E21 315 m20b25 кохання на все життя)))[Львів]

  • Автор теми Автор теми transfer
  • Дата створення Дата створення
Слабо вiриться, що проблема в рiдинi. Скорiш за все не прокачувалась ранiше як слiд :)
 
ну парні, ті митарства не описати за один пост. буквально все на 100% було поміняно, гтц, циліндр счеплення, вся магістраль колодки диски, задні барабани, шланги. мінялось все поступово. заливав одну і саму рідину, куплену в сосіднім магазині бош. може місяць-два це тривало. зауважте ставилось все нове. та бош постійно не хотіла нормально прокачуватись. повірте мені, я не перший день цим займаюсь))) та і за два місяці кожен день рокачувати, то можна мавпу навчити))) вже грішив на новий гтц, думав брати оригінал. прийшов час міняти колодки передні, замовив ате і заодно рідину ате теж замовив. злив бош, продув систему, бля... прокачалась за 10хвилин. і все стало на свої місця. саме цікаво що по місту взагалі не було проблем, повітря в сістемі не наблюдав. а на трасі тільки 15-20 хв проїду і все гальмів не має, ручником притормажував))) це як що їхати більше ніж 100, до 100 все нормально. як я розумію на постійний швидкості вона закіпала чи що? ось таке кіно
 
був ще нюанс з гальмами. щоб все було по феншую купив я такі комплекти на супорти
315.jpg 316.jpg
блисшече, гарне:biggrin: вибирав по малюнкам, такі як стояли в мене раніше. колодки були мейлє. все гарно, але дуже швидко стерлись, купив теж ате оригінал, для машинки все саме краще)))
261.jpg
і тут почалось. вони скрипіли, пищали, то був просто жах. коштують не слабо а гемора піпець. гадав вже плюнуту і купити знов мейлє, хоча і швидко стираються, але їх не чутно взагалі.:biggrin: але це наш метод:biggrin: треба було розібратись шо до чого:biggrin:
один з моїх товарищів по "хворобі" замітив на фото не відповідність нових пружинок і супортів, так скажем, поставив під сумнів цю справу. і тут я засів за комп і почав перевіряти, порівнювати каталожні номери і т.і. за декілька днів я вияснив БМВ в е21 використовувала два типи гальмівної системи, це люкас/гірлінг та АТЕ. супорти передні різні. на моїх вибито АТЕ, тому і пружинки ті я заказав АТЕ. але...але... АТЕ ці пружинки пластинки випускали тільки на систему люкас/гірлінг:dirol: і вони в моїх супортах були тільки для картинки, вони не розжимали колодки.
а на сістему АТЕ випускала ТРВ, які я і придбав разом з противоскрипними пластинами, яка одна коштує щось 7євро)))
392.jpg 393.jpg
ось таке кіно. різницю видно по фото))) с того моменту піск пропав і не з,явився по цей день)))
 
була ще одна глобальна проблема))) после свапа м20б25 катався по місту і відчув що при різькому прискоренні машинка якось починає тупити десь після 4000 оборотів.
ось маленький відосік
[video=youtube;eSi60uTWmu8]http://www.youtube.com/watch?v=eSi60uTWmu8[/video]
виїхав на трасу і якось більше 180 не їде, а це також трохи більше 4000 об. як би за хвіст хтось чипляє. а як це так, максімалка 180? не порядок. і почав я знов свої митарства)))
 
Останнє редагування:
не хватает объема топлива
 
не хватает объема топлива

можете уявити чого це мені коштувало)))) якщо прикинути, ось люди маяться з такими цікавими проблемами і їздять в десятки сто. скільки ж бабла лишають:shok:
але ж це знов ж таки не наш метод)))
проблему вирішував десь місяць. багато було чого обговорено. перше- це як раз не вистачає палива. підібрав я насос бош, який іде з цим мотором на є34. купив новий. поставив. то саме. ну і дальше пішли регулятори, форси і т.к. інше. все марно. 4000 оборотів і мотор глохне. хоча стоячи на місці без навантаження впирався у відсічку. просто біда.
почав я їздити по електрикам, електронщікам. ну і що, підїзджає "старе корито", вони дивляться з посмішкою, тіпа чого ти сюда приїхав. пояснюю роблему, відкриваю капот і усмішок вже нема:biggrin: відразу питання, а хто це все робив? далі розводять руками, нічого зробити не можуть і я їм вже не цікавий.:biggrin:
 
прийшла така думка - а не забита паливна магістраль? дивимось))) купив нову магістраль від пріори, хай Боже милує:biggrin: але вона по довжині ідеально підходить. поміняли, і знову те саме. один спеціаліст підказав, що може бути зношений самий нижній зубчата шестєрня грм. може, значить розбираємо. по феншую відразу міняємо всі роліки, ремені, помпу. на моєму нескінченному складі завжди є все нове:biggrin:
327.jpg 214.jpg 215.jpg
шестерня в мене була інша, з добрими шліцами. розібрали, так шестерня з трохи виробленими шліцами. ну не дивно зовсім))) мотору 30 років))) все збираєм. і...... те саме, авто не їде після 4000 об.
 
Останнє редагування:
а как себя чувствует "лопата" ?
 
а как себя чувствует "лопата" ?

лопата була слідуючим питанням))) занурившись в прорву інтернета, почав вивчати все що зв,язано з лопатой)))). вскрив свою і шляхом хитрих маніпуляций і тестера налаштував її так, що від показників можна прослізитись:biggrin: налаштував просто ідеально. і.... не їде, курва))))
 
239.jpg ось доречі новий насос, який поставив

тепер трошки колхозу, а кудиж без нього?)))) оскільки куліса в мене трохи допрацьована також з е34, то мала дуже великий хід, задню важко було включити, бо впиралась в "бороду". робим короткоходну кулісу, вварюю болт 12ку і....
388.jpg
тепер переключається як добре змащений АК:biggrin:

трохи феншую))) оригінал)))
319.jpg320.jpg

всі колісні болтикі нові)))
321.jpg
 
порадили мені одного електронщика. підключив він свою читалку, нічого суттєвого, все працює, корекції в норме, лямбда працює. поїхали кататись) газ в пол, 4000об і мотор просто глохне. датчік колінвалу считує обороти до самої зупинки. вискакує помилка 1, підключення дме. і читалка зависає повністью. якійсь полтергейст. так повторювалось декілька разів. 4000 об, мотор виключається, помилка 1, сканер зависає. електронщік у шоці, такого будти не може і ніколи не бачив, та і таке авто теж не бачив:biggrin:
взяв він свої 100грн. за працю, проблему не вирішили, але прийшла одна ідея. засів я знов за схеми е21 і е34. нібито підключено все правильно, проводка нібито зрощена також правильно. поліз я до паливного релє. на працюючем моторі від,єдную його, а мотор працює, а мав би глохнути. перевіряю фішку, приходить три плюси, а мало би два.
чесно вже дуже і не пам,ятаю нюанси як я те все розібрав, маючи тільки схеми та контрольку:biggrin:
коли я здав свій м10 на металобрухт, то решту з нього і моторну косу разбарахолив. нащо я продав косу рідну за 100грн., а хер його знає. коли зібрав м20, встановив, виникло питання а як і з чим зрощувати косу м20 з моїм блоком живлення. ну друзі-товарищи відгукнулись і колега подарував мені вже обрізану рідну фішку з куском моторної коси, яку я зростив з м20. і що прояснилось - подарована фішка з інжекторного двигуна, а в мене був карб, і в проводках є відмінність по кольору всьго одного! дроту. а підключав я по своєй карбовій схемі. і той один "неправильний" дріт я не туда з,єднав і йшов третій плюс на паливне релє. ось тому дмє просто відключав насос на високих оборотах. як релюшка не згоріла взагалі я не знаю.
ось на відео видно що не так я з,єднав
[video=youtube;R83CfgwYEII]http://www.youtube.com/watch?v=R83CfgwYEII[/video]
 
Доброго дня,бажаю успіхів , я власник е-21 вже майже двадцять років . Це дуже стильне , класне авто . Маю досвід по ремонту . Якщо стояв М-10, то Стійки передка з цапфою під самий легкий набір підшипників. Вони й на 4-х циліндровий двигун по наших дорогах не виходили довго... Під шістку німці ставили стійки другого діаметра цапфи та ступиці з більш витривалими підшипниками...
 
трошки не так) були 45 і 51 колба. м10 всі йшли на 45 колбі, як в мене, 323 однозначно на 51, а шістки м20 йшли як на 45, так і на 51 колбі. звичайно там все різне, і підшипники, і пружини, і диски. але не важливо яка колба у м20свої пружини. з свого досвіду скажу - в мене стоять нормальні пружини від м10, дальше все нове і нормально все ходить, ніяких проблем
 
Ну так поехала ???,
 
Надеемся, что да))))
 
Ну так поехала ???,

ні, не поїхала.... вона полетіла:biggrin: да так полетіла, що ноги затрусились:biggrin: по максималці все добре. 220 км/г по джпс їхав, приблизно 6000 об., а може крутити за 7000 об., але редуктор короткий стояв, та і більше не ризикував. гадаю 250 пойдьоть:biggrin: так то 200 мене влаштовує))) пару днів тому поставив 17ті диски, їздив до Львова, то взагалі на швидкості як по рельсах, дуже цікаво іде.
 
якщо трошки підсумувати, що я для себе почерпнув? можу розібрати і зібрати авто по болтікам, повністю помалювати, пербрати двигун та інші механізми, ну і добре почав розбиратись в електричних схемах:biggrin: і ще одне - свапом більше займатись не буду і нікому не пораджу)))) сток має бути стоком. це якщо мова іде про звичайне авто, задницю возити. виключення якісь бойові авто для спорту. хочеться потужне авто, то треба і купляти максімальну версію. якось так. але в моєму випадку максімальна потужність це 323тя модель, не фонтан, але і машина на сьогодні не дуже звичайна. була мисля пустити її під ніж і зробити справжнього корча, але вже не хочу. нафіг ці всі заварки, шмарки і т.п. буду повертати в сток старушку, окрім двигуна. тому що вона змушує мене постійно посміхатись - коли я на неї дивлюсь я посміхаюсь, коли я в неї сідаю я посміхаюсь. але це вже друга буде історія:biggrin:
 
хтось питав про задні дискові гальма. як завжди випадково підвернувся нереальний ніштяк:biggrin:
373.jpg
задні:biggrin:дискові:biggrin:оригінал з 323ї:biggrin:

трохи їх розібрав
374.jpg375.jpg376.jpg377.jpg

видно, що повна переборка. пильники згнили повністю. але підшипники нібито добрі, крутяться легко. в зв,язку з чим виникло нове питання. сайленти ричагів не проблема, є вже нові 4шт., хотілось би помалювати ричаги порошком. не зашкодить це ступічним підшипникам? быть или не быть? ось питання. підшипники на 323 модель йшли свої і тільки для неї, відповідно ціна на них сьогодні не є сприйнятною, дороговато як для підшипників. замінити їх також не можна. час іде і деякі запчастини зовсім зникають з продажу. якщо підшипники не витримають, то буду так щось мутити, але хотілось би нормально зробити)))
 
Подшипники температуры 150-220 С не выдержат однозначно. Рычаги чистить, красить кислым грунтом, 2К-акриловым грунтом и 2-3 слоя хорошей 2К-акриловой эмали. Результат будет не хуже.
 
сумно( задня балка помльовани по такій схемі, стоїть на авто. за два роки ніби то не облізла. звичайно буду дивитись і в цей бік. але поршок це вже назавжди)))
 
ще один девайс вирішив замовити, поки були в наявності:biggrin: це рульова рейка, а нехай буде:biggrin: оригінал поки є в замовленні, але ціна щось біля 10 штук грн.
знайшов замінник по демократичній ціні, відкриваю, а там таке чудо

398.jpg397.jpg394.jpg395.jpg396.jpg

ну і відразу нові втулочки під неї
402.jpg
 
потім прийшов час узаконити м20 і переоформити на себе авто.

401.jpg
 
Останнє редагування:
незнаю чи ви бачили, можливо вам згодиться.
https://www.drive2.ru/b/457926527955301505/

:biggrin: дякую
я бачив))) багато чого передивився із обвісів, але зупинився на ббс. дехто каже попса і таке інше, але я не бачу е21 в іншому обліку. в мене буде повний комплект ббс по колу.
 
ориджинал ббс будет ?
 
хотів би оріджиналь, але буде одеська репліка в дуже доброї якості. є в мене губа оригінальна, але стан який. і так все що продається в дуже жахливому стані, штопані паяні і т.і. так що як по мені ліпше добру репліку, чим вбитий оригінал. тим паче, що у вас в Одесі хлопчина робить добрі речі, перевірено)))
 
так, ось дійшли ми до такого моменту, коли все працює, нічого не ломається, авто експлуатується кожен день. честно, навіть щось бракувало))) бувало просто відкриваю капот, все обдивлюсь, посмикаю провода, сів і поїхав. не то:biggrin: ну а чому ломатись, коли практично все, відсотків 90, все нове.
прийшов час трохи збирати інші запчастини, кожен день дивлюсь олх, ебей. вистрілюють непогані речі занедорага)))
легкий маховик з е12, майже даром
403.jpg 404.jpg

по акції за пів ціни придбав таку приблуду, щоб навесні легше було)))
408.jpg 409.jpg
 
ну не знаю....я люблю винтажные ништяки ) и пофиг , что паянные xD

ставь на нее 4 глаза ;)
 
дик і я не проти вінтажних ніштяків))) багато хто пройшов через ремонт оригінальних ббс, губа практично не піддається ремонту пайці. все одно весь обвіс буде малюватись в колір.
на рахунок чотири фари, то ні. я спеціально шукав двухфарку))) насправді мало хто знає, що бмв були з двума фарами, тут є свій шарм:)
 
Назад
Зверху