[ E30/31 ] BMW E30 Тень Интеллигенции [Київ]

  • Автор теми Автор теми The_Glory
  • Дата створення Дата створення
Санчо)))
 
щось пригадую, в мене навіть було десь записано. десь була за нього розмова ндавно, не можу пригадати його нік
Санчо ) Десь і тут на форумі була його тема і на е30 форумі є. Ну і соцмережах звісно. Можу дати телефон, якщо треба.
 
Санчо ) Десь і тут на форумі була його тема і на е30 форумі є. Ну і соцмережах звісно. Можу дати телефон, якщо треба.
хотів би попросити номер) щось тут на форумі його не знайти)
 
Збірка_127. ЕТК_62_Контрольні прилади. Деталі комбінації приладів

Панелі приладів є двох виробників - VDO та Motometer. В обох випадках панелі є двох типів - до 86 року, та після 86 року. Відрізняються, в основному, SI-платою, шкалою "oilservice/inspection" та кодером.
До 86 року шкала має 5 зелених діодів, 1 жовтий та 3 червоних. Встановлюється механічний кодер для тахометра.
Після 86 року шкала має 5 зелених діодів, 1 жовтий та 1 червоний, також доданий символ "щорічного обслуговування" у вигляді годинника між написами "oilservice inspection". Встановлюється електронний кодер для тахометра.

Підрозділ
Деталі комбінації приладів
03.png


20240329-184429.jpg


Деталь №1 - панель приладів (62 11 1 372 221). У варіанті для "молодших" моделей з годинником скло та корпус має додатковий отвір для кнопки корегування стрілок годинника. В панелях з тахометром цей отвір відсутній.
Деталь №2 - накладка (62 11 1 368 8720. Декоративна пластикова рамка.
Деталь №3 - саморіз ST2,9X16 (07 11 9 902 423) - 2 шт. Для кріплення панелі приладів.
20240329-184450.jpg

Деталь №4 - саморіз ST2,9X9,5 (07 11 9 902 399) - 2 шт. та саморіз B2,9X23 (62 11 1 372 267) - 2 шт. Для кріплення рамки. Дуже ВАЖЛИВО! Не переплутати довгі саморізи із короткими! Довгі закручуються внизу по краях, а короткі - внизу по середині! Якщо по середині закрутити довші саморізи, то вони пошкодять доріжки на SI-платі. Нижче на фото це видно - хтось до мене їх вже переплутав! :)
20240329-184650.jpg

Деталь №5 - плата панелі приладів (62 11 1 372 255)
Деталь №6 - SI-плата ( 62 11 1 394 267). Буває і без шкали "oilservice/inspection", але я таких ніколи не зустрічав.
Деталь №7 - SI-плата (62 11 1 372 258)
20240329-184621.jpg

20240329-184643.jpg

Деталь №8, 9 - не використовується.
Деталь №10 - механічний кодер (62 11 1 377 668). Механічний кодер для тахометра. Відрізняється для 4 та 6-циліндрових моторів. Встановлюється із задньої сторони панелі приладів за тахометром.
20240330-200349.jpg

20240330-200518.jpg

20230714-185158.jpg

Деталь №11 - Електронний кодер для тахометра. Відрізняється для 4 та 6-циліндрових моторів. Також має відмінності і по різних моделях E30. Встановлюється з передньої сторони панелі приладів під тахометром.
Деталь №12, №13 - світлофільтри для контрольних ламп. Відрізняються в залежності від моделі чи комплектації машини.
Деталь №14 - світлофільтр контрольних ламп покажчиків поворотів та дальнього світла (62 11 1 372 253).
Деталь №15 - світловод контрольних ламп покажчиків поворотів та дальнього світла (62 11 1 372 247). Пластиковий кронштейн для ламп.
20240330-192026.jpg

Деталь №16 - світлофільтр контрольної лампи CHECK (62 11 1 377 674).
Деталь №17 - світловод контрольної лампи CHECK (62 11 1 372 266). Пластиковий кронштейн для лампи.
Деталь №18 - тяга для обнулення нижнього одометра.
Деталь №19 - не використовується.
Деталь №20 - кнопка (62 12 1 363 213). Для обнулення нижнього одометра.
Деталь №21 - кнопка для корегування стрілок годинника. В даному випадку не використовується.
Деталь №22 - патрон лампи (62 11 1 376 716) - 3 шт. Для ламп підсвітки та контрольної лампи зарядки акумулятора.
Деталь №23 - лампа 12V 3W (07 11 9 905 358) - 3 шт. Лампи підсвітки та контрольної лампи зарядки акумулятора. Важливо не встановлювати більш потужні лампи, інакше можуть по плавитись янтарні ковпачки-світлофільтри. До речі, вони не вказані в ETK.
Деталь №24 - лампа 12V 1.2W (62 11 1 368 299) - 11 шт. Лампи контрольних ламп.
20240329-184459.jpg

Деталь №25 - саморіз ST3,5X16 (07 11 9 907 783) - 9 шт. Для кріплення корпусу панелі приладів.
Деталь №26 - саморіз ST2,9X13 (07 11 9 906 706) - 8 шт. Для кріплення спідометра та тахометра до корпусу панелі приладів.
Деталь №27 - щиток (62 11 1 377 373). Корпус панелі приладів.
Деталь №28, №29 - не використовується.
Деталь №30 - корпус роз'єму (62 11 1 372 218). Додатковий зелений роз'єм.

Отже, моя панель приладів мала такий вигляд.
20240326-214038.jpg


Вона точно не від цієї машини, і судячи зі всього - зібрана з декількох панелей приладів. В корпусі є отвір для корегування стрілок годинника, але на склі отвору нема, так як встановлений тахометр. Корпус VDO , але всі прилади і плати Motometer. Корпус світло-сірого кольору. Я не впевнений, чи були такі варіанти, хоча на фото в інеті зустрічаються панелі приладів аналогічного кольору. Можливо корпус просто пофарбували. Але головне, що всі прилади працюють і зовнішній вигляд з таким кольором мені подобається! :)
Але ж де-що потрібно було виправити. Відполірував скло та ковпачки світлофільтрів підсвітки.
20240329-161837.jpg


Відновив ліве кріплення корпусу за допомогою "ремкомплекту" за допомогою 3D-друку.
20240329-185002.jpg


Тепер можна збирати панель приладів.
Встановлюємо світловоди підсвітки, які не вказані в ETK, світлофільти та світловоди контрольних ламп, SI-плату, тягу для обнулення нижнього одометра. В моєму випадку ще потрібно заклеїти отвір для кнопки коригування стрілок годинника, щоб він не світився :)
20240401-142722.jpg


Вставляємо світлофільтри контрольних ламп.
20240401-142856.jpg


Я додав ще декілька ламп - тому додав на світлофільтр і відповідні піктограми для них. Просто вирізав з іншого фільтра і наклеїв.
Тепер у мене є лампа CHECK ENGINE, як на машинах для США
20240402-210422.jpg


Та лампа R заднього ходу, хоча через накладання жовтого кольору на зелений вийшло трохи гірше...
20240402-210612.jpg


Також встановив опційну лампу покажчика поворотів причепа, але без фаркопа та без причепа, вона не буде світитись. :)

Далі прикручуємо до плати спідометр, встановлюємо ковпачки світлофільтів на лампи підсвітки, встановлюємо всі лампи.
20240402-204119.jpg


З іншого боку встановлюємо механічний кодер тахометра - так, щоб стрілка співпала зі стрілкою на корпусі.
20240330-200735.jpg


20240330-200805.jpg


Номер кодера видно через спеціальний отвір під шкалою тахометра. 10 - кодер для 6- циліндрового двигуна.
20240330-200848.jpg


Отвір в корпусі був заклеєний папером, я також його заклеїв стікером.
Встановлюємо додатковий зелений роз'єм для опцій, що використовують сигнал швидкості зі спідометра. Це може бути круїз-контроль, магнітола, телефон та АКПП з електронним управлінням. Також цей роз'єм використовується опцією для США - контроль лямбда-зонду (O2 sensor). Роз'єм просто вставляється в отвори в корпусі.
20240402-204814.jpg


Панель приладів має два основних роз'єми - білий та синій.
Жовтий роз'єм є на всіх панелях приладів, але використовується тільки при наявності цифрового годинника з термометром, або бортового комп'ютера. На "молодших" моделях в жовтий роз'єм може підключатись звичайний годинник, що є опцією при заміні годинника в панелі приладів на тахометр. На корпусі передбачені два затискачі для фіксації проводки до жовтого роз'єму.
Додатковий зелений роз'єм, при необхідності, може бути встановлений на будь-яку панель приладів.
20240402-204759.jpg


Отже, панель приладів зібрана і готова до установки.
20240402-204907.jpg


Підключаємо всі роз'єми, вставляємо додаткові лампи.
20240406-142222.jpg


Вставляємо панель приладів в торпеду та прикручуємо її кронштейни.
20240406-142935.jpg


Встановлюємо декоративну рамку та прикручуємо її. Ще раз нагадую - саме тут важливо не переплутати довгі та короткі саморізи! Крайні по боках панелі приладів - довгі, середні над рульовою колонкою - короткі! НЕ НАВПАКИ!!!
20240406-144507.jpg


Прикручуємо рамку зверху до торпеди двома короткими чорними саморізами, які не вказані вETK.
20240406-144551.jpg


Панель приладів підключена та встановлена.
20240406-145024.jpg


Перевіряємо - все працює.
20240406-152252.jpg


Після підключення світяться жовтий та три червоних діода, тому я зразу обнулив і шкалу "oilservice/inspection" - тепер світиться 5 зелених діодів, як і має бути.
Про те, як працює та обнуляється ця шкала я вже давно і детально писав, та й в інеті достатньо інформації, тому повторюватись не буду.
Далі про установку панелі бортової системи контролю.
 
Збірка_128. ЕТК_62_Контрольні прилади. Додаткові інформаційні прилади



Додаткові інформаційні прилади
04.png


20240301-215921.jpg


Деталь №1 - цифровий годинник. Буває в двох варіантах - з янтарним дисплеєм та чорними цифрами, або з чорним дисплеєм і янтарними цифрами. До 85 року в базовій комплектації ставився на машини з 6-циліндровими двигунами, або як опція на інші машини.
20240301-220028.jpg

Деталь №2 - стрілочний годинник (62 13 1 376 903). Після 85 року в базовій комплектації ставився на машини з 6-циліндровими двигунами, або як опція на інші машини. Мені друзі подарували його ось в такому "настільному" варіанті! ;)
20230624-112808.jpg

20230624-112826.jpg

Деталь №3 - гвинт M3X10 ( 07 11 9 907 6050 - 4 шт. Для кріплення рамки годинника.
Деталь №4 - накладка стрілочного годинника (62 13 1 376 904)
Деталь №5 - рамка кріплення годинника (62 13 1 380 009). Підходить для всіх типів годинників.
Деталь №6 - блок БСК (Activ Check Control). Буває в різних варіантах, з написами на різних мовах, та з різними додатковими лампами в залежності від комплектації машини, відповідно з різними номерами ETK. В моєму варіанті це топовий варіанn для ринку Японії з всіма додатковими лампами та з написами на англійській мові. На фото зверху. Нижній варіант для дизельних Е28.
20240301-220106.jpg

Деталь №7 - спрощений варіант для машин з 4-циліндровими двигунами, лише з додатковими лампами (63 31 1 376 895).
Деталь №8 - лампа 1,2W (62 11 1 368 299) - 2шт. Лампи підсвітки годинника та блоку БСК. При наявності додаткових ламп, їх кількість відповідно збільшується.
Деталь №9 - фіксуюча пружина (62 14 1 369 638) - 2 шт. Для кріплення блоку БСК.
Деталь №10 - скоба (62 14 1 373 174) - 1 шт. Для кріплення блоку БСК.
20240301-215954.jpg


Замість годинника у мене встановлений бортовий комп'ютер, тому деталі №1, 2, 4, 5 не використовуються.
Я вже раніше писав про бортову систему контролю (Activ Check Control), про її функції та проводку, тому зараз напишу лише про установку самого блоку ламп.
Встановлювався він на машини із 6-циліндровими двигунами, або в спрощеному варіанті на деякі моделі з 4-циліндровими двигунами, при наявності в них відповідних опцій.
Для фіксації блоку в потолочній панелі потрібно встановити в її пластиковий кронштейн деталі №9 та №10.
20240302-170133.jpg


20240302-171143.jpg


Після установки потолочної панелі, підключаємо блок до проводки та щільно вставляємо в панель.
20240406-145123.jpg


Поки що я встановив блок лише з однією додатковою лампою для подушки безпеки, але пізніше, коли всі додаткові функції будуть працювати, - встановлю топовий варіант на всі чотири додаткові лампи.

В цьому розділі залишився останній підрозділ:
Цифровий годинник з індикатором температури зовнішнього повітря
01.png


Раніше він був встановлений у мене, але я його замінив на бортовий комп'ютер - я про це вже писав. По сути це той же годинник, тільки з функцією нагадування кожну годину та вимірюваня температури. Датчик та гонг аналогічний тому, що і в бортовому компп'ютері.
Отже, на цьому з розділом контрольних приладів завершено.

Може колись я встановлю ще й додаткові прилади Zender чи Hartge, але не впевнений в цьому... ;)
 
Останнє редагування:
Збірка_127. ЕТК_62_Контрольні прилади. Деталі комбінації приладів

Панелі приладів є двох виробників - VDO та Motometer. В обох випадках панелі є двох типів - до 86 року, та після 86 року. Відрізняються, в основному, SI-платою, шкалою "oilservice/inspection" та кодером.
До 86 року шкала має 5 зелених діодів, 1 жовтий та 3 червоних. Встановлюється механічний кодер для тахометра.
Після 86 року шкала має 5 зелених діодів, 1 жовтий та 1 червоний, також доданий символ "щорічного обслуговування" у вигляді годинника між написами "oilservice inspection". Встановлюється електронний кодер для тахометра.

Підрозділ
Деталі комбінації приладів
03.png


20240329-184429.jpg


Деталь №1 - панель приладів (62 11 1 372 221). У варіанті для "молодших" моделей з годинником скло та корпус має додатковий отвір для кнопки корегування стрілок годинника. В панелях з тахометром цей отвір відсутній.
Деталь №2 - накладка (62 11 1 368 8720. Декоративна пластикова рамка.
Деталь №3 - саморіз ST2,9X16 (07 11 9 902 423) - 2 шт. Для кріплення панелі приладів.
20240329-184450.jpg

Деталь №4 - саморіз ST2,9X9,5 (07 11 9 902 399) - 2 шт. та саморіз B2,9X23 (62 11 1 372 267) - 2 шт. Для кріплення рамки. Дуже ВАЖЛИВО! Не переплутати довгі саморізи із короткими! Довгі закручуються внизу по краях, а короткі - внизу по середині! Якщо по середині закрутити довші саморізи, то вони пошкодять доріжки на SI-платі. Нижче на фото це видно - хтось до мене їх вже переплутав! :)
20240329-184650.jpg

Деталь №5 - плата панелі приладів (62 11 1 372 255)
Деталь №6 - SI-плата ( 62 11 1 394 267). Буває і без шкали "oilservice/inspection", але я таких ніколи не зустрічав.
Деталь №7 - SI-плата (62 11 1 372 258)
20240329-184621.jpg

20240329-184643.jpg

Деталь №8, 9 - не використовується.
Деталь №10 - механічний кодер (62 11 1 377 668). Механічний кодер для тахометра. Відрізняється для 4 та 6-циліндрових моторів. Встановлюється із задньої сторони панелі приладів за тахометром.
20240330-200349.jpg

20240330-200518.jpg

20230714-185158.jpg

Деталь №11 - Електронний кодер для тахометра. Відрізняється для 4 та 6-циліндрових моторів. Також має відмінності і по різних моделях E30. Встановлюється з передньої сторони панелі приладів під тахометром.
Деталь №12, №13 - світлофільтри для контрольних ламп. Відрізняються в залежності від моделі чи комплектації машини.
Деталь №14 - світлофільтр контрольних ламп покажчиків поворотів та дальнього світла (62 11 1 372 253).
Деталь №15 - світловод контрольних ламп покажчиків поворотів та дальнього світла (62 11 1 372 247). Пластиковий кронштейн для ламп.
20240330-192026.jpg

Деталь №16 - світлофільтр контрольної лампи CHECK (62 11 1 377 674).
Деталь №17 - світловод контрольної лампи CHECK (62 11 1 372 266). Пластиковий кронштейн для лампи.
Деталь №18 - тяга для обнулення нижнього одометра.
Деталь №19 - не використовується.
Деталь №20 - кнопка (62 12 1 363 213). Для обнулення нижнього одометра.
Деталь №21 - кнопка для корегування стрілок годинника. В даному випадку не використовується.
Деталь №22 - патрон лампи (62 11 1 376 716) - 3 шт. Для ламп підсвітки та контрольної лампи зарядки акумулятора.
Деталь №23 - лампа 12V 3W (07 11 9 905 358) - 3 шт. Лампи підсвітки та контрольної лампи зарядки акумулятора. Важливо не встановлювати більш потужні лампи, інакше можуть по плавитись янтарні ковпачки-світлофільтри. До речі, вони не вказані в ETK.
Деталь №24 - лампа 12V 1.2W (62 11 1 368 299) - 11 шт. Лампи контрольних ламп.
20240329-184459.jpg

Деталь №25 - саморіз ST3,5X16 (07 11 9 907 783) - 9 шт. Для кріплення корпусу панелі приладів.
Деталь №26 - саморіз ST2,9X13 (07 11 9 906 706) - 8 шт. Для кріплення спідометра та тахометра до корпусу панелі приладів.
Деталь №27 - щиток (62 11 1 377 373). Корпус панелі приладів.
Деталь №28, №29 - не використовується.
Деталь №30 - корпус роз'єму (62 11 1 372 218). Додатковий зелений роз'єм.

Отже, моя панель приладів мала такий вигляд.
20240326-214038.jpg


Вона точно не від цієї машини, і судячи зі всього - зібрана з декількох панелей приладів. В корпусі є отвір для корегування стрілок годинника, але на склі отвору нема, так як встановлений тахометр. Корпус VDO , але всі прилади і плати Motometer. Корпус світло-сірого кольору. Я не впевнений, чи були такі варіанти, хоча на фото в інеті зустрічаються панелі приладів аналогічного кольору. Можливо корпус просто пофарбували. Але головне, що всі прилади працюють і зовнішній вигляд з таким кольором мені подобається! :)
Але ж де-що потрібно було виправити. Відполірував скло та ковпачки світлофільтрів підсвітки.
20240329-161837.jpg


Відновив ліве кріплення корпусу за допомогою "ремкомплекту" за допомогою 3D-друку.
20240329-185002.jpg


Тепер можна збирати панель приладів.
Встановлюємо світловоди підсвітки, які не вказані в ETK, світлофільти та світловоди контрольних ламп, SI-плату, тягу для обнулення нижнього одометра. В моєму випадку ще потрібно заклеїти отвір для кнопки коригування стрілок годинника, щоб він не світився :)
20240401-142722.jpg


Вставляємо світлофільтри контрольних ламп.
20240401-142856.jpg


Я додав ще декілька ламп - тому додав на світлофільтр і відповідні піктограми для них. Просто вирізав з іншого фільтра і наклеїв.
Тепер у мене є лампа CHECK ENGINE, як на машинах для США
20240402-210422.jpg


Та лампа R заднього ходу, хоча через накладання жовтого кольору на зелений вийшло трохи гірше...
20240402-210612.jpg


Також встановив опційну лампу покажчика поворотів причепа, але без фаркопа та без причепа, вона не буде світитись. :)

Далі прикручуємо до плати спідометр, встановлюємо ковпачки світлофільтів на лампи підсвітки, встановлюємо всі лампи.
20240402-204119.jpg


З іншого боку встановлюємо механічний кодер тахометра - так, щоб стрілка співпала зі стрілкою на корпусі.
20240330-200735.jpg


20240330-200805.jpg


Номер кодера видно через спеціальний отвір під шкалою тахометра. 10 - кодер для 6- циліндрового двигуна.
20240330-200848.jpg


Отвір в корпусі був заклеєний папером, я також його заклеїв стікером.
Встановлюємо додатковий зелений роз'єм для опцій, що використовують сигнал швидкості зі спідометра. Це може бути круїз-контроль, магнітола, телефон та АКПП з електронним управлінням. Також цей роз'єм використовується опцією для США - контроль лямбда-зонду (O2 sensor). Роз'єм просто вставляється в отвори в корпусі.
20240402-204814.jpg


Панель приладів має два основних роз'єми - білий та синій.
Жовтий роз'єм є на всіх панелях приладів, але використовується тільки при наявності цифрового годинника з термометром, або бортового комп'ютера. На "молодших" моделях в жовтий роз'єм може підключатись звичайний годинник, що є опцією при заміні годинника в панелі приладів на тахометр. На корпусі передбачені два затискачі для фіксації проводки до жовтого роз'єму.
Додатковий зелений роз'єм, при необхідності, може бути встановлений на будь-яку панель приладів.
20240402-204759.jpg


Отже, панель приладів зібрана і готова до установки.
20240402-204907.jpg


Підключаємо всі роз'єми, вставляємо додаткові лампи.
20240406-142222.jpg


Вставляємо панель приладів в торпеду та прикручуємо її кронштейни.
20240406-142935.jpg


Встановлюємо декоративну рамку та прикручуємо її. Ще раз нагадую - саме тут важливо не переплутати довгі та короткі саморізи! Крайні по боках панелі приладів - довгі, середні над рульовою колонкою - короткі! НЕ НАВПАКИ!!!
20240406-144507.jpg


Прикручуємо рамку зверху до торпеди двома короткими чорними саморізами, які не вказані вETK.
20240406-144551.jpg


Панель приладів підключена та встановлена.
20240406-145024.jpg


Перевіряємо - все працює.
20240406-152252.jpg


Після підключення світяться жовтий та три червоних діода, тому я зразу обнулив і шкалу "oilservice/inspection" - тепер світиться 5 зелених діодів, як і має бути.
Про те, як працює та обнуляється ця шкала я вже давно і детально писав, та й в інеті достатньо інформації, тому повторюватись не буду.
Далі про установку панелі бортової системи контролю.
Шикарно! От тільки кріплення верхні приборки німці чомусь не продумали: як правило їх завжди обламує ,коли дістаєш приборку, також через це проходив, і як на зло також одне обламалось, довелось "колхозити"😅
 
Збірка_129. ЕТК_65_Приладдя радіоприймача

Ледь не забув написати про одну штуку - касетницю.

Це останній підрозділ з розділу Аудіо, навігація, інформ. системи

Приладдя радіоприймача
12.png


20240421-181737.jpg


20240421-181837.jpg


Деталь №1 - блок для касет (65 14 9 056 554). Це спеціальна консоль важеля ручного гальма з вирізом для установки в нього касетниці C-box.
Деталь №2 - вставний блок для касети (65 11 1 375 261). Блок для однієї касети, з яких можна набирати блоки для різної кількості касет.
Деталь №3 - не використовується.
Деталь №4 - салфетка для чистки антени (65 12 9 056 514). Вже не доступна до замовлення. Може десь знайду потім...
Деталь №5 - картридж для 5 CD-дисків (65 12 9 061 583). Для CD-програвача. В моєму випадку не використовується.

Всі касетниці я купував випадково і назбирав цілу колекцію, всіх їх типів. Але всі вони були в досить поганому стані. Деякі, навіть з касетами. :)
20230619-210431.jpg


Повністю їх розбирав, мив, чистив.
20230619-212328.jpg


Головна проблема - ржаві пружини та зламані защьолки.
20230619-212337.jpg


20230622-200056.jpg


20230708-215132.jpg


З усіх склав тільки дві повністю в робочому стані.
20230708-222331.jpg


20230708-222546.jpg


Блоки збираються по три штуки та вставляються в пластикову рамку.
20230708-222507.jpg


Разом з рамкою блоки защьолкуються в отвір в консолі важеля ручного гальма.
В той час такі касетниці C-box встановлювались практично на всі марки і моделі автомобілів. Для кожної моделі була своя спеціальна рамка під різну кількість блоків для касет. Для E30 було три типи касетниць на шість блоків.
Самий ранній варіант - з білими кнопками.
20240421-180646.jpg


20240421-180710.jpg


Аналогічна касетниця, але з індикаторами заповнення касет. Кожен блок має "віконце". Пустий блок - біла мітка. При установці касети, мітка стає червоною. Потрібно десь знайти ще два не зламаних блока ;)
20240421-180825.jpg


20240421-180839.jpg


Мабуть після 85 року, а може після рестайлінгу почали встановлювати касетниці з чорними кнопками та з індикаторами заповнення касет.
20240421-180534.jpg


20240421-180603.jpg


Аналогічні касетниці встановлювалися і на E32, E34, E36, але там вони ще малу підсвітку індикаторів заповнення та рамку з кришкою. Я не впевнений чи встановлювались такі касетниці на E30, хоча на пізньому варіанті можливість підсвітки була передбачена. Але, при бажанні, це можна зробити, додавши лампу підсвітки.

Отже, я приміряв всі три типи касетниць, але встановлювати я їх не буду, так як у мене там вже встановлений телефон.
Але для ринку США був ще один варіант касетниць для такого випадку - в дверний карман. Але там трохи інша конструкція блоків - вертикальна.
s-l1600-4.jpg


Я бачив таку касетницю в продажу лише один раз, купити не встиг. Спробую зробити самостійно. Поки що купив "донорські" касетниці для експерименту.

Ранній варіант. Потрібно знайти ще два блоки.
20231101-214229.jpg


20231101-214307.jpg


Більш пізній варіант.
20231115-175448.jpg


20231115-175506.jpg


Я ще не вирішив над яким варіантом буду експериментувати, але головне, що обидва добре працюють, навіть без чистки та мийки.
20240421-181936.jpg


20240421-182005.jpg


Про результат напишу пізніше.
 
Збірка_130. ЕТК_03_Підлокітник передній

В продовження попереднього запису - напишу про передній підлокітник, який я також не буду встановлювати. :)

Це розділ ETK Дооснащення, аксесуари

Підлокітник передній
image.png


Деталь №1 - підлокітник передній (82 11 9 413 202). Це доволі зручна та корисна опція, але, на мій погляд, її реалізація в E30, м'яко кажучи, не вражає. Виробником передніх підлокітників для E30 була фірма HUSCO. В такому ракурсі підлокітник виглядає не погано (всі фото оригінального підлокітника з інету):
68e377d4.jpg


Але ж його кріплення, - то це ж просто жах! Схоже на якусь "кустарщину"...
003-40.jpg


Функціонал також зовсім не вражає. Підлокітник має висувні підстаканники, але судячи по відгукам власників, вони дуже не надійні та крихкі. При установці підлокітника, виключається можливість нормально користуватися поличкою на консолі, або касетними блоками. Про телефон то я взагалі вже мовчу.
is22.jpg


Жахливе наскрізне кріплення болтами до консолі. Як тут користуватися касетними блоками?
image.jpg


Не дивлячись на це, такий підлокітник є дуже раритетною штукою і має неадекватну ціну, як на мене! :) Мабуть це той випадок, коли свого часу він нікому не був потрібен, через спірний його функціонал, тому його майже не замовляли. За те тепер, - це раритет по космічній ціні! )
На мою думку, підлокітник від E34 - значно кращий варіант і по дизайну, і по функціоналу, і по кріпленню. Встановлюється замість касетного блоку.
IMAG1557.jpg


Але ж в мене там стоїть телефон. Тому я купив та встановив афтемаркет підлокітник для E30 від фірми KAMEI.
Почистив, обновив фарбу.
20240406-164355.jpg


Кріплення рами
20240406-164403.jpg


Кріплення подушки
20240406-164419.jpg


KAMEI
20240406-165513.jpg


Збираємо
20240406-165532.jpg


20240406-165601.jpg


Та встановлюємо.
20240422-202503.jpg


Зовнішній вигляд підлокітника KAMEI схожий на вигляд оригінального підлокітника HUSCO
20240506-162219.jpg


А по функціоналу він на багато краще. Підлокітник відкидний, і не заважає користуватися поличкою, або касетними блоками, або телефоном.
20240506-162238.jpg


Має додатковий ящик для дрібниць. Також має регулювання кута нахилу подушки та поздовжнє регулювання її положення.
20240506-162250.jpg


Кріплення не потребує свердління консолі. Рама підлокітника фіксується болтами, разом із передніми сидіннями. Кріплення жорстке та надійне. Крім цього, рама ще й служить "захистом" для задньої попільнички, яку часто задні пасажири ламають ногами, якщо їх троє :)
20240506-162356.jpg


Кріплення не заважає поздовжньому регулюванню сидінь.
20240506-162417.jpg


Отже, на мою думку, афтемаркет підлокітник KAMEI по всіх параметрах значно кращий, ніж оригінальний HUSCO. Єдине, що в ньому нема підстаканників. Але для мене це навіть краще - ніколи нікому не дозволяю щось їсти чи пити в своїй машині! :)


Заразом напишу ще про одну зручну дрібничку - сітка для речей. В ETK для E30 її чомусь нема, але вона є в списку оригінальних опцій для E30 - S414 Сітка на боці переднього пасажира.
Ніяких номерів на ній нема, сучасні такі сітки виглядають інакше, тому не можу стверджувати, що це оригінальна сітка саме для E30, але знята вона була з турінга E30.
20240406-165759.jpg


Кріплення саморізами через пластикові затискачі.
20240406-170233.jpg


Встановлюється на тунель КПП з боку пасажира. По розміру підходить ідеально.
20240506-162817.jpg


20240506-162846.jpg


Наступного разу напишу про передні сидіння.
 
запасаюсь попкорном) чекаю допис про сидіння))🍿🍿🍿
Камей підлокітник зачот)) дуже гарно
 
Збірка_131. ЕТК_52_Сидіння. Спортивне сидіння BMW.

Сидіння

В салоні все готово для установки передніх сидінь.
Трохи загальної інформації про них.
Для E30 було доступно три варіанти передніх сидінь: стандартні сидіння, спортивні сидіння BMW (Sportsitze), та спортивні сидіння RECARO.
В М3 EVO, встановлювались спортивні сидіння RECARO SR3, що мали інтегровані підголівники, додаткову бокову підтримку та можливість установки 4-точкових ременів безпеки.
Про сидіння напишу детальніше, у вигляді FAQ:
В 2-дверних та 4-дверних седанах та турінгах передні сидіння, конструктивно відрізняються тільки ручками та механізмом відкидання спинки вперед, але, в принципі, вони взаємозамінні. Ручки та механізм відкидання спинки вперед можна встановити на будь-яке сидіння.
Направляючі стандартних та спортивних сидінь однакові, але спортивні сидіння RECARO мають іншу конструкція важеля поздовжнього регулювання. Існує два типи направляючих - до 85 року, та після 85 року.
Я не впевнений, але десь читав, що направляючі для кабріолетів вищі, ніж для седанів.
Задні та передні підголівники однакові (окрім передніх RECARO).
Підігрів для переднього сидіння відрізняється для стандартних та спортивних сидінь, та для тканинної або шкіряної обшивки.
Набори текстур тканини для обшивки були різні для машин з 4-циліндровими та 6-циліндровими моторами.

В залежності від року випуску, двигуна, типу обшивки та комплектації машини, сидіння мають дуже багато номерів ETK. Тому не має сенсу їх вказувати.

Отже, тепер про конкретні мої сидіння. Спочатку були встановлені взагалі різні сидіння- праве стандартне, а ліве з E36. Тому майже одразу я їх повністю замінив на спортивні сидіння BMW (Sportsitze) з машини 92 року (мабуть з турінга). Перешив їх в чорний колір та встановив підігрів. Сидіння в дуже доброму стані, тому не було сенсу розбирати їх "на молекули", ради того, щоб сфотографувати і зібрати назад! :)
Отже, тут я не буду по-детально все описувати - просто загальні фото - спортивне сидіння BMW (Sportsitze).

Спортивне сидіння BMW
01-BMW.png


20240405-171801.jpg


Розблокування спортивного сидіння BMW
02-BMW.png

Як я вже казав вище, ручки та механізм відкидання спинки вперед з сидінь для 2-дверного седану можна встановити на сидіння для 4-дверного седану. Якщо є така необхідність.
Деталі кріплення передніх підголівників аналогічні заднім. Підголівники просто вставляються в отвори. Можуть регулюватися по висоті та нахилу. Про них я вже писав в розділі про заднє сидіння.

Підголівник спортивного сидіння BMW
06-BMW.png


20240405-171838.jpg

Задні та передні підголівники однакові для стандартних та спортивних сидінь (окрім передніх RECARO).

Задня панель спортивного сидіння BMW
03-BMW.png


20240405-171824.jpg

Задня панель спинки кріпиться зверху скобами, а знизу двома саморізами.

Обшивка спортивного сидіння BMW
07-BMW.png


Обшивка на метри
15.png


20240405-171915.jpg


Як я вище вже сказав, в залежності від року випуску, двигуна, та комплектації машини, сидіння мають дуже багато варіантів обшивки з різними номерами ETK. Тому не має сенсу їх вказувати.
Була доступна обшивка з тканини, зі штучної шкіри та з натуральної шкіри. Основні кольори - чорний, синій, зелений, коричневий, бежевий, сірий, червоний. До рестайлінгу, та після рестайлінгу ці кольори мали різні відтінки та текстури. Набори текстур тканини для обшивки були різні для машин з 4-циліндровими та 6-циліндровими моторами. Були ще спеціальні обшивки для ексклюзивних та індивідуальних комплектацій - M-Technic, Edition та інші. На всіх E30 обшивка має повздовжні шви, окрім кабріолетів - там шви поперечні.
По VIN коду в моїй машині була обшивка із зеленої тканини PINIENGRUEN (0149) - для машин з 4-циліндровими двигунами (316). Але я купив машину вже з іншим салоном. Дверні обшивки були 0211 ANTHRAZIT, а сидіння перешиті в схожу тканину. Після заміни всіх сидінь я довго шукав тканину 0211 ANTHRAZIT, яка була доступна з 85 року для машин із 6-циліндовими двигунами - те, що треба для моєї нинішньої комплектації! І таки знайшов і купив, завдяки товаришу.
20220207-151527.jpg


Але по факту, колір виявився не чорним, а коричневим... нажаль...
DSCN4229.jpg


На той час чорну "гусячу лапку" я так і не знайшов, тому вирішив перешити сидіння просто в чорний колір, з поперечними швами, як на кабріолетах. Вийшло теж дуже гарно. Але ідея зробити весь салон в чорну "гусячу лапку" мене не залишає... :) Та й така тканина зараз вже попадається в продажу... У мене вже є задня спинка та чотири підголівника в оригінальній тканині 0211 ANTHRAZIT. Колись, може, у мене таки буде весь салон "гусяча лапка" 0211 ANTHRAZIT. Або синій "гусяча лапка" 0212 PACIFIC - дверні обшивки також вже є ;)

На фото на спинці видно декоративні накладки M TECHNIC (52 10 1 927 000).
c7ba068f8806846b22dba857a0988172.webp

Для E30 на передні сидіння вони були доступні лише для M3. Але я їх теж встановив - з ними вигляд салону значно кращий! ;)Проколюємо ними обшивку, та загинаємо їх спиці всередині. Один нюанс - хоча я їх замовляв новими, на водійському сидінні колір наклейок швидко почав стиратися... Тому я їх "заламінував" прозорою клейкою плівкою.

Отже, сидіння хоч і в доброму стані, але ж якесь мінімальне їх "обслуговування" я таки зробив - почистив та змастив всі механізми регулювань, трохи обновив фарбу на направляючих, та почистив обшивку.

Направляючі спортивного сидіння BMW
08-BMW.png


Направляючі бувають двох типів - до 85 року, та після 85 року. Конструктивно вони суттєво відрізняються, але по кріпленню до кузова взаємозамінні. Направляючі до 85 року кріпляться до кузова трьома гайками та одним болтом ззаду біля тунелю КПП. Направляючі після 85 року кріпляться до кузова двома гайками спереду та двома болтами ззаду. В ETK в одному випадку використовуються прості шайби, в іншому пружинні шайби, або взагалі не використовуються - не зрозуміла логіка. Тому я приготував і прості шайби і пружинні шайби, а по факту використовував тільки пружинні. У мене кузов 84 року, а направляючі 92 року - тому кріплення трьома гайками і одним болтом.
20240421-220745.jpg


Пластикові декоративні ковпачки для гайок також бувають двох типів. Обидва типи вже не доступні до замовлення. Більш ранні (до 85 року) високі, а пізні (після 85 року) - низькі. Високі ковпачки не підходять для направляючих після 85 року - заважають поздовжньому регулюванню сидіння. Довелось замовляти низькі ковпачки на 3D-друк.
20240421-220810.jpg


Направляючі почистив, трохи підфарбував та змастив всі механізми тефлоновим мастилом.
20240401-184633.jpg


20240405-154039.jpg


На фото видно роз'єм обігріву, який фіксується в спеціальний пластиковий кронштейн на пружинному каркасі сидіння. В той же кронштейн фіксується і роз'єм водійського замка ременя безпеки.

Накладки спортивного сидіння BMW
04-BMW.png


Фурнітура спортивного сидіння BMW
image.png


Деталі сидіння
image.png


Всі механізми працюють добре, тому я не став їх розбирати - просто почистив та змастив.
20240401-170751.jpg


20240401-172335.jpg


20240405-153733.jpg


20240405-153949.jpg


20240405-155059.jpg


1992 рік
20240405-155111.jpg


20240405-155333.jpg


Після цього для "профілактики" почистив обшивку "торнадором"
20240405-165158.jpg


Залишилось тільки прикрутити замки ременів безпеки.
20240406-181921.jpg


Ранні замки без проблем підійшли до пізніх направляючих. Болт закрив декоративним ковпачком.
20240406-183630.jpg


Тепер сидіння повністю готові до установки.
Підключаємо роз'єм обігріву сидінь та водійського замка, якщо він є. Краще зразу підняти сидіння на максимальну висоту на направляючих. Встановлюємо сидіння на кузовні шпильки та прикручуємо.
20240506-162545.jpg


Прикручуємо ремінь безпеки, болт закриваємо декоративним ковпачком.
20240506-162611.jpg


Гайки кріплення також закриваємо ковпачками.
20240506-162629.jpg


Регулюємо положення сидінь - встановлено.
20240506-162744.jpg


20240506-162932.jpg


20240506-162958.jpg


Тепер залишається лише прикрутити кермо! :)
До речі, наступного разу буде останній запис по збірці салону - про рідкісну опцію для E30 - S435 Виконання з цінних порід дерева
 
Анатомічні сидіння з ломаними спинками мені дуже подобаються і зручні , але мабуть саме таких класичних Sportsitze, які я мав , мені завжди буде не вистачати))), чи то може я ще не звик, але однозначно, класичні - шикарні !
 
Анатомічні сидіння з ломаними спинками мені дуже подобаються і зручні , але мабуть саме таких класичних Sportsitze, які я мав , мені завжди буде не вистачати))), чи то може я ще не звик, але однозначно, класичні - шикарні !
Після установки передніх сидінь, я вперше за весь цей час сів в свою Е30 і просто ох***в!! )) Після вже звичних ,"комфорт" сидінь Е53 з "ломаючимися" спинками і відповідною посадкою - наче в болід Формули-1 сів! )))) Все так плотно, тісно, низько, але дуже прикольно і зручно! ;)
 
Після установки передніх сидінь, я вперше за весь цей час сів в свою Е30 і просто ох***в!! )) Після вже звичних ,"комфорт" сидінь Е53 з "ломаючимися" спинками і відповідною посадкою - наче в болід Формули-1 сів! )))) Все так плотно, тісно, низько, але дуже прикольно і зручно! ;)
Ооо, бачте, я ще не втратив того самого відчуття 😄
 
Збірка_132. ЕТК_03_Дооснащення, аксесуари. Виконання з цінних порід дерева.

Для E30 була доступна опція, яка частіше зустрічається на більш "люксових" 5 та 7 серіях - S435 Виконання з цінних порід дерева. На E30 ця опція зустрічається не так часто. В основному на машинах від ALPINA. Хоча, там іноді встановлювались і "афтемаркет" комплекти дооснащення. Але зараз мова саме про оригінальний комплект дооснащення. Це дійсно справжнє дерево, а не вінілові наклейки! ;)

Це розділ ETK Дооснащення, аксесуари

Виконання з цінних порід дерева
image.png


20240322-113108.jpg


Деталь №1 - комплект накладок торпеди
Деталь №2 - накладка на консоль торпеди
Деталь №3 - комплект накладок на передні дверні обшивки
Деталь №4 - комплект накладок під панель приладів
Деталь №5 - накладка на центральну панель
Деталь №6 - накладка на ящик для дрібниць

Отже, повний комплект складається із семи накладок. В попередніх записах про установку торпеди я вже згадував про деякі із них. На даний час у мене їх тільки дві - накладка на ящик для дрібниць, та накладка на вмикач світла. Накладки вже не доступні до замовлення, зустрічаються дуже рідко, тому зібрати весь комплект доволі складно. Добре, що вони були доступні тільки в одному кольорі - це хоч трохи спрощує пошуки. Як мінімум, я ще хочу встановити накладку під панель приладів, та не передні дверні обшивки. Накладка на центральну панель мені не дуже подобається. А накладка на консоль торпеди, взагалі, виглядає, наче дешева китайська вінілова наклейка. Особливо, при наявності шести кнопок електросклопідйомників. Тому її я не буду встановлювати. Якщо так і не вийде знайти ці накладки, спробую виготовити їх на замовлення.

Окрім цього комплекту, була доступна дерев'яна ручка важеля КПП.

Дооснацення ручкою КПП, дерево
image.png


20240322-112921.jpg


Деталь №1 - дооснацення ручкою КПП, дерево корінь горіха (82 11 9 413 231). Дерев'яна ручка без верхньої вставки.

Після рестайлінгу була доступна ще одна дерев'яна ручка важеля КПП - 25 11 1 434 497. Із верхньою вставкою. Саме така ручка встановлена в моїй машині.
20240322-112941.jpg


Ну, і для повноти "дерев'яної картини" :) - дерев'яне "афтемаркет" кермо MOMO.
Отже, весь мій комплект дерева.
20240322-112732.jpg


Всі елементи потребують реставрації, але цим я буду займатися, коли буде зібраний весь комплект. А поки що "маємо те, що маємо". (с)
На кермі просто обновив фарбу.
20240426-193428.jpg


20240426-193416.jpg


20240426-194656.jpg


20240426-194818.jpg


До речі, у мене вже дуже давно лежить раритетне кермо BBS із вставкою "карбон". Планую переробити вставку в "дерево". В оригіналі там щось схоже на "аквапринт", тож спробую так і зробити. Оригінальна кнопка звукового сигналу відсутня, тож спробую зробити її самостійно - заготовки вже зробив.
20240426-195830.jpg


А поки що, встановлюю те, що є.
Кермо.
20240426-201414.jpg


Ручку важеля КПП поки що нема на що встановлювати. :) Але є ще плани по її "апгрейду" підсвіткою.

Накладка на вмикач світла.
20240506-183617.jpg


Накладка на ящик для дрібниць.
20240506-183648.jpg


Загальний вигляд.
20240506-183435.jpg


20240506-183401.jpg


20240506-183915.jpg


20240506-183747.jpg


Повний відреставрований комплект буде виглядати значно краще. ;)

P.S.
Як виявилось, для дизельних машин пластикові накладки в ящику для дрібниць також мають додаткову оригінальну шумоізоляію. Тож для повного ефекту, зняв їх та додав аналогічну шумоізоляцію і туди.
20240421-185808.jpg


20240421-202323.jpg


20240421-203840.jpg


P.P.S.
Якщо хтось уважно дивився фото, то помітив, що відсутня обшивка лівого переднього динаміка, та ручка регулювання фар. Це тому, що я ще не встановив на водійські двері магнітний замок сигналізації. Встановлю його після фарбування разом з іншими деталями. На цьому збірка салону буде повністю завершена.
photo-2024-05-06-19-33-18.jpg


А далі - новий сезон цього довгого серіалу! :) Підготовка та збірка мотора.
Витягнув його на середину гаража, щоб було зручно зі всіх сторін чистити та мити. Адже, в такому вигляді я його точно не буду ставити! ;)
20240412-203854.jpg


20240412-203907.jpg


20240412-203926.jpg


Далі про мотор.
 
Оо, ще трохи і поїде машинка👍💪
 
та воно то наче й так.... але ж роботи ще не мало.... і по фінансам теж треба не мало ) По мотору на одні резиночки/прокладочки/шайбочки/ремені норм сума набігає )) А з фінансами зараз наступила повна срака ) Тому здається мені, що поїде вона ще не дуже скоро....
 
угу, я зараз збираю свій такий самий двигун, там не то що повна срака, там дві повних сраки))) по фінансах) якщоб була справа тільки в резиночках шайбочках
Слава, а підкажіть ви на 3д друкували низьки декоративни ковпачки для болтів кріплень сидінь, може у вас є в запасі, я би відкупив)
 
угу, я зараз збираю свій такий самий двигун, там не то що повна срака, там дві повних сраки))) по фінансах) якщоб була справа тільки в резиночках шайбочках
Слава, а підкажіть ви на 3д друкували низьки декоративни ковпачки для болтів кріплень сидінь, може у вас є в запасі, я би відкупив)
так отож! )
ковпачки і ще багато чого іншого друкує одноклубник, можу дати його контакти. Я замовляв 8 штук, без запасних, тому в мене нема.
 
Збірка_133. ЕТК_11_Двигун. Силовий агрегат

Отже, починаю наступний сезон серіалу! :)
Двигун

Незадовго до того, як розібрати машину на реставрацію, я повністю відремонтував двигун. Він в доброму стані, і ніяких нарікань на його роботу не було. Саме тому, повністю розбирати його я не збираюсь. Будуть проведені суто "косметичні" роботи - чистка, мийка, фарбування та збірка, відповідно до каталогу ETK.
Силовий агрегат
01.png


Хоч двигун в доброму стані, але зовнішній вигляд у нього не дуже красивий. :)
20240412-203854.jpg


20240412-203907.jpg


20240412-203926.jpg


Перш за все, зняв КПП - про це будуть окремі записи. Потім мийка, чистка та фарбування. Фарбувати вирішив термостійкою фарбою - маю надію, що вона буде триматися краще, ніж звичайна фарба з попереднього ремонту. Також буду використовувати алюмінієву та цинкову фарби.
20240429-092129.jpg


Після очистки стало добре видно всі номери та маркування. Все відповідає для моделі BMW 325i.
20240429-141651.jpg


В тому числі і номер двигуна. До речі, з ним була цікава історія ще при купівлі машини. При оформленні документів експерт дуже довго шукав номер двигуна, щось там чистив, витирав, заглядав... але так і не знайшов. І в решті решт, зробив запис - "номер двигуна знищено корозією"! :) Воно й не дивно, - бо шукав він його на великій верхній площадці, а не внизу! ))) Почистивши нижню маленьку площадку, я, нарешті, тільки зараз узнав номер свого двигуна! :)
20240429-141503.jpg


Як бачите, номер якийсь не звичний. Номери в такому форматі я знайшов тільки на фото американських E30. Дивно. На європейських машинах, зазвичай, номер двигуна вказаний в такому форматі:
256E
25 - 2,5 літра
6 - 6 циліндрів
E - інжектор

У мене ж просто вказано - 325і, та якісь цифри. Якщо хтось знає, що значать ці цифри - буду вдячний за інформацію.

Трохи похвалюся абсолютно цілим піддоном! :) Це після багатьох років їзди по наших "чудових" дорогах на жорсткій статичній підвісці із заниженням -60...80 мм і без додаткового захисту мотора! ;)
20240429-141706.jpg


Піддон та головку блоку циліндрів я вирішив не фарбувати, а просто добре вимив та механічно почистив щіткою.

Механічна чистка блока двигуна.
20240429-141730.jpg


Декілька разів оброблено перетворювачем ржавчини. Мийка та обезжирювання розчинником.
20240501-120650.jpg


Фарбування в два шари чорною термостійкою фарбою, з гарячою просушкою.
20240501-134801.jpg


Колір цікавий, але занадто матовий - схоже на грунтівку. Тому, поверх ще шар термостійкого прозорого лаку, з гарячою просушкою.
20240501-151134.jpg


Все те ж саме і з іншого боку.
20240503-133200.jpg


20240508-145706.jpg


20240508-161316.jpg


20240508-193351.jpg


Шестерні також почищені та пофарбовані цинковою фарбою, алюмінієва кришка - алюмінієвою фарбою. Як я вже сказав, розбирати їх не бачу сенсу - всі прокладки та сальники були замінені при ремонті двигуна.
20240513-162058.jpg


Маховик почищений механічно щіткою.
20240513-162108.jpg


А клапанна кришка поки що не пофарбована.
20240513-162116.jpg


Я ще не вирішив, залишати її чорною, чи фарбувати в сріблястий колір, чи взагалі, ставити іншу кришку, не фарбовану. А може пофарбувати в колір кузова? як думаєте? :) В будь-якому разі, фарбувати її буду мабуть порошковою фарбою разом із впускним колектором - тоді й з кольором буду вирішувати.

20240513-162125.jpg


20240513-162136.jpg


20240513-162148.jpg


Виглядає гарно, як на мене. ;)
20240513-162157.jpg


20240513-162207.jpg


20240513-162223.jpg


Більшість деталей також вже готові до збірки. Залишилось купити де що з дрібниць - прокладки, гумові кільця, шайби.
20240516-204459.jpg


Навісні агрегати також практично повністю готові.
Наступного разу напишу про збірку.
 
Здається мені кришка маслозаливної горловини неправильна))) можу помилятись, більш пасує кругла🙌
 
а ці всі болтики трубка вентиляції були на гальваниці? чи нові купляли?
трубка вентиляції картерних газів в оригіналі чорна матова
 
Здається мені кришка маслозаливної горловини неправильна))) можу помилятись, більш пасує кругла🙌
У мене дві крайності - одна кришка металева кругла, мабуть з акул, а інша квадратна, з новіших моторів )) а ориг кругла з "ручкою" схожа на ручку газової плити )))) мені не дуже подобається ) Тому буде ця, або зовсім олдскульна ;)
 
а ці всі болтики трубка вентиляції були на гальваниці? чи нові купляли?
трубка вентиляції картерних газів в оригіналі чорна матова
Гальваніка, звичацно.
Трубки є і оцинковані і чорні. Під одним номером. Не знаю від чого це залежить.Screenshot_20240524_215333_Chrome.jpg
 
Фото від одноклубника - естетика в чистому вигляді зі своїм баченням)))
IMG-f6f302f0b0dafb08b671f6418f0e9fcf-V.jpg
IMG-079796cbb71922ad6527553353ea0e28-V.jpg
 
Только серебро,только классика)
 
У мене дві крайності - одна кришка металева кругла, мабуть з акул, а інша квадратна, з новіших моторів )) а ориг кругла з "ручкою" схожа на ручку газової плити )))) мені не дуже подобається ) Тому буде ця, або зовсім олдскульна ;)
це точно крайнощі))) як на мене тільки рідну треба)) квадранта це вже емпісят, а залізна це вже е21))) і ні то, і ні то
ну то таке) звичайно вам краще відніше)
 
Гальваніка, звичацно.
Трубки є і оцинковані і чорні. Під одним номером. Не знаю від чого це залежить.
не знаю як з картинками, звідки там шмідман, хз. я маю нову оригінал трубку і вона чорна
 
Назад
Зверху