The_Glory
Пользователь
- Реєстрація
- 09.11.2011
- Повідомлення
- 1,250
- Город
- Киев
Збірка_119. ЕТК_61_Загальне електрообладнання автомобіля. Джут проводів (ч.5)
Отже, проводка всіх наявних у мене на даний час електроопцій в салоні встановлена. Залишилось встановити тільки проводку торпеди.
Джут проводів (ч.5)
Деталь №2 - джут проводів панелі приладів (61 11 1 380 476)
1 - роз'єм C103, для підключення джгута до основної проводки. Розпіновка:
2 - роз'єм лівого повторювача вказівника повороту в крилі
3 - роз'єм перемикача світла
4 - роз'єм кнопок передніх та задніх протитуманних фар
5 - роз'єм лампи підсвітки
6 - роз'єм електронного або стрілочного годинника
7 - роз'єм кнопки вмикача підсвітки ящика для дрібниць
8 - роз'єм плафону підсвітки ящика для дрібниць
9 - роз'єм для зарядки акумуляторного ліхтарика
10 - роз'єм правого повторювача вказівника повороту в крилі
11 - роз'єм до ЕБУ Motronic (сигнал на тахометр та економетр)
12 - роз'єм кнопки обігріву заднього скла (доданий додатковий провід для підсвітки кнопки, за аналогією машин для США, та синій роз'єм для підсвітки додаткової кнопки)
13 - роз'єм кнопки сигналу аварійної зупинки
Я зробив таке "кастомне" кріплення для роз'єму C103 , але тримається він там не дуже добре.
Підключаємо до нього джгут, та розкладаємо його роз'єми.
Перед укладкою та фіксацією всіх джгутів, я згадав, що в роз'ємі додаткового обладнання C302 у мене залишився всього один пустий пін G. І я подумав - а чому б не підключити до нього "олдскульний" антирадар, що дуже давно валявся у мене в гаражі?
Толку від нього зараз не багато, але ж "прикольна" штука з тих часів, Та й на торпеді залишився "слід" від його кріплення, що тепер ним закриється . Отож, зробив проводку на пін G і підключив. Там ще й відповідний пін був - залишив його про всяк випадок
Тепер у мене C302 повністю задіяний - FULL!
Після установки іммобілайзера, був задіяний і останній отвір для проводки в гумовій вставці моторного щита - теж FULL!
Ну і ось така "гирлянда" із кінцевиків водійських дверей для всіх додаткових опцій - теж FULL!
Нарешті, в салоні прокладена ВСЯ проводка, тепер потрібно її тільки акуратно укласти та закріпити під торпедою. Встановлено ЕБУ бортового комп'ютера та сигналізації.
Частина джгутів закріплена спеціальними хомутами на кронштейні рульової колонки. Інші будуть закріплені до торпеди.
Далі про установку торпеди та паралельно про фіксацію проводки під нею.
Отже, проводка всіх наявних у мене на даний час електроопцій в салоні встановлена. Залишилось встановити тільки проводку торпеди.
Джут проводів (ч.5)
Деталь №2 - джут проводів панелі приладів (61 11 1 380 476)
1 - роз'єм C103, для підключення джгута до основної проводки. Розпіновка:
2 - роз'єм лівого повторювача вказівника повороту в крилі
3 - роз'єм перемикача світла
4 - роз'єм кнопок передніх та задніх протитуманних фар
5 - роз'єм лампи підсвітки
6 - роз'єм електронного або стрілочного годинника
7 - роз'єм кнопки вмикача підсвітки ящика для дрібниць
8 - роз'єм плафону підсвітки ящика для дрібниць
9 - роз'єм для зарядки акумуляторного ліхтарика
10 - роз'єм правого повторювача вказівника повороту в крилі
11 - роз'єм до ЕБУ Motronic (сигнал на тахометр та економетр)
12 - роз'єм кнопки обігріву заднього скла (доданий додатковий провід для підсвітки кнопки, за аналогією машин для США, та синій роз'єм для підсвітки додаткової кнопки)
13 - роз'єм кнопки сигналу аварійної зупинки
Я зробив таке "кастомне" кріплення для роз'єму C103 , але тримається він там не дуже добре.
Підключаємо до нього джгут, та розкладаємо його роз'єми.
Перед укладкою та фіксацією всіх джгутів, я згадав, що в роз'ємі додаткового обладнання C302 у мене залишився всього один пустий пін G. І я подумав - а чому б не підключити до нього "олдскульний" антирадар, що дуже давно валявся у мене в гаражі?
Толку від нього зараз не багато, але ж "прикольна" штука з тих часів, Та й на торпеді залишився "слід" від його кріплення, що тепер ним закриється . Отож, зробив проводку на пін G і підключив. Там ще й відповідний пін був - залишив його про всяк випадок
Тепер у мене C302 повністю задіяний - FULL!
Після установки іммобілайзера, був задіяний і останній отвір для проводки в гумовій вставці моторного щита - теж FULL!
Ну і ось така "гирлянда" із кінцевиків водійських дверей для всіх додаткових опцій - теж FULL!
Нарешті, в салоні прокладена ВСЯ проводка, тепер потрібно її тільки акуратно укласти та закріпити під торпедою. Встановлено ЕБУ бортового комп'ютера та сигналізації.
Частина джгутів закріплена спеціальними хомутами на кронштейні рульової колонки. Інші будуть закріплені до торпеди.
Далі про установку торпеди та паралельно про фіксацію проводки під нею.
Останнє редагування: