Перегляньте відео, щоб дізнатися, як встановити наш сайт як веб-додаток на головному екрані.
Замітка: Ця функція може бути недоступна в деяких браузерах.
 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	да, таки переделали. Доставку оплатили за свой счет. Качество норм. Но не на всех деталях одинаково. Некоторые просто супер, а некоторые похуже. Два кронштейна мож потом в след раз переделаю.Слава, подрядчик отдал таки гальванику? как качество работы?
 
	 
	 
	Мої вітанняИ снова — внезапно! Выборы на "Драйве" 02.01.2022 — Победа!
Офигеть!
Четыре года назад я впервые попал на выборы - абсолютно случайно, и провтыкал их. Узнал, что занял второе место уже на следующий день. И вот история повторилась. Вчера я второй раз снова случайно, без всяких "продвижений" и "гонок" попал на выборы, и снова второй раз их провтыкал, так как уехал в село к родственникам на новогодние выходные, и в инет не заходил. Но в этот раз еще и победил. Узнал об этом от друзей по телефону. Весьма неожиданно и очень приятно! Благодарен всем за поддержку и ваш выбор. Я это очень ценю, особенно сейчас. Теперь мотивации собрать машину будет еще больше.
СПАСИБО.

Я никогда не интересовался лайками, рейтингами и прочим взаимодрочевом. У меня в БЖ никогда не было и не будет сисек с жопами - тут цели и приоритеты другие. Никогда не стремился попасть на выборы. Может быть поэтому, и провтыкал их уже второй раз. Но результат таки свидетельствует, о том, что машина интересна, а бортовик полезен людям. Это важнее кубка, как по мне.
Но тем не менее, получить его приятно. Еще раз всем спасибо за поддержку на выборах, и вообще за поддержку...

Спасибо тем, кто читает и пишет в моем бортовике, надеюсь, что вы там находите что-то новое, интересное и полезное. Буду стараться, что-бы так было и дальше.

Всем удачи и побед!
Далі буде.
 , не зупиняйтеся на досягнутому! Стимул те що треба щоб зібрати машинку.
, не зупиняйтеся на досягнутому! Стимул те що треба щоб зібрати машинку. 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	
 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	Заглянул в свой бортовик....по понятным причинам, как-то не до него, и не до машины было последнее время... И что я вижу - вместе с русским "drive2" похерились и все фотки в моем бортовике... удобный был сайт для ведения бортовика и хранения фото. И фиг его знает, как теперь быть с теми всеми фотками....перезаливать куда-то все заново, - эт же ппц... чи хрен уже с ними... еще не решил.
А надалі, цей бортовик якщо буде вестись, то мабуть таки вже українською мовою.
З 24 лютого з машиною нічого не робив, хоча буквально 22-23 отримав партію нових детальок для збірки. Може скоро щось і почну, чи продовжу складати...
Та я знаю, що все на місці, просто не вмію тим впном користуватися. Раніше заливав фото на український іо.уа. поки його не закрили... перейшов на драйв2... тепер знов все перезаливать кудись....капець.Описание скрытого текста/картинок: тиць
Так через vpn зайдіть, все на місці. Вивантажуйте фото і шукайте альтернативу драйва на українській.
А от назва мабуть так і залишиться... хоча, я подумаю...можете з назви почати)
 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 Ціна нової заглушки 30$ - трохи перебор як на мене. Тому не став замовляти всі нові однакові, а поставив зліва гумові, а справа пластикові. Як на мене, то гумові кращі. А металеві з герметиком одноразові, або ж до них треба новий герметик. З кожної сторони повинно бути по 4 заглушки. Але зліва одна середня заварена на лонжероні, а справа заварена бічна в днищі. Тому у мене їх по три штуки, але вирізи в ізоляції зроблені під всі заглушки.
 Ціна нової заглушки 30$ - трохи перебор як на мене. Тому не став замовляти всі нові однакові, а поставив зліва гумові, а справа пластикові. Як на мене, то гумові кращі. А металеві з герметиком одноразові, або ж до них треба новий герметик. З кожної сторони повинно бути по 4 заглушки. Але зліва одна середня заварена на лонжероні, а справа заварена бічна в днищі. Тому у мене їх по три штуки, але вирізи в ізоляції зроблені під всі заглушки. 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	Сумніваюсь. По- перше, залишки фільтра, що там були - звичайний поролон. А по- друге, він же в салоні, для чого там та пропитка, якщо нема прямого потоку пилу з дороги, ян на нульовики. В мєму ВУТі його взагалі не було. В інеті не знайшов наввть фото цього фільтра. Може хтось бачив, самому цікаво )Поролон в якості фільтра - А чи не йде там по оригіналу якийсь непростий поролон з якоюсь пропиткою на кшталт нульових фільтрів - дуже рідким маслом?
Надіслано від мого MI 8, використовуючи Tapatalk
 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 Але він виявився коротким, тому що вакуумний підсилювач гальм змістився вперед, і шланг прийшлося ставити теж новий.
 Але він виявився коротким, тому що вакуумний підсилювач гальм змістився вперед, і шланг прийшлося ставити теж новий. 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	
 
	 
	 
	 
	 Хоча, його все одно треба було б міняти, він був з тріщинами. Отже, купуємо звичайний задній гальмівний шланг (34 32 1 159 881), довжиною 200 мм (я купив шланг ATE), та стальну гальмівну трубку WP, довжиною 100 мм.
 Хоча, його все одно треба було б міняти, він був з тріщинами. Отже, купуємо звичайний задній гальмівний шланг (34 32 1 159 881), довжиною 200 мм (я купив шланг ATE), та стальну гальмівну трубку WP, довжиною 100 мм. 
	 
	
 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 шланг тепер виявився коротким, і не діставав до бачка, тому я поставив новий.
 шланг тепер виявився коротким, і не діставав до бачка, тому я поставив новий. 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 Я всього один раз бачив цю штуку в продажу на ebay, в тій же Австралії. Купити не встиг, та й доставка коштувала б занадто дорого. Але фото зберіг, бо наврят чи таке побачу у нас тут в живу...
 Я всього один раз бачив цю штуку в продажу на ebay, в тій же Австралії. Купити не встиг, та й доставка коштувала б занадто дорого. Але фото зберіг, бо наврят чи таке побачу у нас тут в живу... 
	 
	 
	
 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 Мені пощастило знайти ціле кріплення насоса разом з цілими цими деталями. Але я знайшов і альтернативу - по запиту в гуглі "віброізолятор" знайшов ось це Чудовий варіант за смішні гроші, в порівнянні з оригіналом.
 Мені пощастило знайти ціле кріплення насоса разом з цілими цими деталями. Але я знайшов і альтернативу - по запиту в гуглі "віброізолятор" знайшов ось це Чудовий варіант за смішні гроші, в порівнянні з оригіналом. 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	
 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	
 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	
 
	 
	 
	 
	 
	
 
	
Свердління/приварювання і помлідуюча обробка на момент "зараз" буде значно простішим, ніж потім, коли все буде зібрано... Обшивку можна виготовити кастомну тимчасово... ІМХО, опція прикольна... Може подумати тре

