Так, окрім ДСГ де мехатронік підтягнув на 30 000 + грн., було, сажевий фільтр, потім як результат розпредвал і компенсатори, демпфер, привід масляного насоса (шестигранник на 8, облизує грані, їх болячка), в фіналі форсунка пустила солярку в масло мотор клина вхопив, проточили на 0,25, зібрали зажимає вал по корінним, (бугеля зпрацьовані і жме еліпсом, довелось фольгу підмощувати) іще знаю в них репають колінвали. ну і фара потухла, оригінальна лампа 4500 грн., сказали треба міняти дві, бо раз ця потухла значить на днях потухне і та. правда є по 1800 не оригінал, на ньому зупинились. Це те що швидко згадав. Машина 2009 рік Б6, дизель 2л. ДСГ коробка. змотано на 170 тис. програма видає 280 тис.
Ще чув такий жарт, що фольцваген це машина бідних німців, і вони його поки повністю не викрутять просто так не продають