[ E53 ] BMW X5 Maritime Edition - яХта5 [Київ]

  • Автор теми Автор теми The_Glory
  • Дата створення Дата створення
Перед смертью ориг аморты на холодную оч заметно постукивают, после прогрева подвески становится немного тише .
 
Перед смертью ориг аморты на холодную оч заметно постукивают, после прогрева подвески становится немного тише .
Такую же картину замечаю у себя на е39 с М2 подвеской, правда к такому умозаключению пришел не сразу, а после долгих поисков стука среди целых шаровых опор и сайлентблоков🤦🏻 Особенно по задней части авто, когда стук уже начал искать внутри салона.
 
Більше пів-року нічого не писав, якось не до цього було, самі розумієте чому... До речі, тепер і цей мій бортовик буде українською мовою.
В цьому моєму бортовику також всі фото, разом з двайв2, пішли вслід за "русским воєнним корабльом".... Ну то таке...згодом мож все відновлю... Ну а поки, "відновлю" по пам'яті все, що робилось з машиною за цей час. Хоч зараз вже літо, почнем із зими.
Перед Новим Роком - традиційне фото BMW & ялинка.
20211225_115118.jpg

Не дуже чистий але й погода не дуже зимова була - мокро й сиро.
20211225_115139.jpg


Після Нового Року погода стала більш зимовою, і от сподобався мені такий "сніго-аеродинамічний" апгрейд саме задньої частини машини )
20220130_105522.jpg20220130_105533.jpg

Всі новорічні свята машина простояла, і не знаю чому, але акум сів, і в самий не підходящий час машина не завелась... "Псіханув" і вирішив все-таки купити нормальну зарядку, - давно було потрібно це зробити. Почитав відгуки, взяв BOSCH C3. 20220207_185941.jpgХороша зарядка - користувався сам, і знайомим давав - все ОК.

По "технічці" - прийшов час міняти мастило. Зазвичай я це роблю сам, але цей раз, зимою, якось не хотілось валятися на снігу. На моєму BMW СТО всі підйомники були зайняті, тому заїхав по дорозі на звичайне "універсальне" СТО, доволі "презентабельне" на вигляд, до речі. Ну заміна мастила - це ж наче, просто. Але не в цьому випадку. Перший раз я побачив "майстра", який не зміг знайти масляний фільтр! ))) Я вже й не радий був, що заїхав туди... Показав йому де фільтр, наче замінили... Більше я туди не поїду. )

Далі по плану, після свят, був візит на СТО для заміни сальника рульової рейки. Я раніше вже писав, що під час пошуків стуку, знайшлася й ця проблемка. Але вирішив трохи це перенести, бо з'явилася більш нагальна проблема - холод в салоні, й замерзлі вікна. Все-таки електропомпа клімата не працювала. А потім ще й термостат чомусь заклинило на великому колі - крім того, що холодно в салоні, ще й мотор перестав прогріватися - стрілка температури навіть не виходила з синьої зони шкали - навіть на газ не перемикалось ) Також почались якісь проблеми зі стартером - інколи крутив в "холосту". А ще зимова "класика" - знову зламалась передня права ручка, а потім ще й задня права ) І от з цим "букетом" я зібрався їхати на СТО, - домовились, що пригоню машину ввечері, після роботи, а наступного вечора заберу. І вибрав я для цього, як потім вияснилось, самий "найвдаліший" час - вечір 23 лютого....
І от зранку, 24 лютого, якось стало вже не до помпи і ручок.... Вирішив забрати машину на всяк випадок. Зазвичай, з вечора вона просто стоїть, а робити починають наступного дня. Але тут мені "повезло" - як виявилось, машина вже вечером повисла на підйомнику, і її почали розбирати... 24-го на роботу ніхто не вийшов, власник закрив СТО на невизначений термін....Отакеот. Пішки пішов за автоматом. ) З одного боку, при такій ситуаціі, добре що машина не на вулиці, а в боксі, і не на ходу, а з іншого боку - з кожним днем ставало зрозуміло, що потрібно сім'ю вивозити десь по-далі від Києва, а машину забрати ніяк не виходило... Але завдяки дуже хорошій "своїй" ;) людині, шировідомій тут, майже через два тижні я, та ще декілька таких "везунчиків", як я, таки змогли забрати свої машини. Альонка Дон, ще раз дякую! Як виявилось, не дуже то і розібрали - зняли тільки захист мотора, розходомір, та пластик під капотом. Часу все складать не було, згріб запчастини в багажник, попробував завести без розходоміра та фільтра - гирлянда на приборці, чих-пих, але до дому декілька кілометрів доїхати можна своїм ходом. По дорозі щось сильно гупало. По телефону уточнив чи не відкручували ходову, бо болти М12, що лежали в багажнику навівали сумніви ))) Сказали, що не відкручували по ходовій нічого. Дома, без ями, почав все складати назад. Як виявилось, захист мотора прикручується тими самими болтами М12 разом зі скобами переднього стабілізатора )) Що вам сказать... зимою, на землі, лежачи прикручувати цей "лом" - задоволення таке собі... ) За пів дня все поставив на місця. Наступного дня поставив перед радіатором картонку, взяли у знайомих прицеп, загрузили всякі шмотки-манатки, і відправив сім'ю зі своїм батьком в село, по-далі від Києва. З братом залишились зустрічати "асвабадітєлєй". Батько залишив нам свою Шкоду. Ну то вже таке. Десь в квітні, коли наші вже відігнали орків від Києва, забрав сім'ю до дому. За цей час "ікс" з усіма своїми "негараздами", терпів, трудився в селі, і ні разу не підвів.
Після приїзду зразу зробив стартер, бо він вже зовсім часто став "глючити". Поміняли бендікс і підшипник - все було ще рідне. Тепер норм.
До цього часу СТО вже відкрили, і хоч вже було і стрьомновато знову залишать машину, але ж треба було приводить таки її до ладу - поміняти помпу і термостат. 20220106_154652.jpgДомовились з Альоною, що приїду зранку, і ввечері заберу. І тут знову щось пішло не так! Тільки почали розбирати - пропало світло! Це ппц просто! )) Але до вечера таки встигли. Буквально через 2-3 дні на ходу з'являється помилка на приборці - "низький рівень антифризу". Відкрив капот - все мокре біля бачка радіатора.... Ну капець! Виявилось, був зламаний болт прокачки.20220610_185800.jpg

Дубль №3 - замінили болт, прокачали, опресували систему, перевірили під тиском - ніде не тече.
Тепер і клімат дує теплим, і мотор гріється нормально.

Ручки я ремонтував вже сам - народними методами ;) На передній розтягнувся тросик - підпиляв його кріплення і натягнув його вище. А задня зламалася "класично" - сталевий дріт та багато графітної змазки вирішили цю проблему ) Хоча, думав, що прийдеться мінять - хтось закрутив болт не зовсім по різьбі, але вона вижила.20220609_204248.jpg

Було ще пару траблів, але про них напишу пізніше. А так все більш-менш норм... Салон почистив. Треба таки сальник рульової рейки помінять....і аморт все так же стукає.... ну думаю потерпить трохи мій хом'як... іноді БМВ використовую, як БМП
Описание скрытого текста/картинок: .
20220421_074020.jpg
 
Датчик АБС

Якось одного дня приборка підморгнула, вже знайомою мені, "гирляндою".... а через 2-3 дні вона засіяла вже постійно. Десь роки два тому таке вже було - тоді я аж очканув малість - половина електроніки вирубилась. Цей раз аналогічно - вирубився повний привід, АБС, ДСЦ, круїз, ЦЗ, сигналізатор ременів, парктронік, датчик тиску в шинах, спідометр та одометр - все, що бере сигнал швидкості з заднього лівого датчика АБС. Тому я вже по досвіду зрозумів, що проблема саме в ньому, і не помилився. Як я не старався минулого разу заізолювати скрутку, вона знову струхла.20220519_141243.jpg
Нормально скрутити там вже не було як, тому якось притулив, замотав, але це не допомогло. Корпус роз'єма розвалився, не вставлявся повність і "гирлянда" не погасла.
20220519_145820.jpg
Поки збирався забрати цілий роз'єм у товариша, "зекономив" мабуть тисячі півтори пробігу по не робочому одометру ))
Навмисно залишив довгий провід, щоб скрутку заховати під пластиковій підкрилок - може там вона проживе довше.
20220705_103518.jpg
З цим роз'ємом і його розташуванням німецькі інженери або лоханулись, або прикололись )) Коробочка закріплена прямо за колесом на бризговику, при чому на нижньому проводі стоїть доволі щільна резинка, а верхній повністю відкритий. Ідеальні умови для накопичення води та болота для гниття проводки.! "Геніально"!
20220705_105304.jpg
Зверху замотав хоч ізолентою, мож так проживе ще довше...
20220705_121816.jpg
Ще був цирк з цим роз'ємом - добре полив його всередині контакт-спреєм, а він після цього сам почав вилазити! )) Про-довбався з ним мабуть годину, поки не вимив той спрей навіть з самих пінів, та не просушив. Як то кажуть, що занадто, то не здраво! (с) ))
"Гирлянда" погасла, закрив коробочку... мабуть до наступного разу ))
20220705_121828.jpg
Наступного разу ще про один трабл з електрикою напишу, чи навіть два - назбиралося "дрібниць" за цей час.
 
Останнє редагування:
Задній правий ЕСП та ПТФ.

Давно вже почав глючити задній правий ЕСП - іноді скло піднімалося лише з декількох спроб, або з пульта сигналки. Я все відкладав це на потім, так і перестали ним користуватися взагалі. І от, коли зламалася задня права ручка, це "потім" таки настало. Після ремонту ручки, вирішив глянути в чому там справа.
20220624_102215.jpg
В інтернетах пишуть, що часто такі проблеми із-за блоку комфорту, але раз вже дверна карта знята, вирішив перевірити кнопку та сам електропривід. Зняв роз'єм, поміряв на контактах напругу - все ОК, при натисканні кнопки в обидва боки вона є на контактах. Не довго думаючи, вирішив, що помер електропривід. Замовив на розборці моторчик, і через два-три дні знову поліз його мінять.
20220624_101411.jpg
До речі, по номерам ЕТК моторчики різні на ліву (67 62 8 362 063), та на праву (67 62 8 362 064) сторони, хоча деякі розборщики казали, що різниці нема. Між іншим, і передні також різні, - відповідно на ліву (67 62 8 381 019), та на праву (67 62 8 381 020) сторони.
Після отримання посилки я перевірив моторчик, підключивши його напряму - крутить в обидва боки. Але мабуть "чуйка" підказала перевірити його ще раз перед тим, як знімати свій. Підключив роз'єм - вгору крутить, а вниз - ні! Підключив свій і уважно перевірив знову - вгору моторчик клацає до упору, а вниз - мовчить. Стало ясно, що "дело было не в бобине!" (с) Таки глючить блок комфорту. За те, в мене тепер є запасний робочий моторчик! )
Поліз шукати той блок комфорту. Для цього глянув відео на ютубі - там все просто - зняв бардачок, вийняв старий блок, вставив новий, і все працює! Замовив на розборці блок комфорту, і знову через пару днів поліз міняти, як вчить ютуб ))
20220626_132048.jpg
Поміняв - ЕСП працює! Класс! ) І тут перед зборкою бардачка знову "чуйка" каже - а перевір тепер ЦЗ - він же також працює через цей блок... І що ви думаєте? ЦЗ не працює зовсім! Ставлю свій - працює. Тут я згадав, що номери на блоках різні - мій 61 35 6 946 947, а новий 61 35 6 960 249.
20220626_132347.jpg
Хоча, по ЕТК вони обидва взаємозамінні, але "люди кажуть", що треба саме той номер, що був. На розборці погодились вислати ще один блок з моїм номером - порядна людина, доречі. І от ще пару днів з розібраним салоном, і я прямо на новій пошті перевіряю третій блок з моїм номером 61 35 6 946 947.
20220628_144423.jpg

І чуда не сталося - знову те саме - ЕСП працюють, а ЦЗ ні! І тут та сама "чуйка", хоч і пізно )) , але таки запідозрила, що щось тут не так... Дзвоню знайомому електрику, а він каже (дослівно) - "Володька, не позор мене" (с) )))) При заміні блоку комфорта, його треба прописать, бо іммобілайзер не бачить новий блок, і тому сигналка з ЦЗ не працюють! Я може й сам би до цього додумався, якби не те детальне відео з ютуба, в якому про цю важливу деталь не сказано ні слова... ))
Зразу поїхав на СТО, там прописали новий блок. До речі, там електрик також сказав, що краще брати блок саме с тим же номером, що й був. Пришили ключ, і вуаля! Все працює - і ЕСП, і сигналка, і ЦЗ. Тепер треба ще другий ключ пришить.
Але я зразу не помітив, що прошили не все так, як було - тепер ЦЗ після 30км/год автоматично не закривається, а тільки вручну. Може це й краще - особливо нетерплячі пасажири не так будуть ламати ручки )) Також при постановці на сигналку перестали мигать повороти - я так розумію, це також можна налаштовувати програмно?
Перший блок повернув продавцю, а свій дома, з цікавості, розібрав - візуально все наче норм.
20220624_120819.jpg
В тих же інтернетах пишуть, що за роботу задніх ЕСП там відповідають два прямокутних реле - лівий і правий. Де з них яке, не знаю. Теоретично, їх можна випаяти і замінити. Вони продаються окремо, на фото видно їх артикул:
20220624_121022.jpg
не знаю, чи є в цьому сенс - 200грн. за штуку плюс робота - виходить дорожче, ніж блок з розборки (400грн.)
Біля них є ще квадратне реле - це на склоочисник, якщо вірити тим інтернетам )
До речі, як виявилось, блок комфорта впливає і на роботу сервотроніка - кермо стало значно тугішим, поки не прописали новий блок. Потім стало норм.

Тепер ще про один мій "затуп". Ще восени перестала горіти права ПТФ. Лампа візуально була ціла. Поміняв праву і ліву лампи місцями - перестала горіти і ліва! )) Знову начитавшись інтернетів, вирішив, що проблема з блоком світла, і також відклав на потім. Після "просвітлення" з моторчиком ЕСП та блоком комфорту, вирішив вже не ходити по граблях, не міняти блок світла, а взяв мультиметр і перевірив напругу на роз'ємах - все ОК. Продзвонив контакти на обох лампах - мертві. Просто так спів-пало, що друга згоріла, коли я їх міняв місцями. З дуру, майже пів року їздив без туманок! )
Купив такі ж лампи, як були -Philips H11 12V 55W PGJ19-2 Cristal Vision. З блакитним відтінком, світять норм.
І знову ж таки начитавшись в інтернетах оригінальних інструкцій, де показаний гвинт регулювання туманок, став його щукати.... На справді його там нема - вони тупо прикручуються в одному положенні.

І на останок - дивна, але приємна штука, що трапилась сама по собі )
Багатьом відома проблема з мертвими пікселями на моніторах. А помирають вони, як правило, взимку, на морозі. От і у мене таке сталося ще 2-3 роки тому. Не критично, тому міняти монітор ще не збирався. І от в цьому році настали спекотні літні дні, і трапилось чудо! )) Пікселі воскресли самі собою! 20220628_184848.jpg
Якщо уважно придивитись, то на букві Д в слові "Дистанция" залишився тільки один мертвий піксель. А раніше там було мертвих 3 рядка, і слово виглядало, як закреслене лініями. А тепер тільки "крапка" )
20220628_184857.jpg

Отакеот.

P.S.
Не всі поради в інтернеті однаково корисні! )))

P.P.S.
За цей весь час повилазило ще декілька дрібниць - помер передній лівий датчик парктроніка, перестав підніматися вітрозахисний щиток панорами - тепер дуже шумить, і почались "класичні" глюки підсвітки заднього номера... Будем розбиратись згодом...
Більш вагоміше - недавно ГУР своїм шумом нагадав про сальник рейки - поки просто долив АТФ - допомогло, але треба його таки терміново мінять.
 
Вибачаюсь...Ви якийсь маньяк мабуть?
В гарному сенсі))
Так кохати Е53 ...
Заздрю,нема нічого і промовити((
 
Останнє редагування:
Я знаю...
Е53 і пахне іначе...
І до лодоней не липне....
Та й багато чого не робить ((
 
Тому і залишився у родині.
IMG_20220710_110546.jpg
Не такий,звісно,як у Вас...Але в рідному усьому крім задніх ліхтарів..
Рідні лежать в гаражі,чекають на відновлення,не до цього тепер але час настане
 
Ты, это, мусор на заднем плане убери, хозяин доморощенный)))
Тот ,,мусор'' называется черепица и не его я хотел показать...
Хотя - каждый видит что хочет..
Ревизорро)))
 
Останнє редагування:
  • Like
Реакції: RAI
Вибачаюсь...Ви якийсь маньяк мабуть?
В гарному сенсі))
Так кохати Е53 ...
Заздрю,нема нічого і промовити((
Дякую )
Я люблю свої машини ) І точно знаю, що не зможу їздити на машині, яка мені не буде подобатися, і на яку я не буду озиратись на парковці. Якою б вона новою, практичною та економною не була.
 
Тому і залишився у родині.
Переглянути вкладення 694065
Не такий,звісно,як у Вас...Але в рідному усьому крім задніх ліхтарів..
Рідні лежать в гаражі,чекають на відновлення,не до цього тепер але час настане
Хороший!
Я от теж чим більше тут читаю про обслуговування та ремонти більш свіжих BMW, про ці всі турбіни, цепи, і т.п., тим більше розумію, що цей ікс у мене залишиться на довго... Бо в порівнянні, не такий він вже й дорогий в обслуговуванні, і не так часто вже й ломається... в усякому разі, мій )
 
До речі, сьогодні ікс знову порадував самозціленням! ))) Той останній мертвий піксель на моніторі, про який я вище писав, сьогодні також воскрес! )))20220724_115419.jpg
Тепер у мене знову ідеальній монітор! )
 
Останнє редагування:
Ремонт ГУР

Як я вже казав минулого разу - при виїзді з двору, ГУР своїм виттям на вивороті наполегливо нагадав про заміну сальника рульового валу. Долив останні грам 100 АТФ, - це допомогло, але лише на тиждень. Через тиждень знов те саме - виття і майже пустий бачок. Зрозуміло, що відкладати вже нікуди - поїхав на СТО, де ще перед війною робили діагностику ГУР, але на ремонт я вже не встиг - війна почалася. На повторній діагностиці виявилось, що крім сальника, тече ще й шланг високого тиску. Він давно вже був "запотівший", і от його час теж прийшов. Як відомо, ці шланги чомусь не мають аналогів, а по оригіналу коштують, як золоті. Тому спочатку я хотів реставрувати свій. Але на СТО мені порекомендували не робити цього, і спочатку хоча б проконсультуватись у тих, хто займається реставрацією. Так і зробив - звернувся у доволі відому контору по реставрації шлангів, де мені і підтвердили, що шланги вони реставрують, гарантують їх герметичність, але на коректну роботу ГУР після реставрації шланга високого тиску, вони гарантіі не дають. Зумовлено це тим, що вони використовують старі фітінги, і для забезпечення герметичності "дожимають" їх на нові шланги трохи сильніше, ніж це було по заводу. Тим самим, зменшуючи площу отвору шланга. В якомусь випадку менше, а в якомусь, більше...Тому при нормальному робочому тиску насоса, в 10-15% випадків з'являється вібрація на кермі при максимальному вивороті, а в найгіршому випадку - постійна вібрація на кермі. Вартість такої послуги до 2000 грн. Тому я подумав, що з моїм щастям, я обов'язково попаду в ті самі 10-15%, а їздити на "вібростенді" зовсім не хотілось. Придушив жабу )) і замовив новий шланг. Рейку також обслужили - стан її в цілому нормальний. Замінили сальник, та обидва пильники з хомутами. Залили якусь зелену АТФ. Завжди наче червона була. Насос також в нормі. Хоча, перші пару кілометрів були якісь глюки з ГУР, але коли система нормально прокачалась, все стало норм.
Потім заїхав на своє СТО на "розвал". Там виявилось, що "гурщики" після себе нічого не помили, і все знизу було залите старою АТФ. Все вимили, - тепер з ГУР чистота і красота! )20220806_092502.jpg

І нічого ніде не тече.
Навіть занадто - задній омивач скла теж перестав текти! )) Ой... дрібниці, але щось їх останнім часом багато зібралось... )


PS

Недавно перший раз потрапив на платну фотосесію )
0e510ef202c4188f1f392eda94d52844.jpeg

Чорно-біла, за те, навіть з відео )
 
Зелена жижа - скоріш за все пентозин. Не є взаємозамінним з АТФ наче... Треба погуглити

Надіслано від мого MI 8, використовуючи Tapatalk
 
Сьогодні вдень вирішив машину сполоснуть зі шланга, - просто пил збить. Сполоснув. А потів зібрався їхать, сів і бачу прямо над приборкою вертикальну тріщину через все лобове скло... ппц... Невже це воно так нагрілось на сонці і тріснуло від холодної води? Іншого пояснення не бачу... Помив , блін... Хоча його всеодно треба було мінять, - дуже багато дрібних коцок від піску, особливо напроти сонця, чи зустрічних фар... як то кажуть, все, що робиться - на краще...але ж якось не вчасно зараз...20220814_181644.jpg20220814_181715.jpg
 
Останнє редагування:
  • Sad
Реакції: ICQ
Машину на солнце в обще мыть плохо.
С появлением самомоек, ваще забросил эти мойки из шланга во дворе.
Сколько стекло на е53 стоит?
 
А я літом завжди мив дома зі шланга і норм все було. На ту мийку ще їхать треба, там ще черга...
Я от ще не розібрався - нове скло, якщо під датчик дощу, то воно зразу з цим датчиком, чи треба буде свій переставляти на нього?
 
Тим кто буде міняти скло одразу скажи що всі датчики працюють.
я не знаю що вони там роблять, але буває що після заміни скла датчики не працюють.
 
Тим кто буде міняти скло одразу скажи що всі датчики працюють.
я не знаю що вони там роблять, але буває що після заміни скла датчики не працюють.
ок, дякую, буду мати на увазі.
 
ЛКП також шкодить різкький перепад температури.
 
ЛКП також шкодить різкький перепад температури.
Капот над лівою фарою в мене потріскався вже давно ) Але там нові тріщини з'являються після кожної зими - але не від перепаду, а від замерзання вологи в тріщинах...
 
Тим кто буде міняти скло одразу скажи що всі датчики працюють.
я не знаю що вони там роблять, але буває що після заміни скла датчики не працюють.
Бо переклеїти ці датчики правильно не кожен вміє/хоче... Частенько після переклеювання з'являються повітряні бульбашки після яких коректна робота датчику дощу/світла або запотівання стає майже не можливою...
 
Але на мою думку, "чисте" лобове в нічний час перекриває усі можливі ризики не коректної роботи тих датчиків....
П.с. Багато нарікань(відгуків) чув на Pilkington, що дуже м'які вони...
і що вони дуже швидко стають схожі на "твоє" оригінальне скло 10+ років, усього за декілька років...
 
Машину на солнце в обще мыть плохо.
С появлением самомоек, ваще забросил эти мойки из шланга во дворе.
Сколько стекло на е53 стоит?

Когда то себе на Е53 приценивался, то баксов 500 стоило от Пилкингтона..
 
Когда то себе на Е53 приценивался, то баксов 500 стоило от Пилкингтона..
 
Назад
Зверху