впевнений, що ті як один шиномонтажники не пропонують таку послугу, як рихтовка легкосплавних дисків. тому балансування не має сенсу в такому випадку, а гроші хочеться положити собі в кішеню, все дуже просто.
Якщо влом читати матеріалознавство (https://libmetal.ru/prop/prop 1.htm), проведіть дослід:
Візьміть до рук два дроти однакової довжини та діаметру з алюмінію та сталі.
Зігніть їх градусів на 90 (для чистоти експеременту), а потім вирівняйте. Потім ще раз. Не будете здивовані, що алюмінієвий дріт переламається на другий-третій раз, в той час коли стальний витримає на порядок більше? Після першого згибу-вирівнювання на дроті буде чітко видно місце де цей перегин був. Навіть якщо форма дроту знову ідеальна і вам здається, що він знову цілий. Наступний раз дріт зігнеться саме в цьому місці, а не в іншому.
Вся біда алюмінієвих сплавів - в низькій границі пружної деформації (це коли після зняття навантаження матеріал цілком повертається до початкової форми). Після переходу цієї границі виникають незворотні зміни в структурі славу, що призводить до втрати міцності.
Так і виходить - стальний диск зігнути легко, але і вирівняти без наслідків теж легко.
Алюмінієвий литий диск при тих же умовах зігнути важче, вирівняти без наслідків можна лише незначні деформації.
Кований диск залишиться цілим там, де зігнеться алюмінієвий і тим паче стальний. Але і з ремонтом тут гірше. Він скоріш за все або витримає або трісне.
Рихтований легкосплавний диск в рази небезпечніший ніж гнутий в контексті міцності. Це факт.
Шиномонтажникам глубоко плювати чи розлетиться ваш диск на швидкості при ударі чи ні. Вони гріють диски, варять тріщини, прокатують будь-які деформації.
Абсолютно згоден.У меня диски были с небольшими дефектами геометрии, и когда говорил о ремонте, они все утверждали, что не надо чинить на такой стадии. Если чинить их, то тогда, когда действительно значительное повреждение, т.к. после ремонта диски теряют частично прочность и становятся более склонны в дальнейшим деформациям при ударах.
Шиномонтажникам глубоко плювати чи розлетиться ваш диск на швидкості при ударі чи ні. Вони гріють диски, варять тріщини, прокатують будь-які деформації. Все дуже просто.впевнений, що ті як один шиномонтажники не пропонують таку послугу, як рихтовка легкосплавних дисків. тому балансування не має сенсу в такому випадку, а гроші хочеться положити собі в кішеню, все дуже просто.