Приплыли!! Верховная Рада приняла утилизационный сбор на автомобили

Status
Not open for further replies.
....
Все транспортные средства, которые были зареганы в Украине до 1 сентября 2013 года, не будут подлежать этому сбору даже если будут продаваться после 1 сентября 2013 года.
А вот за новый или пригнанный авто, который ни разу не был в Украине, придется платить януку за новый вертолет.
а я не допер....
машины да 1,09,2013 ну нуждаются в утилизации ?...
тоже читал-перечитывал, там есть пару мест для двоякой трактовки.
 
Цитирую "ЗАКОН УКРАЇНИ Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо сплати екологічного податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів та вдосконалення деяких податкових норм"

242.3. Не є об’єктом та базою оподаткування транспортні засоби, що:
242.3.1. реалізуються для інвалідів, у тому числі дітей-інвалідів, а також транспортні засоби спеціального призначення (швидка медична допомога, пожежної і техногенної безпеки та для потреб підрозділів центральних органів виконавчої влади, що реалізують державну політику у сферах цивільного захисту та рятувальної справи) оплата вартості яких здійснюється за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів, коштів фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування;
242.3.2. придбаваються на території України транспортні засоби, що в установленому порядку були вперше зареєстровані та/або перереєстровані, до 1 вересня 2013 року, у власників транспортних засобів або в осіб, які не є платниками цього податку згідно з підпунктом 240.6.5 цього пункту, а також коли такі транспортні засоби реалізовані після 1 вересня 2013 року;

Не сразу понятно, что последняя фраза является эдакой прилипалой к предыдущей фразе, где описываются автомобили, которые были зарегистрированы в установленном порядке на территории Украины хотя бы один раз и до 1 сентября.

Update: уже сам понял, что ошибся. Ибо пункт 240.6.5 это:

"240.6.5. взяли на себе зобов’язання забезпечити утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів у порядку та на умовах, визначених Законом України щодо утилізації знятих з експлуатації транспортних засобів, та виробляють (виготовляють) на території України транспортні засоби, які класифікуються за кодами товарних позицій 8702, 8703, 8704 та 8705 згідно з УКТ ЗЕД, за технологією, що включає:
- зварювання (виготовлення методом нероз’ємного з’єднання) кузова або кабіни, фарбування кузова або кабіни та складання транспортного засобу;
та/або
- промислове складання транспортних засобів з використанням кузовів товарної категорії 8707 10 10 згідно з УКТ ЗЕД, ввезених на митну територію України “для промислового складання” моторних транспортних засобів відповідно до Митного Тарифу України та виконують Програму створення виробничих потужностей та робочих місць відповідно до чинного законодавства.
У технологічних і виробничих операціях для товарних позицій 8704 та 8705 згідно з УКТ ЗЕД, замість виготовлення та фарбування кузова або кабіни допускається виконання технологічних операцій з виготовлення рами з підвіскою та мостами;"

Короче, получается, что все-таки придется платить ((((
 
Last edited:
Цитирую "ЗАКОН УКРАЇНИ Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо сплати екологічного податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів та вдосконалення деяких податкових норм"

242.3. Не є об’єктом та базою оподаткування транспортні засоби, що:
242.3.1. реалізуються для інвалідів, у тому числі дітей-інвалідів, а також транспортні засоби спеціального призначення (швидка медична допомога, пожежної і техногенної безпеки та для потреб підрозділів центральних органів виконавчої влади, що реалізують державну політику у сферах цивільного захисту та рятувальної справи) оплата вартості яких здійснюється за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів, коштів фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування;
242.3.2. придбаваються на території України транспортні засоби, що в установленому порядку були вперше зареєстровані та/або перереєстровані, до 1 вересня 2013 року, у власників транспортних засобів або в осіб, які не є платниками цього податку згідно з підпунктом 240.6.5 цього пункту, а також коли такі транспортні засоби реалізовані після 1 вересня 2013 року;

Не сразу понятно, что последняя фраза является эдакой прилипалой к предыдущей фразе, где описываются автомобили, которые были зарегистрированы в установленном порядке на территории Украины хотя бы один раз и до 1 сентября.

Да, но можно и так посмотреть и прочитать, что и сбивает с толку:

242.3.2. придбаваються на території України транспортні засоби, що в установленому порядку були вперше зареєстровані та/або перереєстровані, до 1 вересня 2013 року, у власників транспортних засобів або в осіб, які не є платниками цього податку згідно з підпунктом 240.6.5 цього пункту, а також коли такі транспортні засоби реалізовані після 1 вересня 2013 року;


Ну а концовка "а також коли такі транспортні засоби реалізовані після 1 вересня 2013 року" означает, что на них этот налог не распростаняется не до и не после 1 вересня 2013 року.


Тут вся суть в том, что вот это:
"у власників транспортних засобів"

относится к этому:
"які не є платниками цього податку згідно з підпунктом 240.6.5 цього пункту"


или

к этому "які не є платниками цього податку згідно з підпунктом 240.6.5 цього пункту"
относится только вот это "в осіб"

Вот как тут понять?
 
Update: уже сам понял, что ошибся. Ибо пункт 240.6.5 это:

"240.6.5. взяли на себе зобов’язання забезпечити утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів у порядку та на умовах, визначених Законом України щодо утилізації знятих з експлуатації транспортних засобів, та виробляють (виготовляють) на території України транспортні засоби, які класифікуються за кодами товарних позицій 8702, 8703, 8704 та 8705 згідно з УКТ ЗЕД, за технологією, що включає:
- зварювання (виготовлення методом нероз’ємного з’єднання) кузова або кабіни, фарбування кузова або кабіни та складання транспортного засобу;
та/або
- промислове складання транспортних засобів з використанням кузовів товарної категорії 8707 10 10 згідно з УКТ ЗЕД, ввезених на митну територію України “для промислового складання” моторних транспортних засобів відповідно до Митного Тарифу України та виконують Програму створення виробничих потужностей та робочих місць відповідно до чинного законодавства.
У технологічних і виробничих операціях для товарних позицій 8704 та 8705 згідно з УКТ ЗЕД, замість виготовлення та фарбування кузова або кабіни допускається виконання технологічних операцій з виготовлення рами з підвіскою та мостами;"

Короче, получается, что все-таки придется платить ((((

Вот и мне что-то так кажется...
 
там еще есть.

ІІ. Прикінцеві та перехідні положення
"2. Дія цього Закону не поширюється на транспортні засоби, які були ввезені на митну територію України або вироблені (виготовлені) на території України та реалізовані на внутрішньому ринку України до дня набрання чинності цим Законом."

а в законе есть упоминание, что если перепродаешь машину кому-то, то ГАИ должны проверить наличие справки об уплате налога, либо об освобождении от оплаты такого налога...

ЗАКОН УКРАЇНИ

Про внесення змін до Податкового кодексу України
щодо сплати екологічного податку за утилізацію знятих з експлуатації
транспортних засобів

"250.18.3. орган внутрішніх справ здійснює державну реєстрацію (перереєстрацію) транспортних засобів на підставі довідки про сплату екологічного податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів або на підставі довідки про звільнення від сплати екологічного податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів. Це правило не поширюється на перереєстрацію транспортних засобів, що були придбані до 1 січня 2013 року;"

:crazy::crazy::crazy::crazy:
 
ІІ. Прикінцеві та перехідні положення
1. Цей Закон набирає чинності 1 вересня 2013 року,
крім підпункту 2 пункту 1 (щодо змін до підпункту 14.1.83 пункту 14.1 статті 14), підпункту 3 пункту 1 (щодо змін до підпункту 14.1.139 пункту 14.1 статті 14), пункту 2 (щодо змін до пункту 157.11 статті 157), пункту 8 (щодо змін до пункту 335.2 статті 335), пункту 9 (щодо змін до статті 337), підпункту 1 пункту 10 (щодо змін до підрозділу 4 розділу ХХ “Перехідні положення”) Податкового кодексу України) розділу I цього Закону, які набирають чинності з 1 числа місяця, що настає за місяцем (кварталом), в якому опубліковано цей Закон.

Фак мой мозг!
 
Есть еще один интересный момент. Мы тут обсуждаем изменение в податковый кодекс, а есть еще сам закон про утилизацию. так вот, там сказано, что те кто будет освобожден от него должны иметь в каждом городе население которого превышает 50 т. чел. сертифицированные предприятия по утилизации авто!!!! Как это возможно сделать тому же Богдану или ЗаЗу до 01.09.13???? А без этого они не получат бумагу про освобождение от уплаты этого сбора.
 
Суть по поводу того нужно ли будет платить этот налог, при перерегистрации, или нет - указана здесь:

“240.6. Не є платниками податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів особи, які:
...
240.6.6. придбавають на території України транспортні засоби, що в установленому порядку були вперше зареєстровані та/або перереєстровані до 1 вересня 2013 року, у власників транспортних засобів або в осіб, які не є платниками цього податку згідно з підпунктом 240.6.5 цього пункту, а також здійснюють продаж таких транспортних засобів після 1 вересня 2013 року;"


Для справки пункт 240.6.5:
240.6.5. взяли на себе зобов’язання забезпечити утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів у порядку та на умовах, визначених Законом України щодо утилізації знятих з експлуатації транспортних засобів, та виробляють (виготовляють) на території України транспортні засоби, які класифікуються за кодами товарних позицій 8702, 8703, 8704 та 8705 згідно з УКТ ЗЕД


Т.е. это относится ко всем или только к тем кто ездит на автомобилях изготовленных в Украине?


P.S. А вообще-то "заводы" (растаможка поагрегатно), тоже якобы изготовляют автомобили в Украине. (это для Alexx17)
Только к украинским авто:( так как они взяли на себя утилизацию своих авто о чем и свидетельствует 240.6.5.
 
Хорошо, всё вроде как вырисовывается, что теперь должны будут заплатить все (при продаже/переоформлении), кроме владельцев ЗАЗов, Богданов и т.д.
Тогда вопрос когда точно вступает в силу этот закон. Президент его подписал 02.08.13 и сразу 03.08.13 сказал его доработать. Я не понял - он вступает в силу 01.09.13 или он ещё дорабатывается?..
 
Товарищи, а кто мне объяснит, а то моя голова уже кругом идет...
При покупке / продаже на вторичке тоже будет взыматься этот сбор? Даже если первая регистрация машины была еще в 05году ?
 
Товарищи, а кто мне объяснит, а то моя голова уже кругом идет...
При покупке / продаже на вторичке тоже будет взыматься этот сбор? Даже если первая регистрация машины была еще в 05году ?

Вот тут мы как раз (отписавшиеся в этой теме) над этим голову ломаем в том числе. Точно и однозначно пока никто ничего сказать не может, но вроде как получается что тоже.
 
Товарищи, а кто мне объяснит, а то моя голова уже кругом идет...
При покупке / продаже на вторичке тоже будет взыматься этот сбор? Даже если первая регистрация машины была еще в 05году ?

так вот и самое интересное.
сказано. что закон не касается авто, ставших на учет до 1,09,2013.
и в то же время, при снятии с учета потом, нужно предъявлять справку уплаты налога или справку об освобождении от уплаты налога.
 
сказано. что закон не касается авто, ставших на учет до 1,09,2013.

Угу, с поправочкой, что эти авто должны идти по пункту 240.6.5, в котором пишется только про авто, заводы-производители которых организовали цикл утилизации.
 
Покращення і стабільності досягнуто! Тепер маєм "добробут"...
 
Стаття 8. В Україні визнається і діє принцип верховенства права.

Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй.

Норми Конституції України є нормами прямої дії. Звернення до суду для захисту конституційних прав і свобод людини і громадянина безпосередньо на підставі Конституції України гарантується.

Стаття 22. Права і свободи людини і громадянина, закріплені цією Конституцією, не є вичерпними.

Конституційні права і свободи гарантуються і не можуть бути скасовані.

При прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод.

Стаття 58. Закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи.

:biggrin:
 
Даже если первая регистрация машины была еще в 05году ?

сасалово им,а не утилизационный сбор на корчики зарегистрированные до того как:
Стаття 58 КОНСТИТУЦІЇ УКРАЇНИ. Закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі
 
Last edited:
хотя, есть такая постанова №999 КМУ http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/999-2006-п
так ее изменили в 2009 году, до 2009 г. после смерти инвалида такой автомобиль как гумагитарна допомога оставался в семье инвалида, а после 2009 года ато уже нужно было отдавать собезу. Так по версии собеза у них еще никто в Киеве ни одной машины в Киеве так не высудил, что закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі.
Дела гоняют по инстанциям вверх и назад годами
 
Стаття 58. Закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі

сасалово им,а не утилизационный сбор

Ну так всё правильно - от тех кто на себя уже зарегистрировал автомобиль до 1 сентября 2013 года ничего требовать не будут и обязывать их уплатить этот налог тоже не будут. Но при следующей перерегистрации (продаже) автомобиля, которая будет после 1 сентября 2013 года, что мешает спросить об уплате такого налога у нового покупателя данного автомобиля при постановке на учёт и регистрации на себя (пишут же в законопроекте, что нужно будет предоставить справку об уплате налога). Как-то так...
 
P.S. Да и СМИ уже пишут:
"Стоит отметить, что утилизационный сбор будет осуществляться только при первичной покупке и один раз. В случае продажи автомобилей, которые не были в свое время обложены налогом, утилизационный сбор должен будет заплатить покупатель."
 
честно говоря и читать и вникать лень особо..
вот если будут требовать будем и думать над этим делом..
а вообще правильное направление мысли это то, как вообще отсюдова свалить в нормальную страну жить..
http://www.ra-kantor.de/ru/activities/view/8/
Да и тазики эти сложно импортировать, если ты только не c волынским "растаможенным центром" сотрудничаешь..
Фуру с холодильниками контрабасом проще через границу протянуть, чем с этими тазиками мудохаться с растаможкой ;)
 
.....
а вообще правильное направление мысли это то, как вообще отсюдова свалить в нормальную страну жить..
....
хорошо зарядил....
аж слюни потекли. вот только куда и как ? в польшу через карту поляка ? или в Черногорию ?....:unknw:
 
как вообще отсюдова свалить в нормальную страну жить..

Как ты сам знаешь - для меня это не проблема. Но там мы чужие.

Да и тазики эти сложно импортировать, если ты только не c волынским "растаможенным центром" сотрудничаешь..
Фуру с холодильниками контрабасом проще через границу протянуть, чем с этими тазиками мудохаться с растаможкой ;)

Естественно, если я занимаюсь пригоном, то сотрудничаю со всеми (на выбор заказчика, а не под заказ я не вожу).
Да и по поводу фуры, при надобности, тоже могу решить вопрос.
 
Как ты сам знаешь - для меня это не проблема. Но там мы чужие.
.
ты знаешь, так как тут нас дрюкают, то слабо верится, что здесь мы "свои"....
 
Но там мы чужие.

У меня друг уже год в Канаде, постоянно с ним на скайпе. Хочу быть "чужим" в Канаде!!!!! Там "чужим" хорошо, лучше (намного) чем своим тут...
 
Пусть в Канаду валят те кто эти законы шлёпает..
 
Канада депрессивная. Надо туда ,где тепло...
 
Я долго прожил "там" и в любое время могу "туда" вернуться (документы позволяют), но не хочу. Эйфория проходит и начинается ностальгия. По крайней мере у меня так.
 
Я долго прожил "там" и в любое время могу "туда" вернуться (документы позволяют), но не хочу. Эйфория проходит и начинается ностальгия. По крайней мере у меня так.

Как же нашему без садо-мазо...:)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top