Перегляньте відео, щоб дізнатися, як встановити наш сайт як веб-додаток на головному екрані.
Замітка: Ця функція може бути недоступна в деяких браузерах.
От ви порівняли.Кошмар. Макрон, неиначе Макрона рук дело.)
Ого, я не гуглил, ну тогда не нужно и высчитывать их маржу про которую писал Vodianoi и так все понятно))Підкину трохи
Тільки заради апапістеть подивився вартість мотюля та оригінального БМВ. Так вони +/- в одній ціні.
Масло 5в30 перще яке видав гугль.
Цікаво.
Ну по логікі має бути так: БМВ виставляє ТУ на мастило, Шелл робить пробну партію під ці умови, якщо все ОК пускають в серію. Або може беруть за основу HX8 або Ультру і допилюють її різними присадками. Думаю якось так.Ого, я не гуглил, ну тогда не нужно и высчитывать их маржу про которую писал Vodianoi и так все понятно))
Псс: интересно какое масло Шелл поставляет бмв под видом оригинала, есть ли прямые аналоги))
Може й так, але мені здається все одно умовно є поділ на Європейські авто, Азія і США. Хоча от на Європейські, наприклад у французів/італійців відрізняються допуски на каністрах ніж для bmw/vw/ mb. Думаю у Шелл є якесь базове мастило яке вони виробляють, а з нього вже потім роблять підгін. Все так взяти параметри мастила на 502 допуску VW та у 504 там різниця є. Дивився порівняння показників.Судячи з написаних на банках допусках мв ваг бмв то скоріш за все всі ці допуски чи ТУ уніфіковані і не є якимись суппер пуппер іншими.
Для масового виробництва виготовляти якісь ексклюзиви то є холодний піт для технологів лабораторії логістів та інших служб.
Я думаю що даже інша банка в конвеєрі розливу це вже переналаштування.
Для двигунів формули 1 чи врс чи кузовів зрозуміло бадяжать рецептури в лабораторіях.
Не просто есть, а она существенная. Все допуски 502,504,505,507 не являются взаимозаменяемыми.Многие этот опыт приобрели на своих протертых насквозь гидрокомпенсаторах , в попытке перейти на более ,,свежий,, допуск, думая что он предпочтительнее.взяти параметри мастила на 502 допуску VW та у 504 там різниця є
А ну ось.. я звісно не думав що все так серйозно, але значить що олива таки різна, що суперечитьтому, що написав nhtirf. Якщо чесно у великих виробників скільки заводів що думаю не проблема зробити декілька ліній під різні допуски. Не даремно ж Ультра робиться в Франції, а те ж наприклад HX8 в Німеччині чи Іспанії різні маркування бачив в магазинах.Не просто есть, а она существенная. Все допуски 502,504,505,507 не являются взаимозаменяемыми.Многие этот опыт приобрели на своих протертых насквозь гидрокомпенсаторах , в попытке перейти на более ,,свежий,, допуск, думая что он предпочтительнее.
Нуу такое себе..Получается все производители глупые, что делают масло под разные допуски производителей, а один мотюль решил создать "супер" унифицированное универсальное масло под все авто?Як ми бачимо на банці мотюля допуски різних автовиробників уніфіковані.
Ну да це якась реально дивна історія, для мене такий набір допусків.. як шампунь/гель 2в1.. хоча, як на мене це суто дорожній варіант або в відпустку коли лінь тягнути с собою окремо і те і інше чим дома користуєшся. Але воно взагалі не те, розумію що аналогія так собі. Треба глянути цей Мотул який має стільки допусків на каністрі має допуск від цих виробників чи ні, і тоді стане все зрозуміло.
Який саме виробник масла виготовляє виключно під одного виробника автомобілів? Окрім масла в оригінальній банці ВАГ чи БМВ.Нуу такое себе..Получается все производители глупые, что делают масло под разные допуски производителей, а один мотюль решил создать "супер" унифицированное универсальное масло под все авто?
так ніхто не забороняє оригінальне масло ваг чи бмв лити в мазду чи реноЯкий саме виробник масла виготовляє виключно під одного виробника автомобілів? Окрім масла в оригінальній банці ВАГ чи БМВ.
Так задіри в циліндрах жи ж.так ніхто не забороняє оригінальне масло ваг чи бмв лити в мазду чи рено
у кожного виробника є свої якісь допуски по своїй класифікації, по факту вони всі однакові. а набір допусків на каністрі це вже напевно звʼязано щось з маркетингом.
Заставил меня вот это ночью выходить в гараж за маслом, дабы не быть голословном, хорошо то там хотя бы тепло)) Вот Шелл синтетика, один который я себе в авто заливаю, второй жены.Який саме виробник масла виготовляє виключно під одного виробника автомобілів? Окрім масла в оригінальній банці ВАГ чи БМВ.
Цікаво, я думаю Шелл робить на 1 заводі в Європі а тут виходить одне в Іспанії, а с іншими допусками у Франції, цікаво від чого це залежить, від наявності сировини?Заставил меня вот это ночью выходить в гараж за маслом, дабы не быть голословном, хорошо то там хотя бы тепло)) Вот Шелл синтетика, один который я себе в авто заливаю, второй жены.