Авто на батарейках?

Головна цифра для підбору генератора є т.з. "пускова" чи пікова.
Як приклад у мене в цеху пускова/пікова 29квт, хочь сумарна +/-18квт/годину.
І це на 90% єлектро двигунів стоять частотники (плавний пуск та регулювання).
Генератор брав 35квт.
Звичайно. В будь якому приватному будинку наявність насосної станції може накрити потужність будь якого 3-4-5Квт генератора, якщо під час запуску насоса буде працювати якась побутова техніка (пилосмок, прання, посудомийка, фен, кавоварка чи ще щось, котре здатне споживати пару Квт), тоді в один момент у сумі з пусковим струмом від насоса відбувається перенавантаження джерела живлення. Тобто, для прикладу, працює пральна машина (гріє воду), споживаючи протягом декількох хвилин 2Квт і в цей момент вмикається насосна станція для підкачки води і тягне в піку 3Квт (хоча б на 1-2 секунди). Сумарна потужність споживання двох таких приладів вже одномоментно складає близько 5Квт… тому тей самий 3.5Квт генератор падає в захист і не в змозі навіть у своєму піку (зазвичай це буде 3.7-3.8Квт нехай) витримати пікове навантаження. Також часто номінальні і максимальні показники потужності генераторів трохи завищені, що ще більше спотворює якість «експерименту».
Висновок: при виборі резервного джерела живлення потрібно чітко розуміти, які прилади будуть заживлені і знати їх номінальну та пікову потужність споживання.
Якщо в хаті немає насосної станції, тоді можна і генератор на 1.5-2Квт легко використовувати. Навіть на 1Квт. Від використання потужних приладів (пралка, посудомийка, пилосмок, фен, кавоварка чи електрочайник (при наявності газу)) звичайно можно легко відмовитись на час відсутності е/е в мережі.
 
Та додавати +/-20%.
Шоб було вже красіво.

Чи рахувати та регулювати споживання.
 
Мені весело..
З ранку мабуть покалічить.,.Але то буде потім((
 
Ви не уявляєте, як приємно читати форум українською мовою.. навіть якщо К когось є камін або генератор!!!
ДушА радіє за українців!
 
Мені весело..
З ранку мабуть покалічить.,.Але то буде потім((
Так утром можно снова начать))
А там и старое Рождество придет))
 
Так утром можно снова начать))
А там и старое Рождество придет))
А потім і до Пасхи недалеко....
 
Ви не уявляєте, як приємно читати форум українською мовою.. навіть якщо К когось є камін або генератор!!!
ДушА радіє за українців!
Я ж тобі казав, що робота ведеться у вірному напрямку))
 
На що там звернути увагу?
Новий офіціал магаз)). Перший у світі)). Тільки сьогодні побачив про нього новину
 
Новий офіціал магаз)). Перший у світі)). Тільки сьогодні побачив про нього новину
Та вже пару місяців як є (може й раніше був), тільки наявності там немає :)
 
Та вже пару місяців як є (може й раніше був), тільки наявності там немає
Там не тільки в наявності немає, так ще й ціни зовсім не як у оф магазинах Європи, для прикладу Дельта 2 65тис грн, а ціна за кордоном 1200Є (при оплаті з карти курс був 38.5 коли я купував тому обійшлося біля 46 тис)
 
Там не тільки в наявності немає, так ще й ціни зовсім не як у оф магазинах Європи, для прикладу Дельта 2 65тис грн, а ціна за кордоном 1200Є (при оплаті з карти курс був 38.5 коли я купував тому обійшлося біля 46 тис)
Ціноутворення у нас зовсім не має ніякого відношення до офіц цін в Європі 🤷‍♂️ треба враховувати зрісший попит, логістику, черги на кордонах, мито (або його відсутність) і перш за все наявність, яка навіть в Європі вже на початок грудня була під питанням і всі поставки перенесли на кінець січня. Але зараз ситуація вгамувалася, пропозицій багато, ціни просіли гарно. А попит суттєво знизився.
 
IMG_20230108_215729.jpg
Аномально холодная зима..Правда,кацаподурики,из бмвклюпсру???
 
Last edited:
View attachment 694780
Аномально холодная зима..Правда,кацаподурики,из бмвклюпсру???
У них, да. четко по западной границе)

 
Ціноутворення у нас зовсім не має ніякого відношення до офіц цін в Європі 🤷‍♂️ треба враховувати зрісший попит, логістику, черги на кордонах, мито (або його відсутність) і перш за все наявність, яка навіть в Європі вже на початок грудня була під питанням і всі поставки перенесли на кінець січня. Але зараз ситуація вгамувалася, пропозицій багато, ціни просіли гарно. А попит суттєво знизився.
Ми ж говоримо про офіціних дистриб"юторів, чому ціна в оф магазині України повинна бути на майже 50% вищою, ніж в Європі?
При тому, що ця ціна початково була такою і не змінилася із збільшенням попиту. Я також чекав після замовлення в Швеції 2 тижні, поки приїде нова партія, при цьому ціна також не збільшилась.
Я не говорю зараз про тих, хто продає на ОЛХ чи ін магазини, які якимось чином самі завезли ці товари.
 
Поясніть будь ласка, якщо в цю автівку залити 50 л бензину, то я зможу проїхати 3125 км.(при расході 1,6 на 100).

При цьому треба заряджати її чи ні? Можлива її експлуатація без підзарядки, тільки на бензині, як звичайне авто?

Дякую.




BMW XM:

Fuel consumption in l/100km (combined): 1.6-1.5 (WLTP);

Electric power consumption in kWh/100 km (combined): 30.1-28.9 (WLTP); CO2 emissions in g/km (combined): 36-33 (WLTP);

Electric range in km: 82-88 (WLTP)






 
цей розхід вказується при малій швидкості і заряжкному акумі, а його стає на 50км можливо трішки більше. а скільки там батарея?
 
Опишу свой опыт владения электрокарами в сложившейся ситуации.

На 24.02.2022 в хозяйстве были РАВ-4ев 42кВт батарейка без быстрого порта и Тесла S 60кВт батарейка без быстрого порта из США машина, как бы важно ибо бортовой порт в Американце однофазный в отличии от трехфазного Европейского, до начала событий эти машины полностью закрывали возлагаемые на них задачи по передвижению), потому как самая дальняя точка куда на них ездили была Умань, ну а уже Львов и тем более заграница это приоритет если не самолета, то как минимум поезда.

25.04 были собраны вещи и как тогда казалось выехали из под Киева(Боярка) на пару дней, Тойоту понятно оставили по причине совсем малого пробега, на Тесле уехали, ну что сказать) при прохладной погоде, пробках и огромного количества блок-постов пробег ее явно сократился с привычных +- 240 до так это в районе 150:rolleyes:, ехали мы не далеко под Белую Церковь и не н долго, в общем успешно доехали без каких либо опасений о батарейке))), зарядили от сельской розетки и пробыли там пару дней как и рассчитывали, единственное поехали от туда не дамой как изначально планировалось а км. 30 за Умань с таки вот переездом с учетом блок-постов итд доехали мы уже еле еле с остатком батареи на 19км:(, ехали мы изначально двумя машинами моей Теслой и Маздой 3 сестры в виду чего была уверенность что в любом случаи доедем хоть на шнурке).

Сестра на следующее утро приняла решение ехать в Европу и уехала, мы остались в надежде таки скорого возвращения домой, которое закончилось только через пару недель, когда уже не очень далеко от дома начали ложится грады, сидеть в приймах такое время тоже было не очень + нужно было делать МРТ ребенку, а в Украине это было на тот момент нереально(, ввиду чего был взят курс в Польшу, понятно дело что после крайних заездов Теслой), напоминаю США с однофазным бортом и отключенным ЧАДЕМО(биток с Иншуринса) а это 3-5кВт максимум при наличии свободного шнурка и электричества на зарядке итд в общем было принято единственно верное решение оставлять ее в Текуче и передвигаться дальше маршруткой).

Дальше я с детьми уехала в Польшу на МРТ а муж остался во Львове нас ждать, тут вот Польша и медицина это не большая но кране трешовая ситуация(, через две недели ожидания муж поехал домой Бла Бла Каром через Текучу где забрал Теслу, по успешному возвращению экстренно продавРАВ-4ев купил Сироен С4 Аиркос, машину из расчета доехать до Европы и там уже пусть разваливается, через неделю мне все таки удалось сделать МРТ ребенку и мы вернулись домой, на момент возвращения у нас уже было относительно спокойно если не брать во внимание эпизодическую работу ПВО в непосредственной близости, тест дравй Ситроена Киев-Львов-Киев привел к тому что мы его экстренно заменили на куда более свежий Х-Трейл, не то что бы совсем корч был но очень сильно уставшая машина с пробегом на приборке 200 тысяч, а как та по делу понятно история умалчивала, но 100% ей было что умалчивать).

Так вот мы и жили Тесла С + Х-Трейл до момента пока не выключили свет, дом полностью на электричестве без газа и каких либо каминов, в Теслу на светофоре заехал набуханный водитель Сузуки Гранд Витары), а через время Тегра(операционка в ней древняя 15 год машины) переполнила обновлениями объем своей памяти и отключила лишние потребители) в виде большего монитора, ввиду чего была продана не дорого за 19500(обошлась она мне почти 3 года назад в +- 20000 с новыми колесами итд) + 5000 заплатил водитель Сузуки на ремонт в итоге машина мне еще и в плюс получилась, даже не взирая на огромную экономию по топливу в сравнении с ДВС, наездила я на ней больше 50 тысяч с расходом 18.9 при стоимости зарядки 0.84 копейки за кВт = 50000км. это 9500кВт Х пусть гривна ибо и днем иногда заряжалась) = 9500грн. за 500000км. при сервисе машины(масла, фильтра итд) 0огрн., ну а мы уехали в Румынию на 4 месяца на дизеле.

П.С. Мы вернулись почти три месяца назад, дизель это хорошо это ФОРЕВА), но электричка это еще лучше ввиду чего привезла себе с Норвегии Теслу Х, прошлые ошибки по отсутствию быстрого порта итд были учтены), машина с активным CCS а это 50кВт в час в Украине и 100 в + кВт в Европе + штатный Менкерс а это в Украине на тех же Ясно зарядках + 22кВт в час при стоимости 8грн. за 1кВт что все равно даже на такой стоимости выходит дешевле чем солярка по 40грн. на Х-Трейл при его более чем скромном расходе 5-6 литров, Тесла кстати покупалась с расчетом того что будет ездить в Европу и экземпляр был выбран с бесплатным пожизненным суперчарджем в Европе от Теслы.
 

Attachments

  • 274_2127520124.png
    274_2127520124.png
    24 KB · Views: 14
240 км це якого року Тесла?
 
Back
Top