Перегляньте відео, щоб дізнатися, як встановити наш сайт як веб-додаток на головному екрані.
Замітка: Ця функція може бути недоступна в деяких браузерах.
Так і так у володінні машина кремінь - тойота. Так шо норм. Можно пожити і вегетаріанцем.Але то все від лукавого і знову по третьому колу.. якось нема великого бажання.. поки що спробую побути вперше за 12 років не власником БМВ..
Шостий рік і так напів вегетаріанець, а зі вчорашнього дня - повний пансіонТак і так у володінні машина кремінь - тойота. Так шо норм. Можно пожити і вегетаріанцем.
Є така цікава тенденція, що бмвісти в пошуках нових відчуттів, переходять саме на теслу. Не всі і не завжди, але є таке.Тесла «Y»!!!!))))))
Так, куди цікавіше за Теслу.. але запас ходу малуватий.audi e-tron на пневмі)
Камрі може й ні, а от Суперб доволі непоганий на свої грошінормальний запас ходу має бути на повністю електро платформі і як подарунок відсутність тунелю ззаду. А от Камрі прекрасна
Напевне, дивлячись яка)))Тесла всередині дуже пуста та пластикова.. без комфорту та шумоізоляції… я б розглядав навпаки, авто перш за все з комфортом та опціями.
Ну Model X мені була цікава, але там і бюджет і плюс битокНапевне, дивлячись яка)))
ото ж бо й воно сарай здоровий і гарно напакований.. у БМВ навіть деяких подібних опцій немає.. і плюс ціна..Аналогічна ситуація. Війна внесла свої корективи і у дохідну частину життя і змусила переосмислити деякі цінності.
Дав собі обіцянку, що не куплю жодного авто до нашої перемоги. Зараз «падаю на хвіст» своїм друзям з авто і бачу, що народ реально не сильно заморочується з вибором авто. Власне, один з друзів придбав SuperB Laurin&Klement 4x4. Зловив себе на думці, що, можливо, купив би собі щось подібне…
Ця падла Skoda практично не змінюється у ціні…
Треба було використати період «0»-го мита…ото ж бо й воно сарай здоровий і гарно напакований.. у БМВ навіть деяких подібних опцій немає.. і плюс ціна..
Хоча там рознос також не малий на Супербах... пробіг 260 коштуе 18, пробіг 160 коштуе 28.. пробіг 60 коштуе 38 і це все на авто з різницею пару років.. то ж трохи бентежно виглядає
Трохи вона жорстка на дорозі як для сув, трохи нема шумки, незручні сідушки з дуже жорсткими боковинами, нитки лізуть і шкіра облазить на 15к пробігу. Але в цілому - так, прикольна автівкаТреба було використати період «0»-го мита…
Я, на жаль, цим також не скористався.
До речі, недавно проїхався на Volvo S90 2019 р.в. 2.0D5. Враження доволі непогані. Дивна трохи центральна консоль з дивними дефлекторами повітря, але пережити, думаю, можна. Якість всього остального - не гірше, аніж в F10 так точно. Не «ракєта», але 235к.с. щось трохи тягнуть. Єдине, памʼятаю, як колись продавав товариш цілий рік ХС90… казав, що Volvo у нас - це якір.
Ось таке:
В цього знайомого S90 (а це не SUV), а реально здоровий лайнер. Мені по габаритах як F10. І на автівці 135т.км пробігу - з шкірою все гаразд. Доволі прискіпливо обмацував/оглядав апарат.Трохи вона жорстка на дорозі як для сув, трохи нема шумки, незручні сідушки з дуже жорсткими боковинами, нитки лізуть і шкіра облазить на 15к пробігу. Але в цілому - так, прикольна автівка
Та ні. Сам тільки що ще раз перевірив. Таки S90 по посиланню.так ви дали ссиль на ХС90
Перепрошую. Дійсно, йдеться про с90. Побачив в повідомленні згадку про ХС90 - писав про неї. У сусіда з 0км за 2 роки і 25тис пробігу така ситуація.В цього знайомого S90 (а це не SUV), а реально здоровий лайнер. Мені по габаритах як F10. І на автівці 135т.км пробігу - з шкірою все гаразд. Доволі прискіпливо обмацував/оглядав апарат.
Немного разбавлю тут тишину, которая образовалась. С большим удовольствием прочитал все 66 страниц бортового журнала, если честно, очень импонирует подход @sywer к обслуживанию и уходу за автомобилем. Решил зарегистрироваться и внести свою лепту в обсуждение.
Дорогие одноклубники, нужна ваша помощь.
Имеется BMW F07 535i XDrive 2014 года в очень приятной комплектации - рестовая, с вентиляцией, дотяжками, на М-пакете. Была куплена жене для семейных передвижений и поездок, но за прошедшие с покупки полгода, поездки пока только с одного профильного сервис на другой.
Перед покупкой на машине пару раз катались, техническое состояние проверяли на Vadym Garage Racer, все было ок.
Купили и сразу отправили на СТО приводить в порядок - передние сайлентблоки, шаровые, задние амортизаторы с опорами, рейку приговорили, передние полуоси. По двигателю и коробке все фильтра, масла, трубка КВКГ итд итп. В общем, полный комплект, чтобы ездить и радоваться жизни.
Забираю машину, пару дней поездила жена, пару дней поездил я и тут мы сходимся во мнении, что машина очень нестабильно себя ведет, а конкретно - ее тянет вправо. И с тех пор - полгода бессонных ночей, перечитывания всех возможных форумов и поездки по разным СТО.
Машину тянет вправо и что мы не делали не помогает.
- перебрана все передняя и задняя подвеска - сайлентблоки, шаровые, амортизаторы с опорами, рулевые тяги, наконечники, даже установлен верхний рычаг -30, чтобы выставить развал в аболютное "зеркало"
- заменена рейка на другую б/у
- раза 4 перекидывали резины со стороны на сторону перед-зад, право-лево, диагональ - всегда тягет только право
- разного рода программные вещи - обновление ISTA, калибровка датчиков высоты итд
- проверял кузов на ровность, кузовщики сказали что таких ровных машин у них на станции никогда не было
- раз 8 делался уже развал в разных местах, все развальщики разводят руками, говорят все ок. Отклонения между правой и левой стороной присутствовали, но они незначительные и их все устранили. Добились того, что машина на небольшой скорости едет ровно, если превысить 70-80 км в час, тогда ее начинает уводить.
- нашел информационный бюллетень из PUMA, что можно вращением опор амортизаторов устранить увод - пробовали не помогает.
- сейчас пока одна из рабочих версий, это неправильная установка амортизаторов относительно опор. Станция, которая занимается, согласилась заказать прибор от BMW с лазерной указкой и насечками, которые позволяют идеально ровно выставить сборку опора-амортизатор-пружина.
А пока все это едет - хотел спросить мнения клуба и совета - куда бежать, что делать. Может есть кто-то, кто уже в Киеве на этом руку набил и знает как это исправляется? Судя по информации на форумах оркостана и США, проблема с уводом вправа БМВ с многорычажными подвесками довольно популярная.
Насколько я прочитал тут в бортовике, @sywer у вас тоже на GT была такая проблема, но вы писали что решилась после замены колес. А позже написали что все таки увод есть и он из-за разной высоты пневмы. Пожалуйста подскажите чем закончилось и к кому обращаться?
Ще багато чого залежить від того як користувались автівкою. Бо я їхав на БМВ 2004 року, шкіра дуже гарний стан має, в деяких моментах можливо є сліди використання, але не значні. Якщо за автівкою догладають, то і проблем не має бути.Перепрошую. Дійсно, йдеться про с90. Побачив в повідомленні згадку про ХС90 - писав про неї. У сусіда з 0км за 2 роки і 25тис пробігу така ситуація.
Тим паче, дивно... Не думаю, що від моделі залежить якість шкіри... Але хтозна
Якщо вас цікавить електротранспорт https://www.bezpeka-shop.com/ua/catalog/elektrotransport/ подивіться його в інтернет магазині Bezpeka-Shop.