• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

[ E90/91/92/93 ] Вибір моторної оливи

Підкину трохи :)
Тільки заради апапістеть подивився вартість мотюля та оригінального БМВ. Так вони +/- в одній ціні. :)
Масло 5в30 перще яке видав гугль.
Цікаво.
 
Кошмар. Макрон, неиначе Макрона рук дело.)
 
Кошмар. Макрон, неиначе Макрона рук дело.)
От ви порівняли.
Де той макрон, а де Матюль. :)

Сам один час лив мотюль. Потім рок ойл. Потім арал. Потім знову мотюль. Був разок крон ойл. Зараз норд ойл чи сі. :)
Знаю одне. Сучасне масло +/- однакове. Базу роблять +/- 3 виробника. Присадки Басф. Колоти собі.
Головне не купити в брендовій банці подліву.
Норд купую у хлопців через паркан які завозять офіційно. Мені цього достатньо.
 
А. Ще знаю що чим модніше масло тім більше подліви в брендових банках.
 
Підкину трохи :)
Тільки заради апапістеть подивився вартість мотюля та оригінального БМВ. Так вони +/- в одній ціні. :)
Масло 5в30 перще яке видав гугль.
Цікаво.
Ого, я не гуглил, ну тогда не нужно и высчитывать их маржу про которую писал Vodianoi и так все понятно)):)
Псс: интересно какое масло Шелл поставляет бмв под видом оригинала, есть ли прямые аналоги))
 
Та займитесь фармой лучше. Там мел, говорят, в таблетки месют ))
 
Ого, я не гуглил, ну тогда не нужно и высчитывать их маржу про которую писал Vodianoi и так все понятно)):)
Псс: интересно какое масло Шелл поставляет бмв под видом оригинала, есть ли прямые аналоги))
Ну по логікі має бути так: БМВ виставляє ТУ на мастило, Шелл робить пробну партію під ці умови, якщо все ОК пускають в серію. Або може беруть за основу HX8 або Ультру і допилюють її різними присадками. Думаю якось так.
 
Судячи з написаних на банках допусках мв ваг бмв то скоріш за все всі ці допуски чи ТУ уніфіковані і не є якимись суппер пуппер іншими.
Для масового виробництва виготовляти якісь ексклюзиви то є холодний піт для технологів лабораторії логістів та інших служб.
Я думаю що даже інша банка в конвеєрі розливу це вже переналаштування.

Для двигунів формули 1 чи врс чи кузовів зрозуміло бадяжать рецептури в лабораторіях.
 
На ликви моли забыли глянуть. Тоже блендер ( на заводе мегуин льется) , цена ,так бмв просто отдыхает))
 
Судячи з написаних на банках допусках мв ваг бмв то скоріш за все всі ці допуски чи ТУ уніфіковані і не є якимись суппер пуппер іншими.
Для масового виробництва виготовляти якісь ексклюзиви то є холодний піт для технологів лабораторії логістів та інших служб.
Я думаю що даже інша банка в конвеєрі розливу це вже переналаштування.

Для двигунів формули 1 чи врс чи кузовів зрозуміло бадяжать рецептури в лабораторіях.
Може й так, але мені здається все одно умовно є поділ на Європейські авто, Азія і США. Хоча от на Європейські, наприклад у французів/італійців відрізняються допуски на каністрах ніж для bmw/vw/ mb. Думаю у Шелл є якесь базове мастило яке вони виробляють, а з нього вже потім роблять підгін. Все так взяти параметри мастила на 502 допуску VW та у 504 там різниця є. Дивився порівняння показників.
 
взяти параметри мастила на 502 допуску VW та у 504 там різниця є
Не просто есть, а она существенная. Все допуски 502,504,505,507 не являются взаимозаменяемыми.Многие этот опыт приобрели на своих протертых насквозь гидрокомпенсаторах , в попытке перейти на более ,,свежий,, допуск, думая что он предпочтительнее.
 
Не просто есть, а она существенная. Все допуски 502,504,505,507 не являются взаимозаменяемыми.Многие этот опыт приобрели на своих протертых насквозь гидрокомпенсаторах , в попытке перейти на более ,,свежий,, допуск, думая что он предпочтительнее.
А ну ось.. я звісно не думав що все так серйозно, але значить що олива таки різна, що суперечитьтому, що написав nhtirf. Якщо чесно у великих виробників скільки заводів що думаю не проблема зробити декілька ліній під різні допуски. Не даремно ж Ультра робиться в Франції, а те ж наприклад HX8 в Німеччині чи Іспанії різні маркування бачив в магазинах.
 
Я написав за допуски. А не те що масло однакове.
 
Як ми бачимо на банці мотюля допуски різних автовиробників уніфіковані.
 
Як ми бачимо на банці мотюля допуски різних автовиробників уніфіковані.
Нуу такое себе..Получается все производители глупые, что делают масло под разные допуски производителей, а один мотюль решил создать "супер" унифицированное универсальное масло под все авто?:D
 
Ну да це якась реально дивна історія, для мене такий набір допусків.. як шампунь/гель 2в1.. хоча, як на мене це суто дорожній варіант або в відпустку коли лінь тягнути с собою окремо і те і інше чим дома користуєшся. Але воно взагалі не те, розумію що аналогія так собі. Треба глянути цей Мотул який має стільки допусків на каністрі має допуск від цих виробників чи ні, і тоді стане все зрозуміло.
 
Продовження дивної історіі.Screenshot_20240201-091223_Chrome.jpgмайже тєй самий мікс допусків
 

Attachments

  • Screenshot_20240201-091223_Chrome.jpg
    Screenshot_20240201-091223_Chrome.jpg
    185.1 KB · Views: 5
Ще одна дивина
Screenshot_20240201-091854_Chrome.jpg
 
Ну да це якась реально дивна історія, для мене такий набір допусків.. як шампунь/гель 2в1.. хоча, як на мене це суто дорожній варіант або в відпустку коли лінь тягнути с собою окремо і те і інше чим дома користуєшся. Але воно взагалі не те, розумію що аналогія так собі. Треба глянути цей Мотул який має стільки допусків на каністрі має допуск від цих виробників чи ні, і тоді стане все зрозуміло.
🍿
 
Нуу такое себе..Получается все производители глупые, что делают масло под разные допуски производителей, а один мотюль решил создать "супер" унифицированное универсальное масло под все авто?:D
Який саме виробник масла виготовляє виключно під одного виробника автомобілів? Окрім масла в оригінальній банці ВАГ чи БМВ.
 
Как убивает безграмотность
Screenshot_20240201-142722_Chrome.jpg
 
Який саме виробник масла виготовляє виключно під одного виробника автомобілів? Окрім масла в оригінальній банці ВАГ чи БМВ.
так ніхто не забороняє оригінальне масло ваг чи бмв лити в мазду чи рено:D
у кожного виробника є свої якісь допуски по своїй класифікації, по факту вони всі однакові. а набір допусків на каністрі це вже напевно звʼязано щось з маркетингом.
 
так ніхто не забороняє оригінальне масло ваг чи бмв лити в мазду чи рено:D
у кожного виробника є свої якісь допуски по своїй класифікації, по факту вони всі однакові. а набір допусків на каністрі це вже напевно звʼязано щось з маркетингом.
Так задіри в циліндрах жи ж. :)
 
Який саме виробник масла виготовляє виключно під одного виробника автомобілів? Окрім масла в оригінальній банці ВАГ чи БМВ.
Заставил меня вот это ночью выходить в гараж за маслом, дабы не быть голословном, хорошо то там хотя бы тепло)) Вот Шелл синтетика, один который я себе в авто заливаю, второй жены.
 

Attachments

  • ш1.jpg
    ш1.jpg
    182.3 KB · Views: 7
  • ш2.jpg
    ш2.jpg
    133.8 KB · Views: 7
Заставил меня вот это ночью выходить в гараж за маслом, дабы не быть голословном, хорошо то там хотя бы тепло)) Вот Шелл синтетика, один который я себе в авто заливаю, второй жены.
Цікаво, я думаю Шелл робить на 1 заводі в Європі а тут виходить одне в Іспанії, а с іншими допусками у Франції, цікаво від чого це залежить, від наявності сировини?
 
так тут масла зовсім різні, тому і допуски різні. одне і те саме масло буде мати однакові допуски не залежно де вони виготовлені або розлиті
 
Back
Top