Перегляньте відео, щоб дізнатися, як встановити наш сайт як веб-додаток на головному екрані.
Замітка: Ця функція може бути недоступна в деяких браузерах.
Ну в первый день когда все попёрли на запад и ехали с Киева до Житомира по пол дня, как раз толковый электро с полным зарядом и доехал бы. Чем медленне едешь или стоишь тем меньше расход. А на ДВС с пустыми баками стояли в километровых очередях на заправки.Для меня тема электрички после начала войны вообще закрыта,когда идет обстрел,надо ехать не останавливаясь,а не думать ,где и как найти розетку,при условии если будет электричество.. и тратить время на зарядку.
Хотя у меня знакомый сейчас на Рено кенго электро развозит бесплатно еду людям,в данной ситуации электричка помогает людям.
так обирайте серед зрозумілих ДТПЗараз дивлюся малому виключно на «плагін». А це 320е. Єдине, попередили, не Америка (з незрозумілим ДТП). Європа трохи по ціні «кусається» - 21€ «netto”. 2017/18р. в.
Зараз дивлюся малому виключно на «плагін». А це 320е. Єдине, попередили, не Америка (з незрозумілим ДТП). Європа трохи по ціні «кусається» - 21€ «netto”. 2017/18р. в.
Отлично там все с надежностью.Как с надёжностью у гибридов?
Владельцы Тесел, где все проще, покупающие задний диван за 2000$ с Вами особенно согласныДВС + АКПП и так намного сложнее чем 100% электро без КПП. Так ещё и электро составляющую туда втулили.
Верно.Это ещё и веса добавляет.
На КАКОМ гибриде?Можно на гибриде включить кондёр не заводя ДВС?
Кстати, еще и3 Рекс мог доехать. У меня товарищ из под Броваров до Винницы таки дотянул: не выключал зажигания и выходил через правую дверь чтобы доливать бенз в дырчик, который от дома работал не переставая. Но у него были канистры заранее припасены.Ну в первый день когда все попёрли на запад и ехали с Киева до Житомира по пол дня, как раз толковый
знайомому треба було не жидитись на нормальне дизельне авто яке б в умовах війни задовільнило потреби.
не треба заперечувати що дільнобійність у дизеля найвища.
все інше то пусті розмови
Ми зараз про бу чи про нові? І ще раз про плагін БМВ - хто наразі готовий 40 чи більше уе віддати за авто? При тому ж дизелі 33/35?виходить дизель виграє в гібрида тільки на трасі
але який би не був росхід, ресурс вдвічі більший
Ми зараз про бу чи про нові? І ще раз про плагін БМВ - хто наразі готовий 40 чи більше уе віддати за авто? При тому ж дизелі 33/35?
А типу в Европі все зрозуміло з ДТП? Я валаюсь…
Відсутність систем фіксацї Карфакс, Ауточек та їнших, можливість після ДТП ремонтувати будь-які пошкодження та поновлювати облік (або взагалі ! його не втрачати). Вузьки вулиці де шансів отримати пошкодження на порядок вишче.
під «зрозуміле ДТП» малось на увазі те, що я можу сам особисто оцінити пошкодження, руками то все помацати або ж отримати вердикт сервісу. Авто завжди купував, купую і буду купувати тільки від дилера. А там гарантії присутні навіть у паперовому варіанті. «Америка» була вигідною до того, як набула своєї масовості і був серйозний коефіцієнт пари долар/євро. Зараз це все нівельовано часом очікування покупки з США, тим самим коефіцієнтом $/€ (практично 1:1), чергами на СТО. Ну і американський ринок авто, все ж таки, для тих, хто може дозволити собі заправляти авто бензином з розходом в 12-17л/«сотку» в місті. З дизельними авто там печалька. В Європі - навпаки. А гібриди дорогі всюди, як в Європі, так і в США.
Ви здивуетесь, але Баварія легко приймає на гарантію інострані авто ВКЛЮЧНО з США.Авто завжди купував, купую і буду купувати тільки від дилера. А там гарантії присутні навіть у паперовому варіанті.
Ви також все змішали в одну корзину.Ну не скажіть. Як я вже неодноразово казав справи не тількі у курсі валют.
Нова машина в США коштує ДЕШЕВШЕ у ціфрі, при цьому має БІЛЬШУ базову комплектацію. Ви ж самі все можете перевірити на сайтах.
От я тількі що це зробив.
45е у США - 63500$
45е у Німеччіні - 79300е
Додаємо комплектацію
США на максимумі (лазери, массаж, повний М, Скай лаундж і т.і.) - 79025$
А такаж у Німеччіни - 107040е
Віднімемо ПДВ 19%, та плюсуємо курс Евро/Долар 1,065 - 95796
Тобто різниця 16771$
А ще митниця обраховується від вартості авто і по миту буде ще додатково +5366$
Тобто розмитнена машина дорожча на 22137$ + дорожчий перший внесок у ПФ.
А доставка контейнером 1000$-1500$
І и шо? І куди??
І ця ж різниця в ціни диктує ціни на вторинному ринку.
А стосовно машин з ДТП - то тут ще законодавство США додає проблем доя амеріканців (у багатьох штатах неможливо отримати облік навіть після 100% відновлення авто)
Я вас геть не розумію. Ви поривняли ціну з податками ТУТ з голою ціною ТАМ. Що цим ви хочете довести?Ви також все змішали в одну корзину.
Прораховувати нові авто-тоді різниця суттєва. Я ж вибираю з попереднього покоління, F-серію. Минулого року придбали F30 в США в дійсно хорошій комплектації і з мінімальним ударом (під заміну тільки бампер і два парктроніка). Авто получилось злегка поза 22$. Таке ж авто (за мінусом незначної опції) зараз в Німеччині 21€. Але 325d. І це на вже, на сьогодні!
Що саме він нівелював? Ви вважаєте, що 0 розмитнення тільки на Европу? Ні.Варіант «без розмитнення» все нівелював.
Ви здивуетесь, але Баварія легко приймає на гарантію інострані авто ВКЛЮЧНО з США.
Ми розмовляємо різними мовами.
Мені потрібно авто вже і негайно.
Але якщо часу немає або немає підходящего варіанту з тіх хто придбав авто в США у жовтні та грудні 2021 (саме вони зараз доїхали) - тоді тількі Европа або вторинний ринок в нас.
Ціни як раз просіли поки є нульова митниця.
Тому це гарний варіант буде.
Авто буває різним. Вон Ланос - теж непогане авто. І рік випуску ні про що не говорить. Тому я не в курсі що Ви збираєтесь в Мюнхені купити з автобуса за 20кб.Це буде авто 2018-го року з пробігом до «сотки» і норм комплектацією. В Україні воно стане максимум 21$. Що я куплю в Америці?!?
я рассматриваю войну, как вариант получить танк от государства, чтобы херачить кацапов... могу рассмотреть более предпочтительный вариант С300 или Пэтртриот ))) по моей военно-учетной специальности.чього зразу ідіотизм?
глибокий оптимізм скоріш.
якщо розглядати війну як кризу, то саме час купувати.
я рассматриваю войну, как вариант получить танк от государства, чтобы херачить кацапов... могу рассмотреть более предпочтительный вариант С300 или Пэтртриот ))) по моей военно-учетной специальности.
Опять я ничего не понял?)Фактически приобретение новой машины, тем более бу на сегодня где бы то ни было есть полный идиотизм для наших условий.
Опять я ничего не понял?)
Б/у плохо, новую плохо, а какую надо художник??
бажано трофейний))Ну сказали ж тебе - танк
бажано трофейний))