kiokiev, справа в тому, що кожен, хто мав одне/два БМВ до того і то такі, що треба було "підняти з колін", наїздився по розборках, криворуких майстрах і т.д., вже ніколи, маючи можливість трохи "добавити", не візьме авто по нижній ціновій планці... Принаймні в мене і всіх моїх знайомих цей принцип працює...
Так було і з теперішнім авто-брав з якомога меншим пробігом і чесним сервісом, хоча комплектація не влаштовувала. Обслуговую тільки на профільному СТО, відповідно запчастини-тільки оригінал. І я його потім за "3 копійки" теж не віддам. Буду їздити поки не почне "парити мозок", підшаманю і - в добрі руки.
Час від часу ввожу велику техніку з-за кордону до нас, так, скажу вам, що й "там" за "чесне" авто треба заплатити по верхній ціновій межі... Всюди так і наш ринок не виключення.
А от в питанні "Чи повинна е39 коштувати стільки, скільки вона коштує тут" - ні... Не повинна, але це вже питання і претензії не до власників, а до влади.
На хорошу дівчинку теж потрібно потратити більше грошей, аніж на "крокодила"...:biggrin: