[ F01/F02 ] 740 Li X-drive 11/2012 "Бостонское чаепитие" [Киев]

  • Автор теми Автор теми M5Proud
  • Дата створення Дата створення
впевнений, що ті як один шиномонтажники не пропонують таку послугу, як рихтовка легкосплавних дисків. тому балансування не має сенсу в такому випадку, а гроші хочеться положити собі в кішеню, все дуже просто.

Якщо влом читати матеріалознавство (https://libmetal.ru/prop/prop 1.htm), проведіть дослід:
Візьміть до рук два дроти однакової довжини та діаметру з алюмінію та сталі.

Зігніть їх градусів на 90 (для чистоти експеременту), а потім вирівняйте. Потім ще раз. Не будете здивовані, що алюмінієвий дріт переламається на другий-третій раз, в той час коли стальний витримає на порядок більше? Після першого згибу-вирівнювання на дроті буде чітко видно місце де цей перегин був. Навіть якщо форма дроту знову ідеальна і вам здається, що він знову цілий. Наступний раз дріт зігнеться саме в цьому місці, а не в іншому.

Вся біда алюмінієвих сплавів - в низькій границі пружної деформації (це коли після зняття навантаження матеріал цілком повертається до початкової форми). Після переходу цієї границі виникають незворотні зміни в структурі славу, що призводить до втрати міцності.

Так і виходить - стальний диск зігнути легко, але і вирівняти без наслідків теж легко.
Алюмінієвий литий диск при тих же умовах зігнути важче, вирівняти без наслідків можна лише незначні деформації.
Кований диск залишиться цілим там, де зігнеться алюмінієвий і тим паче стальний. Але і з ремонтом тут гірше. Він скоріш за все або витримає або трісне.

Рихтований легкосплавний диск в рази небезпечніший ніж гнутий в контексті міцності. Це факт.

Шиномонтажникам глубоко плювати чи розлетиться ваш диск на швидкості при ударі чи ні. Вони гріють диски, варять тріщини, прокатують будь-які деформації.

У меня диски были с небольшими дефектами геометрии, и когда говорил о ремонте, они все утверждали, что не надо чинить на такой стадии. Если чинить их, то тогда, когда действительно значительное повреждение, т.к. после ремонта диски теряют частично прочность и становятся более склонны в дальнейшим деформациям при ударах.
Абсолютно згоден.

впевнений, що ті як один шиномонтажники не пропонують таку послугу, як рихтовка легкосплавних дисків. тому балансування не має сенсу в такому випадку, а гроші хочеться положити собі в кішеню, все дуже просто.
Шиномонтажникам глубоко плювати чи розлетиться ваш диск на швидкості при ударі чи ні. Вони гріють диски, варять тріщини, прокатують будь-які деформації. Все дуже просто.
 
Не, это не решение проблемы, превентивная мера, так сказать. Заранее побрызгать, что бы контакты не окислились

Вот не советовал бы. Контакты окисляются там только из-за попадания туда воды. Если вода попадает - хоть слезами единорога обрабатывайте - ничего не даст. Гениальные конструкторы не смогли придумать камеру не с разъемом на корпусе, а с проводом, чтобы соединение в защищенном месте делать.

Воду может задержать только резинка "елочка". Вот на ее состояние в корпусе разъема и правильную фиксацию стоит обратить внимание. Многие смазки как раз создают тонкую пленку жидкости по плоскости корпуса и резинки. По аналогии - как не получится устранить течь-запотевание прокладки поддона, сколько ее не затягивай, пока не вытрешь насухо и не обезжиришь.
Так и тут.

Контакты должны быть просто сухими и чистыми, резинка идеально целой и чистой.
 
Это очень плохо, так как провода я планирую делать сам, а не покупать за троллиард гривен, а на китайских разъёмах елки не растут((((

8e786b3dbf152f24ad3415594a5a9717.jpg

Заехал к Диме MDU, поменяли масла в редукторах и раздатке.
После этого провел калибровку раздатки и пропали рывки при разгоне.

Так же поставил под капотом пару отбойников
710c01b448c10e232e4938afd2d1bc80.jpg


И отрегулировал петли замков. Передний зазор уменьшился, как мне кажется
885fb112c14dab59724ceaeab58b9067.jpg


Заодно поменял пассажирский ремень.
e8ccc2c4c25e3cdc0aad49d9e511f9c1.jpg

Минус ошибка по пиропатрону.
Водительский - просто убрал проверку пиропатрона. Большое спасибо Валентину vindinc за помощь)))

По ходовой надо заменить сайленты передних рычагов и правую подушку двигателя. Заказал у Жени jmen, оригинальные.

Такие дела!

Из удивительного. Новый ремень тоже надо закодировать!!! Ваще охренели! Скоро в пепельнице будет отдельный ЭБУ!)))

Stay tuned, панове!
 
Якщо влом читати матеріалознавство (https://libmetal.ru/prop/prop 1.htm), проведіть дослід:
Візьміть до рук два дроти однакової довжини та діаметру з алюмінію та сталі.

якщо вам не влом, то припинить, будь ласка, корчити з себе мюнхаузена)

прошу вибачення у Олексія за офтоп, але може тим самим допоможем в майнінгу) може колись якийсь відсоток перепаде)))

шановний бумер, то що ви говорите, експирименти, має дуже віддалене відношення до реальной сітуації з колісними дисками. диски практично не гнуться на 90гр і більше, якщо так, то це дтп і ремонт не то, що би не можливий, а більш не доцільний. попробуйте гнути алюм проволоку на 10-15-20градусів. буде дуже довго ії гнути, щоб вона зломалась. ваша ссилка туди ж. сопромат має більш глибоку теорію і практику, а не просто поверхневі графіки. для чого гріють диски - для того, щоб знати ту напругу, яка з,являється при деформації.
алюміній дуже цікавий метал, має дуже багато нюансів, як в маркировці сплавів, так і в роботі з ним. в принципі за один ремонт можна вбити повністю диск. бачив таке. і ось тут виникає питання кваліфікації людина, яка береться за ремонт. а як ви взнаєте кваліфікацію? да ніяк.
ковані диски теж зроблені з алюм сплаву, різниця в самому сплаві та методу виготовлення. теж гнеться і тріщіть, як і звичайні, трохи менше. і складні в ремонті. якщо майстер не знає, що це кований диск, то він наврядчи його виправить.
в сварці дисків теж є багато нюансів, но то таке.
ось ви зігнули дорогий диск, ваші дії? ну просто цікаво) купите новий? добре. через тиждень знов зігнули. далі що? а їздити як? при деяких пошкодженнях диска нова шина живе до місяцю часу.
так що все є, і технології, і методи. а правила виробників на то і правила. ті хто іх пише не має таких проблем, як в нас, їм простіше замінити раз в житті таку деталь, а не бігати по судам потім.
алюм ричаг чи їнша якась деталь підвіски має сварочний шов? має, значить теоритично і практично він може ремонтуватись методом сварки. але як це можуть допустити конструктори бмв, наприклад? да ніяк. вони не будуть і не зможуть проконтролювати кваліфікацію васі-петі.
 
Останнє редагування:
Якось половинчасто. А чого так?

Ну потому что пассажирский ремень ко мне доехал, а водительский - нет)))
Обязательно решу этот вопрос.

Кстати, появилась ошибка по подушке руля. Поеду с рекламацией к ребятам, которые меняли мне пиропатрон в подушке.
 
Еще из интересного. В Ф01 декоративные молдинги порога (пластмасски, которые прикрывают порог и край ковра) уже прикручены многоразовыми пластиковыми заклепками, а не сидят на андапках. В е39 или е60 их надо было отрывать аккуратно и иногда отрывались не андапки, а крепления в молдинге.
А тут красота
6ca72585b428495898ad310e315806b1.jpg
 
А у меня в этих порогах еще и подсветка есть.. :) вот токо дохнет она быстро..
 
Подсветка у тебя в накладках (там гле у меня М), а я говорю о черных молдингах, закрывающих край ковра. По ту сторону уплотнителя, так сказать
 
И у тебя М/// порог покоцаный... Реальный баг. У меня тоже((
 
Не пороги такие, жизнь такая!)))
6c7b80e4cce005e8c04ad012ab8efec6.jpg

Готовимся к завтрашней поездке в Одессу! Погладил шнурки, помыл машину: готов!))))
 
якщо вам не влом, то припинить, будь ласка, корчити з себе мюнхаузена)
Якщо припиню, то як ви позбудетесь "міфів та легенд". Ви досі зчищаєте "транспортний грунт" з оригінальних запчастин?

сопромат має більш глибоку теорію і практику, а не просто поверхневі графіки. для чого гріють диски - для того, щоб знати ту напругу, яка з,являється при деформації.
Згоден абсолютно.
Питання в тому, що хто з шиномонтажників, що нагріли ваш диск автогеном до хз якої температури, потім хз як його остудили, невідомо з якої деформації повернули форму диску - відповість за збереження міцності диска?

в принципі за один ремонт можна вбити повністю диск. бачив таке. і ось тут виникає питання кваліфікації людина, яка береться за ремонт. а як ви взнаєте кваліфікацію? да ніяк.
Ну а я про що??? Саме тому і є порада - якщо ремонту є шанс уникнути, цим шансом ліпше скористатися. Гнутий диск з алюмінію більш безпечний ніж ремонтований.

так що все є, і технології, і методи. а правила виробників на то і правила. ті хто іх пише не має таких проблем, як в нас, їм простіше замінити раз в житті таку деталь, а не бігати по судам потім.
. але як це можуть допустити конструктори бмв, наприклад? да ніяк. вони не будуть і не зможуть проконтролювати кваліфікацію васі-петі.
Ці правила написані, нажаль, кров`ю. Пробити покришку на швидкості може бути фатальним фіналом. А не приведи Боже, якщо гупнути на великій швидкості диском в яму? Мені навіть уявити страшно, що може бути, коли розлітається на ходу колісний диск чи варена деталь підвіски.

алюм ричаг чи їнша якась деталь підвіски має сварочний шов? має, значить теоритично і практично він може ремонтуватись методом сварки
Шов на деталі підвіски??? Покажіть фото. Не бачив жодного разу.
 
Это очень плохо, так как провода я планирую делать сам, а не покупать за троллиард гривен, а на китайских разъёмах елки не растут((((
Затея обречена на провал. Вся проблема в том, что разъем со стороны провода не только контакты. Там внутри еще что-то есть. Лично менял провода с ошибкой по ЛВДС, при этом с идеальным состоянием контактов и "прозвонка" на обрыв и замыкание тоже косяков не выявляла.

По вопросу можно выкрутиться несколько иначе - нужно купить самые короткие и дешевые провода с нужными разъемами и удлинить их путем вставки посередине. Я так делал, работает. Предположительно самые подходящие для этого - провода камер из зеркал (если не важна "ответка" в блок). Разъем там такой же, как нужен для камеры в бампере.
Также полезно "покурить" ЕТК на предмет ремкомплектов проводов камер. Не обязательно на свой кузов. Вроде на е70 (е71) не помню в котором из них блок в багажнике, был ремкомплект проводов длинных, включающий и левый и правый провод из багажника в бампер. При этом не за такой уж космос денег, как просто провод камеры.
 
У Німеччині ремонтовані диски вважаються небезпечними через те, що будь-яка прокатка (холодна чи гаряча), зварювання і т.п. змінюють "текстуру" матеріалу. Так вважає міністерство транспорту погоджуючись із думкою асоціації автотюнерів.
Як такої прям заборони на ремонт наче немає, але поважаючі себе майстерні цим не займаються, а перевіряючі органи (техогляд) такий диск не пропустять, якщо помітять сліди ремонту.

це можна ремонтувати:

felgenaufbereitung01_411x411.jpg



а це - ні

felgenaufbereitung02_411x411.jpg
 
а скажіть мені, будь ласка, яким чином німець буде виправляти деформовану частину диску? вони не знають, що це таке. рихтовочні станки для легкосплавних дисків - це українсько-рузький винахід. в німеччині німець один раз за життя може пошкодити диск і він не буде заморачуватись ремонтом, тому, що ні автовласник, ні поважні майстри не знають що це таке і з чим його їдять))) сваний шов звичайно змінює структуру основного металу, але для цього є спеціальні присадки, які підходять до сплаву основного металу, подальші маніпуляції для збереження міцності залежать тільки від кваліфікації майстра, наскількі він може відрізнити сплав і його поведінку. але можна же виправити і заварити диск абсолютно без видимих слідів.
 
От бідні німці. Ідіоти всі через одного. Не здогадаються пошкоджений диск віднести у майстерню з ремонту дисків.

Де їм скажуть:
1. Так, тут подряпина до 1мм глибиною, ми її зашліфуємо/зашпаклюємо а потім проженемо тести диска під навантаженням на нашому спеціальному апараті, що резулярно проходить сертифікацію. І якщо все Ок, то будете на тому диску їздити і горя не знати.
2. А тут вже серйозне пошкодження - нічого не зробиш, бо нема у нас україно-рузького винаходу для вирівнювання дисків. І купити не можемо, бо технологічні санкції, панімайш, ми їм компоненти зброї не продаємо, а вони нам - надтехнологічні машинки для вирівнювання легкосплавних дисків.


Картинки, що вгорі я взяв якраз із сайту поважної мережі майстерень A.T.U., зі сторінки, де вони пояснюють, що можна ремонтувати, а що ні.
 
Останнє редагування:
Затея обречена на провал. Вся проблема в том, что разъем со стороны провода не только контакты. Там внутри еще что-то есть.

А что там скрыто? И поддается какой то логике такие сложности?
 
Не разбирал. Может банально какие-то помехоподавляющие кондеры. Вряд ли активные элементы. Факт в том, что ошибки по камере ушли только после замены на новый провод. При этом "прозвонка" проходила успешно, следов коррозии не было.

При сгнивших разъемах раз довелось менять не весь провод, а только разъем с куском провода. Работало.
 
Как поездка в Одессу?
 
Как поездка в Одессу?

Агонь!
Машина просто предназначена для трассы! Один раз был, что я не заметил, как разогнался до 200!! Очень комфортно и тихо!

e5442aaa896ec6ddfd19dcf99bb49913.jpg

На ОККО на полпути)) мы завтракаем и она подкрепилась))

А вот и то, ради чего, собственно))
f9a91f70beefa3b96939950c4963a79f.jpg

76989d060e1775fa3d0017f1f856bc5b.jpg

8f971562ed87c19f67f30bb2478ac914.jpg
 
Доьралась ко мне центральная консоль с кнопкой активации камер.

Красивая вещица в хорошем состоянии.
Надо только серебристую рамку взять с моей консоли. На новой есть мааааааааленькая потертость.

47857c8a213a1b441235e4df83efd130.jpg


Stay tuned, панове))
 
ждем первый репортаж/трансляцию из камер бокового обзора :biggrin:
 
А между тем на дворе отличная погода, а значит, пора заняться внешним видом!

План такой: убрать две маленькие вмятины, выставить зазоры, отполировать машину, покрыть чем-то сверху и сделать полную химчистку салона.

Сначала поехал к ребятам, которые шарят так же и в стеклах.
Показалось мне, что в месте ремонта что-то случилось.

Ребята заверили меня, что все ок, но предыдущий ремонт сделан так себе, а вот мы ща переделаем

73be508cc1bbadec55c45190f362b230.jpg

Честно говоря, место ремонта стало еще заметнее.

Потом поехал к ребятам, которых нашел Андриан.

77cc9385420f970d7d6c70e1544c092b.jpg

Как раз делали его машину, хотя не совсем понятно, зачем. Она и так великолепно выглядит!
Друже, прости за спойлер))

ebeaf6b65e0d2443aa9619b038d8c3ac.jpg

Посмотрели на мою, договорились об объемах работ.
a5b1198acffa290ee251f991c9b332e4.jpg


465aae732051036a7c9415a2cec80d85.jpg


Теперь вопрос!
Поделитесь плиз контактом хорошего кузовного цеха/мастера, кто выставит мне зазоры.
У меня не хватит терпения))

Спасибо.
 
Заезжал к Жене jmen, забирал запчасти.

Для начала упорядочил подключение iPod
Было так
3d9e8b9f646fab0d5de975668e15997d.jpg


Шнур был поврежден и при неловком движении соединение терялось.
Плюс шнур длиннющий.

Купил оригинальный бмвшный кабелек
faf33908e5e07bf37ffd5050457a85b3.jpg

79f3f46a2069622ba2fbdb912aba9f71.jpg

d8836a78d1ef67f0beb26e1e2696f4f0.jpg

На ощупь очень качественная деталь.
5132296d497210e51ed3257f1897cab0.jpg


Ну и в подлокотнике стало аккуратнее)))
d5ec2e20fed20dd2d5558c9a6bd7660b.jpg


Так же забрал остальное, что крайне необходимо для счастья:
Подушку двигателя
69b5a3722b6b0e7a39bd6b2c8f29318a.jpg

cbeca7525514d8001d668bfb0101d2a8.jpg


Сайлент-блоки больших передних рычагов
30cfc55d91c8901faca791a6b7aab8fa.jpg



Накладка карты с кнопкой замка. В моей кнопка тарабанит иногда.
Как-то слышал совет, что замена накладки поможет.
8538e48ae9ef3114ecceba352ae8720b.jpg


Клипсы для переднего бампера.
У меня он к крыльям прикручен чем попало, может из-за этого и щели больше, чем должны быть.
8243555bea7553f059b0b262640c0d4d.jpg

Купил 10, надо 4: 6 запасных, так что если кому надо - вилькамен.

Ну и для экспериментов из Гонг-Конга приехал разъем HSD для видеокабеля для камер.
9115a66da9b7690de81fafaf6a3be420.jpg


Такие дела))
 
iPod понятен, а 4s какую функцию выполняет?
 
740 Li X-drive 11/2012 "Бостонское чаепитие" [Киев]

Gps маяк
Точнее функцию “найти айфон” :)
 
Назад
Зверху