[ F07 ] F07 530d Gran Turismo 2010 - Grey Shark 🦈

Справа ж в тому, що у Ф07 розбіг від 2010 до 2017 року випуску… самі останні і по 35 коштують.
 
Поки не переоформлена, є тільки бажання продавця. :)

При згадуванні пошепки хотілки в 17 - починає вишиковуватися черга в лічку ;)
 
При выделении пошепки хотілки в 17 - починає вишиковуватися черга в личку;)
Така корова нужна самому.;)
на мой взгляд в этом бортовике вже третий захід на думку "а можно продать". Потом "а шодали". "Адалі" хотелками вже +100. ;) да ну єго нафіг.
 
Тре просто в термінах Сайвера можна "викатать" автівку (тобто не лізть в неї кожне ТО, а просто мінять що треба і коли попросить) - ще роки 2 - і потім продать по середині ринку вишукавшимся в чергу. Вони ще й дякувати будуть :)

Надіслано від мого MI 8, використовуючи Tapatalk
 
Тре просто в термінах Сайвера можна "викатать" автівку (тобто не лізть в неї кожне ТО, а просто мінять що треба і коли попросить) - ще роки 2 - і потім продать по середині ринку вишукавшимся в чергу. Вони ще й дякувати будуть :)

Надіслано від мого MI 8, використовуючи Tapatalk

Так я вже й не лажу пару років туди, тільки ТО й роблю раз в 10 тищ, плюс заміна чогось, що критично вилазить :) й насправді авто не парить мізки вже дуже давно, ото як всипав на ТО200 (й раніше до того), то після того в основному тільки масло, фільтра…
 
Така корова нужна самому.;)
на мой взгляд в этом бортовике вже третий захід на думку "а можно продать". Потом "а шодали". "Адалі" хотелками вже +100. ;) да ну єго нафіг.

Так отож, все упирається в питання - а що далі? Якби готовий був на щось поміняти, то вже б поміняв :) а поки що ні туди ні сюди..


Зробили сьогодні ТО260… масло, фільтра… заміна тормозної рідини… розвал… довелось замінити одну тягу, бо прикипіла гайка і не виходило розпустити для розвала..
350$ разом.

Кайфонув по трасі дуже від зимньої гуми: м‘якенька, тихенька… після 7 місяців на дубовому ранфлеті начебто в інший вимір комфорту потрапив. А тут навіть покоцана житомирка майже не відчувається від танкових гусениць.. а на ранфлетах звеніло і жужало просто капзда

Катався також сьогодні по Подолу на новому Мерсі ЖЛЕ 400д, товарищ купив у офіціалів по дуже смачній ціні. Що сказати… відвик я вже за 5 років від такої висоти :) але все в ньому не так, як у людей.. БМВ ближче до тіла. Дуже відчувалась коротка база.. по горбатій дорозі - різкувата розкачка авто.

З першого погляду - гарні круті екрани/приборка на всю кабіну, але по факту - дуже перенавантажено різною інфою і здалось нечитабельним. Органи керування - все по іншому (кнопки, двірники на поворотнику, акпп замість ричага двірників). Управління мультимедіа взагалі треш :)

Все ж таки мені тепер після «корови» Ф07 ближче буде авто классом крупніше, щось типу Х7, GLS, можливо Q7 (не тестував доречі таку ще), ну і якщо седан, то класу 6, 7, S, A8. А про кузов типу Х3 (Ж01) мабуть взагалі можна забути.
Підсумовуючи: проміжний варіант, це - 6GT, а в ідеалі - це Х7.
 
Last edited:
Так я вже й не лажу пару років туди, тільки ТО й роблю раз в 10 тищ, плюс заміна чогось, що критично вилазить :) й насправді авто не парить мізки вже дуже давно, ото як всипав на ТО200 (й раніше до того), то після того в основному тільки масло, фільтра…
То лишилось ще рік покататись, А потім мігрувати на святотатство (SQ7) :)

Надіслано від мого MI 8, використовуючи Tapatalk
 
То лишилось ще рік покататись, А потім мігрувати на святотатство (SQ7) :)

Надіслано від мого MI 8, використовуючи Tapatalk

Так в такому бюджеті буде одразу Х7 без ніяких компромісів :)
 
Доречі, ось вже майже 5.5 років володіння, а дурного бажання продати авто досі й нема.. порівнюю з попереднім Е53.. там вже через 4 роки починав лізти на стінку, а на Ф07 якось в цілому все влаштовує і порівнюючи рівень надійності двох екземплярів - то небо й земля, при тому, що на Ф07 вже 120 тис км пройдено, а на Х5 пройшов Сотку. Враховуючи ще однаковий вік та пробіг на момент володіння, то Ф07 на дизелі набаго надійніша виявилась за Х5.
 
Навіщо ці компроміси.
Одразу бентлі/ролси. Безкомпромісів. :)
 
Так в такому бюджеті буде одразу Х7 без ніяких компромісів :)
А хіба не дорожче вийде з х7?

Надіслано від мого MI 8, використовуючи Tapatalk
 
А хіба не дорожче вийде з х7?

Надіслано від мого MI 8, використовуючи Tapatalk

А Х7 влізе :)
 
Коли прийшов час заміни F15, то вибір G32 був дуже простий, вона у всьому була краща. А зараз коли виникає думка про заміну 6-ки, то з варіантів по суті тільки X7 і залишається :)
 
Коли прийшов час заміни F15, то вибір G32 був дуже простий, вона у всьому була краща. А зараз коли виникає думка про заміну 6-ки, то з варіантів по суті тільки X7 і залишається :)

Ось у мене один в один вподобання і розуміння ситуації :) після Х5 Е53 переліз у Ф07…
Шкода, що не було Х7 у серії Ф, так би зараз було мабуть простіше і дешевше апгрейд робити після Ф07 :)
 
Є така народна мудрість: від добра добра не шукають. ;)

Коли дуже закортить, то можна і до 70 влізти ;)

 
А я якраз до G01 і дивлюсь, це так щоб і дружина їздила, і діти поміщались, і самому хотілось в неї сідати )
А чисто для себе всеодно в майбутньому хотів би щось поменше, нижче і веселіше ) Он як Шуріков знову на F30 пересів 340і )
Для такої махіни як Х7 265кс не замало?
 
А я якраз до G01 і дивлюсь, це так щоб і дружина їздила, і діти поміщались, і самому хотілось в неї сідати )
А чисто для себе всеодно в майбутньому хотів би щось поменше, нижче і веселіше ) Он як Шуріков знову на F30 пересів 340і )
Для такої махіни як Х7 265кс не замало?

Про Ж01 я також думав для дружини. Але 40+ для піджопного авто по місцю стрибати в школу/церкву/магазин - якось дуже гламурно імхо :)

Свіжий 30д нормально вивозить навіть Х7. Та і я вже наганявся (хоча і не ганяв насправді), поспішати нікуди :) комфорт набагато важливіше став.
 
Дизельний Каєн це той який 4л? Салон в них в загальному ОК, тільки от мультимедіа ну повне дно )
 
Дизельний Каєн це той який 4л? Салон в них в загальному ОК, тільки от мультимедіа ну повне дно )

Вистачило б і 3л :)
Так, салон і комфтрт більш всього і пре в Каєні.. а саме: крісла з кольорами салону, та крута панель з кнопочками :) хоча у БМВ комфорт-крісла крутіше і руль мені не дуже сподобався у Каєна (дорест), про мультимедію взагалі промовчу :) хоча і моя стара СІС 2010 року була б зараз не доречі :)

Хоча, подивившись ще декілька оглядів на ті Каєні, про їх болячки і соплі - щось мені знов його перехотілося.. всипАти ще в Каєна старого - нема різону. Воно того не варте. Друге діло, це б, наприклад, всипати у поїзженний Х7 ті ж самі гроші - то там воно буде варто того 200%.. а рятувати старі корчі якось більше не тягне.
 
Тоді G05 можливо, дешевше, ніж Х7 і свіже?
 
А я якраз до G01 і дивлюсь, це так щоб і дружина їздила, і діти поміщались, і самому хотілось в неї сідати )
А чисто для себе всеодно в майбутньому хотів би щось поменше, нижче і веселіше ) Он як Шуріков знову на F30 пересів 340і )
Для такої махіни як Х7 265кс не замало?
Питання з місцем для дітей, залежить від їх віку, поки є автокрісла то багато місця ззаду не буває :)
З відгуків по х7, то ідеальний варіант по потужності це 50-ті моделі. 30д кажуть слабенькі для них.
 
Питання з місцем для дітей, залежить від їх віку, поки є автокрісла то багато місця ззаду не буває :)
3.5 та 5.5 років, тому тільки автокрісла ) Але вони і в Ф31 поміщаються зараз, тому думаю в Х3 також повинно бути ОК
 
Питання з місцем для дітей, залежить від їх віку, поки є автокрісла то багато місця ззаду не буває :)
З відгуків по х7, то ідеальний варіант по потужності це 50-ті моделі. 30д кажуть слабенькі для них.

50й бенз звичайно - то весело :) але жерти буде як скотиняка :) а дизель 4х турбінний - от там вже питання.. чомусь від них різко і швидко відкрестилися вже. Є ще 40д, але знову таки, Х7 - то не Х5, розсікати на ньому на всю катушку якось не гламурно :)
 
Тоді G05 можливо, дешевше, ніж Х7 і свіже?

Так вони майже в одну ціну, що то що то ще коштує больнуватих грошей
 
3.5 та 5.5 років, тому тільки автокрісла ) Але вони і в Ф31 поміщаються зараз, тому думаю в Х3 також повинно бути ОК

В Ж01 буде набагато зручніше і просторніше.. сідухи вище над підлогою і стеля вище над головою.. це багато вирішує. Плюс багажник кроссовера практичніше і також зручніше.
 
Продивився Ж05.. битки вже по 50+ є, але ж там вафлі були в штатах за таку ціну.. щось вміняєме стартує від 65-70к. А то й більше.

Хоча ось непоганий іхтіандр до 60к навіть:

 
Продивився Ж05.. битки вже по 50+ є, але ж там вафлі були в штатах за таку ціну.. щось вміняєме стартує від 65-70к. А то й більше.
Друг дивився Таурега останнього 3л бенз, та сама ціна :)
 
Друг дивився Таурега останнього 3л бенз, та сама ціна :)

Так Туареги нові 3л базові по 60к здається продавалися :) кому вони нахер треба з торохтящими колінвалами на перших кілометрах пробігу..
 
Back
Top