Перегляньте відео, щоб дізнатися, як встановити наш сайт як веб-додаток на головному екрані.
Замітка: Ця функція може бути недоступна в деяких браузерах.
Всем доброго времени суток!
Мотор M62B35 с ваносами, которые "хрюкают". Сейчас езжу на 5w50 по допускам LL-98. Некоторые рекомендуют на лето залить синтетику 10w60, тогда шум должен уменьшится. Есть ли смысл? И по более-менее допускам есть только оригинальное масло от BMW c ценой 300 грн.\литр при необходимом объеме 8 литров, дороговато получается!
як раніше обіцяв, покажу, що робиться під кришкою. взагалом, заміна масла Шелл 5/40 ультра, фільтр кнехт ос49, регулювання клапанів.Переглянути вкладення 644502 Переглянути вкладення 644503 Переглянути вкладення 644504 Переглянути вкладення 644505Переглянути вкладення 644506
слідуюча заміна планується з разбором повним двигуна та дефектовкою. верніше не заміна оливи, а злив разом з розборкою)))
А что вы там планируете увидеть? Или всмысле он распродаетсяпісля капремонту мотор пройшов 30 тисяч. а буде розбиратись тому що авто через два місяця іде в разбор, і мотор буде заодно теж розбиратись, ставитись на цей авто він вже не буде. по фото щось не видно або не зрозуміло?
якщо хочете ще зменшити розхід масла, то леманс вам не потрібен, якщо зупинитесь на римаксе, то спробуйте щось простіше, 5/40 посидон, більше не треба. ну і не коректно порівнювати 0/40 і 5/40
Машинка е39 м52в20і 98г.в., пользовал БМВ 0W40 (около 100 т.), от замены до замены (10т.), доливал около 2,5 л., езда умеренная, очень редко на трассе позволяю 160 км./ч и выше. Перешел на Rymax LeMans RS 5W-40, долил за 10т. пробега 1,5 л., ДВС стал работать мягче и значительно тише.
в даному випадку, э проблема в моторі. 0/40 оригінал повністю на сінтетичній базі з пао і тому подібне. практично всі 0/40 та 0/30 мають дуже міцну сінтетичну базу. вона "суха". ваш 5/40 леманс теж має сінтетичну базу з пао. тому немає ніякого сенсу порівнювати вязкість при рабочій температурі, принаймі для даного випадку. 5/40 посідон це мінералка, чистий гідрокрекінг, тобто звичайне масло без пао та іншого. тому більше підійде для проблемного мотору. це моє бачення сітуації.
в даному випадку, э проблема в моторі. 0/40 оригінал повністю на сінтетичній базі з пао і тому подібне. практично всі 0/40 та 0/30 мають дуже міцну сінтетичну базу. вона "суха". ваш 5/40 леманс теж має сінтетичну базу з пао. тому немає ніякого сенсу порівнювати вязкість при рабочій температурі, принаймі для даного випадку. 5/40 посідон це мінералка, чистий гідрокрекінг, тобто звичайне масло без пао та іншого. тому більше підійде для проблемного мотору. це моє бачення сітуації.
Олександр, ця олива - мінеральна, не має там ніякого пао, особливо естеров. температура застивання говорить про те, що база може бути нормальною, плюс присадки. но там не має пао. крапка. я ж не написав, що воно погане. то сама звичайна олива просто, ось і все. всі ваші подальші висказування - це будуть лише ваши слова
:facepalm: ню-ню:biggrin: так а де данні аналізів? чи я не помітив їх?
Цифри нe відповідають, а взяті самe з цього аналізу. Можe є заводськи мсдс?і що нам говорить цeй аналіз?що ця олива на базі гідрокрeкінгу 3 групи. Там і близько нeма джтл та пао, нe говорячи вжe про eстeри і ан. Сама звичайна олива, кіслотнe високe, що говорить про швидшe зпрацювання в жорстких умовах, сірка зашкалює. Іспоряємость також говорить про відсутність джтл та пао. І взагалі, що в ньому надзвичайного?товщина пльонки?так вона сама звичайна для такого масла. Його з натяжкой вeликой можно порівняти з шeллом 5/40 нх7. І то воно нe дотягує до нього. Цe об,єктивно. І в одному я згодeн з пятьма форумчанами, як можна порівнювати або ставити в один ряд рімакс з шeллом, мобілом та іншими імeнітими виробниками
Цифри нe відповідають, а взяті самe з цього аналізу. Можe є заводськи мсдс?і що нам говорить цeй аналіз?що ця олива на базі гідрокрeкінгу 3 групи. Там і близько нeма джтл та пао, нe говорячи вжe про eстeри і ан. Сама звичайна олива, кіслотнe високe, що говорить про швидшe зпрацювання в жорстких умовах, сірка зашкалює. Іспоряємость також говорить про відсутність джтл та пао. І взагалі, що в ньому надзвичайного?товщина пльонки?так вона сама звичайна для такого масла. Його з натяжкой вeликой можно порівняти з шeллом 5/40 нх7. І то воно нe дотягує до нього. Цe об,єктивно. І в одному я згодeн з пятьма форумчанами, як можна порівнювати або ставити в один ряд рімакс з шeллом, мобілом та іншими імeнітими виробниками
кіслотнe високe, що говорить про швидшe зпрацювання в жорстких умовах, сірка зашкалює. Іспоряємость також говорить про відсутність джтл та пао.
Что вы выберете: Автоваз или Pagani Zonda ? Оболонь или крафтовое пиво? Батон в супермаркете или французскую булочку частной пекарни?як можна порівнювати або ставити в один ряд рімакс з шeллом, мобілом та іншими імeнітими виробниками
Секта?! Только где сектанты шел?Я не могу понять одного, если 9 из 10 после покупки у Саши SID масла пишут, что реально жор/расход масла снизился, двигатели стали работать тише и мягче, тем более масло используется насколько я понял в разнообразных типах гонок, автоспорта, НЕУЖЕЛИ - это не показатель качества масла? тем более, если мне не изменяет память - средний ценник за литр - до 300 грн? о чем вообще срач? Владимир,что Вы пытаетесь доказать? Ну хотят люди заливать Римакс, на здоровье, никто Вас не заставляет, по-моему уже уйму аргументов все хором привели...
ссы в глаза - божья роса)
твоя очередная попытка наехать римакс. уже сто пятая.
у тебя от римакс не просто горит а тупо разрывает. уже паста нужна антипригарная:biggrin:
че ты про АН рассуждаешь. Ты о них узнал из этой темы читая по диагонали.
и снова Шелл свой тулишь. HX7
про него спрашивал кто-то?
у тебя реакция на любое сообщение о римакс в этой теме просто мгновенная! ты первый появляешься.
Цифри нe відповідають, а взяті самe з цього аналізу. Можe є заводськи мсдс?і що нам говорить цeй аналіз?що ця олива на базі гідрокрeкінгу 3 групи. Там і близько нeма джтл та пао, нe говорячи вжe про eстeри і ан. Сама звичайна олива, кіслотнe високe, що говорить про швидшe зпрацювання в жорстких умовах, сірка зашкалює. Іспоряємость також говорить про відсутність джтл та пао. І взагалі, що в ньому надзвичайного?товщина пльонки?так вона сама звичайна для такого масла. Його з натяжкой вeликой можно порівняти з шeллом 5/40 нх7. І то воно нe дотягує до нього. Цe об,єктивно. І в одному я згодeн з пятьма форумчанами, як можна порівнювати або ставити в один ряд рімакс з шeллом, мобілом та іншими імeнітими виробниками
Так тема создана не для рекламы.В который раз напишу,интересны реальные отзывы о разных маслах,а не таблички с нета.Непредзвято отношусь к любым маслам,одно авто на Ликви Моли,второе на Эльфе,третье на Римаксе,взятом у Саши.В ближайшем времени будет сниматся крышка с двигателя который на Ликви,фотки постараюсь выложить.Ни на одном из указаных масел ни шума двигателя,ни угара самого масла не наблюдаю.Ликви и Римакс залиты в BMW,моторы регулярно крутятся без жалости,Эльф залит в японца на автомате,аналогично ни шума, ни расхода.Единсвенный нюанс,масла где попало не покупаю.