Задній правий ЕСП та ПТФ.
Давно вже почав глючити задній правий ЕСП - іноді скло піднімалося лише з декількох спроб, або з пульта сигналки. Я все відкладав це на потім, так і перестали ним користуватися взагалі. І от, коли зламалася задня права ручка, це "потім" таки настало. Після ремонту ручки, вирішив глянути в чому там справа.
В інтернетах пишуть, що часто такі проблеми із-за блоку комфорту, але раз вже дверна карта знята, вирішив перевірити кнопку та сам електропривід. Зняв роз'єм, поміряв на контактах напругу - все ОК, при натисканні кнопки в обидва боки вона є на контактах. Не довго думаючи, вирішив, що помер електропривід. Замовив на розборці моторчик, і через два-три дні знову поліз його мінять.
До речі, по номерам ЕТК моторчики різні на ліву (67 62 8 362 063), та на праву (67 62 8 362 064) сторони, хоча деякі розборщики казали, що різниці нема. Між іншим, і передні також різні, - відповідно на ліву (67 62 8 381 019), та на праву (67 62 8 381 020) сторони.
Після отримання посилки я перевірив моторчик, підключивши його напряму - крутить в обидва боки. Але мабуть "чуйка" підказала перевірити його ще раз перед тим, як знімати свій. Підключив роз'єм - вгору крутить, а вниз - ні! Підключив свій і уважно перевірив знову - вгору моторчик клацає до упору, а вниз - мовчить. Стало ясно, що "дело было не в бобине!" (с) Таки глючить блок комфорту. За те, в мене тепер є запасний робочий моторчик! )
Поліз шукати той блок комфорту. Для цього глянув відео на ютубі - там все просто - зняв бардачок, вийняв старий блок, вставив новий, і все працює! Замовив на розборці блок комфорту, і знову через пару днів поліз міняти, як вчить ютуб ))
Поміняв - ЕСП працює! Класс! ) І тут перед зборкою бардачка знову "чуйка" каже - а перевір тепер ЦЗ - він же також працює через цей блок... І що ви думаєте? ЦЗ не працює зовсім! Ставлю свій - працює. Тут я згадав, що номери на блоках різні - мій 61 35 6 946 947, а новий 61 35 6 960 249.
Хоча, по ЕТК вони обидва взаємозамінні, але "люди кажуть", що треба саме той номер, що був. На розборці погодились вислати ще один блок з моїм номером - порядна людина, доречі. І от ще пару днів з розібраним салоном, і я прямо на новій пошті перевіряю третій блок з моїм номером 61 35 6 946 947.
І чуда не сталося - знову те саме - ЕСП працюють, а ЦЗ ні! І тут та сама "чуйка", хоч і пізно )) , але таки запідозрила, що щось тут не так... Дзвоню знайомому електрику, а він каже (дослівно) - "Володька, не позор мене" (с) )))) При заміні блоку комфорта, його треба прописать, бо іммобілайзер не бачить новий блок, і тому сигналка з ЦЗ не працюють! Я може й сам би до цього додумався, якби не те детальне відео з ютуба, в якому про цю важливу деталь не сказано ні слова... ))
Зразу поїхав на СТО, там прописали новий блок. До речі, там електрик також сказав, що краще брати блок саме с тим же номером, що й був. Пришили ключ, і вуаля! Все працює - і ЕСП, і сигналка, і ЦЗ. Тепер треба ще другий ключ пришить.
Але я зразу не помітив, що прошили не все так, як було - тепер ЦЗ після 30км/год автоматично не закривається, а тільки вручну. Може це й краще - особливо нетерплячі пасажири не так будуть ламати ручки )) Також при постановці на сигналку перестали мигать повороти - я так розумію, це також можна налаштовувати програмно?
Перший блок повернув продавцю, а свій дома, з цікавості, розібрав - візуально все наче норм.
В тих же інтернетах пишуть, що за роботу задніх ЕСП там відповідають два прямокутних реле - лівий і правий. Де з них яке, не знаю. Теоретично, їх можна випаяти і замінити. Вони продаються окремо, на фото видно їх артикул:
не знаю, чи є в цьому сенс - 200грн. за штуку плюс робота - виходить дорожче, ніж блок з розборки (400грн.)
Біля них є ще квадратне реле - це на склоочисник, якщо вірити тим інтернетам )
До речі, як виявилось, блок комфорта впливає і на роботу сервотроніка - кермо стало значно тугішим, поки не прописали новий блок. Потім стало норм.
Тепер ще про один мій "затуп". Ще восени перестала горіти права ПТФ. Лампа візуально була ціла. Поміняв праву і ліву лампи місцями - перестала горіти і ліва! )) Знову начитавшись інтернетів, вирішив, що проблема з блоком світла, і також відклав на потім. Після "просвітлення" з моторчиком ЕСП та блоком комфорту, вирішив вже не ходити по граблях, не міняти блок світла, а взяв мультиметр і перевірив напругу на роз'ємах - все ОК. Продзвонив контакти на обох лампах - мертві. Просто так спів-пало, що друга згоріла, коли я їх міняв місцями. З дуру, майже пів року їздив без туманок! )
Купив такі ж лампи, як були -Philips H11 12V 55W PGJ19-2 Cristal Vision. З блакитним відтінком, світять норм.
І знову ж таки начитавшись в інтернетах оригінальних інструкцій, де показаний гвинт регулювання туманок, став його щукати.... На справді його там нема - вони тупо прикручуються в одному положенні.
І на останок - дивна, але приємна штука, що трапилась сама по собі )
Багатьом відома проблема з мертвими пікселями на моніторах. А помирають вони, як правило, взимку, на морозі. От і у мене таке сталося ще 2-3 роки тому. Не критично, тому міняти монітор ще не збирався. І от в цьому році настали спекотні літні дні, і трапилось чудо! )) Пікселі воскресли самі собою!
Якщо уважно придивитись, то на букві Д в слові "Дистанция" залишився тільки один мертвий піксель. А раніше там було мертвих 3 рядка, і слово виглядало, як закреслене лініями. А тепер тільки "крапка" )
Отакеот.
P.S.
Не всі поради в інтернеті однаково корисні! )))
P.P.S.
За цей весь час повилазило ще декілька дрібниць - помер передній лівий датчик парктроніка, перестав підніматися вітрозахисний щиток панорами - тепер дуже шумить, і почались "класичні" глюки підсвітки заднього номера... Будем розбиратись згодом...
Більш вагоміше - недавно ГУР своїм шумом нагадав про сальник рейки - поки просто долив АТФ - допомогло, але треба його таки терміново мінять.