[ E32/34 ] Е32/735 "Schwarzer Hai" [Київ]

А контактами поділишся? Хоча, мені до випуску ще ой як далеко, але мож потім пригодиться...
 
А контактами поділишся? Хоча, мені до випуску ще ой як далеко, але мож потім пригодиться...
Привіт , це в Білій Церкві сервіс, в Гугл пошуку їх нема, але сторінка в інсті є, і що дивно останній запис був ще на початок війни , я ще й здивувався що більше нема але думаю позвоню, чи то може не всі роботи викладають. Але хто їх знає ,то до них їдуть, бо я коли приїхав (був перший в черзі ), то одразу за мною за 5хв. ще три машини під'їхали. Назва БЦ Вихлоп
 
" З днем народження.... подаруночки)))"
Всім бмвістам і не тільки чергове вітання. Не так давно (пару тижнів тому ) моя "дівчинка" святкувала день народження. Тож нам 33 і не зважаючи на вік ,вона, як жінка в самому "соку" : гарна(над цим я ще правда працюю,але😄) ,стильна і бажана, вона звертає на себе увагу кожного чоловіка(і не тільки) , і здатна спудрити йому мізки ,як свого часу зробила це зі мною - юним, зеленим підлітком в шалені 90-ті ,і відтоді я зрозумів що хочу нею володіти. Йшли роки і життя разом з ними , сонце світило високо і яскраво, ми були молоді і я гадав що так буде завжди. Проте реальність швидко розставила крапки над "і" . Мрія не те щоб забулася, вона відійшла на другий план до певного моменту. Коли настав той самий момент, я легко і з вдячністю попрощався з Е30 , щоб познайомитися з "нею" . Я пірнув в цей "омут" з головою, цілком і повністю😅.
Тож про подарунки : вже давно хотів замінити собі систему охолодження, так як мій старий радіатор мене ніяк не влаштовував - виглядав страшно, кривуватий ,плюс до всього на нього не можливо було встановити дифузор.IMG_20230402_110600_255.jpg

IMG_20230402_110516_495.jpg
А це ще один сюрприз який мене очікував, і скільки я так їздив навіть не скажу, а "вистрілити" могло в любий момент, і як по закону підлості він завжди не підходящийIMG_20230402_110540_213.jpg
Далі черговий колхозінг, який я ледве зняв, зламав два круги на "болгарці" , але я його переміг😁IMG_20230402_111829_428.jpg
Дуйка невідомо від чого ,з написом "сделано в СССР", толк від неї мабуть був мінімальний, якщо взагалі був. Все це було безжально викинуто. Далі почав збирати нову конфігурацію. Дякуючи нашому одноклубнику по Е32 який займається запчастинами , підсобив мені таку красу IMG_20230324_061155_379.jpg

IMG_20230324_061137_447.jpg

IMG_20230324_061105_528.jpg
Також були замовлені кріплення,нова трубка, гумові опори нові і маленький патрубок "крючком"IMG_20230320_180406_93.jpg

IMG_20230320_180226_711.jpg

IMG_20230320_180105_617.jpg

IMG_20230320_180119_183.jpg

IMG_20230320_175954_816.jpg

Також ,для кращої ефективності охолодження, особливо влітку, було куплено додатковий вентилятор - "дує що дурний"😅IMG_20230329_075024_490.jpg

Далі зібрав такий "періг" IMG_20230402_132658_304.jpg
Дощ нам "не поміха"- встановлюєм!😁
Ну і власне от що маємо : трохи задовбався, подер руки ,але то дрібниці порівняно з результатомIMG_20230402_170737_570.jpg
P.S. так , кріплення одне колхозне, але не надовго, одне зламав по незнанню🤷😭.
Наразі все, далі буде, всім перемоги!
 

Attachments

  • IMG_20230320_180111_751.jpg
    IMG_20230320_180111_751.jpg
    826.5 KB · Views: 5
Last edited:
Вискомуфту убрали?
 
Вискомуфту убрали?
Ні, ні в якому випадку)), додатковий вентилятор перед радіатором.
 
"Варто чи ні🤔......варто!🙂
Всім чергове вітання! За час з мого останнього запису по суті в авто майже нічого не змінилося, вона й надалі мене радує і служить вірою і правдою, але деякі дрібнички для "неї" я зробив. Тож погнали....
.....в черговий раз вирішив трохи надати лоску своєму авто. Розумію що пофарбована вона в мене не дуже добре попередниками(хто конкретно з них фарбував - хз) тим не менш ефект від полірування Є! Цього разу я вирішив "зайти " трохи далі : ще додатково покрити нанокерамікою і заодно поспостерігати на скільки довго вистачить моїх зусиль😄 .В ідеалі звісно це все робити в гаражі, але так як мій поки замалий(сподіваюсь колись він стане гаражом-мрією) то все вищезазначене доводилося робити на вулиці .

І це проблема: по перше це не реально зробити на сонці, ба більше - це недопустимо ,так як кузов нагрівається і поліроль швидко "схвачується", по друге пил - чи він до всіх авто так липне чи лише до чорних - ХЗ🙄! Тому погоду я обрав яка мені трохи посприяла ,але все одно я витратив день , засмаг, ну і ще трохи ранку наступного 🥴.Трясця! 😅.

Значить спочатку водні процедури, благо мийка під боком😁 і от приступаю, фото для порівняння, хоча воно таке собі без сонця
IMG_20230517_093356_213.jpg

Приготував все для роботи
IMG_20230517_114641_817.jpg
В маленькій чорній коробочці "рідка кераміка" ,все в комплекті.

З попереднього досвіду знаю що потрібно покривати не велику площу віском щоб не застигав, і тут якщо чесно не зовсім розумію рекомендації на банці що витримувати від 5-10 хв потім поліруєш 🙄 , тому я просто його довше втирав щоб його вже "не залишалось" на поверхні і брав полірувальну машинку. Знову ж таки насадка з тканини що йде в комплекті не кращий варіант так як вона швидше "забивається" віском, благо поролонові в мене були куплені зазделегідь .

Вже навіть після віска був ефект : маленька баночка кераміки на багажнику не могла встояти - сунулась як ото показують в роликах з тік-току де рекламують подібні засоби. Так з "перекурами" я закінчив.

Другий етап: кераміка в дії IMG_20230517_191411_615.jpg
Якісь захисні властивості вона мабуть таки має, бо коли я відклав цю справу на другий день , то ганчірка ,яка йде в комплекті, так і залишилась формою прямокутного спонжика ,яким ти її наносиш, і це при тому що я її виправ після використання, логічно припустити що якесь подібне покриття залишається на ЛКП. Час покаже , хоч кераміка не сама дорога(бюджетний варіант), але виробник вказує ефект до 200 мийок(хоча чесно навіть не уявляю...), і рік без втрати насиченості кольору. Побачимо.

Ну і власне фото результату, нагадую пофарбована не ідеал :
IMG_20230518_093440_396.jpg
IMG_20230518_093651_957.jpg
IMG_20230518_093532_557.jpg

Надалі було замінено ущільнювач багажника, так як помітив що після дуже інтенсивних /сильних дощів килим багажника мокрий. Рідний ущільнювач був не в кращому стані і до того ж мав рвані ділянки. Підбирав щось подібне на авторинку. Звісно можна замовити новий оригінал, але поки не бачу в цьому сенсу : встановлювати його на "непідготовлене, не фарбоване" місце, в майбутньому, можливо, але не зараз. Новий ущільнювач став дуже добре і його кант навіть більше/ширше лягає на жолобок ніж оригінал, виставив кришку багажника і тепер при закритті я навіть чую що кришка притискає ущільнювач 😄. Рідний ущільнювач йде з вирізом під ліхтарі , але не бачу в цьому проблеми: новий лягає поверх корпуса закриваючи його
IMG_20230524_173904_852.jpg
IMG_20230524_173933_963.jpg
Також встановив новий регулятор тиску палива, стало ніби краще при пуску двигуна, перевірю ще в русі IMG_20230524_163148_563.jpg

IMG_20230524_173446_759.jpg
Ще ,за не дорого , як для такої класики , придбав комплект головного світла Hella і задні комплектні ліхтарі з усіма патронами під лампочки в гарному стані. Якось так в двох словах. Наразі поки все . Всім перемоги!
 
Last edited:
Заднее стекло на растонировку просится исчо))
 
Заднее стекло на растонировку просится исчо))
Згоден що проситься , але дуже не хочеться порвати ниті обігріву, а як показує практика це по любому трапляється при розтонуванні🙁.
 
Згоден що проситься , але дуже не хочеться порвати ниті обігріву, а як показує практика це по любому трапляється при розтонуванні🙁.
Понятно)
У авто махинаторов был как то эпизод, как они снимали тонировку с заднего стекла.
Брызгали водой, потом изнутри закрывали черной пленкой и на солнце.
Тонировка отходила от паровой бани.
 
Вже навіть після віска був ефект : маленька баночка кераміки на багажнику не могла встояти
Стекло на воск нанесли:oops:?
 
Понятно)
У авто махинаторов был как то эпизод, как они снимали тонировку с заднего стекла.
Брызгали водой, потом изнутри закрывали черной пленкой и на солнце.
Тонировка отходила от паровой бани.
Цікавий метод🤔, я передні за допомогою фена знімав і то проблемно, плюс до всього дві плівки було : одна на одну наносили - я в шоці був...
 
Стекло на воск нанесли:oops:?
Рідку кераміку. Взагалі то так. Сам задавався цим питанням і в інтернеті жодних протиріч на цю процедуру не знайшов, навпаки Гугл каже що так , ефект ще краще 🤷
 
Всім чергове "шалом" !

Останнім часом помітив що апетит моєї красуні щодо оливи побільшав , хоча причин цьому я не бачу , але по факту і по щупу так і Є 🙁. Пробіги за рік я маю зовсім не значні і від заміни до заміни я став доливати ту кількість яка в мене лишалась при заміні, і це 2л. з "хвостиком". При такому розході він став наближатись як вказано в мануалі по сервісу : літр на 1000км. хоча по правді я не уявляю як таке можливо.

Коли я купив авто і оливу міняв вперше то все було банально просто - форуми,ютюб, підбір по специфікаціям і гоу , і в результаті я вирішив що синтетика 5w50 їй буде до "смаку" - з часом мабуть вона його таки розсмакувала раз у неї "прокинувся" апетит🤔😄. Що цікаво, ознак , що говорять про жор оливи нема : на гарячому моторі при відкритій горловині з неї не смердить гареним , коли тапку різко даю в пол вона не плюється в вихлопну і дим відсутній 🙄 , але факт залишається фактом. Не відкидаю того моменту що воно десь тікає через прокладки так як низ мотора мокрий, але ж в не такій кількості...🫣

Тому зваживши всі чинники і порадившись з другом який вже крутить ті мотори 20 років , і в якого також є раритет Е30 вже ті самі 20 років , він порадив змінити оливу на 10w40 , в свій М10 він тільки таку і льє. "Твій мотор ",каже, "не працює в екстремальних умовах і тиж його не крутиш стабільно по 4000 обертів, щоб тобі потрібно було в'язкість w50 та і для таких динозаврів вже потрібно напівсинтетику". Ще , порадившись на форумі з "соратниками",також багато хто з них (якщо не більшість) в М30 льють 10w40.
Свій вибір зупинив на Croon Oil, ніби як гідний бренд, окрім того на їх офіційному сайті,по специфікаціям підходить для мого авто🙂
IMG_20230814_101934_494.jpg
Звісно фільтра, на додачу ще повітряний і паливний, щоб "їй" взагалі було добре😄IMG_20230802_200019_106.jpg
Ще одна дрібниця була замовлена і приїхала через місяць .....майже, номер додаю, можливо кому буде корисно
IMG_20230730_160031_787.jpg
....ущільнювач капоту по передній кромці. Цікаво те що вони є два ,під двома номерами, але тий ,що саме такий як у мене коштує в рази дорожче,і як на мене платити 3000 за кусок "гумки", ну це зададто, хоча "це бмв дєтка, маєш звикати" сказали би "злі язики" 😅, а ця що придбав я ,навіть собі по прийнятній ціні(600грн) ,і якщо вона прописується що підходить ,значить має так і бути, в результаті я отримав тий самий ущільнювач, тільки з іншими кріпленнями, під які просто треба "місцями" в капоті зробити отвори🙂, можливо такий ущільнювач вже встановлювався після 92р.в. 🤔, цього не скажу, як би там не було але його кріплення кращі ніж на моєму старому, які трохи повідривалися, і кожен раз при закритті капоту його потрібно притримувати, щоб він не звисав. Відстань між кріпленнями менша
IMG_20230730_165601_120.jpg
Тому не бачу сенсу платити більше, тим паче що в цьому ущільнювачі "кліпси" пластикові ,а не гумові як в моєму, і гадаю будуть надійніші...
IMG_20230730_165609_170.jpg
При нагоді займусь встановленням 😁.
Так в двох словах про дрібниці.
Всім перемоги і миру!
 
Last edited:
"чи це можливо? .....і черговий фен-шуй"
.... мабуть таки можливо, якщо це стосується М30"


Всім вітання! Вже досить давно нічого не писав, тому що по суті нічого особливого та цікавого з авто не відбувалось, вона й надалі служить вірою і правдою , і приносе задоволення. Тому щоб все було добре і надалі, та й час вже підійшов,для профілактики, вирішив замінити свічки
IMG_20231001_145528_539.jpg
IMG_20231001_145618_041.jpg
...... отут мене й чекало саме цікаве, викрутивши першу свічку з 6 циліндру
IMG-20231002-WA0000.jpeg
...оце треш
Надіслав фото знайомому механіку , він аж вилаявся "ні..уя собі, це як".

Далі викрутив всі інші і вигляд вони мали такий (з ліва направо - з 6-1 циліндри)
IMG-20231002-WA0003_1.jpeg
...така картина
Вердикт знайомого такий що нормально працювала свічка 3 циліндру, всі інші ніби як бідна суміш ,ну а 6 циліндр взагалі не зрозуміло - вона просто закоксована. Що саме цікаво на роботі цього "динозавра М30" це майже ніяк не відбивалось - авто так же жваво набирало оберти і т.д. єдине що через кілька секунд після запуску після довгого простою, оберти падали ледь не до 500-600 і авто хотіло заглохнути, але потримавши педаллю з хвилину /дві оберти 800-850 , відпускаєш і все норм. Товариш порадив перевірити чи є іскра на 6 циліндрі кинувши свічку на мотор і крутнувши стартером. Дружина мені була за помічника за кермом(перший раз взагалі, а так вона в мене пасажир), я же в свою чергу станцював "ламбаду" коли вона повертала ключ😄 - АЛЕ іскра головне Є! І що ж це тоді, хз ... Вкрутив нові свічки, запустив, і мотор на слух запрацював краще.

Ще вирішив випробувати засіб для чистки систем вентиляції та кондиціонування, хотів це зробити з моменту покупки авто , але все якось відкладав, тепер думаю це буде ще одна "процедура" для профілактики. Засіб бюджетний так як не знав який буде ефект
IMG_20230926_165931_937.jpg
...а це вже засіб в дії
IMG_20230926_170958_799.jpg
....задуваєш його в усі воздуховоди ,так не шкодуючи ,щоб з усіх щілин повиходив, чекаєш хв. п'ять як вказано на банці , потім вмикаєш грубку на максимум холодним потіком повітря на пару хвилин і все , весь віковий бруд він мабуть не прибере, але якусь його частину так точно))).

Фен-шуй )))

В нашому клубі є людина яка займається автозапчастинами і що стосується бмв ,то тут він дуже скрупульозний хлопчина, так от він давно мені вже казав, що було б не погано повернути правильні , рідні туманки на місце. Звісно мова не йде про оригінал ,так як ціна їх непристойно висока, але є інші виробники (Тайвань) ,які не коштують "всіх грошей світу", тому я почав ще раніше був шукати туманки "рідні" , але як виявилось це проблематично , так як їх, саме на Е32, пару, не можна знайти. Тому я був цю ідею і полишив до кращих часів, але при черговій нашій зустрічі , він сказав що знайде "пару/комплект", на що я погодився і через тиждень я вже мав новенькі туманки
IMG_20231004_194100_664.jpg
...але це не все:
...я дуже хотів би щоб вони були з жовтим склом , тому :
IMG_20231014_154916_085.jpg

...ютуб мені в поміч і приступимо
...але щось воно не все так просто ,як в ютубі: чи то плівка не така, чи не мій день був, чи як в висліві "в мене руки як ноги із жопи - прямі і довгі"😅, і щось за 5 хвилин нічого не хотілось клеїтись🙁. В декілька спроб я взнав що плівка має ще одну захисну тоненьку плівку з двох сторін,а не лише з однієї, і що клейова основа з однієї сторони . І як виявилось в результаті, після двох спроб , плівка чудово приклеєлась і без мильного розчину, і тих всіх ютубовських інструкцій, чи то може плівку я якусь іншу придбав, не знаю, але я її таки поклеїв. В результаті я отримав "правильні" туманки з жовтим склом плюс додатковим захистом
IMG_20231016_165333_482.jpg
..наче не погано вийшло 🙄🤗
Так в двох словах про дрібниці.
Всім перемоги і далі буде!
 
Стосовно свічки шостого циліндру.... двигун масло їсть?
 
Стосовно свічки шостого циліндру.... двигун масло їсть?
та ніби-то вище було про непристойний розхід) в шостому циліндрі певно і є причина, чи одна з причин, чудес не буває. як правило, коли розхід оливи лікується вязкістю, це вже вирок двигуну. і справа тут не в динозаврі м30)
 
Стосовно свічки шостого циліндру.... двигун масло їсть?
Вітаю! Взагалі по мануалу пише розхід оливи 1л. на 1000км, хоча по правді я не розумію як це можливо. Мастило доливаю від заміни до заміни (3000-3500км), приблизно 2/2,5л. , залежить від режимів їзди, але ще й трохи через прокладки мабуть "тікає". Якось так🤷
 
і справа тут не в динозаврі м30)
...та в тому то й справа ,що авто не димить і маслом в вихлоп не плюється, та й з горловини гареним маслом не "несе"🤷
 
Шкода,що коли я міняв свічки в перше, як придбав авто, я не звернув увагу в якому вони були стані🙄
 
Не дымит и маслом в выхлоп не кидает потому что искра мощная. А так проблемы с двигателем налицо , как говорится.
 
))чудес не буває)) я колись купляв м20б25 в сборі, повний свап. продаван з Київа запевняв двігло цукерок просто, шепче, масло не бере, знімали з робочого авто, навіть відео скидав як працює двигун. але ж на слово я не вірю, скинув голову, на двух поршнях були лопнувші кільця. як він працював, хз)))
 
Вітаю! Взагалі по мануалу пише розхід оливи 1л. на 1000км, хоча по правді я не розумію як це можливо. Мастило доливаю від заміни до заміни (3000-3500км), приблизно 2/2,5л. , залежить від режимів їзди, але ще й трохи через прокладки мабуть "тікає". Якось так🤷
те що тікає через прокладки до уваги можна не брати) добрий м30 масло не буде брати від слова зовсім. після 10-40 вже нікуди буде переходити) це вже потужний сигнал, треба двигун дивитись. звісно ліпше не чекати кінця. але звичайно сітуації у всіх різні
 
Літр на 1000 в мануалі - то скоріш за все норми для кільцевих перегонів :) щоб спортсмени по гарантію не ходили :).

А по розходу і фото свічок - мінімум то заміна кілець і сальників клапанів з прокатуванням втулок.
 
А мене б розривала цікавість і я б поліз камерою в свічний отвір....
 
Не дымит и маслом в выхлоп не кидает потому что искра мощная. А так проблемы с двигателем налицо , как говорится.
В першу чергу розхід мастила швидше за всіх помічає лямбда та каталізатор(якщо він ще є). Лямбда швидко мре, а каталізатор починає сипатись. Але, на щастя, каталізатори у м30 не так близько до двигуна аби зламки від нього потрапили в двигун...
 
Сьогодні знайшов стару фотку на якій був зафіксований пробіг, порахував з теперішнім і виявилось що накатував я по 5000 на рік( а так й непомітно😄 ), то ж доливав відповідно не на 3-3,5тис, але суті справи не міняє мабуть . Хоча знову ж таки, спитав гугла,що люди пишуть, так от попадались дописи де 700гр. на літр майже "норма"(хоча таки ні)🤷
Страшно жи!))
...не те що, просто як би там був пи..ць, то на роботі мотора це одразу б сказало ..... мабуть🤔
 
Якби була 4рка - сказалось би :)
 
не те що, просто як би там був пи..ць, то на роботі мотора це одразу б сказало ..... мабуть🤔
Ну если подходить к вопросу с большой линейкой,то там именно пи...ц. А так да,если линейку сппятать ,то и гуглом можно успокоиться )
 
дописів про норму витрати масла я чув і читав багато))) це завжди викликало якійсь подив))) для мене таких норм не існує. є розхід масла, є проблєма. проблеми звичайно бувають різні. з деякими можна жити)
 
Back
Top