[ F30/F31 ] F31 320d Luxury 2014 - Orionsilber metallic "Карамелька"

  • Автор теми Автор теми aldir
  • Дата створення Дата створення
Более показательно было бы, если реально проводить какие-то ремонты и потом иметь счета о выполненных работах на десятки тыщ грн :)
 
Режим Спорт кнопкой влияет на акпп и на подвеску, а просто ручной/спорт режим акпп - влияет только на акпп.
По крайней мере у меня в старом CIC при включении режима Спорт кнопкой рисовало на экране возможность настройки трансмиссии и шасси.
 
Подвеска-это если адаптивная
 
Подвеска-это если адаптивная
Так, я саме тому і питаю, бо в мене не адаптивна підвіска. Яка тоді різниця між кнопкою і селектором?
На драйві знайшов таке:

Если рычаг КПП качнуть влево, то включится только спортивный режим работы коробки передач. А если клавишами на тоннеле включить режим SPORT, то активируется спортивный режим коробки + спортивный режим шасси (руль становится более тяжелым). В этом режиме обычно пропадает "колейность". В настройках режимах SPORT, можно выбрать что активировать. Либо только спортивный режим коробки, либо только спортивный режим шасси, либо оба режима одновременно.
 
Так, я саме тому і питаю, бо в мене не адаптивна підвіска. Яка тоді різниця між кнопкою і селектором?
На драйві знайшов таке:

Если рычаг КПП качнуть влево, то включится только спортивный режим работы коробки передач. А если клавишами на тоннеле включить режим SPORT, то активируется спортивный режим коробки + спортивный режим шасси (руль становится более тяжелым). В этом режиме обычно пропадает "колейность". В настройках режимах SPORT, можно выбрать что активировать. Либо только спортивный режим коробки, либо только спортивный режим шасси, либо оба режима одновременно.

Ну я об этом выше и пытался донести :)
У меня тоже подвеска обычная, нету даже режима Комфорт и Эко Про. Есть только Нормал, Спорт и СуперСпорт.
 
Вже місяць як втекли з Києва, живемо на заході у батьків. У Львові рідний брат працює в автостудії Гараж 23, і я подумав, що пора взятися за шумку, бо в дальній дорозі на нерви діяв шум, навіть при швидкості 120 гуділо. Закупили матеріали (2200 грн) і поїхали працювати, а для мене випала можливість зробити щось своїми руками, чи хоча б допомогти )
Скажу одразу, ох і нелегка ж це робота. Ми почали біля 11 ранку, виїхав з гаража в 22:00, шумили 4 арки і 4 дверей. Це при тому що з обіду нам допомагав мій друг, та ще й батько підтягнувся :) Клеїли на арки віброізоляцію, на неї шумоізоляцію, також частково обклеїли накладку на арку.
Результатом дуже задоволений, дорога з Львова на Волинь дозволила потестувати, навіть при швидкості 180-190 немає надокучливого гулу з під арок, можна спокійно розмовляти в салоні і не викручувати гучність музики. Поважчали двері, не брязкають при закриванні.
А стоков шумка це просто сміх: маленький квадрат віброізоляції на дверях, і тонесенька шумоізоляція.
По вартості крім матеріалів з мене нічого не взяли, але я в боргу не залишусь, тим більше між нами прийнята братська допомога.
А взагалі розцінки по роботі такі: двері 50$, арки 50$, тобто 400$ в загальному за те, що ми зробили.
Процес особливо не фотографував, не до того було.
Описание скрытого текста/картинок: Фото

IMG_7202.JPG
IMG_7203.JPG
IMG_7204.JPG
IMG_7205.JPG
IMG_7206.JPG
IMG_7207.JPG
IMG_7208.JPG


Єдиний негатив - у одній накладці на дверну ручку зламалось кріплення, не критично, але я і так давно хотів купити нову пару на задні двері, бо вони ще з Німеччини були подряпані. Також замовив з Польщі дверну карту на передні ліві двері, яка також була пошкоджена попереднім власником.
Накладки по 45$, карта 150$.
Описание скрытого текста/картинок: Фото

0-02-0a-5cb6999f45cdb69c6bab6eef211b6b1981cbba302d37021b3a5bf96062075b82_1c6d9b9f96db5d.jpg
0-02-0a-6b582cf082d7470a20085a0e167d89946b1f2bdfeef9a09f8280fd851500e3ae_1c6d9cced72e3d.jpg
0-02-0a-8acc356a7dc9047896cd8472609d01853682657f6009316d32502c04441ff7ba_1c6d9b9f96b9c5.jpg
0-02-0a-57ba217913103d481e0ef4439fb16e23d44563a51af8385b746e21e0ed8ba2ed_1c6d9cced72c67.jpg
0-02-0a-112a20ba5245afbd5df85279c104144a2ca1237c6a4555b9aba5c8a8037ea023_1c6d9cced72e98.jpg
0-02-0a-875b3d0043fcf99ba93e1e462c667a58e55040e65b41c7ef37542470dcc8e7da_1c6d9cced72f7d.jpg

0-02-0a-fc6d4ef046ea5ea8ca5dcb0138bd6ed9aa77f7583028db9e2a5d2876d255eee8_1c6d9b9f970625.jpg

0-02-05-6cf2529e5ca8b8022bed3956d99291170658bda16e902651c234d44f2dd70973_1c6d9cced9937f.jpg
 
Разве желтая фольга это не виброизоляция?
А она клеится на плоскостя для гашения вибрации. На филенку двери (жигулисты знают шо то э)
А шумка уже закрывает полостя в двери.
Тем более заводская шумка есть гуд.
 
я не большой любитель всяких этих "шумок", но по-моему это таки виброизоляция, и клеится она, как выше уже заметили, на плоскости металла. В данном случае, на внутреннюю поверхность двери, а не поверх технологических отверстий в двери...
Ну а что-бы вибру клеили снаружи в арках - вообще первый раз такое вижу... но мож просто потому, что я "не в теме" ) Она закрыта каким то заводским пластиком или вот так и "сияет" из под арок?
 
я не большой любитель всяких этих "шумок", но по-моему это таки виброизоляция, и клеится она, как выше уже заметили, на плоскости металла. В данном случае, на внутреннюю поверхность двери, а не поверх технологических отверстий в двери...
Ну а что-бы вибру клеили снаружи в арках - вообще первый раз такое вижу... но мож просто потому, что я "не в теме" ) Она закрыта каким то заводским пластиком или вот так и "сияет" из под арок?
на першому фото зверніть увагу на зняті підкрилки.
 
Знімали підкрилки, на метал арок клеїлась віброізоляція, на підкрилок з внутрішньої сторони - шумоізоляція.
На двері - також віброізоляція на метал, на неї тонка шумоізоляція. Я мало фоткав, на дверях по жовтому було чорне )
І ще помітив велику різницю на бруківці у Львові, немає таких вібрацій у салоні.
 
Главное что есть позитивный результат.
Вероятно до филенки двери не добраться что бы приклеить вибру.
 
Всередину також клеїли, куди міг руками дотягнутись.
 
Шумка - это тема :)
я свой Равлик шумил, вибрил 2 года назад.. у Фетуса правда - по взрослому :)

у тройки (как и старых Х3) по шумке (в отличии от серий 5+) - совсем печаль.. поэтому я бы без сомнений делал шумо-вибро :)
 
Всередину також клеїли, куди міг руками дотягнутись.

Тогда мне не понятен слой вибры по верх двери. Я просто вьедливый :) Как вобью себе в голову всякую ересь так жить окружающим не даю. :) ИМХО Вибра должна клеиться на большую плоскость гася вибрации, значит она должна клеиться на большие плоскостя и пстцЪ. :)
 
Це як дабл-чек :)
 
Почав підхрипувати динамік, той який на торпеді за монітором, я так розумію він відіграє роль сабвуфера. Не лікується, міняти?
На фото він зліва.
Описание скрытого текста/картинок: Фото

A9A934A9-D631-47CD-B085-F65DD1FAB00E.jpeg
 
А в тебе хай фай 676й по вин коду?
 
Останнє редагування:
Аа блин, точно, харман!

Так сабы ж пид сракою стоять, чы в тройци не?
 
Це не саб, то я помилився був. Вище фотку прикріпив, який саме.
 
Оновив карти навігації до Road Map Europe East NEXT 2020-2. 2019-2 були ще разом East and West, зараз BMW чомусь розділили їх (
Зараз є програма CIC/NBT FSC Generator - Windows/Linux/OSX для генерування FSC ключа і під Mac, не довелося морочитись з Віндою на віртуалці. Нагадаю, що 1b файл, який також потрібний для генерації FSC, у мене вже давно вичитаний з автомобіля, і тепер при оновленні карт лише створюю новий FSC.
Описание скрытого текста/картинок: фото

IMG_7508.JPG
 
то есть они снова начали барыжить картами отдельно и в Европу уже не выедешь с Ист картой, нужно будет как на СИСах - перезаливать Вест версию.. не вижу тогда смысла обновлять на урезанную карту :) хотя вообще не вижу смысла в этит штатных картах при наличии Waze с пробками и камерами в Карплей :)
 
залежной від того куди їхати. Ну і це для звичайної NBT, для EVO потрібні карти BMW Road Map Europe EVO, там здається не розділили.
Описание скрытого текста/картинок: фото

West:
Полное покрытие:
Страны, обозначенные на скриншоте жёлтым и зелёным цветом.
Австрия, Андорра, Бельгия, Ватикан, Великобритания, Венгрия, Германия, Гибралтар, Греция, Дания, Ирландия, Испания, Италия, Лихтенштейн, Люксембург, Монако, Нидерланды, Норвегия, Польша, Португалия, Сан-Марино, Словакия, Словения, Финляндия, Франция, Хорватия, Чехия, Швейцария, Швеция.
Только главная дорога:
Страны, обозначенные на скриншоте оранжевым цветом.
Албания, Беларусь, Болгария, Босния и Герцеговина, Латвия, Литва, Македония, Молдова, Россия, Румыния, Сербия, Турция, Украина, Черногория, Эстония.

East:
Полное покрытие:
Страны, обозначенные на скриншоте оранжевым и зелёным цветом.
Австрия, Беларусь, Бельгия, Болгария, Ватикан, Венгрия, Германия, Греция, Дания, Италия, Латвия, Литва, Лихтенштейн, Люксембург, Молдова, Нидерланды, Польша, Россия, Сан-Марино, Словакия, Словения, Турция, Украина, Финляндия, Хорватия, Чехия, Швейцария, Эстония
Только главная дорога:
Страны, обозначенные на скриншоте жёлтым цветом.
Албания, Андорра, Босния и Герцеговина, Великобритания, Гибралтар, Ирландия, Испания, Македония, Монако, Норвегия, Португалия, Финляндия, Франция, Черногория, Швеция.
12e97657e8f0553f34111e12008214f0.jpg
 
Продовжуються далі мої намагання знайти тих, хто дасть хоч трохи розгорнітушу відповідь по свисту, а не "ПК діагностика нічого не показує, катайтесь далі".
Звернувся до horse740, вже наступного дня отримав підтвердження, що вист є, і спричинений турбіною. Ремкомплект замовлений, буде виправлятись.

Також підійшов час заміни передніх тормозів. Мене переконали брати диски виключно ОЕМ, по колодкам можна АТЕ, але взяв також ОЕМ. Все разом 10075 грн.
Описание скрытого текста/картинок: Тормоза
Тормозной диск оригинал BMW 34 11 6 792 219 - 3000 гр. За 1 шт.
Колодки передние оригинал BMW 34 10 6 859 182 - 3500 гр. Комплект
Датчик износа BMW 34 35 6 792 289 - 575 гр.

Описание скрытого текста/картинок: Фото

0-02-05-de6ccf8043173f2173fae10b04b8d678501664fdbc22d3ed64564f73c8ee8f97_1c6d9d8e61d944.jpg
0-02-05-cae697df311e676b2aa8c90e879a9fc0b03d7c7dc6386a2d705364c07bb622d1_1c6d9d8e61d9da.jpg
0-02-05-112876adf207842c36fd3a9367a843040f9e3afa0c550c1b47505ff560d0d417_1c6d9d8e60267d.jpg


Далі цікавіше. Було виявлено, що ГРМ на конкретному підході. Причому туди вже лазили (це ще в Німеччині), фази виставлені, сам ланцюг так і залишили. Тут подяка майтру, що почув звук шелестіння і перевірив, а то хто зна чим могло закінчитись. Замовляємо деталі для заміни. Потягне на 11360 грн.
Описание скрытого текста/картинок: ГРМ
Успокоитель цепи 13 52 8 573 159 - 700гр.
Шестерня ТНВД 13 52 7 797 906 - 1650гр.
Цепь ГРМ верхняя 11 31 8 570 649 - 1920гр.
Цепь ГРМ нижняя 13 52 9 886 258 - 1750гр.
Натяжитель цепи ГРМ 13 52 7 797 905 - 1550гр.
Направляющая цепи ГРМ 13 52 8 515 670 - 830гр.
Натяжитель цепи ГРМ 11 31 8 586 699 - 1430гр.
Планка натяжителя цепи ГРМ 11 31 7 797 898 - 700гр.
Направляющая цепи ГРМ 11 31 7 797 899 - 830гр.
 
Нарешті забрав авто, рівно 2 тижні простояла на ТО.
Турбіна не свище, ура, нарешті вирішилось!!!
ГРМ з усім супутнім замінено. Не знаю чи впливає, але по здається, що зменшились вібрації і якось звук роботи став тихіший і рівніший.
Описание скрытого текста/картинок: Фото

0-02-05-943748903080305ca82325c128ef7b04437ca1cdc3a8463dcd2fc2a4344b47b3_1c6d9ffc3def25.jpg
0-02-05-6598a9b814a67dfa28a33c95d7bbb450ea1f4f5d60fc3776f0231452623b3610_1c6d9ffc3dea7f.jpg


Передні тормоза замінено. Скажу одразу, що є різниця між ОЕМ та замінниками. Ціна на 40% вище але я рахую, що воно того варте.
Також додались позиції по маслонасосу: Звездочка маслонасоса, Цепь маслонасоса


Загальний прайс:
Описание скрытого текста/картинок: Прайс

ГРМ:
Успокоитель цепи 13 52 8 573 159 - 700грн.
Шестерня ТНВД 13 52 7 797 906 - 1650грн.
Цепь ГРМ верхняя 11 31 8 570 649 - 1920грн.
Цепь ГРМ нижняя 13 52 9 886 258 - 1750грн.
Натяжитель цепи ГРМ 13 52 7 797 905 - 1550грн.
Направляющая цепи ГРМ 13 52 8 515 670 - 830грн.
Натяжитель цепи ГРМ 11 31 8 586 699 - 1430грн.
Планка натяжителя цепи ГРМ 11 31 7 797 898 - 700грн.
Направляющая цепи ГРМ 11 31 7 797 899 - 830грн.

Робота по заміні ГРМ 400$ (~11000 грн)

Турбіна:
Замена кованного компрессорного колеса, шлифовка вала, изготовление втулок: 350$ (~9500 грн)

Маслонасос:
Звездочка маслонасоса 11 41 779 80 19 - 750грн.
Цепь маслонасоса 11 41 7 797 896 - 996грн.


По дорозі ще була заправка УкрАвто (Grand Petrol АЗК) і залив їй топового дизеля, нехай насолоджуєть, так само як і я, коли знову сів за кермо )
Можна сказати сезонні 1.5к $ з чистою совістю пристроїв )

На вихідних катав 320i на Stage1 ~250лс. Сподобалось. Знову мучить. Але це вже не літом, в пт їдемо на західну Україну і аж до осені.
 
Закупать ЗП это как по детству в детский мир сходить, только уже покупаешь себе и по списку. :)
 
Написав пост, а форум вибив помилку, 2 тижні набирався сил після такого ...
Машинка катає, радує, проблем не створює.

Восени був на плановому ТО: масло (приїхав зі своїм, брав РокОіл через Сашу shurikoff), фільтри:

Описание скрытого текста/картинок:

SwiftScan 15 Apr 2021 20.07.JPG


Весною вирішив замінити масло в АКПП, попутно діагностика показала, що потрібно замінити деякі розхідники:
Описание скрытого текста/картинок:

SwiftScan 15 Apr 2021 20.08.JPG


Далі відправились на сезонні СПА-процедури. Давно хотів освіжити/відновити шкіру водійського сидіння, хто пам"ятає авто ще з Німеччини приїхало з деякими нюансами:
Описание скрытого текста/картинок:

IMG_2394_Original.jpg


Serdjio (автор каналу та власник найшвидшої, ну точно однієї з найщвидших стрітових БМВ M3 e36 1000+ лс) порадив conceptlab.com.ua. Вони знаходяться недалеко від мене та ще й як виявилось реставрують шкіру по технології Le Tech. Я колись так і не зміг нагуглити таку компанію, тільки в Росії було. Раз заїхав до них, то заодно і підтонував задні вікна і банажник, передні і лобове в атермалку, зробили хімчистку салону, легенько полырнули лобове. Ще виявили 2-3 мікро-вм"ятини на кузові, хз як вони їх побачили, менше горошин, вирівняти. Результатом дуже задоволений, фото трохи пізніше зроблю.

Описание скрытого текста/картинок:

IMG_9331.JPG
IMG_9332.JPG
IMG_9333.JPG



Прайс:
Описание скрытого текста/картинок:

Полировка лобового 2000
Тонировка лобового атермал 3500
Двух боковых атермал 2500
Задние стекла 15’ка 3200
Химчистка 5000
Реставрация водит сиденья 3500
Удаление вмятин PDR 2000
---------------------------------
21700


Сам замовив комплекти щіток заднього і передніх склоочисників, а також ще один комплект "захист спинки і підкладка під дитяче крісло BMW":
Описание скрытого текста/картинок:

Щітка склоочисника заднього для BMW F31 61 62 7 356 763 - 414грн
Щітки склоочисників передніх для BMW F31 61 61 2 241 375 - 1075грн
Захист спинки і підкладка під дитяче крісло BMW 82 12 2 448 367 - 1625грн


Замовляв через тему на форумі, не реклама, швидко і ціни норм.
 
У меня такая же микро-вмятинка на том же месте на левом крыле за дверью :)
 
На каналі sedjio вийшло цікаве відео про турінг BMW E30, засвітився у фоні і я зі своєю F31 :)
 
оч хороший туринг, но вот про самый лучший в СНГ... тут кому что.... есть вроде и не хуже...а то и лучше. И про его коллекционную ценность с таким салоном - малость перебор, как по мне... Салон, конечно, сделан качественно, но на любителя и оч далек от оригинала.
 
Назад
Зверху