Збірка_165. ЕТК_64_Опалення та кондиціонування. (ч.11) Конденсатор, вентилятор.
Нарешті, справа дійшла до установки вентилятора і конденсатора.
На машинах без кондиціонера, перед радіатором встановлений пластиковий дифузор. Він буває декількох типів, в залежності від моделі та року випуску. Але, при наявності кондиціонера він не встановлюється, так як на його місці знаходиться вентилятор і конденсатор. В цьому випадку встановлюються тільки бічні щитки.
Отже, спочатку потрібно встановити бічні щитки вентилятора. Вони в ETK показані в розділі по кузову - я вже згадував про них тоді, але на той момент я їх ще не купив. Тепер вони в мене є. Зараз мова тільки про них.
Деталі передка кузова
Деталь №6 - повітряпровід лівий (51 71 1 937 973) - 1 шт. Для машин до 87 року.
Деталь №7 - повітряпровід правий (51 71 1 937 974) - 1 шт. Для машин до 87 року.
Деталь №8 - заклепка з розпірною втулкою D=7,5MM (51 48 1 915 964) - 4 шт.
Ці ж самі щитки в ETK показані також в розділі по оснащенню кузова, там я теж про них вже згадував.
Повітряпровід
Деталь №6 - повітряпровід правий (51 71 1 937 974) - 1 шт. Для машин до 87 року.
Деталь №7 - повітряпровід лівий (51 71 1 937 973) - 1 шт. Для машин до 87 року.
Деталь №11 - заклепка з розпірною втулкою D=7,5MM (51 48 1 915 964) - 4 шт.
З кріпленням є несподіваний нюанс. Я ще тоді замовив оригінальні кліпси D=7,5MM (51 48 1 915 964), довелось взяти всю упаковку, хоча потрібно всього 4 штуки.
А ці кліпси, як не дивно, не підійшли! Отвори в кузові більші, ніж кліпси - діаметром 8 мм, і кліпси зовсім не тримали щитків.
Довелось купити універсальні кліпси більшого розміру під отвори 8 мм.
На фото зверху універсальні, внизу оригінальні.
Щитки зверху заводяться за кронштейн кузова та фіксуються двома кліпсами кожен.
Встановлюємо правий щиток.
Встановлюємо лівий щиток.
Через виріз у лівому щитку та через отвір у правому щитку прокладаємо всю проводку.
Тепер можна встановлювати вентилятор і конденсатор.
Конденсатор, вентилятор
Деталь №1 - конденсатор R12/R134A (64 53 8 391 509) - 1 шт. Я використовую аналог Behr Mahle (AC159000S)
Деталь №2 (№3+№4) - додатковий вентилятор (64 54 1 376 973) - 1 шт. Я використовую оригінальний вентилятор BOSCH.
Деталь №3 - крильчатка BOSCH (17 40 1 362 100) - 1 шт. Крильчатка на 5 лопастей.
Деталь №4 - корпус вентилятора BOSCH (17 40 1 371 261) - 1 шт.
Деталь №5 - резистор BOSCH (17 40 1 373 177) - 1 шт. Я використовую аналог GM (94812213) - писав про це в попередньому записі.
Деталь №6 - подвійний термовимикач 91/99CEL (61 31 1 378 073) - 1 шт. Замість двох окремих термовимикачів я використовую подвійний.
Деталь №7 - ущільнююче кільце A14X20-VF (07 11 9 963 227) - 1 шт.
Деталь №8 - гумова подушка (17 11 1 150 984) - 2 шт.
Деталь №9 - заклепка з розпірною втулкою (17 11 1 150 983) - 2 шт. Не використовується.
Деталь №10 - листова гайка (16 11 1 152 613) - 2 шт.
Деталь №11 - саморіз ST6,3X19 (07 11 9 916 9700 - 2 шт.
Деталь №12 - шильдик "Klimaanlage" 1075G (64 50 1 380 982) - 1 шт. Наклейка "Фреон R12" - буду клеїти пізніше, весь комплект разом.
Деталь №13 - гумова втулка (17 40 1 362 128) - 3 шт.
Деталь №14 - болт M5 (17 40 1 354 522) - 3 шт.
Деталь №15 - прокладочна шайба (17 40 1 354 523) - 3 шт.
Деталь №16 - пружинне кільце B5 (07 11 9 933 060) - 3 шт.
Деталь №17 - гайка M5 (07 11 9 922 038) - 3 шт.
Подвійний термовимикач (№6) на 3 контакта, та його ущільнююче кільце (№7) будуть встановлюватись в основний радіатор, тому про них напишу пізніше.
Як я вже казав, - на новому конденсаторі відсутні нижні гумові подушки. На моєму старому конденсаторі вони в доброму стані, а чекати нові не було часу, - тому я їх просто переклеїв на новий конденсатор.
До речі, відповідно до ETK, вони фіксуються кліпсами (№9), але ні в старому оригінальному, ні в новому конденсаторах не передбачено отворів для них. В подушках отворів також нема - вони були приклеєні. Мабуть кліпси використовували на більш ранніх варіантах.
Отже, приклеюємо дві нижні подушки (№8) та вставляємо три гумових втулки (№13) в кронштейни.
Прикручуємо вентилятор трьома болтами, через шайби та гумові втулки до конденсатора в такому положенні.
Знімаємо з фланців заглушки. До речі, конденсатор був під не великим тиском, - мабуть це така "гарантія" герметичності.
Готово до установки.
Листові гайки вставляємо у спеціальні отвори на кузові. Вставляємо вентилятор з конденсатором з внутрішнього боку кузова.
Вирівнюємо його, щоб він уперся внизу подушками в кузов, та прикручуємо двома саморізами.
Зверху залишається не великий зазор до кузова.
Знизу корпус вентилятора стає дуже щільно до трубки масляного радіатора.
Прокладаємо шланги через отвір у щитку та прикручуємо до фланців з новими ущільнюючими кільцями. Трубку довелось трохи підгинати. Затягувати потрібно дуже обережно - кріплення фланців на китайському конденсаторі не дуже надійне...
Тепер можна повністю підключити та закріпити осушувач - прикручуємо до нього трубку, шланг та датчик. Трубку довелось трохи підгинати.
Тут знову є нюанс по китайському аналогу осушувача (Behr Mahle) - замість трьох кріплень, на ньому всього два, але в заводські кліпси на кузові попадає тільки одне. Друге не співпадає. Ну таке...він то і так буде нормально триматися, але ж...
Шланг, що йде до компресора буває двох типів - з короткою металевою трубкою, або з довгою. В мене з довгою. Тому довелось замінити хомут кріплення шлангу на менший. Можливо це залежить від типу компресора. Компресор я буду встановлювати пізніше, тоді і буду дивитися, можливо доведеться міняти шланг... побачимо...
Шланг мав сліди тертя об ребро лонжерона, тому я встановив на ребро гумову накладку, - таку ж саму, як на лівому лонжероні під паливним шлангом. Думаю, це не буде зайвим.
Роз'єм проводки вентилятора підключаємо до проводки кондиціонера під лівою фарою.
Вентилятор та конденсатор встановлено та підключено.
Тепер можна закінчувати зборку передньої частини машини.