Перегляньте відео, щоб дізнатися, як встановити наш сайт як веб-додаток на головному екрані.
Замітка: Ця функція може бути недоступна в деяких браузерах.
Согласен, за 100 баксов рациональней сделать чаще замену масла и дело в шляпе как говорится. Мне лично было бы любопытно сдать несколько раз например как масло поведет себя на 7000км , 9000км и например 12 000км. Особенно интересно проверить тот же Шелл с допусками LL.Даже если и появится возможность ,,сдавать анализы,, на Шелл, то ,гарантирую,что устанете платить по 100 баксов при каждом подозрении на качество масла. Гораздо разумнее поискать или самому организовать такой формат проверки отработки как на видео :
Та я вже на ютубі надивився відосів що скидували вище, в цілому почерпнув дещо цінне для себе. Шкода в нам мало тестів, немає толком автоблогерів які б адекватно тестували оливу)) А по шелл почитав різни дані то окрім HX8 ECT 5W-30 ще хвалять Ultra ECT C2/C3 0W-30, можливо наступного разу його візьму, якщо це ОК буде.Согласен, за 100 баксов рациональней сделать чаще замену масла и дело в шляпе как говорится. Мне лично было бы любопытно сдать несколько раз например как масло поведет себя на 7000км , 9000км и например 12 000км. Особенно интересно проверить тот же Шелл с допусками LL.
В турбо щас заливают 5в30, шелл.для бмв по шелу це 5-40 ультра
Де ти був раніше коли я запитував, можливо зразу б взяв відразу його, хоча в мене тут 1000км до заміни мастила, так що після нового року вже його мабуть візьму на пробу, подивлюсь чи буде якась різниця суб'єктивна. А 10-40 , це ви про це HX6 10W-40?ну не знаю) на мою думку саме підходяще для бмв по шелу це 5-40 ультра. воно з газу, дуже міцне, витримую самі тяжкі навантаження, довготривалу роботу на максимальних оборотах. перевірено особисто неодноразово. фактично я використовую три вида олив. це 5-40 ультра для бмв, 0-20 для субару, і 10-40 для генератора) якось так
ось прикупив собі маслєца для нового двигуна)
(не реклама якщо щось)
могли в рекламі звинуватити))) тут були продавці різних олив, не знаю як тут зараз сітуація в мене м20 їздив теж на ультрі. так тож ніколи не пізно перейти на ультру, перші відчуття може бути двигун трохи жорсткіше буде працювати, воно так і є) але я на такі речі не звертаю уваги, головне як масло працює.Де ти був раніше коли я запитував, можливо зразу б взяв відразу його, хоча в мене тут 1000км до заміни мастила, так що після нового року вже його мабуть візьму на пробу, подивлюсь чи буде якась різниця суб'єктивна. А 10-40 , це ви про це HX6 10W-40?
Зрозумів, та ну))) жорсткіше? Наче в Ультра навпаки має бути гарний пакет присадок противозносний + обіцяють чистоту двигуна за рахунок того що воно там з газу якось зроблено.могли в рекламі звинуватити))) тут були продавці різних олив, не знаю як тут зараз сітуація в мене м20 їздив теж на ультрі. так тож ніколи не пізно перейти на ультру, перші відчуття може бути двигун трохи жорсткіше буде працювати, воно так і є) але я на такі речі не звертаю уваги, головне як масло працює.
Вот тут бы не мешало теорию подтянуть. А то как то малограмотно прозвучало))обіцяють чистоту двигуна за рахунок того що воно там з газу якось зроблено.
Поняв, виправляюсь))) тут як граз грамотно розписано в чому фішка шелл що [B]transfer[/B], собі заливає)Вот тут бы не мешало теорию подтянуть. А то как то малограмотно прозвучало))
Такой оттенок имеют много масел. И ликви моли и крон оил.характерним зеленкуватим відтінком
А яка мета знімати клапанну кришку кожні 2-3?))) написати можуть всяке різне)) не знаю як на рахунок економії палива, ніколи не заміряв, кожні дві три тисячи вскривалась клапана кришка, чистота була ідеальна, з характерним зеленкуватим відтінком. саме ультру 5-40 я неоднарозово здавав на аналіз.
багато чув та читав за 0-40 ультру, нібито вона ще міцніше, але я хз) мені 5-40 вистачало для любих покатушек, і в місті потошнити, і на трасі 200+ покататись, і у відсічці роздати боком) хоча останні пару років, авто їздило здебільшого по трасі
заміна масла та регулювання зазорів клапанівА яка мета знімати клапанну кришку кожні 2-3?
Регулювання клапанів 2-3тищі?заміна масла та регулювання зазорів клапанів
Ого оце я розумію, ви мабуть дуже любите своє авто якщо 2-3 тисячі клапана регулюєте воно там що форсоване сильно чи навіщо так часто регулювати. Я колись чув там раз в 30-50 тис.км На корейцях взагалі наче раз в 100-120 тис.км люди регулюють чув. А ультра 0-40 я таку й не бачив здається в магазинах, а може й не звертав увагу.))) написати можуть всяке різне)) не знаю як на рахунок економії палива, ніколи не заміряв, кожні дві три тисячи вскривалась клапана кришка, чистота була ідеальна, з характерним зеленкуватим відтінком. саме ультру 5-40 я неоднарозово здавав на аналіз.
багато чув та читав за 0-40 ультру, нібито вона ще міцніше, але я хз) мені 5-40 вистачало для любих покатушек, і в місті потошнити, і на трасі 200+ покататись, і у відсічці роздати боком) хоча останні пару років, авто їздило здебільшого по трасі
так, це була моя любима іграшка) е21. мотор повний сток м20б25, відкапіталений. вона вже продана, зараз друга дорестайлова на стадії реставрації, мотор збирається також м20б25, строкер. масло буде заливатись 5-40 ультра. двигун буде так само обслуговуватись, заміна масла перед зимой та після зими. якось такОго оце я розумію, ви мабуть дуже любите своє авто якщо 2-3 тисячі клапана регулюєте воно там що форсоване сильно чи навіщо так часто регулювати. Я колись чув там раз в 30-50 тис.км На корейцях взагалі наче раз в 100-120 тис.км люди регулюють чув. А ультра 0-40 я таку й не бачив здається в магазинах, а може й не звертав увагу.
Я таке в магазині крутив, але допуски тільки ВАГ і МБ, хоча читав що Шелл 0w30 багато хто хвалив.. А саме 5в40 подобається за співвідношенням ціна/якість + чистота двигуна?так, це була моя любима іграшка) е21. мотор повний сток м20б25, відкапіталений. вона вже продана, зараз друга дорестайлова на стадії реставрації, мотор збирається також м20б25, строкер. масло буде заливатись 5-40 ультра. двигун буде так само обслуговуватись, заміна масла перед зимой та після зими. якось так
про ціну мова не йде) в першу чергу я дивився на состав і як воно працювало. по нюансам я не готовий зараз спілкуватись) бо це було трохи давніше, забув багато чого, результати аналізів не можу знайти. воно здатне витримувати дуже сильни навантаження, вʼязкість не падає. ну як сильні, я не спортсмен, але навантажував двигун дуже сильно. спочатку заливав 5-40 нх8. через 5-10 хв покатушек боком у відсічці загорялась лампа тиску масла і довго не тухла. ультру як я не гоняв ніколи лампа не світилась.Я таке в магазині крутив, але допуски тільки ВАГ і МБ, хоча читав що Шелл 0w30 багато хто хвалив.. А саме 5в40 подобається за співвідношенням ціна/якість + чистота двигуна?
Можна поподробнее?)приклад мотюля
впевнений ви знаєте що я мав на увазі. а мав на увазі їх 300v супер рейс масло, на яке всі субарісти молились) дуже вже багато всього написано і показано в ютюбі. не має сенсу тут холіварити. по факту то був чистий експеримент, і состав його вже не такий зовсім як був раніше. може щось змінилось за останній час, не знаю, в памʼяті таке лишилось) щось пригадую навіть безпосередньо сам мотюль писав про зміну состава.Можна поподробнее?)
Просттите , но бред любителей японского ширпотреба не изучаю и не слежу за ним. Гораздо интереснее разбираться в ньансах моторов бмв)масло, на яке всі субарісти молились
Після того як почав на гугл шукать інфу видало інфу як раз про ультру, правда англомовний але як я зрозумів як раз показує як працюють молекули за рахунок чого двигун чистіший.на рахунок ціни, 5-40 ультра вважаю дуже недооціненим. по свому составу мало би коштувати значно більше. шелл може собі дозволити так занижувати ціну. але тут же є інша сторона монети) є люди які спочатку дивляться на ціну, плюс продавани підраскажуть) якщо дорожче, то краще.
Мені цікаво було б порівняти різниці між звичайним Шелл і тим що зроблено на газу по PurePlus, ну типу як порівняння коли щось в інтернет-магазині купуєш. Умовно там 10-20 показників і різниця там і там.То фсьо решають фіксики.
За паливо кажуть, що коли воно проходить через магнітне поле, то молекули встають в рядок і це збільшує якість зменшуючи при цьому витрату.