И так, сегодня не повезло и мне с залитой соляркой. После того,как залил какой-то шмурдяк, не смог завести утром авто. Завелась на 8 раз. Авто троит и плохо заводится. После диагностики, приговорили к замене три форсунки. Вопрос: реставрировать свои, купить б/у с разборки или всё-таки новые. Понятно,что цены разные, но стоит ли рисковать или нет? Есть у кого опыт? Если есть опыт реставрации,дайте проверенных спецов. Спасибо господа БМВисты за совет.
соррі за багато букв і трохи оффтоп, але можливо врятує в майбутньому..
ще коли юзав старий М51, то теж заправлявся на будь-яких заправках.. старі механічні форсунки переварюють солярку хоч із трактора..
М57 на е39 мені цього не пробачив.. і вже через місяць експлуатації з'явилося троїння і поплила корекція.. заправитися я тоді встиг на вог, брсм і укрнафті..
дизелісти в один голос - знімати форси і на стенд, попутно поміряти компресію.. хоч і дизелісти толкові і знайомі, але вартість ремонту однієї моєї форсунки від 1000 до 3000 грн... форсунок відповідно 6... і наскільки вистачить наглості у хлопців заробити - невідомо..))
судячи по корекціях в ІНПА і підказкам БМВістів на драйвтуру - проблема в третій форсунці.. вирішив підкинути б/у, завідомо робочу.. пощастило придбати в хорошому стані і по хорошій ціні.. але на перед домовився із продавцем, що перевірю її на стенді і якщо не буде в допусках - то поверну..
замінив форсунку і все стало в норму.. до заміни, коли вже почала троїти, пробував міняти АЗС, перепробував майже все в Хмельницькій і Львівській обл. що зустрічається по дорозі.. все ГЕ... окрім амік (типу бувший лукойл).. на самій звичайній (не ДП+) їхній солярці троїння не було і корекції менші, хоч і високі..
на всіх решта АЗС що би я не лив, хоч саму кращу солярку + різні присадки - толку не було ніякого..
на аміку я і раніше заправлявся, порівняно із тим же окко і вог, яких в наших краях найбільше - розхід в середньому на 1 л менше.. але почав грішити із брсм та укрнафотою, розхід ніби той же самий, а ціна нижча.. от і поплатився форсункою за економію.. тепер тільки амік, виключно одна АЗС, постійно до повного, щоби далі можна було від неї від'їхати..)) + заливаю присадку Liqui Moly Speed Diesel Zusatz, щоби в перспективі не так часто в паливну систему заглядати..
до речі тільки на аміку, судячи по паспортах, солярка литовська.. на всіх інших азс де я був - або наша, або білорусь.. не реклама.. можливо саме через це і двигун краще працює..
як поступити із Вашими форсами, не підкажу, не мав справи із п'єзофорсунками, але на майбутнє радив би не заправляти дизель аби де, це як "беспорядочные половые связи"..)) при нинішніх високотехнологічних форсунках - це вилазить боком.. також добавляти присадку, можна ту що я писав, вона одна із найкращих.. при сухій солярці вона врятує паливну від швидкого зношування..