порадили мені одного електронщика. підключив він свою читалку, нічого суттєвого, все працює, корекції в норме, лямбда працює. поїхали кататись) газ в пол, 4000об і мотор просто глохне. датчік колінвалу считує обороти до самої зупинки. вискакує помилка 1, підключення дме. і читалка зависає повністью. якійсь полтергейст. так повторювалось декілька разів. 4000 об, мотор виключається, помилка 1, сканер зависає. електронщік у шоці, такого будти не може і ніколи не бачив, та і таке авто теж не бачив:biggrin:
взяв він свої 100грн. за працю, проблему не вирішили, але прийшла одна ідея. засів я знов за схеми е21 і е34. нібито підключено все правильно, проводка нібито зрощена також правильно. поліз я до паливного релє. на працюючем моторі від,єдную його, а мотор працює, а мав би глохнути. перевіряю фішку, приходить три плюси, а мало би два.
чесно вже дуже і не пам,ятаю нюанси як я те все розібрав, маючи тільки схеми та контрольку:biggrin:
коли я здав свій м10 на металобрухт, то решту з нього і моторну косу разбарахолив. нащо я продав косу рідну за 100грн., а хер його знає. коли зібрав м20, встановив, виникло питання а як і з чим зрощувати косу м20 з моїм блоком живлення. ну друзі-товарищи відгукнулись і колега подарував мені вже обрізану рідну фішку з куском моторної коси, яку я зростив з м20. і що прояснилось - подарована фішка з інжекторного двигуна, а в мене був карб, і в проводках є відмінність по кольору всьго одного! дроту. а підключав я по своєй карбовій схемі. і той один "неправильний" дріт я не туда з,єднав і йшов третій плюс на паливне релє. ось тому дмє просто відключав насос на високих оборотах. як релюшка не згоріла взагалі я не знаю.
ось на відео видно що не так я з,єднав
[video=youtube;R83CfgwYEII]http://www.youtube.com/watch?v=R83CfgwYEII[/video]