• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

[ E90/91/92/93 ] Вибір моторної оливи

Даже если и появится возможность ,,сдавать анализы,, на Шелл, то ,гарантирую,что устанете платить по 100 баксов при каждом подозрении на качество масла. Гораздо разумнее поискать или самому организовать такой формат проверки отработки как на видео :
Согласен, за 100 баксов рациональней сделать чаще замену масла и дело в шляпе как говорится. Мне лично было бы любопытно сдать несколько раз например как масло поведет себя на 7000км , 9000км и например 12 000км. Особенно интересно проверить тот же Шелл с допусками LL.
 
Согласен, за 100 баксов рациональней сделать чаще замену масла и дело в шляпе как говорится. Мне лично было бы любопытно сдать несколько раз например как масло поведет себя на 7000км , 9000км и например 12 000км. Особенно интересно проверить тот же Шелл с допусками LL.
Та я вже на ютубі надивився відосів що скидували вище, в цілому почерпнув дещо цінне для себе. Шкода в нам мало тестів, немає толком автоблогерів які б адекватно тестували оливу)) А по шелл почитав різни дані то окрім HX8 ECT 5W-30 ще хвалять Ultra ECT C2/C3 0W-30, можливо наступного разу його візьму, якщо це ОК буде.
Псс: ідея для старт-апу)
 
ну не знаю) на мою думку саме підходяще для бмв по шелу це 5-40 ультра. воно з газу, дуже міцне, витримую самі тяжкі навантаження, довготривалу роботу на максимальних оборотах. перевірено особисто неодноразово. фактично я використовую три вида олив. це 5-40 ультра для бмв, 0-20 для субару, і 10-40 для генератора) якось так
ось прикупив собі маслєца для нового двигуна)
(не реклама якщо щось)
 

Attachments

  • 2023-11-17 22.57.35.jpg
    2023-11-17 22.57.35.jpg
    175 KB · Views: 18
ну не знаю) на мою думку саме підходяще для бмв по шелу це 5-40 ультра. воно з газу, дуже міцне, витримую самі тяжкі навантаження, довготривалу роботу на максимальних оборотах. перевірено особисто неодноразово. фактично я використовую три вида олив. це 5-40 ультра для бмв, 0-20 для субару, і 10-40 для генератора) якось так
ось прикупив собі маслєца для нового двигуна)
(не реклама якщо щось)
Де ти був раніше коли я запитував, можливо зразу б взяв відразу його, хоча в мене тут 1000км до заміни мастила, так що після нового року вже його мабуть візьму на пробу, подивлюсь чи буде якась різниця суб'єктивна. А 10-40 , це ви про це HX6 10W-40?
 
10-40 НХ7 я беру, НХ6 розраховано для більш теплих кліматів.
 
Де ти був раніше коли я запитував, можливо зразу б взяв відразу його, хоча в мене тут 1000км до заміни мастила, так що після нового року вже його мабуть візьму на пробу, подивлюсь чи буде якась різниця суб'єктивна. А 10-40 , це ви про це HX6 10W-40?
могли в рекламі звинуватити))) тут були продавці різних олив, не знаю як тут зараз сітуація:) в мене м20 їздив теж на ультрі. так тож ніколи не пізно перейти на ультру, перші відчуття може бути двигун трохи жорсткіше буде працювати, воно так і є) але я на такі речі не звертаю уваги, головне як масло працює.
 
могли в рекламі звинуватити))) тут були продавці різних олив, не знаю як тут зараз сітуація:) в мене м20 їздив теж на ультрі. так тож ніколи не пізно перейти на ультру, перші відчуття може бути двигун трохи жорсткіше буде працювати, воно так і є) але я на такі речі не звертаю уваги, головне як масло працює.
Зрозумів, та ну))) жорсткіше? Наче в Ультра навпаки має бути гарний пакет присадок противозносний + обіцяють чистоту двигуна за рахунок того що воно там з газу якось зроблено.
 
жорсткіше це я мав на увазі звук роботи двигуна, більш грубий такий, не знаю як пояснити точно) не творча я людина) по чистоті там все ідеально просто)
ось знайшов старі фотки
 

Attachments

  • 407.jpg
    407.jpg
    50.3 KB · Views: 11
  • 262.jpg
    262.jpg
    95.1 KB · Views: 11
обіцяють чистоту двигуна за рахунок того що воно там з газу якось зроблено.
Вот тут бы не мешало теорию подтянуть. А то как то малограмотно прозвучало))
 
Вот тут бы не мешало теорию подтянуть. А то как то малограмотно прозвучало))
Поняв, виправляюсь))) тут як граз грамотно розписано в чому фішка шелл що [B]transfer[/B], собі заливає)


Shell Helix Ultra - це лінійка високоякісних моторних олив, виготовлених з використанням унікальної технології Shell PurePlus, які активно підтримують чистоту двигуна. Технологія активних мийних присадок (Active Cleansing Technology) завжди лежала в основі олив Shell Helix. Унікальна технологія Shell PurePlus дозволяє моторній оливі забезпечити ще вищий рівень очищення і захисту.

Особливості Shell Helix Ultra 5W-40:

Неперевершений захист від накопичення відкладень – жодна інша моторна олива не зберігає двигун ближчим до заводської чистоти 1
Низька в’язкість та низький коефіцієнт тертя забезпечують додаткову економію пального до 1.4% 2
Підвищений захист від зносу та корозії 3
Для бензинових, дизельних і газових двигунів, а також двигунів, що працюють на біодизельному пальному та на бензино-етанолових сумішах "
 
))) написати можуть всяке різне)) не знаю як на рахунок економії палива, ніколи не заміряв, кожні дві три тисячи вскривалась клапана кришка, чистота була ідеальна, з характерним зеленкуватим відтінком. саме ультру 5-40 я неоднарозово здавав на аналіз.
багато чув та читав за 0-40 ультру, нібито вона ще міцніше, але я хз) мені 5-40 вистачало для любих покатушек, і в місті потошнити, і на трасі 200+ покататись, і у відсічці роздати боком) хоча останні пару років, авто їздило здебільшого по трасі
 
характерним зеленкуватим відтінком
Такой оттенок имеют много масел. И ликви моли и крон оил.
 
))) написати можуть всяке різне)) не знаю як на рахунок економії палива, ніколи не заміряв, кожні дві три тисячи вскривалась клапана кришка, чистота була ідеальна, з характерним зеленкуватим відтінком. саме ультру 5-40 я неоднарозово здавав на аналіз.
багато чув та читав за 0-40 ультру, нібито вона ще міцніше, але я хз) мені 5-40 вистачало для любих покатушек, і в місті потошнити, і на трасі 200+ покататись, і у відсічці роздати боком) хоча останні пару років, авто їздило здебільшого по трасі
А яка мета знімати клапанну кришку кожні 2-3?
 
А яка мета знімати клапанну кришку кожні 2-3?
заміна масла та регулювання зазорів клапанів
 
заміна масла та регулювання зазорів клапанів
Регулювання клапанів 2-3тищі?
Це який двигун?
Якщо писав раніше, то вибачаюсь.
Взагалі питання "апагаваріть", як і в цілому тема за масло паливо.
 
))) написати можуть всяке різне)) не знаю як на рахунок економії палива, ніколи не заміряв, кожні дві три тисячи вскривалась клапана кришка, чистота була ідеальна, з характерним зеленкуватим відтінком. саме ультру 5-40 я неоднарозово здавав на аналіз.
багато чув та читав за 0-40 ультру, нібито вона ще міцніше, але я хз) мені 5-40 вистачало для любих покатушек, і в місті потошнити, і на трасі 200+ покататись, і у відсічці роздати боком) хоча останні пару років, авто їздило здебільшого по трасі
Ого оце я розумію, ви мабуть дуже любите своє авто якщо 2-3 тисячі клапана регулюєте воно там що форсоване сильно чи навіщо так часто регулювати. Я колись чув там раз в 30-50 тис.км На корейцях взагалі наче раз в 100-120 тис.км люди регулюють чув. А ультра 0-40 я таку й не бачив здається в магазинах, а може й не звертав увагу.
 
Ого оце я розумію, ви мабуть дуже любите своє авто якщо 2-3 тисячі клапана регулюєте воно там що форсоване сильно чи навіщо так часто регулювати. Я колись чув там раз в 30-50 тис.км На корейцях взагалі наче раз в 100-120 тис.км люди регулюють чув. А ультра 0-40 я таку й не бачив здається в магазинах, а може й не звертав увагу.
так, це була моя любима іграшка) е21. мотор повний сток м20б25, відкапіталений. вона вже продана, зараз друга дорестайлова на стадії реставрації, мотор збирається також м20б25, строкер. масло буде заливатись 5-40 ультра. двигун буде так само обслуговуватись, заміна масла перед зимой та після зими. якось так
 
так, це була моя любима іграшка) е21. мотор повний сток м20б25, відкапіталений. вона вже продана, зараз друга дорестайлова на стадії реставрації, мотор збирається також м20б25, строкер. масло буде заливатись 5-40 ультра. двигун буде так само обслуговуватись, заміна масла перед зимой та після зими. якось так
Я таке в магазині крутив, але допуски тільки ВАГ і МБ, хоча читав що Шелл 0w30 багато хто хвалив.. А саме 5в40 подобається за співвідношенням ціна/якість + чистота двигуна?
 

Attachments

  • 0в30.jpg
    0в30.jpg
    189.3 KB · Views: 4
Я таке в магазині крутив, але допуски тільки ВАГ і МБ, хоча читав що Шелл 0w30 багато хто хвалив.. А саме 5в40 подобається за співвідношенням ціна/якість + чистота двигуна?
про ціну мова не йде) в першу чергу я дивився на состав і як воно працювало. по нюансам я не готовий зараз спілкуватись) бо це було трохи давніше, забув багато чого, результати аналізів не можу знайти. воно здатне витримувати дуже сильни навантаження, вʼязкість не падає. ну як сильні, я не спортсмен, але навантажував двигун дуже сильно. спочатку заливав 5-40 нх8. через 5-10 хв покатушек боком у відсічці загорялась лампа тиску масла і довго не тухла. ультру як я не гоняв ніколи лампа не світилась.
ну і чистота двигуна на найвищому рівні. якось так.
а чого шукати ліпшого) всі ці пошуки то все від лукавого) це моя особиста думка
в світі є декілька виробників баз і декілька виробників пакетів присадок, шелл один з них. всі решта блендери, там щось додали, щось відняли. оці всі супер гоночні мастила, ц також від лукавого, чисті експирименти за чужий рахунок. приклад мотюля це доводив не одноразово.
ще є мобіл, там теж є достойні масла, але ценнік значно вищій. і дуже давно в мене був печальний досвід з мобілом. може і масло не було винувате, скорше так і було) але осад лишився)
істина у кожного своя)
 
на рахунок ціни, 5-40 ультра вважаю дуже недооціненим. по свому составу мало би коштувати значно більше. шелл може собі дозволити так занижувати ціну. але тут же є інша сторона монети) є люди які спочатку дивляться на ціну, плюс продавани підраскажуть) якщо дорожче, то краще.
 
Можна поподробнее?)
впевнений ви знаєте що я мав на увазі. а мав на увазі їх 300v супер рейс масло, на яке всі субарісти молились) дуже вже багато всього написано і показано в ютюбі. не має сенсу тут холіварити. по факту то був чистий експеримент, і состав його вже не такий зовсім як був раніше. може щось змінилось за останній час, не знаю, в памʼяті таке лишилось) щось пригадую навіть безпосередньо сам мотюль писав про зміну состава.
 
уточню на всяк випадок) я не говорю за весь мотюль
 
масло, на яке всі субарісти молились
Просттите , но бред любителей японского ширпотреба не изучаю и не слежу за ним. Гораздо интереснее разбираться в ньансах моторов бмв)
 
на рахунок ціни, 5-40 ультра вважаю дуже недооціненим. по свому составу мало би коштувати значно більше. шелл може собі дозволити так занижувати ціну. але тут же є інша сторона монети) є люди які спочатку дивляться на ціну, плюс продавани підраскажуть) якщо дорожче, то краще.
Після того як почав на гугл шукать інфу видало інфу як раз про ультру, правда англомовний але як я зрозумів як раз показує як працюють молекули за рахунок чого двигун чистіший.
 
То фсьо решають фіксики. :)
За паливо кажуть, що коли воно проходить через магнітне поле, то молекули встають в рядок і це збільшує якість зменшуючи при цьому витрату.
 
То фсьо решають фіксики. :)
За паливо кажуть, що коли воно проходить через магнітне поле, то молекули встають в рядок і це збільшує якість зменшуючи при цьому витрату.
Мені цікаво було б порівняти різниці між звичайним Шелл і тим що зроблено на газу по PurePlus, ну типу як порівняння коли щось в інтернет-магазині купуєш. Умовно там 10-20 показників і різниця там і там.
 
Back
Top