• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

[ E90/91/92/93 ] Вибір моторної оливи

Это средняя скорость на ГП Монако например)
Ее никак не получишь у нас))
Чтобы ее получить надо не снижать ниже 200)
Вірно. Не знижував. Місцями 240. Траса Київ - Одеса пуста в неділю. Покатайся..
 
Не мешайте человеку врать ,он же старается.
Все?
Черговий раз переконуюсь, що тут немає з ким спілкуватися. Всі все знають та вміють, експерти у будь-яких напрямках та темах..
 
скажимо так - 250мотогодин це приблизно 5-7к км. я за цими показниками особливо не слідкую, замінюю оливу перед зимой це жовтень листопад, як натхнення є)) щоб в зиму з чистой оливой заїхати) коли багато їздив, то замінював перед зимою та обов,язково після зими. зараз всі авто мало їздять зимой, більше простоюють)
В мене просто пробіг в рік зараз 7-8 тис.км тому немає сенсу 2 раза змінювати. Але в цьому році багато намотав, бо їздили на західну. Треба буде на пошту Шелл написати, що вони мають на увазі важкі умови де вказано 7500км на HX8 ECT 5W-30
 
В мене просто пробіг в рік зараз 7-8 тис.км тому немає сенсу 2 раза змінювати. Але в цьому році багато намотав, бо їздили на західну. Треба буде на пошту Шелл написати, що вони мають на увазі важкі умови де вказано 7500км на HX8 ECT 5W-30
так а що шелл))) важкі умови це їзда в місті, маленьки пробіги по місту, двигун тотально не встигає прогрітись, єко умови не беру особливо до уваги, це коли пороху багато, може десь для села більш відноситься. ви ж врахуєте один важливий нюанс, якщо двигун в місті прогівся, то це зовсім не оначає, що олива прогрілась, і тотальний недогрів оливи дуже сильно впливає на ресурс оливи. і це відноситься для 100% всіх видів та марок олив)
 
Плюс ,самое основное, качество топлива.
 
Короче говоря, тяжелые условия это когда едешь по гавну,в баке моча,через воздухан засасывается все что угодно но только не кислородно- азотная смесь. И едешь ты на обслугу к очередным долбо.. рукожопам))
 
так а що шелл))) важкі умови це їзда в місті, маленьки пробіги по місту, двигун тотально не встигає прогрітись, єко умови не беру особливо до уваги, це коли пороху багато, може десь для села більш відноситься. ви ж врахуєте один важливий нюанс, якщо двигун в місті прогівся, то це зовсім не оначає, що олива прогрілась, і тотальний недогрів оливи дуже сильно впливає на ресурс оливи. і це відноситься для 100% всіх видів та марок олив)
Майже так і є, я написав на пошту Шеллу, так так я дотошний, і ось яку відповідь я отримав)))

"До складних умов експлуатації автомобіля відносяться такі: часта їзда в запиленій, гірській або горбистій місцевості, позашляхова їзда, експлуатація автомобіля в умовах дуже низьких або дуже високих температур, регулярна їзда в пробках, часті поїздки на короткі відстані, часта робота двигуна на холостому ході, дуже швидка їзда трасою. До показників бортового комп'ютера автомобіля, які можуть бути індикаторами того, що автомобіль експлуатується в складних умовах, можуть бути наступні: значення середньої довготривалої витрати палива автомобілем значно відрізняється від показника середньої витрати палива в змішаному режимі, вказаному в інструкції з експлуатації транспортного засобу, довгострокові показники середньої швидкості автомобіля - або дуже низькі, або, навпаки, дуже високі. Також до складних умов можна віднести використання палива низької якості (з підвищеними значеннями кількості сірки, заниженими значеннями октанового чи цетанового числа тощо).
Всі ці фактори впливають на навантаження на двигун, умови його роботи та на динаміку зміни властивостей мастильного матеріалу."
 
оце норм)))
для більш фундаментальної дотошності можна відпрацьовану оливу здавати на тест, наприклад після 5тк, 7,5тк і 10тк. у шелла раніше була така опція, або в якусь незалежну контору:)
 
А можно просто выбрать приличный бренд и брать его у официального поставщика и не ломать себе голову с тестами и т.д.
Как я и делаю ,например, последние 20 лет на мотюле. Показал бы фото нескольких моторов своих под клапанной крышкой после пробега под 200 т на этом масле, но с этими ибучими освободителями все файлы в телефоне удалил (.
 
так мова не про оригінальність і якість з надійністю постачальника, а про дотошність)))
 
оце норм)))
для більш фундаментальної дотошності можна відпрацьовану оливу здавати на тест, наприклад після 5тк, 7,5тк і 10тк. у шелла раніше була така опція, або в якусь незалежну контору:)
Оце ви мені даремно зараз написали:ROFLMAO: А де таку опцію знайти, че у продавців треба шукати? Я просто полазив по офіційному сайту Шелл, на жаль такої штуки не знайшов, але б за любки здав, навіть якби платно, але за якісь адекватні гроші. Зрозуміло що постійно здавати то таке, але для себе б здав з цікавості на 7.5к і на 10тку що б порівняти різницю.
 
так мова не про оригінальність і якість з надійністю постачальника, а про дотошність)))
Чтоб вы с такой дотошностью своим религиозным заповедям следовали. ))
 
Оце ви мені даремно зараз написали:ROFLMAO: А де таку опцію знайти, че у продавців треба шукати? Я просто полазив по офіційному сайту Шелл, на жаль такої штуки не знайшов, але б за любки здав, навіть якби платно, але за якісь адекватні гроші. Зрозуміло що постійно здавати то таке, але для себе б здав з цікавості на 7.5к і на 10тку що б порівняти різницю.
Судя по всему вот про Анализ от Шелл но, что-то мне подсказывает, что это анализ явно не для обычного моторного масла с машины, это наверное для аграрников и т.д по списку.
 
Судя по всему вот про Анализ от Шелл но, что-то мне подсказывает, что это анализ явно не для обычного моторного масла с машины, это наверное для аграрников и т.д по списку.
Подякував, напишу запит, а чому б ні, якщо цінник у Шелл буде якийсь гуманний може й спробую цікаво ж.. Шкода що в нас нема блогерів які роблять такий контент на ютубі, думаю було б всім би автомобілістам цікаво було.
 
Оце ви мені даремно зараз написали:ROFLMAO: А де таку опцію знайти, че у продавців треба шукати? Я просто полазив по офіційному сайту Шелл, на жаль такої штуки не знайшов, але б за любки здав, навіть якби платно, але за якісь адекватні гроші. Зрозуміло що постійно здавати то таке, але для себе б здав з цікавості на 7.5к і на 10тку що б порівняти різницю.
ну дивіться, це було дуже давно, я тоді співпрацював з шеллом, вони мені робили декілька разів безкоштовно, це було десь 5-7 років тому) зараз як у них справи я не знаю, не займаюсь автотематикой взагалі)) були в Україні незалежні центри, мені шелл їх радив і я там декілька разів робив аналізи. ціна дуже залежить від набора аналізів, і не самі наворочені коштували тоді по за 100 баксів. тоді я сильно цим питанням заморачувався, а якщо суто для себе, то хз)))
 
нажаль координатів не лишилось, але можу поцікавитись при нагоді
 
Подякував, напишу запит, а чому б ні, якщо цінник у Шелл буде якийсь гуманний може й спробую цікаво ж.. Шкода що в нас нема блогерів які роблять такий контент на ютубі, думаю було б всім би автомобілістам цікаво було.
не знаю чи досі популярна ця тема, тони інфо в неті, вже стільки копій зламали) можу порадити для самостійного вивчення теми залісти на оілклаб, там багато всього цікавого і тести там регулярно роблять
 
правда, прошу вибачення, це москальський сайт, але альтернатив немає. якщо володієте англійською мовою, то можно посидіти на англомовних ресурсах, там теж дуже цікаво)
 
Судя по всему вот про Анализ от Шелл но, что-то мне подсказывает, что это анализ явно не для обычного моторного масла с машины, это наверное для аграрников и т.д по списку.
ну не знаю чи воно відноситься до шеллу. це просто сайт дослідницькой контори. там же дуже багато вселяких тестів. є в горі телефон, можна зателефонувати і поцікавитись чи вони взагалі співпрацюють з фізичними особами
 
ну не знаю чи воно відноситься до шеллу. це просто сайт дослідницькой контори. там же дуже багато вселяких тестів. є в горі телефон, можна зателефонувати і поцікавитись чи вони взагалі співпрацюють з фізичними особами
перепрошую))) це взагалі просто якійсь дистрібьютор, вони нічого не досліджують, просто мають статус від шелла
 
перепрошую))) це взагалі просто якійсь дистрібьютор, вони нічого не досліджують, просто мають статус від шелла
Дякую, та он вище Andersonn ось наче знайшов, я відправив запит туди подивимось що запропонують, але мабуть більше 100у.е я не готовий. Так я дивився oil club були цікаві тести по Шеллу, а ось на англомовному просторі щось мало знайшов щось, якщо знаєте де подивитись цікаві тести по моторним оливам, буду вдячний.
 
Короче по аналізу прислали Шелл відповідь на пошту, що це поки тільки для юридичних осіб, можливо така опція з'явиться для звичайних покупців в наступному році, якось так.
 
Даже если и появится возможность ,,сдавать анализы,, на Шелл, то ,гарантирую,что устанете платить по 100 баксов при каждом подозрении на качество масла. Гораздо разумнее поискать или самому организовать такой формат проверки отработки как на видео :
 

Attachments

  • Screenshot_20231102-075242_YouTube.jpg
    Screenshot_20231102-075242_YouTube.jpg
    183.2 KB · Views: 8
Як я скучно живу. :)
 
А який сасе миючий засіб?
Для кольорових тканин чи байдуже? Може після залити для запаху ленор?
Для машинного прання чи ручного?
А допуски по бмв є? :)
 
Даже если и появится возможность ,,сдавать анализы,, на Шелл, то ,гарантирую,что устанете платить по 100 баксов при каждом подозрении на качество масла. Гораздо разумнее поискать или самому организовать такой формат проверки отработки как на видео :
начебто мова йшла не про підозру якості масла, а бажання перевірити для особистого розвитку) чи я помиляюсь і є така підозра?
з рештою згоден) платити по 100+ для таких цілей ну таке собі задоволення. дешевше по оілклабу вивчити всі звіти і розібратись. а двигун свій треба відчувати)
 
Короче по аналізу прислали Шелл відповідь на пошту, що це поки тільки для юридичних осіб, можливо така опція з'явиться для звичайних покупців в наступному році, якось так.
ну вони трошки недоговарюють. у них і раніше ніколи ніхто не працював з фіз особами, тільки юрліца, і то це має бути якесь велике підприємство, холдінг з величезним автопарком, переважно сільхоз техніка. дуже сумніваюсь, що вони будуть щось комусь робити за гроші. колись я таке робив, але то була домовленність особиста з менеджером, і він мій зразок якось пропихував між іншими.
 
для особистого розвитку
Для личного развития гораздо интереснее и полезнее приобрести хорошую диагностику для своего авто и научиться ,,полировать,, в идеал все параметры работы двигателя.Ну или по максимуму - ,,стать мужиком,, и откапиталить мотор. Ото развитие.
 
Для личного развития гораздо интереснее и полезнее приобрести хорошую диагностику для своего авто и научиться ,,полировать,, в идеал все параметры работы двигателя.Ну или по максимуму - ,,стать мужиком,, и откапиталить мотор. Ото развитие.
з чогось треба почати) був би час на ці всі забаганки) якщо людина не повʼязана з автомоьілями якимось чином, то це проблема. а так просто відправил баночку, гроші заплатив і чекаєш на результат, а потім його розбираєш місяць.
 
Back
Top