А вдруг кто обиду затаит....)
так это, есть продавец авто, который продал это авто, если есть желание помурчать так это ж к нему..
типа, братэло, а шо ж ты мне напарил, возврат нужно делать, если по понятиям..
раньше с этим было просто... в машину, подвезли к местному авторитетному решателю вопросов, их имена были на слуху у всего города..
"Ришення" авторитета, время на выплату, пару назидательных ударов в печень..
Все решлось в порядке ускоренной процедуры рассмотрения..
Вполне допускаю, что если человек впечатлительный тот кто продал вам авто то можно и так попробовать..
Двухстороння рестититуция это научно называется .. когда стороны возвращаются к тому состоянию, как до заключения договора..
Я тебе твой папелац, а ты мне отдай деньги... Или в лес..
Такое практиковалось в те годы сплошь и рядом..
жалко тех людей уже в основном уже постреляли... но попробовать так тоже можно
или подать к нему иск гражданский
который 2 года назад был успешно зарегистрирован на меня.
Стаття 256. Поняття позовної давності
1. Позовна давність - це строк, у межах якого особа можезвернутися до суду з вимогою про захист свого цивільного права абоінтересу.
Стаття 257. Загальна позовна давність
1. Загальна позовна давність встановлюється тривалістю у трироки.
Стаття 673. Якість товару
1. Продавець повинен передати покупцеві товар, якість якоговідповідає умовам договору купівлі-продажу.
2. У разі відсутності в договорі купівлі-продажу умов щодоякості товару продавець зобов'язаний передати покупцеві товар,придатний для мети, з якою товар такого роду звичайновикористовується.
Якщо продавець при укладенні договору купівлі-продажу бувповідомлений покупцем про конкретну мету придбання товару,продавець повинен передати покупцеві товар, придатний длявикористання відповідно до цієї мети.
Стаття 678. Правові наслідки передання товару неналежноїякості
1. Покупець, якому переданий товар неналежної якості, маєправо, незалежно від можливості використання товару запризначенням, вимагати від продавця за своїм вибором:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
2. У разі істотного порушення вимог щодо якості товару(виявлення недоліків, які не можна усунути, недоліків, усуненняяких пов'язане з непропорційними витратами або затратами часу,недоліків, які виявилися неодноразово чи з'явилися знову після їхусунення) покупець має право за своїм вибором:
1) відмовитися від договору і вимагати повернення сплаченоїза товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару.3. Якщо продавець товару неналежної якості не є йоговиготовлювачем, вимоги щодо заміни, безоплатного усуненнянедоліків товару і відшкодування збитків можуть бути пред'явленідо продавця або виготовлювача товару.
4. Положення цієї статті застосовуються, якщо інше невстановлено цим Кодексом або іншим законом.
Вполне можете вымагаты машину такую же или похожую с честными доками