Перегляньте відео, щоб дізнатися, як встановити наш сайт як веб-додаток на головному екрані.
Замітка: Ця функція може бути недоступна в деяких браузерах.
Санчо ) Десь і тут на форумі була його тема і на е30 форумі є. Ну і соцмережах звісно. Можу дати телефон, якщо треба.щось пригадую, в мене навіть було десь записано. десь була за нього розмова ндавно, не можу пригадати його нік
хотів би попросити номер) щось тут на форумі його не знайти)Санчо ) Десь і тут на форумі була його тема і на е30 форумі є. Ну і соцмережах звісно. Можу дати телефон, якщо треба.
Шикарно! От тільки кріплення верхні приборки німці чомусь не продумали: як правило їх завжди обламує ,коли дістаєш приборку, також через це проходив, і як на зло також одне обламалось, довелось "колхозити"Збірка_127. ЕТК_62_Контрольні прилади. Деталі комбінації приладів
Панелі приладів є двох виробників - VDO та Motometer. В обох випадках панелі є двох типів - до 86 року, та після 86 року. Відрізняються, в основному, SI-платою, шкалою "oilservice/inspection" та кодером.
До 86 року шкала має 5 зелених діодів, 1 жовтий та 3 червоних. Встановлюється механічний кодер для тахометра.
Після 86 року шкала має 5 зелених діодів, 1 жовтий та 1 червоний, також доданий символ "щорічного обслуговування" у вигляді годинника між написами "oilservice inspection". Встановлюється електронний кодер для тахометра.
Підрозділ
Деталі комбінації приладів
Деталь №1 - панель приладів (62 11 1 372 221). У варіанті для "молодших" моделей з годинником скло та корпус має додатковий отвір для кнопки корегування стрілок годинника. В панелях з тахометром цей отвір відсутній.
Деталь №2 - накладка (62 11 1 368 8720. Декоративна пластикова рамка.
Деталь №3 - саморіз ST2,9X16 (07 11 9 902 423) - 2 шт. Для кріплення панелі приладів.
Деталь №4 - саморіз ST2,9X9,5 (07 11 9 902 399) - 2 шт. та саморіз B2,9X23 (62 11 1 372 267) - 2 шт. Для кріплення рамки. Дуже ВАЖЛИВО! Не переплутати довгі саморізи із короткими! Довгі закручуються внизу по краях, а короткі - внизу по середині! Якщо по середині закрутити довші саморізи, то вони пошкодять доріжки на SI-платі. Нижче на фото це видно - хтось до мене їх вже переплутав!
Деталь №5 - плата панелі приладів (62 11 1 372 255)
Деталь №6 - SI-плата ( 62 11 1 394 267). Буває і без шкали "oilservice/inspection", але я таких ніколи не зустрічав.
Деталь №7 - SI-плата (62 11 1 372 258)
Деталь №8, 9 - не використовується.
Деталь №10 - механічний кодер (62 11 1 377 668). Механічний кодер для тахометра. Відрізняється для 4 та 6-циліндрових моторів. Встановлюється із задньої сторони панелі приладів за тахометром.
Деталь №11 - Електронний кодер для тахометра. Відрізняється для 4 та 6-циліндрових моторів. Також має відмінності і по різних моделях E30. Встановлюється з передньої сторони панелі приладів під тахометром.
Деталь №12, №13 - світлофільтри для контрольних ламп. Відрізняються в залежності від моделі чи комплектації машини.
Деталь №14 - світлофільтр контрольних ламп покажчиків поворотів та дальнього світла (62 11 1 372 253).
Деталь №15 - світловод контрольних ламп покажчиків поворотів та дальнього світла (62 11 1 372 247). Пластиковий кронштейн для ламп.
Деталь №16 - світлофільтр контрольної лампи CHECK (62 11 1 377 674).
Деталь №17 - світловод контрольної лампи CHECK (62 11 1 372 266). Пластиковий кронштейн для лампи.
Деталь №18 - тяга для обнулення нижнього одометра.
Деталь №19 - не використовується.
Деталь №20 - кнопка (62 12 1 363 213). Для обнулення нижнього одометра.
Деталь №21 - кнопка для корегування стрілок годинника. В даному випадку не використовується.
Деталь №22 - патрон лампи (62 11 1 376 716) - 3 шт. Для ламп підсвітки та контрольної лампи зарядки акумулятора.
Деталь №23 - лампа 12V 3W (07 11 9 905 358) - 3 шт. Лампи підсвітки та контрольної лампи зарядки акумулятора. Важливо не встановлювати більш потужні лампи, інакше можуть по плавитись янтарні ковпачки-світлофільтри. До речі, вони не вказані в ETK.
Деталь №24 - лампа 12V 1.2W (62 11 1 368 299) - 11 шт. Лампи контрольних ламп.
Деталь №25 - саморіз ST3,5X16 (07 11 9 907 783) - 9 шт. Для кріплення корпусу панелі приладів.
Деталь №26 - саморіз ST2,9X13 (07 11 9 906 706) - 8 шт. Для кріплення спідометра та тахометра до корпусу панелі приладів.
Деталь №27 - щиток (62 11 1 377 373). Корпус панелі приладів.
Деталь №28, №29 - не використовується.
Деталь №30 - корпус роз'єму (62 11 1 372 218). Додатковий зелений роз'єм.
Отже, моя панель приладів мала такий вигляд.
Вона точно не від цієї машини, і судячи зі всього - зібрана з декількох панелей приладів. В корпусі є отвір для корегування стрілок годинника, але на склі отвору нема, так як встановлений тахометр. Корпус VDO , але всі прилади і плати Motometer. Корпус світло-сірого кольору. Я не впевнений, чи були такі варіанти, хоча на фото в інеті зустрічаються панелі приладів аналогічного кольору. Можливо корпус просто пофарбували. Але головне, що всі прилади працюють і зовнішній вигляд з таким кольором мені подобається!
Але ж де-що потрібно було виправити. Відполірував скло та ковпачки світлофільтрів підсвітки.
Відновив ліве кріплення корпусу за допомогою "ремкомплекту" за допомогою 3D-друку.
Тепер можна збирати панель приладів.
Встановлюємо світловоди підсвітки, які не вказані в ETK, світлофільти та світловоди контрольних ламп, SI-плату, тягу для обнулення нижнього одометра. В моєму випадку ще потрібно заклеїти отвір для кнопки коригування стрілок годинника, щоб він не світився
Вставляємо світлофільтри контрольних ламп.
Я додав ще декілька ламп - тому додав на світлофільтр і відповідні піктограми для них. Просто вирізав з іншого фільтра і наклеїв.
Тепер у мене є лампа CHECK ENGINE, як на машинах для США
Та лампа R заднього ходу, хоча через накладання жовтого кольору на зелений вийшло трохи гірше...
Також встановив опційну лампу покажчика поворотів причепа, але без фаркопа та без причепа, вона не буде світитись.
Далі прикручуємо до плати спідометр, встановлюємо ковпачки світлофільтів на лампи підсвітки, встановлюємо всі лампи.
З іншого боку встановлюємо механічний кодер тахометра - так, щоб стрілка співпала зі стрілкою на корпусі.
Номер кодера видно через спеціальний отвір під шкалою тахометра. 10 - кодер для 6- циліндрового двигуна.
Отвір в корпусі був заклеєний папером, я також його заклеїв стікером.
Встановлюємо додатковий зелений роз'єм для опцій, що використовують сигнал швидкості зі спідометра. Це може бути круїз-контроль, магнітола, телефон та АКПП з електронним управлінням. Також цей роз'єм використовується опцією для США - контроль лямбда-зонду (O2 sensor). Роз'єм просто вставляється в отвори в корпусі.
Панель приладів має два основних роз'єми - білий та синій.
Жовтий роз'єм є на всіх панелях приладів, але використовується тільки при наявності цифрового годинника з термометром, або бортового комп'ютера. На "молодших" моделях в жовтий роз'єм може підключатись звичайний годинник, що є опцією при заміні годинника в панелі приладів на тахометр. На корпусі передбачені два затискачі для фіксації проводки до жовтого роз'єму.
Додатковий зелений роз'єм, при необхідності, може бути встановлений на будь-яку панель приладів.
Отже, панель приладів зібрана і готова до установки.
Підключаємо всі роз'єми, вставляємо додаткові лампи.
Вставляємо панель приладів в торпеду та прикручуємо її кронштейни.
Встановлюємо декоративну рамку та прикручуємо її. Ще раз нагадую - саме тут важливо не переплутати довгі та короткі саморізи! Крайні по боках панелі приладів - довгі, середні над рульовою колонкою - короткі! НЕ НАВПАКИ!!!
Прикручуємо рамку зверху до торпеди двома короткими чорними саморізами, які не вказані вETK.
Панель приладів підключена та встановлена.
Перевіряємо - все працює.
Після підключення світяться жовтий та три червоних діода, тому я зразу обнулив і шкалу "oilservice/inspection" - тепер світиться 5 зелених діодів, як і має бути.
Про те, як працює та обнуляється ця шкала я вже давно і детально писав, та й в інеті достатньо інформації, тому повторюватись не буду.
Далі про установку панелі бортової системи контролю.
Після установки передніх сидінь, я вперше за весь цей час сів в свою Е30 і просто ох***в!! )) Після вже звичних ,"комфорт" сидінь Е53 з "ломаючимися" спинками і відповідною посадкою - наче в болід Формули-1 сів! )))) Все так плотно, тісно, низько, але дуже прикольно і зручно!Анатомічні сидіння з ломаними спинками мені дуже подобаються і зручні , але мабуть саме таких класичних Sportsitze, які я мав , мені завжди буде не вистачати))), чи то може я ще не звик, але однозначно, класичні - шикарні !
Ооо, бачте, я ще не втратив того самого відчуттяПісля установки передніх сидінь, я вперше за весь цей час сів в свою Е30 і просто ох***в!! )) Після вже звичних ,"комфорт" сидінь Е53 з "ломаючимися" спинками і відповідною посадкою - наче в болід Формули-1 сів! )))) Все так плотно, тісно, низько, але дуже прикольно і зручно!
так отож! )угу, я зараз збираю свій такий самий двигун, там не то що повна срака, там дві повних сраки))) по фінансах) якщоб була справа тільки в резиночках шайбочках
Слава, а підкажіть ви на 3д друкували низьки декоративни ковпачки для болтів кріплень сидінь, може у вас є в запасі, я би відкупив)
У мене дві крайності - одна кришка металева кругла, мабуть з акул, а інша квадратна, з новіших моторів )) а ориг кругла з "ручкою" схожа на ручку газової плити )))) мені не дуже подобається ) Тому буде ця, або зовсім олдскульнаЗдається мені кришка маслозаливної горловини неправильна))) можу помилятись, більш пасує кругла
Красота! Синій колір гарний )) Але золото, - то вже " на любітєля"...Фото від одноклубника - естетика в чистому вигляді зі своїм баченням)))
Переглянути вкладення 696498
Переглянути вкладення 696499
Можна латунь або бронзу)Только серебро,только классика)
це точно крайнощі))) як на мене тільки рідну треба)) квадранта це вже емпісят, а залізна це вже е21))) і ні то, і ні тоУ мене дві крайності - одна кришка металева кругла, мабуть з акул, а інша квадратна, з новіших моторів )) а ориг кругла з "ручкою" схожа на ручку газової плити )))) мені не дуже подобається ) Тому буде ця, або зовсім олдскульна
не знаю як з картинками, звідки там шмідман, хз. я маю нову оригінал трубку і вона чорнаГальваніка, звичацно.
Трубки є і оцинковані і чорні. Під одним номером. Не знаю від чого це залежить.
от згоден)) або чорне, або сереброТолько серебро,только классика)