говорят в живую ничьо.Ну какое же оно всё страшное
современные бмв походу в живую смотреть надо.
Перегляньте відео, щоб дізнатися, як встановити наш сайт як веб-додаток на головному екрані.
Замітка: Ця функція може бути недоступна в деяких браузерах.
говорят в живую ничьо.Ну какое же оно всё страшное
Нужно привыкатьНу какое же оно всё страшное
Ждать рейстала и брать!)))
В живую точно лучше,был на тест драйве и едет хорошоговорят в живую ничьо.
современные бмв походу в живую смотреть надо.
у нас IX 50 будет только в 2023 году,квоты и очередь)),с мотором попроще IX40 и чуть меньше батарея ,в феврале и марте начнут получать первые владельцы,пока наверное первый рейстал будет через 4-5 лет))Ждать рейстала и брать!)))
У нас есть в наличии, но цена конская)В живую точно лучше,был на тест драйве и едет хорошо
у нас IX 50 будет только в 2023 году,квоты и очередь)),с мотором попроще IX40 и чуть меньше батарея ,в феврале и марте начнут получать первые владельцы,пока наверное первый рейстал будет через 4-5 лет))
У нас тоже,цена от 60 евро,нормальный ближе к 80 евро и это не полный IX40,если IX50 еще плюс 16 евроУ нас есть в наличии, но цена конская)
У нас начинается от 150к$ примерно.(У нас тоже,цена от 60 евро,нормальный ближе к 80 евро и это не полный IX40,если IX50 еще плюс 16 евро
Ну такое), вообще внимания к себе как такового не требует, у меня S 15 года, пробег 160000км., привезла себе толерантно битую почти 2 года назад.Да!
Правда опытные владельцы поговаривают что б/у Тесла разорит быстрее чем б/у М-ка от БМВ..
Врут наверное))
В мире - да.Похоже что электромобили будут дорожать...
То добре, що ти мав доступ до москальської техніки на дизпаливі…Вже півтора місяці нема електроенергії на половині Київської області, і не факт, що найближчим часом відновлять.. Тому для мене це мотлох.. А от дизильок та півтони солярки у гаражі зробили свою справу. Можна сказати, що сім'я вижила дякуючи машині.
Зате 80 сторінок окремий народ тут як дихав як дихав за тою єлектродічью.же півтора місяці нема електроенергії на половині Київської області, і не факт, що найближчим часом відновлять.. Тому для мене це мотлох..
Цікаво, що там по гібридам? Все ще недотехнологія?Гибриды считаю не до технологией применяемой как промежуточное решение пока электро допиливают.
Да и толку я не вижу в этой технологии. Разве что бы на весь мир говорить о продажах.
Я їхню гидоту навіть безкоштовно не брав.То добре, що ти мав доступ до москальської техніки на дизпаливі…
Згоден повністю,гібриди мають право на життя..Гібрідна Панамера втікла полями від чотирьох танків без жодної подряпини))Зате 80 сторінок окремий народ тут як дихав як дихав за тою єлектродічью.
Цікаво, що там по гібридам? Все ще недотехнологія?
Накприклад, якийсь e-Golf 2018+ року з запасом ходу на 300 км.
А якій бюджет? Напишіть у приватні - рамптом будуть варіантиПогоджуюсь з попередніми дописами!
Зараз шукаю в сім‘ю тільки гібрид. Х5 «не тягну» по грошах, «трійка» кажуть доволі проблемна (не моя думка. Покладаюсь виключно на думку знайоми спеціалістів з профільного сервісу).
Хонда Аккорд останнього покоління - теж ніби непоганий гібрид. Пишуть про 5л на сотню.Погоджуюсь з попередніми дописами!
Зараз шукаю в сім‘ю тільки гібрид. Х5 «не тягну» по грошах, «трійка» кажуть доволі проблемна (не моя думка. Покладаюсь виключно на думку знайоми спеціалістів з профільного сервісу). Більш-менш прийнятним бачиться варіан з Lexus…
Сумно, але практично.
Згідний, що електрокар аж ніяк не може претендувати на звання авто для форс-мажорних ситуацій. Але якщо відкинути цей момент, то з оглядкою на теперішню ситуацію з пальним, є певні переваги - заправка (зарядка) завжди під рукою, заряджай скільки хочеш і по нормальній ціні (поки що).Та скільки можна марити ціми 300км!!!
ТАМ ЇХ НЕМАЄ І НІКОЛИ НЕ БУДЕ!
Єлектро ЗАЛЕЖИТЬ від кучі факторів: погода!! (Холодно або ЖАРКО), часу доби (у ночі фари, взимку - фари з 15-16 годин), навантчження і т.і.
Моло того - від часу на зарядці. Тобто ви приїхали додому 24.02.2022 у 3 ранку на батареї 10%, а в 5 ранку там може і не бути 100%. І шо? І все…