2 КК України.

Таким чином дії ОСОБА_1 слід кваліфікувати за ст. 352 МК України, а саме як дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з поданням митному органу як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві дані та за ст. 336 МК України, як здійснення операцій з товарами, транспортними засобами, що перебувають під митним контролем, а саме зміна їх стану, користування та розпорядження ними без дозволу митного органу.

При накладенні адміністративного стягнення, судом враховуються положення ст. 36 ч. 2 КУпАП, згідно якої при вчиненні особою кількох адміністративних правопорушень, справи про які одночасно розглядаються одним і тим же органом, стягнення накладається, в межах санкції, встановленої за більш серйозне правопорушення з числа вчинених, тобто за ст. 352 МК України.

Обставин, що пом'якшує відповідальність правопорушника не виявлено.

Обставиною, що обтяжує відповідальність правопорушника є повторне протягом року скоєння однорідного правопорушення, за яке особу вже було піддано адміністративному стягненню (а.с. 88 - 91).

За таких обставин, враховуючи вищенаведене, та те, що вказані транспортні засоби були продані ОСОБА_1 невстановленим особам, що унеможливлює їх конфіскацію, суд вважає за необхідне притягнути правопорушника до адміністративної відповідальності, стягнувши вартість вказаних предметів правопорушення на користь держави.

На підставі статей 352, 336 Митного кодексу України, керуючись статтями 326, 386, 390-393 Митного кодексу України, ст. 283-284, 33, 36 ч.2 КУпАП, суд, -

П О С Т А Н О В И В :

Громадянина Німеччини ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1 визнати винним у порушенні митних правил за ст.ст. 352, 336 Митного кодексу України та піддати його адміністративному стягненню за даними статтями з урахуванням положень ст. 36 ч. 2 МК України у вигляді конфіскації 93 транспортних засобів (а.с.28 - 34).

В зв'язку з неможливістю конфіскації предметів правопорушення - стягнути з громадянина Німеччини ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1 на користь держави вартість безпосередніх предметів порушення митних правил - а саме 93 автомобілів, що складає 1 145 308, 81 грн (один мільйон сто сорок п'ять тисяч триста вісім гривень вісімдесят одна копійка).

Реквізити для стягнення: код бюджетної класифікації доходів Держбюджету 21081100; ЕГРПОУ ДК м. Сімферополь 34740405, МФО 824026, р\р 31112106700002 ГУ ДК в АР Крим «Штрафи за адміністративними та кримінальними справами та по реалізації конфіскованого майна».

Постанова судді у справі про адміністративне правопорушення може бути оскаржена особою, яку притягнуто до адміністративної відповідальності, її законним представником, захисником, потерпілим, його представником або на неї може бути внесено протест прокурора протягом десяти днів з дня винесення постанови. Апеляційна скарга, протест прокурора, подані після закінчення цього строку, повертаються апеляційним судом особі, яка її подала, якщо вона не заявляє клопотання про поновлення цього строку, а також якщо у поновленні строку відмовлено.

Апеляційна скарга, протест прокурора подаються до відповідного апеляційного суду через місцевий суд, який виніс постанову.

Суддя:
 
Останнє редагування:
Залізничний районний суд м. Сімферополя Автономної Республіки Крим у складі:
А почему не окружным административным судом?
 
потому что районный у мисти суд рассматривает админнарушения граждан по КУпАП,МКУ,
а в окружным админсудом рассматриваются иски по КАСУ к органам власти в основном..
хотя и районный суд у мисти суд может рассматиривать админиски по КАСУ как административный ..
к примеру по пенсиям, подают иск к районному отделению ПФ в районный суд как административный по КАСУ, а по апелляции дело идет в Київський апеляційний адміністративний суд уже по админветке
 
Оскільки, правопорушення скоєні ОСОБА_1 є триваючими строки притягнення до адміністративної відповідальності не скінчилися.

Отлично! Может ли быть особа притянгута за одно и то же триваюче правопорушення дважды?
Заехал на транзит - просрочил - оплатил штраф и езжу сколько влезет... что будет?
 
Будет опять: штраф - ездияеш - штраф - ездияеш - штраф - ездияеш ну и т.д. Пока не вывезешь. В постанове должен быть срок за который должен вывезти объект/предмет как хотите называете правонарушения. Если его нет то лохи составляют постанову.
 
Будет опять: штраф - ездияеш - штраф - ездияеш - штраф - ездияеш ну и т.д. Пока не вывезешь. В постанове должен быть срок за который должен вывезти объект/предмет как хотите называете правонарушения. Если его нет то лохи составляют постанову.

Это ты сам придумал или где-то в законах это описано?
 
Это как бы логика. А так следуя логике что раз 8500 заплатил и все типо растаможил?
 
А если за синьку штраф заплатил, то можно вечно синим кататься?
 
Это как бы логика. А так следуя логике что раз 8500 заплатил и все типо растаможил?
Логика в этом Гондурасе не действует. Любой кто занимался бизнесом знает что есть 100500 случаев когда тупо выгоднее заплатить штраф.
Всё потому что законы пишут не профессионалы, а такие вот "юрЫсты" как Автовоз, которые не Буквой Закона пользуются, а понятиями типа лох/не лох.


А если за синьку штраф заплатил, то можно вечно синим кататься?
Нет, т.к. синька не триваюче правопорушення.

Тут весь вопрос реально как посмотрит судья, т.к. опять таки в этом Гондурасе четко нигде не говорится триваюче или нет.
Если триваюче - значит 1 раз платишь штраф... Если не триваюче - значит есть срок давности.
Удивляюсь как такую простую "схему" еще не юзают :) Надо мне её запатентовать! :)
 
Во блин как тяжело.
Транзит - 10 дней и вывоз, не вывез штраф, оплатил маладец, не вывез получи штраф. Какие еще "схемы" придумывать. Или возить с собой постанову, квитанцию об уплате, что бы "людей с палкой" веселить доказывая что ты оплатил. Только что ты оплатил? просрочку по вывозу, так получи еще штраф так как просрочил опять жэ ВЫВОЗ. ВЫВОЗ тут главное действие, а не уплата штрафа. И к стати при вынесении постановы умно было бы потребовать что бы вписали в какие сроки необходимо вывезти, а то любой следующий гаер - постанова, а ты тока первый штраф оплатил. И поехали умножать 8500.
Все закончилась лафа, а любые другие схемы это очередное МММ и разводилово. Есть схемы, только они работают для авто тем кому далеко за 50к.долл и в конце машина на укр.регистрации и чистенькая х. докапаешся.
Про Гандурас солидарен, кто хочет дешовую машину, гражданство Румынии и в перед.
 
я ж просил без бреда про лохов... это у тебя больная тема?

А чего ты обижаешься? Ты сам признал, что литовцы это схема. Ты видишь, что схема прогорела. Ты был в состоянии просчитать это заранее. Те, кто этого не сделал - кто они? За что ты теперь борешься?
 
Во блин как тяжело.
Транзит - 10 дней и вывоз, не вывез штраф, оплатил маладец, не вывез получи штраф. Какие еще "схемы" придумывать. Или возить с собой постанову, квитанцию об уплате, что бы "людей с палкой" веселить доказывая что ты оплатил. Только что ты оплатил? просрочку по вывозу, так получи еще штраф так как просрочил опять жэ ВЫВОЗ. ВЫВОЗ тут главное действие, а не уплата штрафа. И к стати при вынесении постановы умно было бы потребовать что бы вписали в какие сроки необходимо вывезти, а то любой следующий гаер - постанова, а ты тока первый штраф оплатил. И поехали умножать 8500.
Все закончилась лафа, а любые другие схемы это очередное МММ и разводилово. Есть схемы, только они работают для авто тем кому далеко за 50к.долл и в конце машина на укр.регистрации и чистенькая х. докапаешся.
Ты говоришь по понятиям, а я спрашиваю про закон :) По закону если порушення триваюче штрафовать 2 раза нельзя.
по поводу "умно было бы вписать", может и умно, но законно ли?

Про Гандурас солидарен, кто хочет дешовую машину, гражданство Румынии и в перед.
пока и с Украинским неплохо получается...
 
А чего ты обижаешься? Ты сам признал, что литовцы это схема. Ты видишь, что схема прогорела. Ты был в состоянии просчитать это заранее. Те, кто этого не сделал - кто они? За что ты теперь борешься?

да собственно ни за что, а что обязательно за что-то бороться?
меня на данный момент интересует практика штрафов за просрочку транзита: спрашивал по нескольким каналам - не удалось найти человека которого бы оштрафовали за это дважды. посмотрим что дальше будет :)

P.S. это если говорить локально, если глобально - я борюсь за то чтобы отменили дебильные ставки по расстаможке. Я очень надеюсь что наши подпишут таки Ассоциацию с ЕС, упростят иностранного ведение бизнеса здесь, что в итоге породит такое количество "дырок" что этой дебильной "Великой Украинской Автомобильной Стене" что она просто рухнет. Все попытки местных царьков сделать так чтобы тут хлам стоил по 10к провалятся, их вынесут вперед ногами, их говнобизнесы по сборке недомашин скупит VW(или любой другой нормальный производитель) и будет клепать тут дешевые тачки. А б/у будет стоить так как стоит в Литве, ну может на 300-500евриков дороже. Это будет! :)
 
Останнє редагування:
да собственно ни за что, а что обязательно за что-то бороться?
меня на данный момент интересует практика штрафов за просрочку транзита: спрашивал по нескольким каналам - не удалось найти человека которого бы оштрафовали за это дважды. посмотрим что дальше будет :)
А как это называется, все эти рассказы про протоколы, про штрафы за просрочку, про жизнь после уплаты штрафа?
Неужели непонятно, что лавочка прикрылась? Вон, БМВ2011 сориентировался, тачку скинул, а ты все лбом стену прошибаешь...
 
А как это называется, все эти рассказы про протоколы, про штрафы за просрочку, про жизнь после уплаты штрафа?
Неужели непонятно, что лавочка прикрылась? Вон, БМВ2011 сориентировался, тачку скинул, а ты все лбом стену прошибаешь...

Прикрылась одна лавочка, откроется другая...
И что значит лбом стену прошибаешь? Каким еще лбом? Я почти год езжу без проблем. И дальше буду ездить так или иначе.
 
Останнє редагування:
P.S. это если говорить локально, если глобально - я борюсь за то чтобы отменили дебильные ставки по расстаможке. Я очень надеюсь что наши подпишут таки Ассоциацию с ЕС, упростят иностранного ведение бизнеса здесь, что в итоге породит такое количество "дырок" что этой дебильной "Великой Украинской Автомобильной Стене" что она просто рухнет. Все попытки местных царьков сделать так чтобы тут хлам стоил по 10к провалятся, их вынесут вперед ногами, их говнобизнесы по сборке недомашин скупит VW(или любой другой нормальный производитель) и будет клепать тут дешевые тачки. А б/у будет стоить так как стоит в Литве, ну может на 300-500евриков дороже. Это будет! :)
Ааа, теперь все ясно... Дерзай...
 
А как это называется, все эти рассказы про протоколы, про штрафы за просрочку, про жизнь после уплаты штрафа?
Неужели непонятно, что лавочка прикрылась? Вон, БМВ2011 сориентировался, тачку скинул, а ты все лбом стену прошибаешь...

Если есть настрой, то можно.
Я просто прокалесил Украину вдоль, как только заехал в Киев трижды за за день общался и что то доказывал.
У меня жена ребёнок в авто, не хочу их подвергать стрессу, был бы сам, катался бы как кельвин до последнего.
Это был пробный тест, лично мной он пройден, для себя, в том плане, что ГАИшники даже протокол не могут выписать, и некомпетентные в таких вопросах. В дальнейшем, если карта ляжет так как надо, я всё равно буду ездить на 221 или БМВ7 2007-2008 года. Ну не хочу я платить за авто которое стоит в 3-4 раза дешевле. Сейчас временно пока пересяду на Е38 на укр. номерах.
 
Вот Кельвин пишет страна Гондурас, ломать, обходить. Чего Адеситу не стать молдавским/румынским подданым и не купить литовскую машину? Схема железобетонная и приятный бонус штрафы можно не платить и страну объе***л красиво.
 
И дальше буду ездить так или иначе.

В дальнейшем, если карта ляжет так как надо, я всё равно буду ездить на 221 или БМВ7 2007-2008 года. Ну не хочу я платить за авто которое стоит в 3-4 раза дешевле. Сейчас временно пока пересяду на Е38 на укр. номерах.
Буду неоригинален:
Парни, если вы готовы тратить столько сил, чтобы кататься на машине, может, надо эти силы направить на хороший заработок? Чтоб хватало на авто без приключений.
Ну или жить по средствам как вариант?
 
Буду неоригинален:
Парни, если вы готовы тратить столько сил, чтобы кататься на машине, может, надо эти силы направить на хороший заработок? Чтоб хватало на авто без приключений.
Ну или жить по средствам как вариант?

а хороший заработок это сколько в $ ? :)
 
а хороший заработок это сколько в $ ? :)

Помнится, ты там говорил, что в неделю имеешь доход на покупку одного литовца? Наверное, это плохой доход, если до сих пор на тачку не заработал. Ну или фантазия хорошая)))
Как вариант я предложил альтернативу: жить по средствам.
 
а не догадываешься. что при выписки штрафа заставят подписать обязательство о вывозе в десятидневный срок? в противном случае второй штраф с конфискацией?? либо сразу на штрафплощадку и оттуда только с подобным обязательством???
 
Помнится, ты там говорил, что в неделю имеешь доход на покупку одного литовца? Наверное, это плохой доход, если до сих пор на тачку не заработал. Ну или фантазия хорошая)))
Как вариант я предложил альтернативу: жить по средствам.
Ну про неделю ты загнул, речь шла о месяце :) Впрочем нужно к этому стремиться :)

а не догадываешься. что при выписки штрафа заставят подписать обязательство о вывозе в десятидневный срок? в противном случае второй штраф с конфискацией?? либо сразу на штрафплощадку и оттуда только с подобным обязательством???
А ты делаешь всё что требуют/заставляют?
Где прописан повторный штраф с конфискацией, какая статья?
Фантазировать можно сколько угодно...
 
Сори за небольшой оффтопик, но

В ходе переговоров стало ясно, что Украина не свернет с пути евроинтеграции и подписание Киевом соглашения об ассоциации с ЕС неизбежно. России в этом случае не останется ничего другого, как начать применять к соседней стране особые меры таможенного контроля. "Если произойдет подписание соглашения Украины и ЕС об ассоциированном членстве и создании зоны свободной торговли, у экспертов есть опасения, что некоторые товарные группы начнут поступать на территорию ТС (Таможенного союза России, Казахстана и Белоруссии) бесконтрольно и что мы не сможем применять защитные меры в том виде, как сейчас они прописаны в соглашении о ЗСТ СНГ", – заявил Шувалов.

Одним из авторов версии о возможности заполнения рынка стран ТС дешевыми европейскими товарами через Украину в случае либерализации ею таможенного режима с Евросоюзом, является советник президента РФ Сергей Глазьев. Высказанная им идея была подхвачена Путиным, который недавно выступил фактически с ультиматумом в отношении Украины. "Если наши соседи пойдут на существенную либерализацию таможенного режима с Евросоюзом, то на рынок Украины неизбежно хлынут товары достаточно неплохие по качеству и по цене, но это приведет к тому, что они будут выдавливать с собственно украинского рынка товары именно украинского производства. Тогда странам Таможенного союза придется подумать о защитных мерах", – предупредил российский президент.

в общем заставят пойти либерализацию таможенного режима. И "достаточно неплохие по качеству и по цене"(с)ВВП BMW из Европы хлынут на рынок.
вот тогда и наступит долгожданная "финита ля комедия" :)
 
Останнє редагування:
Назад
Зверху