The_Glory
Пользователь
- Реєстрація
- 09.11.2011
- Повідомлення
- 1,239
- Город
- Киев
Збірка_152. ЕТК_26_Карданний вал
Залишилось підготувати карданний вал.
Карданний вал
Еластична муфта / проміжна опора карданного валу
Деталь №1 - центруюча втулка (26 11 7 526 611) - 1 шт.
Деталь №2 - еластична муфта LK=78MM/D=110MM (26 11 1 225 624) - 1 шт.
Деталь №3 - демпфер крутильних коливань (26 11 1 434 254) - 1 шт. Після 1988 року. Про нього нижче напишу трохи детальніше.
Деталь №4 - болт M10X50/10.9 (26 11 1 209 498) - 3 шт.
Деталь №5 - болт M10X50/10.9 (26 11 1 225 744) - 3 шт. Або болт №4. У мене всі болти були однакові.
Деталь №6 - прокладочна шайба A10 (26 11 1 225 821) - 6 шт.
Деталь №6 - пружна шайба B10 (07 11 9 932 122) - 6 шт.
Деталь №7 - гайка M10 (07 12 9 964 672) - 6 шт.
Деталь №8 - пильник (26 11 1 225 089) - 1 шт. Я його не знімав з карданного валу.
Деталь №9 - радіальний підшипник D=55/D=30 (26 12 1 225 071) - 1 шт.
Деталь №10 - проміжна опора 55X13X30 (26 12 1 225 152) - 1 шт. В зборі з підшипником №9. Аналог SWAG 20870005.
Деталь №11 - пильник D=30X58X5,5-CRH (26 11 1 225 088) - 1 шт.
Деталь №12 - стопорне кільце (26 12 3 648 156) - 1 шт.
Деталь №13 (№15) - різьбове кільце із затискним кільцем (26117514037) - 1 шт. В зборі з №15.
Деталь №14 - зубчата шайба (26 11 1 209 285) - 1 шт.
Деталь №15 (№13) - різьбове кільце із затискним кільцем (26117514037) - 1 шт. В зборі з №13. Аналог SWAG 20926858.
Деталь №16 - гвинт M10X25 (26 11 1 206 718) - 4 шт.
Деталь №17 - гайка M10 (07 12 9 964 672) - 4 шт.
Деталь №18 - болт M8X22 (07 11 9 915 160) - 2 шт.
Деталь №19 - ремкомплект карданних хрестовин з шарнірами.
Фото карданного валу в зборі нема. Збирали його в гаражі у товариша, - не було часу фотографувати. Але виглядає десь так же
Карданний вал / шарнір з хрестовиною
Деталь №1 - карданний вал 5-ступінчатої МКПП (26 11 1 225 635).
Хрестовини в доброму стані, тому я залишив їх, як було.
Коротко по зборці карданного валу.
Спочатку міняємо центруючу втулку №1. Хоча можна було залишити і стару, але вирішив замінити. Це виявилось не так то просто. Витягти стару втулку вдалось тільки видовбавши її гумову частину, та нарізавши на ній різьбу. Запресовуємо нову.
Потім запресовуємо підшипник проміжної опори №10 буртиком впритул до пильника №8. Встановлюємо пильник №11, фіксуємо його стопорним кільцем №12. Надіваємо на вал кільце №13 (№15) та зубчату шайбу №14.
З'єднуємо обидві частини карданного валу по шліцах. Коли я його розбирав, то зробив мітки взаємного положення обох частин. По цим мітках і зібрали. Інакше, доведеться заново балансувати кардан. Затягуємо різьбове кільце №13.
Вставляємо еластичну муфту №2 в демпфер №3 і прикручуємо трьома болтами№4 до карданного валу.
Карданний вал готовий до установки.
Але, насправді, вийшло не все так просто!
Як я вже писав у попередньому записі, кардан упирався в короткохідну кулісу Z3M, тому довелось замінити її на стандартну. І це ще не всі проблеми.
Раніше у мене не було демпфера №3. Оскільки, по ETK на моделі 325i він повинен бути, то вирішив встановити його. Але з кулісою Z3M, звісно, що він зовсім не ставав на своє місце. Після заміни куліси на стандартну, повинен був ставати. Але ж знову, ні! Він упирався в тягу. Оскільки роботи виконувались у мого товариша в гаражі, який потрібно було швидко звільнити, то не було часу із цим розбиратись, та шукати інші деталі. Тому зняли той демпфер і встановили карданній вал без нього, як і було раніше.
Але ж було цікаво в чому проблема, тому тепер, я хоч трохи в цьому розібрався... принаймні теоретично!
Отже, як я писав в попередньому записі, тяга та обойма відрізняються до 89 року, і після 89 року. Фото з інтернету.
Рання обойма зміщає тягу в бік, тим самим віддаляє її від демпфера.
Крім того, рання тяга (25 11 1 220 838) в зоні демпфера має спеціальну виштамповку, і осі різної довжини.
Мабуть саме це і дозволяє встановити демпфер.
Пізня тяга (25 11 1 221 657)пряма, з осями однакової довжини, як і моя.
Існує ще вигнута тяга (25 11 1 221 250), що по ETK ставиться на двигуни M40, M42 в E30, та на M50, M20 в E34.
Демпфери для E30 також є двох типів.
До 1988 року (23 13 1 222 514).
Та після 1988 року (26 11 1 434 254).
Отже, у мене обойма після 89 року, тяга після 89 року, демпфер після 88 року - все сходиться... Чому воно не влазить??
Як скласти цей "пазл"? Якщо хтось знає, буду вдячний за підказки. Пізніше, коли може стане зовсім нудно, то спробую все-таки його встановити...
Наступного разу, нарешті, напишу про установку двигуна, коробки передач зі зчепленням, та карданного валу.
Залишилось підготувати карданний вал.
Карданний вал
Еластична муфта / проміжна опора карданного валу
Деталь №1 - центруюча втулка (26 11 7 526 611) - 1 шт.
Деталь №2 - еластична муфта LK=78MM/D=110MM (26 11 1 225 624) - 1 шт.
Деталь №3 - демпфер крутильних коливань (26 11 1 434 254) - 1 шт. Після 1988 року. Про нього нижче напишу трохи детальніше.
Деталь №4 - болт M10X50/10.9 (26 11 1 209 498) - 3 шт.
Деталь №5 - болт M10X50/10.9 (26 11 1 225 744) - 3 шт. Або болт №4. У мене всі болти були однакові.
Деталь №6 - прокладочна шайба A10 (26 11 1 225 821) - 6 шт.
Деталь №6 - пружна шайба B10 (07 11 9 932 122) - 6 шт.
Деталь №7 - гайка M10 (07 12 9 964 672) - 6 шт.
Деталь №8 - пильник (26 11 1 225 089) - 1 шт. Я його не знімав з карданного валу.
Деталь №9 - радіальний підшипник D=55/D=30 (26 12 1 225 071) - 1 шт.
Деталь №10 - проміжна опора 55X13X30 (26 12 1 225 152) - 1 шт. В зборі з підшипником №9. Аналог SWAG 20870005.
Деталь №11 - пильник D=30X58X5,5-CRH (26 11 1 225 088) - 1 шт.
Деталь №12 - стопорне кільце (26 12 3 648 156) - 1 шт.
Деталь №13 (№15) - різьбове кільце із затискним кільцем (26117514037) - 1 шт. В зборі з №15.
Деталь №14 - зубчата шайба (26 11 1 209 285) - 1 шт.
Деталь №15 (№13) - різьбове кільце із затискним кільцем (26117514037) - 1 шт. В зборі з №13. Аналог SWAG 20926858.
Деталь №16 - гвинт M10X25 (26 11 1 206 718) - 4 шт.
Деталь №17 - гайка M10 (07 12 9 964 672) - 4 шт.
Деталь №18 - болт M8X22 (07 11 9 915 160) - 2 шт.
Деталь №19 - ремкомплект карданних хрестовин з шарнірами.
Фото карданного валу в зборі нема. Збирали його в гаражі у товариша, - не було часу фотографувати. Але виглядає десь так же
Карданний вал / шарнір з хрестовиною
Деталь №1 - карданний вал 5-ступінчатої МКПП (26 11 1 225 635).
Хрестовини в доброму стані, тому я залишив їх, як було.
Коротко по зборці карданного валу.
Спочатку міняємо центруючу втулку №1. Хоча можна було залишити і стару, але вирішив замінити. Це виявилось не так то просто. Витягти стару втулку вдалось тільки видовбавши її гумову частину, та нарізавши на ній різьбу. Запресовуємо нову.
Потім запресовуємо підшипник проміжної опори №10 буртиком впритул до пильника №8. Встановлюємо пильник №11, фіксуємо його стопорним кільцем №12. Надіваємо на вал кільце №13 (№15) та зубчату шайбу №14.
З'єднуємо обидві частини карданного валу по шліцах. Коли я його розбирав, то зробив мітки взаємного положення обох частин. По цим мітках і зібрали. Інакше, доведеться заново балансувати кардан. Затягуємо різьбове кільце №13.
Вставляємо еластичну муфту №2 в демпфер №3 і прикручуємо трьома болтами№4 до карданного валу.
Карданний вал готовий до установки.
Але, насправді, вийшло не все так просто!
Як я вже писав у попередньому записі, кардан упирався в короткохідну кулісу Z3M, тому довелось замінити її на стандартну. І це ще не всі проблеми.
Раніше у мене не було демпфера №3. Оскільки, по ETK на моделі 325i він повинен бути, то вирішив встановити його. Але з кулісою Z3M, звісно, що він зовсім не ставав на своє місце. Після заміни куліси на стандартну, повинен був ставати. Але ж знову, ні! Він упирався в тягу. Оскільки роботи виконувались у мого товариша в гаражі, який потрібно було швидко звільнити, то не було часу із цим розбиратись, та шукати інші деталі. Тому зняли той демпфер і встановили карданній вал без нього, як і було раніше.
Але ж було цікаво в чому проблема, тому тепер, я хоч трохи в цьому розібрався... принаймні теоретично!
Отже, як я писав в попередньому записі, тяга та обойма відрізняються до 89 року, і після 89 року. Фото з інтернету.
Рання обойма зміщає тягу в бік, тим самим віддаляє її від демпфера.
Крім того, рання тяга (25 11 1 220 838) в зоні демпфера має спеціальну виштамповку, і осі різної довжини.
Мабуть саме це і дозволяє встановити демпфер.
Пізня тяга (25 11 1 221 657)пряма, з осями однакової довжини, як і моя.
Існує ще вигнута тяга (25 11 1 221 250), що по ETK ставиться на двигуни M40, M42 в E30, та на M50, M20 в E34.
Демпфери для E30 також є двох типів.
До 1988 року (23 13 1 222 514).
Та після 1988 року (26 11 1 434 254).
Отже, у мене обойма після 89 року, тяга після 89 року, демпфер після 88 року - все сходиться... Чому воно не влазить??
Як скласти цей "пазл"? Якщо хтось знає, буду вдячний за підказки. Пізніше, коли може стане зовсім нудно, то спробую все-таки його встановити...
Наступного разу, нарешті, напишу про установку двигуна, коробки передач зі зчепленням, та карданного валу.