Не варто валити все на цих людей, стояв я на митниці в пасі для машин з нашою реєстрацією, мргешники мали окремий пас і не були причиною того, що польські митники повільно працювали. Є люди які їздять на таких авто з фількіною грамотою, а є ті що живуть в 30 кілометровій зоні і єдиним можливим способом заробити на сімю, є перевозка товару через таможню. А на рахунок аварій, по статистиці в Україні за день всередньому 450-500 аварій і горе водіїв на авто з нашою реєстрацією достатньо.
А в тих що живуть не в 30 кілометровій зоні "єдиним можливим способом заробити на сімю", є більше варіантів? Не рівняйте жителів прикордонної зони, до Чорнобильської зони, джерел доходу, в них навіть більше, окрім контрабанди.
Що стосується аварій, то в нас, на днях бмв на польських номерах, виїхало на зустрічну смугу, і лоб в лоб затаранило інше авто, в якому загинув чоловік, донька близько 8 років, матір у реанімації. Власник польського бмв втік з місця дтп, але його якимось чином впіймали - 24 роки, мешканець райцентьру, якраз в цей же день придбав авто. Я не знаю як його знайшли, можливо через те що дтп на трассі, далеко не втечеш. А в принципі, як шукати винуватців таких дтп, якщо авто до них ніяк не прив'язано? Не знаю як де, але в нас море бидла, яке продало свою гнилу дев'ятку, і купило таке саме гниле бмв, і почуває себе хазяіном світу. Що це бидло витворяє... І що саме головне - він же не купив якийсь малолітражний авто, на зразок корси, поло, їм бмв/ауді подавай, хоч на обслуговування жигуля грошей нема, "але то все потім, зараз я красава".
Знаю одного такого - продав гнилого скорпа, купив е46 - приїхав - щось стукає сзаду, підняли на підйомнику, а задній підрамник ВІДГНИЛВ від кузова, не відірвався, а відгнив. Я таких гнилих е36 не бачив, не те що е46. А взагалі - власники таких авто на сервісі вже задрали своєю реакцією на вартість запчастин, ремонту, і проханням зробити щось, щоб воно ще поїздило, бо грошей нема, або як 1000 дол? Я за неї всього 2000 за всю машину дав!!! - ніби це якось обгрунтовує вартість ремонту двигуна, це швидше обгрунтовує вартість в 2000.
І що головне - більшість тих авто - відвертий шлак, я його і на розборку не взяв би.
Радує одне - скоро буде багато дешевих запчастин, свапати почнуть навіть таксисти. Правда запчастини сумнівної якості, але вибирати буде з чого.