The_Glory
Пользователь
- Реєстрація
- 09.11.2011
- Повідомлення
- 1,250
- Город
- Киев
Збірка_102. ЕТК_65_Система придушення перешкод радіоприймача.
Вирішив вже закінчити розділ ETK Аудіо, навігація, інформаційні системи
Підрозділ Система придушення перешкод радіоприймача
Всі деталі з цього підрозділу є у відповідних розділах по електрооснащенню двигуна. Деякі з них я вже встановив, а деякі будуть встановлені пізніше. То ж зараз просто запис для загальної інформації. Всі фото деталей з інету.
Деталь №1 - комплект для придушення перешкод (65 31 1 286 070). Вже не доступний до замовлення. В нього входять шини "маси" генератора, та шини "маси" №3.
Деталь №2 - конденсатор для придушення перешкод генератора (12 31 1 356 564). Якщо його замовляти по номеру BOSCH 0290800036, то його ціна буде значно нижча. Напишу про нього в розділі про генератор.
Деталь №3 - шина "маси" капота (65 31 1 286 068) Вже встановлена разом із капотом.
Деталь №3 - шина "маси" клапанної кришки (65 31 1 286 069). Буде встановлена разом із мотором.
Деталі №4, №6 та №7 - це якийсь пакет - "спеціальний захист від перешкод".
Деталь №4 - конденсатор для придушення перешкод 0,47MF (65 31 1 357 878). Судячи по фото, то це аналог деталі №2 для генератора.
Деталь №5 - не використовується.
Деталь №6 - фільтр для придушення перешкод (65 31 9 055 974). Вже не доступний до замовлення. Я не знаю куди він встановлюється, до чого, і як підключається. Буду вдячний за цю інформацію.
Деталь №7 - шина "маси" 20X400MM (65 31 9 055 973). Можливо, це просто "ремонтна" шина, без клем.
Корисне фото з інету - всі шини "маси":
Збірка_102. ЕТК_65_Перехідний провід.
Наступний підрозділ Перехідний провід
Штатно для E30 було доступно дуже багато різних моделей магнітол. Але всі ці магнітоли діляться на два типи - більш ранні моделі з роздільними аудіо роз'ємами старого типу, та більш пізні моделі з новим аудіо роз'ємом на 17 пінів. Відповідно, і заводська аудіо проводка була також двох типів, в залежності від цих роз'ємів. Для того, щоб була можливість встановити в машину будь-яку штатну магнітолу, без заміни всієї аудіо проводки, були розроблені спеціальні адаптери для різних моделей магнітол. Їх дуже багато, з різними номерами, більшість вже не доступна до замовлення. Тому я напишу тільки про свій випадок. Аудіо проводка у мене із 17-піновим роз'ємом, а магнітоли є обох типів. Тому мені потрібен адаптер для переходу із 17-пінового роз'єму, - до роздільних аудіо роз'ємів.
Деталь №5 - перехідний провід стереосистеми (65 12 8 350 189). Я зробив його сам.
В принципі, будь-який із цих адаптерів доволі легко зробити самому, маючи потрібні штекери та їх розпіновку.
1 - роз'єм на 17 пінів до аудіо проводки
2 - роз'єм задніх динаміків
3 - роз'єм передніх динаміків
4 - роз'єм живлення магнітоли від запалення (+12V та "маса")
5 - роз'єм постійного живлення магнітоли (+12V)
6 - роз'єм підсвітки магнітоли
7 - роз'єм керування живленням електроантени та підсилювача
8 - роз'єм автоматичного керування гучністю магнітоли, в залежності від швидкості руху
Для прикладу розпіновка мого адаптера:
Вирішив вже закінчити розділ ETK Аудіо, навігація, інформаційні системи
Підрозділ Система придушення перешкод радіоприймача
Всі деталі з цього підрозділу є у відповідних розділах по електрооснащенню двигуна. Деякі з них я вже встановив, а деякі будуть встановлені пізніше. То ж зараз просто запис для загальної інформації. Всі фото деталей з інету.
Деталь №1 - комплект для придушення перешкод (65 31 1 286 070). Вже не доступний до замовлення. В нього входять шини "маси" генератора, та шини "маси" №3.
Деталь №2 - конденсатор для придушення перешкод генератора (12 31 1 356 564). Якщо його замовляти по номеру BOSCH 0290800036, то його ціна буде значно нижча. Напишу про нього в розділі про генератор.
Деталь №3 - шина "маси" капота (65 31 1 286 068) Вже встановлена разом із капотом.
Деталь №3 - шина "маси" клапанної кришки (65 31 1 286 069). Буде встановлена разом із мотором.
Деталі №4, №6 та №7 - це якийсь пакет - "спеціальний захист від перешкод".
Деталь №4 - конденсатор для придушення перешкод 0,47MF (65 31 1 357 878). Судячи по фото, то це аналог деталі №2 для генератора.
Деталь №5 - не використовується.
Деталь №6 - фільтр для придушення перешкод (65 31 9 055 974). Вже не доступний до замовлення. Я не знаю куди він встановлюється, до чого, і як підключається. Буду вдячний за цю інформацію.
Деталь №7 - шина "маси" 20X400MM (65 31 9 055 973). Можливо, це просто "ремонтна" шина, без клем.
Корисне фото з інету - всі шини "маси":
Збірка_102. ЕТК_65_Перехідний провід.
Наступний підрозділ Перехідний провід
Штатно для E30 було доступно дуже багато різних моделей магнітол. Але всі ці магнітоли діляться на два типи - більш ранні моделі з роздільними аудіо роз'ємами старого типу, та більш пізні моделі з новим аудіо роз'ємом на 17 пінів. Відповідно, і заводська аудіо проводка була також двох типів, в залежності від цих роз'ємів. Для того, щоб була можливість встановити в машину будь-яку штатну магнітолу, без заміни всієї аудіо проводки, були розроблені спеціальні адаптери для різних моделей магнітол. Їх дуже багато, з різними номерами, більшість вже не доступна до замовлення. Тому я напишу тільки про свій випадок. Аудіо проводка у мене із 17-піновим роз'ємом, а магнітоли є обох типів. Тому мені потрібен адаптер для переходу із 17-пінового роз'єму, - до роздільних аудіо роз'ємів.
Деталь №5 - перехідний провід стереосистеми (65 12 8 350 189). Я зробив його сам.
В принципі, будь-який із цих адаптерів доволі легко зробити самому, маючи потрібні штекери та їх розпіновку.
1 - роз'єм на 17 пінів до аудіо проводки
2 - роз'єм задніх динаміків
3 - роз'єм передніх динаміків
4 - роз'єм живлення магнітоли від запалення (+12V та "маса")
5 - роз'єм постійного живлення магнітоли (+12V)
6 - роз'єм підсвітки магнітоли
7 - роз'єм керування живленням електроантени та підсилювача
8 - роз'єм автоматичного керування гучністю магнітоли, в залежності від швидкості руху
Для прикладу розпіновка мого адаптера: