transfer
Пользователь
- Реєстрація
- 14.01.2015
- Повідомлення
- 4,173
- Вік
- 48
- Страна
- Украина
- Город
- Дрогобыч
я би вже гбц скинув))) справ то на пару годин)А мене б розривала цікавість і я б поліз камерою в свічний отвір....
Перегляньте відео, щоб дізнатися, як встановити наш сайт як веб-додаток на головному екрані.
Замітка: Ця функція може бути недоступна в деяких браузерах.
я би вже гбц скинув))) справ то на пару годин)А мене б розривала цікавість і я б поліз камерою в свічний отвір....
шановний)) прошу не змушувати товариство страждати в очікуванні вияснення причинСьогодні знайшов стару фотку на якій був зафіксований пробіг, порахував з теперішнім і виявилось що накатував я по 5000 на рік( а так й непомітно), то ж доливав відповідно не на 3-3,5тис, але суті справи не міняє мабуть . Хоча знову ж таки, спитав гугла,що люди пишуть, так от попадались дописи де 700гр. на літр майже "норма"(хоча таки ні)
...не те що, просто як би там був пи..ць, то на роботі мотора це одразу б сказало ..... мабуть

Я вже почав вести переговори про це зі знайомим механіком
 , але якщо це і станеться,то не раніше весни мабуть, хоча хто зна що нам доля уготує
, але якщо це і станеться,то не раніше весни мабуть, хоча хто зна що нам доля уготуєЯк писало шановне товариство вище, більше за все сальники клапанів , принаймні більшість ознак на це вказуєшановний)) прошу не змушувати товариство страждати в очікуванні вияснення причин
 .
. 
Ні , Ви не помилилися, і причина цьому далеко не та про що йшла мова вище. І якщо станеться як задумано, то цю причину я озвучу. Ну а поки ..."терпіння мій друже"я так розумію ми не дізнаємось шо з двигуном) побачив авто на авто ріа терміновий продаж. чи це не це авто?


 . Знаючи що моє авто не пузотерка, плюс маю захист двигуна ,сподівався що тушка пройде під авто
. Знаючи що моє авто не пузотерка, плюс маю захист двигуна ,сподівався що тушка пройде під авто
 . В результаті ,удар який я відчув , заставив стиснутись всім моїм м'язам, на горизонті з'явилась заправка, звернув на неї, упор лежачи прийняв, під днищем все ціле, на місці ,нічого не тиче хвала Богу, значить захист зробив свою справу. Сів і поїхав собі далі. Вже добравшись до місця я побачив що вгатив я бідну тваринку не лише "захистом" : нижня кромка бампера пішла по пи....., разом з однією декоративною решіткою обдувів гальм.
. В результаті ,удар який я відчув , заставив стиснутись всім моїм м'язам, на горизонті з'явилась заправка, звернув на неї, упор лежачи прийняв, під днищем все ціле, на місці ,нічого не тиче хвала Богу, значить захист зробив свою справу. Сів і поїхав собі далі. Вже добравшись до місця я побачив що вгатив я бідну тваринку не лише "захистом" : нижня кромка бампера пішла по пи....., разом з однією декоративною решіткою обдувів гальм.



 . В результаті я згадав про людину в якої ще весною цікавився бампером і вона була "під боком" як то кажуть. Зізвонився і був приємно вражений так як в нього виявився бампер, дуже навіть живий, а головне цілий повністю за ціною у 100 американських грошей. Тому до дому я вже їхав з новим бампером у салоні. Старий  думаю все одно реанімувати за допомогою шніцеровської накладки(репліка) ,яка як ураз закриває всі пошкодження :
. В результаті я згадав про людину в якої ще весною цікавився бампером і вона була "під боком" як то кажуть. Зізвонився і був приємно вражений так як в нього виявився бампер, дуже навіть живий, а головне цілий повністю за ціною у 100 американських грошей. Тому до дому я вже їхав з новим бампером у салоні. Старий  думаю все одно реанімувати за допомогою шніцеровської накладки(репліка) ,яка як ураз закриває всі пошкодження :









Заспокоює лише те , що не я собачку відправив на небесаугу, різко гальмувати в такій сітуації не можна, все правильно зробили, я би так теж вчинив, але собачку шкода звичайно
дерево суперськи виглядає) але вражає останнє фото капота і шумки. дуже гарний стан, в останній час скільки дивився, ну все таке трошки змучене) а тут прям краса)
щось по мотору відомо?
 , з "плюшками" так , пощастило, ну а по мотору поки нічого, принаймні до теплої пори, а життя покаже, але гадаю що і через прокладки тікає мастило, бо все ж блок по правій стороні грязний. Якось так..
, з "плюшками" так , пощастило, ну а по мотору поки нічого, принаймні до теплої пори, а життя покаже, але гадаю що і через прокладки тікає мастило, бо все ж блок по правій стороні грязний. Якось так..Ну на скільки мені відомо декоративних накладок на карти (дерево) було 3 вида як мінімум, окрім лакованого, лакованого з полоскою , було ще просто під матовим лаком/морилкою без блиску, воно більше зустрічається на простих комплектаціях з тряпочним салоном і без БК(були й такідерево з полоскою, - майже Maritime ) Це теж якась "фіча" Е32? Наче ніколи раніше не помічав тієї полоски... Гарно виглядає.
 ), але мабуть можна було замовити будь яке, ось як приклад також з полоскою, але і відтінок і дерево мені здається іншим
), але мабуть можна було замовити будь яке, ось як приклад також з полоскою, але і відтінок і дерево мені здається іншим










 .
. Знайомого механіка на це вговороти не вийшло, так як займається він ремонтами разом з другом , а друг сказав "за шість горшків не візьмусь". Тому в пошуках вже якогось толкового СТО поблизу, дома. Але все ж вирішив "ризикнути" , не без допомоги форумів і відгуків. Хто слідкує за моїм авто пам'ятає з останніх дописів що при заміні свічок виявилась проблема: закоксована свічка 6 циліндру. Тому придбав слідуючу продукцію xado для комплексної розкоксовки і промивки двигуна, з подальшою промивкою форсунок(а так  думав,)
 Знайомого механіка на це вговороти не вийшло, так як займається він ремонтами разом з другом , а друг сказав "за шість горшків не візьмусь". Тому в пошуках вже якогось толкового СТО поблизу, дома. Але все ж вирішив "ризикнути" , не без допомоги форумів і відгуків. Хто слідкує за моїм авто пам'ятає з останніх дописів що при заміні свічок виявилась проблема: закоксована свічка 6 циліндру. Тому придбав слідуючу продукцію xado для комплексної розкоксовки і промивки двигуна, з подальшою промивкою форсунок(а так  думав,)

 , перед процедурою заміряв компресію, тому придбав ще й компресометр
, перед процедурою заміряв компресію, тому придбав ще й компресометр






 . Зібрали все до купи, залили промивочне мастило і запустили двигун - і тут перший момент: холості 1200, чому?, як виявилось все через те що знімали дросель і тепер знову треба виставляти ДПДЗ, що було зроблено вже після того як все закінчили по роботі, але ,нажаль, майстер це зробив не так як це має бути, так , як це потрібно робити на заглушеному двигуні і з розумінням того як правильно виставляти ДПДЗ
. Зібрали все до купи, залили промивочне мастило і запустили двигун - і тут перший момент: холості 1200, чому?, як виявилось все через те що знімали дросель і тепер знову треба виставляти ДПДЗ, що було зроблено вже після того як все закінчили по роботі, але ,нажаль, майстер це зробив не так як це має бути, так , як це потрібно робити на заглушеному двигуні і з розумінням того як правильно виставляти ДПДЗ , а не орієнтуватись на покази тахометра при робочому двигуні . Промивочне мастило злилось чорнюче таке ніби на ньому тисяч з 10 проїхали, то ж результат таки є! Навіть з тим, що ще не були виставлені зазори клапанів, авто вже працювало абсолютно по іншому, вже не було відчуття ніби "її за жопу тримають"
, а не орієнтуватись на покази тахометра при робочому двигуні . Промивочне мастило злилось чорнюче таке ніби на ньому тисяч з 10 проїхали, то ж результат таки є! Навіть з тим, що ще не були виставлені зазори клапанів, авто вже працювало абсолютно по іншому, вже не було відчуття ніби "її за жопу тримають" . Через кілька днів я вже поїхав на інше СТО регулювати клапана , так як все пізнається в порівнянні: коли ти на заміні форсунок витратив цілий день і майстра постійно відволікають, то після третього візиту за пів дня до нього якихось сторонніх людей ,і інших механіків з різними питаннями, мені вже просто хотілось сказати "та йо**на дайте людині працювати"
. Через кілька днів я вже поїхав на інше СТО регулювати клапана , так як все пізнається в порівнянні: коли ти на заміні форсунок витратив цілий день і майстра постійно відволікають, то після третього візиту за пів дня до нього якихось сторонніх людей ,і інших механіків з різними питаннями, мені вже просто хотілось сказати "та йо**на дайте людині працювати" . Залишивши авто з вечора ,на ранок слідуючого дня мені сказали що регулювати нема як, від слова "зовсім" і майстер скинув відео , а потім вже й наочно показав причину коли я приїхав по авто - розпредвал під заміну
. Залишивши авто з вечора ,на ранок слідуючого дня мені сказали що регулювати нема як, від слова "зовсім" і майстер скинув відео , а потім вже й наочно показав причину коли я приїхав по авто - розпредвал під заміну
 . Але є одна і приємна новина : після розкоксовки і промивки компресія стала від 11-12 , а це значить що засіб реально працює!
. Але є одна і приємна новина : після розкоксовки і промивки компресія стала від 11-12 , а це значить що засіб реально працює!Взагалі то раніше вони бралися за такі мотори і М50 робили, і v8 їм привозили, але мабуть зрозуміли що простіше, швидше і прибутковіше крутити щось простіше"за шість горшків не візьмусь".
Вам несказано повезло что такой ,,мастер,, отказался))

О , так, радості нема межоце вже діло))) прям радісна новина)) слідкуємо далі
 , але позитив треба находити і в цьому - зроблю, і ще буду більш впевнений в авто. Але це також не скоро , бо цей майстер зараз також завантажений (дві військові тачки - КПП, і два мотори ще) і сказав що не раніше ніж через місяць+ зможе взятися.
, але позитив треба находити і в цьому - зроблю, і ще буду більш впевнений в авто. Але це також не скоро , бо цей майстер зараз також завантажений (дві військові тачки - КПП, і два мотори ще) і сказав що не раніше ніж через місяць+ зможе взятися. дуже солодко якби. буде звіт по експлуатації цих форсунок. і цікаво скільки вони проходять
 дуже солодко якби. буде звіт по експлуатації цих форсунок. і цікаво скільки вони проходятьПо бошу я і думав брати в майбутньому можливо, але коли вони попросилися ось так скоро , то тут вже варіантів не було. По експлуатації побачу на скільки вистачить. Але як Ви підмітили ціна "дуже солодко" , такі можна і після 2 -ї чистки просто міняти наприклад))цікава історія з форсунками. мені потрібні нові форсунки від м30б30, нові по оригіналу ценнік у 8-9к грн таке собі)) по бошу 1,5к вже ліпше, а ці дека 400грндуже солодко якби. буде звіт по експлуатації цих форсунок. і цікаво скільки вони проходять
 , і відчуваєш вже зовсім інший рівень комфорту, якості і розкоші - з цим не посперечаєшся
 , і відчуваєш вже зовсім інший рівень комфорту, якості і розкоші - з цим не посперечаєшся , помітивши моє захоплення, дід каже, "купляй", але тоді я лише на мить про те подумав і все. Минали місяці, 32-га радувала щоразу як запускав двигун, але кожного разу як бачив 38-му ,згадував дідулю і його "купляй", але ці слова губилися в звилинах мізку майже одразу.
, помітивши моє захоплення, дід каже, "купляй", але тоді я лише на мить про те подумав і все. Минали місяці, 32-га радувала щоразу як запускав двигун, але кожного разу як бачив 38-му ,згадував дідулю і його "купляй", але ці слова губилися в звилинах мізку майже одразу. .
.
